Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А Купив 24.07.23р електроплитку Hilton HEC-251. Сьогодні менша канфорка, якою до цього користувалися аж 2 рази - вибухнула всередині. На гарячій лінії запропонували по Вайберу (скинуть фото непрацюючої канфорки) визначити несправність (вони екстрасенси мабуть, якщо по фото можуть ставить "діагноз") для подальшої заміни електроплитки. Запропонували почекать пару днів, щоб техпідтримка знайшла поломку (по Вайберу!!!). Вже один раз підсунули браковану машинку для... Читать отзыв Купив 24.07.23р електроплитку Hilton HEC-251. Сьогодні менша канфорка, якою до цього користувалися аж 2 рази - вибухнула всередині. На гарячій лінії запропонували по Вайберу (скинуть фото непрацюючої канфорки) визначити несправність (вони екстрасенси мабуть, якщо по фото можуть ставить "діагноз") для подальшої заміни електроплитки. Запропонували почекать пару днів, щоб техпідтримка знайшла поломку (по Вайберу!!!). Вже один раз підсунули браковану машинку для стрижки волосся - вирішили питання Мировою угодою із заміною на іншу модель з доплатою і бонусами (75 бонусів) як компенсацію за моральну шкоду, які не перекрили матеріальні витрати на транспорт. Доведеться тратить свій час і нерви, щоб здать по гарантії. Потім знов тратить час, щоб забрать. Знову витрати на транспорт і не малі. Вийде золота електроплитка. Не рекомендую магазин Комфі у м.Сміла!!!!
Достоинства:
Жодних плюсів.
Недостатки:
Одні мінуси, потрачені кошти і зіпсовані нерви в черговий раз.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Дійсно, ситуація яка сталась дуже неприємна та не зовсім безпечна. Ми стараємось допомогти завжди індивідуально перевірити ситуацію та вирішити проблему яка сталась. Але бракує деталей. Підкажіть, будь ласка, номер вашого звернення або дані покупки. Це може бути фото чека або ваш контактний номер телефона. Будемо чекати деталі за номером 0800303505, або напишіть на нашу пошту [email protected] деталі звернення. Обов'язково переглянемо ситуацію повторно та надамо вам відповідь! З повагою, менеджер підтримки Comfy Богдан.
Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А Запропонували в колцентрі мирову угоду+250 бонусів на рахунок за моральну шкоду. Вибрав з доплатою іншу машинку для стрижки. Сьогодні в 9.31 закінчилася повітряна тривога (м.Сміла), магазин відкрили аж в 10.00. На запит в колцентр чому не відкривають магазин по графіку після відміни тривоги(працює з 8.00) відповіли: нада підготувать товар, касовий апарат (його феном гріють по пів години?). Як було відношення... Читать отзыв Запропонували в колцентрі мирову угоду+250 бонусів на рахунок за моральну шкоду. Вибрав з доплатою іншу машинку для стрижки. Сьогодні в 9.31 закінчилася повітряна тривога (м.Сміла), магазин відкрили аж в 10.00. На запит в колцентр чому не відкривають магазин по графіку після відміни тривоги(працює з 8.00) відповіли: нада підготувать товар, касовий апарат (його феном гріють по пів години?). Як було відношення до клієнтів як до третього сорту, так воно і залишилося. Машинку забрав. На жаль, рекомендувати магазин Комфі у м.Сміла не можу. Шукатиму необхідний товар у інших магазинах.
Недостатки:
Нічого приємного не відбулося після моїх багаторазових звернень в колцентр.
Добрий день, Миколо! Щиро вдячні за вашу небайдужість. Під час ранкових довгих повітряних тривог намагаємось діяти та приймати рішення щодо відкриття магазинів по ситуації у містах. Дійсно, ми не відкриваємось хвилина в хвилину після завершення повітряної тривоги, бо фізично також співробітникам магазину необхідно дістатись до місця роботи та підготувати простір магазину до відвідування. Кожен день магазини відкриваються тільки за умови безпеки для наших співробітників та клієнтів.
Приносимо вибачення, що завдали вам незручностей та змусили очікувати. Бережіть себе! Та у випадку питань ми завжди на зв'язку на 0 800 303 505 або на електронній пошті [email protected]
Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А На гарячій лінії просили дати другий шанс Комфі. Сьогодні обіцяли в 20.30 передзвонить по моєму питанню, в робочий час був зайнятий. Обіцять не значить виконувать. Третього шансу не буде.P.S. прислали смс о 16.55 щоб забрав з сервісу машинку замість дзвінка. За 2 доби відремонтували? В сервісному центрі її хоч бачили чи просто полежала в магазині? В неділю сервісний центр не... Читать отзыв На гарячій лінії просили дати другий шанс Комфі. Сьогодні обіцяли в 20.30 передзвонить по моєму питанню, в робочий час був зайнятий. Обіцять не значить виконувать. Третього шансу не буде.P.S. прислали смс о 16.55 щоб забрав з сервісу машинку замість дзвінка. За 2 доби відремонтували? В сервісному центрі її хоч бачили чи просто полежала в магазині? В неділю сервісний центр не працював. Не рекомендую Комфі!!!
