ДУЖЕ ПОГАНЕ відношення до постійних клієнтів - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 16 серпня, 2023 год 124 перегляда
Я займаюся хендмейдом. Роблю якісні дорогі роботи - ляльки ручної роботи. Це не просто грошовий еквівалент - це частина мене, моя завзята праця під час повітряних тревог, мої вміння надбані роками, це частинка моєї душі. Я відправила 2 ляльки через поштомат - замовниця у шоці написала - їх приїхала пара домашніх капців. Розумієте мої емоції? Як? Що сталося? Переплутали? Вкрали? Що робити? Замовниця бігає на відділення, я дзвоню кожного дня - і так нескінченні 3 дні я п'ю заспокійливе та відганяю думки про те, що мою роботу вкрали, загубили, або вона приїде в поганому вигляді після всіх сих подорожей... Посилку знайшли через 3 дні. (Доречі, я навіть написала номер відправлення на посилці, але все одно її якось переплутали з іншою, що саме сталося мені не повідомили). Все скінчилося тим, що мені подзвонили і просто сказали "Посилка вже у відділенні, на все добре". Коли я САМА спитала, можливо пошта хоче щось ще зробити для мене або для отримувача - мені вислали промокод на 1 безкоштовну доставку. Це адекватне ставлення до клієнтів, які багато років користуються вашими послугами? Пізніше я написала у фейсбук і мені вислали класичний набір "Ну ок, вибачте " з чашкою, кавою та шопером. Мені дуже прикро, що я маю стукати в усі двері, щоб мені просто вислали чашку, розумієте? Ви розбили мені серце і відкараскалися промокодом та чашкою, які ви висилаєте просто якщо у вас поштомат заглючив (він, доречі, дуже часто не працює, але я ніколи на це не жалілася, бо все розумію) Таке відношення просто нелюдське.
1 згоден 1 не згоден



Коментарі до відгуку

Ірина 18 серпня, 2023 год
Скільки істерики, капець просто. Їй і промо, і презент, а клієнт все ниє. Зіронька з неба напевно потрібно. Сплутали посилку, вибачились. Ніби не до транспортної компанії претензія, а до чоловіка який обіцяв кохати все життя. А він козел всім таке дарував и казав))
Відповідь представника Новая Почта 17 серпня, 2023 год
Добрий день!

Ми у жодному разі не хотіли засмутити Вас своєю роботою. Ця ситуація зробила нас краще, адже ми винесли з неї урок. Запевняємо, ми докладемо максимум зусиль, аби вона не повторилася! Наш подарунок був від щирого серця, аби трішечки порадувати Вас ❣️
Алёна Никонова 17 серпня, 2023 год
Від щирого серця щось робиться, коли того не просять, правда? Дякую. Доречі, якщо є можливість, передайте, будь ласка, у відділ Sorry Program, що міні піддон, який відправляється людям, має бути відшліфований - він увесь у занозах. НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) -
Геннадий 17 серпня, 2023 год
Вибачте, пані Олено, але тут, по класиці Вашого жанру, Ви забули попросити у Нової пошти компенсацію за загнану в палець занозу або взагалі за те, що Вам її прислали!!! І Ви получили глибоку моральну травму від її вигляду.mlol
Відповідь представника Новая Почта 17 серпня, 2023 год
Говорять, що подарунок, піднесений з посмішкою, цінний подвійно. Ми прагнули подарувати лише гарні емоції.

Вже передали інформацію про недолік, обов'язково врахуємо на майбутнє. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще. Обіцяємо виправитися!
Геннадий 16 серпня, 2023 год
Як літературний критик, вважаю, що у Вас є літературний талант! Особливо, робити з мухи слона. Вам можна у вільний від плетіння ляльок час романи писати.

А як постійний клієнт Нової пошти, вважаю, що, за невеличке непорозуміння та затримку, промокод на абсолютно безкоштовну доставку + "вибачальний" набір від Нової пошти (що становить все разом більш 400 грн.) це і так дуже забагато! Тим паче, що посилка знайшлася! На Укрпошті ви б взагалі нічого не отримали, навіть слово "вибачте" не сказали б!

І чого Ви ще, вибачте за цікавість, прийшли добиватися? Щоб Вам Нова пошта квартиру купила чи машину?
Алёна Никонова 17 серпня, 2023 год
бачу, що людей, які звикли до такого відношення, дуже обурює, коли хтось інший висловлює свою думку про нормальне ставлення до клієнтів. я вам співчуваю. цінувати себе не соромно. а за комплімент дякую ❤️
Геннадий 17 серпня, 2023 год
Захоплений не тільки Вашим літературним талантом, але й вмінням красиво перевертати з ніг на голову та підмінювати поняття! У Вашому розумінні, зачепитися за помилку в роботі людей і намагатися на цьому заробити все більше, більше, більше - це "повага до самої себе, цінування самої себе" і т.д... А на погляд зі сторони - це різновид жебракування, навіть шантажування. Коли Вам два рази вже дали подачку і вибачилися, а ви все одно і далі продовжуєте з невдоволенням щось випрошувати.

Повага до себе - це гарна риса, поки вона не переходить в неповагу до людей! А ще є такі поняття "людяність" і "розуміння", про які Ви забули. У кожного на роботі бувають помилки. Перед Вами вже двічі за це вибачились, навіть не на словах, а в грошовому еквіваленті! (подарунки і промокод - це все коштує грошей!) А ви й далі йдете щось випрошувати=жебракувати. І виставляєте це як повагу до себе! Мабуть, я чогось не розумію: з яких пір вимагання та шантаж (поганими відгуками) стали зватися "повагою до себе"?

Бажаю успіхів у відкритому Вами новому жанрі "Догори ногами!"👋


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23673 відгука / 5187997 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 відгук
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків