Анастасія Отзыв написан 28 декабря, 2019 год77 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Сміла, вул. В'ячеслава Чорновола, 4А В м.Сміла був придбаний мобільний телефон Xiaomi redmi note 7. Телефон дуже грівся після двох місяців користування почало відходити від екрану основне скло .телефон був відправлений на сервіс .були вказані всі недоліки після 25 днів очікуваннят з сервісного центру телефон повернувся до магазину за актом виконаних робіт в якому було вказано що було замінено оперативну плату на екрані дефекти не усунули хоча при спілкуванні з менеджером запевнили що всі недоліки усунуті. Телефон знову вдруге відправився на сервісний центр де було замінено модуль екрану. Після другого ремонту телефон був просто зіпсованим на задній кришці є сліди клею на новому заміненому екрані є жовта полоса. У магазині була написана заява про заміну товару нащо юридичний відділ через 21 день дав відповідь що необхідно відправляти на сервіс. Складається враження що центральний офіс магазину comfy взагалі не розбирається в ситуаціях які складаються з товарами які вони продають. В даному випадку не бачу іншого рішення як тільки звертатися в спілку справ споживачів для подальшого вирішення даного питання в судді.
Нам прикро, що ремонт товару не був виповнений належним чином та не задовольнив вас. Звертаємо вашу увагу, що ремонт проводить сервісний центр виробника вашого смартфону, а не сам магазин Comfy, адже власних сервісних центрів ми не маємо, а всього лише передаємо товар на обслуговування.
На жаль, опису у вашому відгуку недостатньо, щоб зрозуміти всю ситуацію повністю. Було б чудово, якби ви нам дали можливість ознайомитися з актами виконаних робіт, які надав вам сервісний центр. Будь ласка, відправте фото актів та ваші ПІБ на нашу пошту [email protected], щоб ми більш детально вивчили ситуацію та спробували вам допомогти.
Порушують права споживачів - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам прикро, що ремонт товару не був виповнений належним чином та не задовольнив вас. Звертаємо вашу увагу, що ремонт проводить сервісний центр виробника вашого смартфону, а не сам магазин Comfy, адже власних сервісних центрів ми не маємо, а всього лише передаємо товар на обслуговування.
На жаль, опису у вашому відгуку недостатньо, щоб зрозуміти всю ситуацію повністю. Було б чудово, якби ви нам дали можливість ознайомитися з актами виконаних робіт, які надав вам сервісний центр. Будь ласка, відправте фото актів та ваші ПІБ на нашу пошту [email protected], щоб ми більш детально вивчили ситуацію та спробували вам допомогти.
Спасибі.