Недостатки:
Відношення до клієнта: на тобі Боже що мені не гоже.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Вибачте, що завдали вам турбувань та змусили очікувати на відповідь. Якщо наразі ситуація не вирішена, будь ласка, напишіть нам на [email protected] номер вашого звернення або номер телефону. З повагою, COMFY
Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А Сьогодні купив машинку для стрижки Sencor SHP211SL у м.Сміла. Машинка жує а не стриже. На прохання замінити або повернути кошти менеджери Костя і Олексій відмовилися. Пропонував перевірити її на своєму волоссі (не на їхньому) - відмовилися. Залишив повідомлення на гарячу лінію. Відношення до клієнта зверхнє. Могли б замінити на робочу машинку або з доплатою на іншу модель - відмовилися. Здав... Читать отзыв Сьогодні купив машинку для стрижки Sencor SHP211SL у м.Сміла. Машинка жує а не стриже. На прохання замінити або повернути кошти менеджери Костя і Олексій відмовилися. Пропонував перевірити її на своєму волоссі (не на їхньому) - відмовилися. Залишив повідомлення на гарячу лінію. Відношення до клієнта зверхнє. Могли б замінити на робочу машинку або з доплатою на іншу модель - відмовилися. Здав з горем пополам на сервіс. Є всі фото.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Насправді існує певний перелік умов за яких здійснюється обмін та повернення техніки: товар має бути належної якості, не повинен мати слідів користування. Ми завжди готові проконсультувати вас та надати інформацію щодо подальших дій у вирішенні питання із яким ви стикнулись.
Просимо вас написати нам на [email protected], якщо у вас є додаткові питання. Ми на зв'язку! З повагою, COMFY
Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А Жагливе сервісне обслуговування. Кондиціонер ремонтується більше 2.5 місяців й ще не край. Відповідальність з себе знімають.
Доброго дня! Дякуємо за ваш коментар. Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] та надати дані вашої покупки (фото чеку, номер телефону), детальніше розповісти ситуацію та ми обов'язково будемо з'ясовувати обставини затримки ремонту у сервісному центрі виробника. З повагою, COMFY
Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А Чому я не можу повернути кошти за невикористану страховку, за покупку холодильника пройшло 40 днів з дня закінчення страховки чому так? Мені продавець впарив страховку сказав вам прийде повідомлення і ви кошти зможете використати на іншу покупку, але кошти мені не прийдуть бо пройшло 40 днів чому так?
Достоинства:
Всією сім'єю завжди купляли техніку тільки у вашому магазині
Недостатки:
Впарили страховку а кошти ніхто не повертає, у кожної людини є свої обставини за якими вона раніше не змогла звернутися, мені цікаво виключення мережа магазинів неробить?
Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А В м.Сміла був придбаний мобільний телефон Xiaomi redmi note 7. Телефон дуже грівся після двох місяців користування почало відходити від екрану основне скло .телефон був відправлений на сервіс .були вказані всі недоліки після 25 днів очікуваннят з сервісного центру телефон повернувся до магазину за актом виконаних робіт в якому було вказано що було замінено оперативну плату на екрані дефекти не... Читать отзыв В м.Сміла був придбаний мобільний телефон Xiaomi redmi note 7. Телефон дуже грівся після двох місяців користування почало відходити від екрану основне скло .телефон був відправлений на сервіс .були вказані всі недоліки після 25 днів очікуваннят з сервісного центру телефон повернувся до магазину за актом виконаних робіт в якому було вказано що було замінено оперативну плату на екрані дефекти не усунули хоча при спілкуванні з менеджером запевнили що всі недоліки усунуті. Телефон знову вдруге відправився на сервісний центр де було замінено модуль екрану. Після другого ремонту телефон був просто зіпсованим на задній кришці є сліди клею на новому заміненому екрані є жовта полоса. У магазині була написана заява про заміну товару нащо юридичний відділ через 21 день дав відповідь що необхідно відправляти на сервіс. Складається враження що центральний офіс магазину comfy взагалі не розбирається в ситуаціях які складаються з товарами які вони продають. В даному випадку не бачу іншого рішення як тільки звертатися в спілку справ споживачів для подальшого вирішення даного питання в судді.
