ЖЖУК відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
ЖЖУК
1.9 5
908 відгуків / 314283 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Ужжасный магазин

Александр Александр середа, 10 вересня
Покупаю в жуке не первый раз, но эта покупка будет последней.
Заказывал телефон и чехол в интернет магазине. Так как на сайте были разные варианты с разными ценами на одну и ту же модель, то в чате уточнил, что этот лот новый в запечатанной коробке.
Ждать пришлось целую неделю (наверное искали на складе самый худший). Началось с того, что... Читати відгук
Покупаю в жуке не первый раз, но эта покупка будет последней.
Заказывал телефон и чехол в интернет магазине. Так как на сайте были разные варианты с разными ценами на одну и ту же модель, то в чате уточнил, что этот лот новый в запечатанной коробке.
Ждать пришлось целую неделю (наверное искали на складе самый худший). Началось с того, что телефон и чехол прислали разными посылками. К сожалению, посылки получала жена, которая не очень разбирается в телефонах, иначе я бы его даже не забрал с почты. Мало того, что коробка была обшарпанная вскрытая и заклеена скотчем, так позднее еще выяснилось, что телефон операторский, от американского провайдера AT&T с неактивной заводской разблокировкой и невозможностью добавления ESIM .
Пришлось отправить телефон на обмен и наверное снова придетя потерять неделю на ожидание.
PS. Еще одна странность. Покупка в личном кабинете не отображается и никакой гарантии с телефоном не присутствовало.
ЖЖУК - Ужжасный магазин ЖЖУК - Ужжасный магазин ЖЖУК - Ужжасный магазин
Переваги:
  1. Адекватные цены на сайте.
Недоліки:
  1. Очень долгая доставка. Товар не соответствует описанию.

Обережно, шахраї! Не купуйте тут!

Гость Гость 13 серпня, 2025 год
 Відгук про ЖЖУК за адресою Ковель, бульвар Леси Украинки, 3 Обережно, шахраї! Не купуйте тут нічого!"
Це не просто магазин, це повний жах. Вони не тільки продають бракований товар, але й відверто насміхаються з клієнтів. Коли я отримав зламаний товар, то зіткнувся з тим, що вони повністю ігнорують гарантійні зобов'язання. Ні про який ремонт чи заміну, а тим більше повернення грошей, не йдеться. Усі мої спроби зв'язатися з ними закінчилися... Читати відгук
Обережно, шахраї! Не купуйте тут нічого!"

Це не просто магазин, це повний жах. Вони не тільки продають бракований товар, але й відверто насміхаються з клієнтів. Коли я отримав зламаний товар, то зіткнувся з тим, що вони повністю ігнорують гарантійні зобов'язання. Ні про який ремонт чи заміну, а тим більше повернення грошей, не йдеться. Усі мої спроби зв'язатися з ними закінчилися тим, що мене просто заблокували і перестали відповідати.

Замість того, щоб визнати свою помилку, вони звинувачують у всьому мене. Крім того, вони відверто працюють в сіру, що є грубим порушенням закону, і, судячи з усього, використовують сумнівні схеми продажу. Не купуйте у них нічого, якщо не хочете втратити гроші та отримати купу проблем.
1 згоден

