Олена Отзыв написан 24 февраля, 2021 год62 просмотра
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Львів, вулиця Володимира Великого, 58 Я давно користуюсь послугами НП. З кожним разом сервіс стає гірше - це не те слово. Замовила фільтр для води - він йде у своїй рідній коробці. Об'ємний вантаж 3.09 був при оформленні ТТН 20450350431052. Пізніше приходить повідомлення - об'єм вже став 5 кг, і вартість відповідно теж змінилась. На мої питання на гарячу лінію і сервісний центр відповіли по різному. Гаряча лінія запевнила, що це перепровіряють посилки, напевно працівник відділення не вірно поміряв коробку. На запит в сервісну службу прийшов лист, що це додаткове пакування змінило вартість посилки. В мене питання - для чого коробку перепаковувати в коробку? Нова пошта і без того має великий обсяг перевезень, для чого робити додаткові накрутки? Таким чином ви самі зменшуєте (нехай і поступово) кількість своїх клієнтів. Я вже не пишу про попередню посилку, яку просто пробили посередині, увага, дироколом! А збоку прорізали ножем. Там були тканинні 2 серветки. Мені не легше від промокода, який мені надіслали. Бажаю змінити своє ставлення до пакувань і уважніше ставитись до своїх працівників, які повинні постійно витримувати обвинувачення в свою сторону від незадоволених клієнтів.
Достоинства:
Працівники саме нашого відділення - Львів 58, професіонали своєї справи. Постійно вирішують проблеми з відправками і з повагою ставляться до клієнтів.
Для кожної посилки визначається і фактична, і об'ємна вага, до уваги береться більша з них, для розрахунку вартості перевезення. Показник об'ємної ваги використовує не лише "Нова Пошта", а й інші міжнародні логістичні компанії. Працівники відділення мають підбирати оптимальне пакування відповідно до розмірів товару. Ми в жодному разі не намагаємося нав'язати клієнту пакування, а лише прагнемо оптимізувати процес доставки та сортування відправлень, щоб доставляти їх ще швидше.
Не заперечуємо той факт, що форс-мажорні ситуації виникають, але це нас не лякає, бо кожен працівник компанії докладає свої зусилля для розвитку нашої справи. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок, тому завдяки Вам будемо ставати краще, адже прислухаємося до своїх клієнтів.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Махінації на упаковці посилок - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Я вже не пишу про попередню посилку, яку просто пробили посередині, увага, дироколом! А збоку прорізали ножем. Там були тканинні 2 серветки. Мені не легше від промокода, який мені надіслали.
Бажаю змінити своє ставлення до пакувань і уважніше ставитись до своїх працівників, які повинні постійно витримувати обвинувачення в свою сторону від незадоволених клієнтів.
отзыв
Комментарии к отзыву
Для кожної посилки визначається і фактична, і об'ємна вага, до уваги береться більша з них, для розрахунку вартості перевезення. Показник об'ємної ваги використовує не лише "Нова Пошта", а й інші міжнародні логістичні компанії. Працівники відділення мають підбирати оптимальне пакування відповідно до розмірів товару. Ми в жодному разі не намагаємося нав'язати клієнту пакування, а лише прагнемо оптимізувати процес доставки та сортування відправлень, щоб доставляти їх ще швидше.
Не заперечуємо той факт, що форс-мажорні ситуації виникають, але це нас не лякає, бо кожен працівник компанії докладає свої зусилля для розвитку нашої справи. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок, тому завдяки Вам будемо ставати краще, адже прислухаємося до своїх клієнтів.