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ремонт товару не був виповнений належним чином та не задовольнив вас. Звертаємо вашу увагу, що ремонт проводить сервісний центр виробника вашого смартфону, а не сам магазин Comfy, адже власних сервісних центрів ми не маємо, а всього лише передаємо товар на обслуговування. На жаль, опису у вашому відгуку недостатньо, щоб зрозуміти всю ситуацію повністю. Було б чудово, якби ви нам дали можливість ознайомитися з актами виконаних робіт, які надав вам сервісний центр. Будь ласка, відправте фото актів та ваші ПІБ на нашу пошту [email protected], щоб ми більш детально вивчили ситуацію та спробували вам допомогти. Спасибі.
Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А Очень долго размышляла, но сейчас осталась довольна покупкой холодильника Whirlpool. Очень понравился дизайн: идеальные формы! Цвет очень радует: не типичный белый. Пока не обнаружила плохих моментов. Очень порадовала замечательная функция заморозки, система " no frost". Учитывайте что в холодильнике очень много пространства и самое главное он бесшумный.Еще, хотела бы отметить, очень хорошее обслуживание.
Привет. Класс! Холодильники с "No frost", как всегда, радуют. Желаем вам приятного и надёжного пользования. Надеемся, что вскоре встретим вас в нашем магазине за новыми девайсами :)
Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А В тот четверг приобрели с мужем холодильник по своему карману ВестФрост.Ожидалось что будет нас радовать и конечно выполнять свою функцию.Но увы чуда не случилось.День в день нашу покупку привезли,но "внимание" на чем...это был легковой автомобиль с прицепом и самое интересное как наш холодильник в нем лежал,не стоял(как прописано в эксплуатации),а лежал и даже не горизонтально( одна его сторона... Читать отзыв В тот четверг приобрели с мужем холодильник по своему карману ВестФрост.Ожидалось что будет нас радовать и конечно выполнять свою функцию.Но увы чуда не случилось.День в день нашу покупку привезли,но "внимание" на чем...это был легковой автомобиль с прицепом и самое интересное как наш холодильник в нем лежал,не стоял(как прописано в эксплуатации),а лежал и даже не горизонтально( одна его сторона была на полу ,вторая на боковушке прицепа).Я это дело сфотала.Ну и по пути до нас у соседей куча камер как аргумент( позже доставка утверждала,что холодильник почти 2 метра ехал в прицепе стоя.., такого обмана я не ожидала) Простоял он не шевелясь 5 часов и мы включили его в сеть...что мы услышали (Фильм ужасов отдыхает) такое жуткое шипение,как будто выходил газ,и выяснилось что он не холодит ни камера ни морозилка.На утро я позвонила на гор.линию Комфи,девушка пообещала что во всем розберуться и заберут этот холодильник.Через пару дней позвонил представитель Комфи и давай мне рассказывать что товар они примут обратно,если мы сами его привезём,хотя в защите прав потребителей черным по белому::Согласно ч. 5 ст. 8 Закона Украины "О защите прав потребителей" крупногабаритные товары и товары весом более 5 килограммов доставляются на ремонт и возвращаются потребителю за счет продавца, изготовителя, исполнителя.Этот закон также косаеться возврата ненадлежащего качества товара. Смысл такой: привезли как попало,не надлежащим образом,в результате чего сломали по дороге,и теперь им нужно везти его,по меньшей мере мы ждали совсем другого покупая новый холодильник.И ставят условия которые нарушают права потребителя.Всегда записывайте все разговоры и подкрепляйте документально, единственное что поможет в суде.
Добрый день! Благодарим вас за отзыв о случившейся ситуации. По имеющимся у нас данным, на текущий момент наша компания согласовала для вас лояльное отношение по части замены неработающего товара и доставки нашими силами. Мы акцентируем ваше внимание на лояльность с нашей стороны, так как по Закону мы не имеем оснований для обмена товара, так как с дефектом он должен передаваться в сервисный центр, а также Закон не обязывает нас выполнять доставку за свой счет. Служба доставки предоставила обратную связь о том, что холодильник действительно транспортировался в вертикальном положении, а вы запечатлели момент разгрузки, когда он уже был повален. Мы рады, что ситуация решилась положительно для вас и надеемся на скорейший обмен.
Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А Здравствуйте я живу в г.Смела Черкасской обл. Не идет зарядка на DVR-533 новый на гарантии ему только 9 месяцев, и не работал он вообще, не успел я подарком жены толком попользоваться, уехал на ротацию, приехал во думаю поставлю а не тут то было что делать подскажите плиз?
Добрый день! Вне зависимости от пользования, так как в товаре обнаружен дефект, вам необходимо обратиться в сервисный центр производителя для его бесплатного устранения. Мы сожалеем о этой неприятной ситуации и рекомендуем обратиться в магазин покупки, через который сотрудники помогут передать устройство в ремонт в сервисный центр. Вам достаточно иметь товар с полной комплектацией, чек о покупке, паспорт и гарантийный талон.