Хамське відношення

Ольга Ольга 10 серпня, 2025 год
Не рекомендую магазин Жук в м.Верхньодніпровськ ( відділення 2 )
Замовила посилку нової пошти, продавець відповідає по хамськи, нічого не пояснює.Магазин Жук зверніть увагу,якщо хочете гарні виручки, там їх не буде, вона вішає табличку( причому не одноразово ( технічна перерва 15 хвилин),а її немає більше 20 хвилин і так кожного разу. На моє зауваження, що чому так кожного разу магазин... Читати відгук
Не рекомендую магазин Жук в м.Верхньодніпровськ ( відділення 2 )
Замовила посилку нової пошти, продавець відповідає по хамськи, нічого не пояснює.Магазин Жук зверніть увагу,якщо хочете гарні виручки, там їх не буде, вона вішає табличку( причому не одноразово ( технічна перерва 15 хвилин),а її немає більше 20 хвилин і так кожного разу. На моє зауваження, що чому так кожного разу магазин зачинено, відповіла грубо, що в неї і так обіду немає і хамство зашкалює так, як наче вона працює на базарі і сама собі хазяйка і навіть не вибачилася, що затрималась. Не приємний продавець, більше не буду туди нічого заказувати, до речі як людина забирає посилку, то можна там щось в магазині і купити, але з таким відношенням…
Недоліки:
  1. Обслуговування величезний нуль
  2. Хамство зашкалює
Жжук Відповідь представника Жжук 12 серпня, 2025 год
Добрий день!

Приносимо щирі вибачення за неприпустиму поведінку нашого співробітника та незручності у магазині Жук (м. Верхньодніпровськ, відділення №2).

Грубість та недотримання робочого графіка — це серйозне порушення наших стандартів. Ми вже проводимо службову перевірку, і до співробітника будуть вжиті відповідні заходи.

Дякуємо, що звернули нашу увагу на проблему. Сподіваємось, у майбутньому Ви дасте нам шанс виправити Ваше враження.

З повагою,
Команда "Жук"

Навушники HP DHE-8009 Black

Влад Влад 17 липня, 2025 год
Не рекомендую даний магазин. Менеджер збрехала при консультації та надала невірну інформацію про навушники. Потім обіцяли взнати як налаштувати, і не передзвонили. Ще й повернення робити за свій рахунок тепер прийдеться. Повторюсь - магазин кал, оператори тормоза.mad
1 згоден
Жжук Відповідь представника Жжук 12 серпня, 2025 год
Добрий день!

Приносимо щирі вибачення за ваш негативний досвід. Нам дуже прикро, що ви отримали невірну інформацію під час консультації та не дочекалися на дзвінок від нашого менеджера.

Це неприпустима ситуація, і ми обов'язково проведемо внутрішню перевірку, щоб уникнути подібних помилок у майбутньому.

З повагою,
Команда Жук

Некомпетентні працівники

Покупець Покупець 2 липня, 2025 год
12.06.2025 у магазині ЖУК за адресою с. Пролісне (Чкаловське), Чугуївський р-н, було придбано зарядний пристрій до телефону в той же день повернуто. Розрахунок здійснювався картою, але кошти досі не повернуто. Продавчиння стверджує, що мабуть затримує банк, звернулась у банк, банк запевняє, що кошти на карту якою здійснювався розрахунок не надходили. Гаряча лінія ЖУК не реагує. Буду писати скаргу у спілку... Читати відгук 12.06.2025 у магазині ЖУК за адресою с. Пролісне (Чкаловське), Чугуївський р-н, було придбано зарядний пристрій до телефону в той же день повернуто. Розрахунок здійснювався картою, але кошти досі не повернуто. Продавчиння стверджує, що мабуть затримує банк, звернулась у банк, банк запевняє, що кошти на карту якою здійснювався розрахунок не надходили. Гаряча лінія ЖУК не реагує. Буду писати скаргу у спілку споживачів.
Переваги:
  1. Вічливі консультанти
Недоліки:
  1. Некомпетентні працівники

ДУУУЖЕ ПОВІЛЬНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Гость Гость 26 червня, 2025 год
Дівчина на касі обслуговує кожного покупця близько години. Це дуже дратує. Хамовита, відношення до покупців, неначе тут не раді покупкам.
Кожного разу зарікаюсь сюди приходити.
Переваги:
  1. Наявність товару
Недоліки:
  1. ДУЖЕ ПОВІЛЬНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

