Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
ДУЖЕ ПОГАНЕ відношення до постійних клієнтів - Відгуки про НОВА ПОШТА
1 згоден 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Ми у жодному разі не хотіли засмутити Вас своєю роботою. Ця ситуація зробила нас краще, адже ми винесли з неї урок. Запевняємо, ми докладемо максимум зусиль, аби вона не повторилася! Наш подарунок був від щирого серця, аби трішечки порадувати Вас ❣️
Вже передали інформацію про недолік, обов'язково врахуємо на майбутнє. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще. Обіцяємо виправитися!
А як постійний клієнт Нової пошти, вважаю, що, за невеличке непорозуміння та затримку, промокод на абсолютно безкоштовну доставку + "вибачальний" набір від Нової пошти (що становить все разом більш 400 грн.) це і так дуже забагато! Тим паче, що посилка знайшлася! На Укрпошті ви б взагалі нічого не отримали, навіть слово "вибачте" не сказали б!
І чого Ви ще, вибачте за цікавість, прийшли добиватися? Щоб Вам Нова пошта квартиру купила чи машину?
Повага до себе - це гарна риса, поки вона не переходить в неповагу до людей! А ще є такі поняття "людяність" і "розуміння", про які Ви забули. У кожного на роботі бувають помилки. Перед Вами вже двічі за це вибачились, навіть не на словах, а в грошовому еквіваленті! (подарунки і промокод - це все коштує грошей!) А ви й далі йдете щось випрошувати=жебракувати. І виставляєте це як повагу до себе! Мабуть, я чогось не розумію: з яких пір вимагання та шантаж (поганими відгуками) стали зватися "повагою до себе"?
Бажаю успіхів у відкритому Вами новому жанрі "Догори ногами!"👋