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине
Не рекомендую магазин Комфі в м.Сміла!!!
Дякуємо за ваш відгук!
Дійсно, ситуація яка сталась дуже неприємна та не зовсім безпечна.
Ми стараємось допомогти завжди індивідуально перевірити ситуацію та вирішити проблему яка сталась.
Але бракує деталей.
Підкажіть, будь ласка, номер вашого звернення або дані покупки.
Це може бути фото чека або ваш контактний номер телефона.
Будемо чекати деталі за номером 0800303505, або напишіть на нашу пошту [email protected] деталі звернення.
Обов'язково переглянемо ситуацію повторно та надамо вам відповідь!
З повагою, менеджер підтримки Comfy Богдан.
Комфі. м.Сміла
Щиро вдячні за вашу небайдужість.
Під час ранкових довгих повітряних тривог намагаємось діяти та приймати рішення щодо відкриття магазинів по ситуації у містах. Дійсно, ми не відкриваємось хвилина в хвилину після завершення повітряної тривоги, бо фізично також співробітникам магазину необхідно дістатись до місця роботи та підготувати простір магазину до відвідування. Кожен день магазини відкриваються тільки за умови безпеки для наших співробітників та клієнтів.
Приносимо вибачення, що завдали вам незручностей та змусили очікувати. Бережіть себе! Та у випадку питань ми завжди на зв'язку на 0 800 303 505 або на електронній пошті [email protected]
З повагою, COMFY
Другий шанс для комфі?
Дякуємо за ваш відгук.
Вибачте, що завдали вам турбувань та змусили очікувати на відповідь. Якщо наразі ситуація не вирішена, будь ласка, напишіть нам на [email protected] номер вашого звернення або номер телефону.
З повагою, COMFY
Не рекомендую Комфі у м.Сміла.
Дякуємо за ваш відгук.
Насправді існує певний перелік умов за яких здійснюється обмін та повернення техніки: товар має бути належної якості, не повинен мати слідів користування.
Ми завжди готові проконсультувати вас та надати інформацію щодо подальших дій у вирішенні питання із яким ви стикнулись.
Просимо вас написати нам на [email protected], якщо у вас є додаткові питання. Ми на зв'язку!
З повагою, COMFY
Безвідпрвідальність. Відсутність нормального сервісного обслуговування. В Смілі так.
Кондиціонер ремонтується більше 2.5 місяців й ще не край. Відповідальність з себе знімають.
Дякуємо за ваш коментар.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] та надати дані вашої покупки (фото чеку, номер телефону), детальніше розповісти ситуацію та ми обов'язково будемо з'ясовувати обставини затримки ремонту у сервісному центрі виробника.
З повагою, COMFY
Незадоволена
Порушують права споживачів
Нам прикро, що ремонт товару не був виповнений належним чином та не задовольнив вас. Звертаємо вашу увагу, що ремонт проводить сервісний центр виробника вашого смартфону, а не сам магазин Comfy, адже власних сервісних центрів ми не маємо, а всього лише передаємо товар на обслуговування.
На жаль, опису у вашому відгуку недостатньо, щоб зрозуміти всю ситуацію повністю. Було б чудово, якби ви нам дали можливість ознайомитися з актами виконаних робіт, які надав вам сервісний центр. Будь ласка, відправте фото актів та ваші ПІБ на нашу пошту [email protected], щоб ми більш детально вивчили ситуацію та спробували вам допомогти.
Спасибі.
Благодарность .
Я возмущена это слабо сказано...
Простоял он не шевелясь 5 часов и мы включили его в сеть...что мы услышали (Фильм ужасов отдыхает) такое жуткое шипение,как будто выходил газ,и выяснилось что он не холодит ни камера ни морозилка.На утро я позвонила на гор.линию Комфи,девушка пообещала что во всем розберуться и заберут этот холодильник.Через пару дней позвонил представитель Комфи и давай мне рассказывать что товар они примут обратно,если мы сами его привезём,хотя в защите прав потребителей черным по белому::Согласно ч. 5 ст. 8 Закона Украины "О защите прав потребителей" крупногабаритные товары и товары весом более 5 килограммов доставляются на ремонт и возвращаются потребителю за счет продавца, изготовителя, исполнителя.Этот закон также косаеться возврата ненадлежащего качества товара.
Смысл такой: привезли как попало,не надлежащим образом,в результате чего сломали по дороге,и теперь им нужно везти его,по меньшей мере мы ждали совсем другого покупая новый холодильник.И ставят условия которые нарушают права потребителя.Всегда записывайте все разговоры и подкрепляйте документально, единственное что поможет в суде.
Мы рады, что ситуация решилась положительно для вас и надеемся на скорейший обмен.
Видеорегистратор DVR-533