НАЙЖАХЛИВІША робота

Гость Гость 20 червня, 2025 год
Працювала в цій компанії пів року в Харкові. Це — НАЙГІРШИЙ досвід у моєму житті. Постійні проблеми з клієнтами, які змушені вирішувати звичайні працівники без належної підтримки. Доставляється великогабаритна техніка, яку самостійно фізично неможливо підняти, особливо дівчині. Часто трапляється б/у техніка, яку видають за нову.
Найгірше — це ситуація із заробітною платою: в кінці просто не виплачують гроші!!
Дуже шкодую,... Читати відгук
Працювала в цій компанії пів року в Харкові. Це — НАЙГІРШИЙ досвід у моєму житті. Постійні проблеми з клієнтами, які змушені вирішувати звичайні працівники без належної підтримки. Доставляється великогабаритна техніка, яку самостійно фізично неможливо підняти, особливо дівчині. Часто трапляється б/у техніка, яку видають за нову.
Найгірше — це ситуація із заробітною платою: в кінці просто не виплачують гроші!!
Дуже шкодую, що не ознайомилася з відгуками раніше.
Не рекомендую навіть розглядати цю компанію як роботодавця, якщо не хочете залишитися без грошей і з виснаженими нервами.
Жжук Відповідь представника Жжук 12 серпня, 2025 год
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу в наші компанії. Ми б дуже хотіли дізнатись усі деталі ситуації, що виникла, тому просимо Вас детально описатищо сталося на електронну пошту: [email protected]

Шахраї відправляють не укомплектовані товари

Олександр Олександр 9 червня, 2025 год
Відправляють товар не повністю в комплекті, прислали вентилятор без хомута зʼєднання двох рішиток , у відповідь відповідають вибачте за не зручність, Лохотрон і не відправляють те що замовив

Вентилятор Arctic

Гость Гость 9 червня, 2025 год
Прислали вентилятор без хомута який з’єднує решітку, захист вентилятора , да іще оператор повідомляє , що комплектація може бути змінена )) так хай вже пишуть продам лопасті , а далі збирай сам
Переваги:
  1. Схожий вентилятор у мене працює вже 4 сезону
Недоліки:
  1. Не вистачає хомута зʼєднання решітки

Жахливе обслуговування

Людмила Шапіровська Людмила Шапіровська 28 травня, 2025 год
,здавала телефон на ремонт,нічого не зробили здерли гроші дорожче,ніж у майстерні,доказати нічого не можна, гроші не повернули жахлива компанія! Обходьте десятою дорогою!!!
Недоліки:
  1. Безвідповідальне ставлення до клієнта

Не рекомендую!!!

Максим Максим 28 травня, 2025 год
Замовили мультипіч як нову зі складу.При отриманні на НП відразу оплатив, а потім пішов отримувати замовлення, не думав що цей магазин може бути не добросовісним! Винесли пам'яту і очевидно не першої свіжості коробку. В коробці не вистачало половину пакування , а пакети були не з цього товару. А хочу наголосити що я замовляв новий товар! Але було очевидно що з... Читати відгук Замовили мультипіч як нову зі складу.При отриманні на НП відразу оплатив, а потім пішов отримувати замовлення, не думав що цей магазин може бути не добросовісним! Винесли пам'яту і очевидно не першої свіжості коробку. В коробці не вистачало половину пакування , а пакети були не з цього товару. А хочу наголосити що я замовляв новий товар! Але було очевидно що з товаром щось вже робили (стояв на вітрині або т.п.), про що я відразу написав в магазин жуук, на що мені відповіли що товар зі складу і якщо щось не подобаєть можете повернути товар, але комісій ніяких не повернемо! Думаю ну фіг з ним все одно з часом на кухні будуть потертості а комісію і доставку вже оплатив.АЛЕ далі був шок, вдома я помітив тріщіну на корпусі і вишеньку на тортику що в ній хто вже готував! МЛЯ це ж нова річ! Як так жуук?????
Перевірте по камерам на складі що мені пакували! Всі фото додаю!!!це Іспанський сором!!!Позор ВАМ! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!! ЖЖУК - Не рекомендую!!!

Продають несправні товари

Гость Гость 30 березня, 2025 год
Купив в даному магазині ТБ-приставка Mi TV Stick 4K. Приставка виявилась не працюючою. На новій пошті перевірити приставку можливості не було. Намагався опублікувати відгук на їх сайті, але вони відгук не публікують.

Ужасно.качество товара ужасное.Никаких решений нет. вопросов нет

Гость Гость 16 березня, 2025 год
Категорично не рекомендую з ними зв'язуватися,а тим більш,щось купувати.Це контора шахраїв.Заказала телефон прислали швидко,через тиждень телефон почав погано працювати,звернулась до оператора,щоб повернути,але відмовили,т.к. телефон був в роботі.Категорічно відмовили в поверненні,хоч,14 днів ще не пройшло,порекомендували звернутися в майстерню,де проведуть діагностику та зроблять ремонт.

Погано дуже дуже

Олександер Олександер 5 березня, 2025 год
 Відгук про ЖЖУК за адресою Коростень, вулиця Героїв Чорнобиля 10б Повний ноль сервіс по страховці непрацює тількі якщо проплатиш ремонт а так я незнаю навіщо страхувать телефон якщо там його неможуть відремонтувать обходити такі магазини треба

Жахливі працівники

Марія Марія 23 лютого, 2025 год
1. Жахлива онлайн підтримка, консультант який має допомагати просто копіює інформацію за сайта. Якщо в вас є така можливість поспілкуватися з консультантом, то напевно людина захоче знати щось інше ніж інформацію яку вона ВЖЕ прочитала на сайті.
Дуже грубий онлайн чат.
2. Замовила товар на відділення до свого міста, питання чи мав право продавець магазину вже відкривати коробку... Читати відгук
1. Жахлива онлайн підтримка, консультант який має допомагати просто копіює інформацію за сайта. Якщо в вас є така можливість поспілкуватися з консультантом, то напевно людина захоче знати щось інше ніж інформацію яку вона ВЖЕ прочитала на сайті.
Дуже грубий онлайн чат.
2. Замовила товар на відділення до свого міста, питання чи мав право продавець магазину вже відкривати коробку з ноутбуком, і давати вже мені відкриту коробку, так вона не була нова, так як товар вживаний, але все одно, чи мав він право її відкривати? Потім він пихав адаптер в макбук так, що мені здавалось що він перший же і зламає той ноутбук, чому немає ніякої компетентності? Я вже мовчу про те, що цього продавця потрібно було чекати годину, а він повісив на магазині папірець «технічна перерва 20 хвилин».
Я забрала макбук, так як він мені вже був потрібен і він начебто працює, але судячи з відгуків це може бути не надовго.
ОБХОДІТЬ ЦЕЙ МАГАЗИН ПʼЯТОЮ ДОРОГОЮ. Якщо б я відразу почитала відгуки, то можна було б уникнути таких негативних досвідів.

Жахлива якість

Гость Гость 16 лютого, 2025 год
Хочу і я поділитися не якісним товаром в цьому магазині. Придбали телевізор, поробив 4 доби перестав знаходити канали, звернулись до магазину для повернення неякісного товару бо ще не пройшло 14 діб з моменту придбання, а вони відмовили , сказали ,що він був у нас вже в експлуатації ,тому не підлягає поверненню, а тільки ремонту. В них свої закони. А ще... Читати відгук Хочу і я поділитися не якісним товаром в цьому магазині. Придбали телевізор, поробив 4 доби перестав знаходити канали, звернулись до магазину для повернення неякісного товару бо ще не пройшло 14 діб з моменту придбання, а вони відмовили , сказали ,що він був у нас вже в експлуатації ,тому не підлягає поверненню, а тільки ремонту. В них свої закони. А ще виявилося, що цей телевізор був зареєстрований, ще за якимось іншими номером телефону, напевно був вже в експлуатації. Напевно нам продали вже б/у телевізор. Не рекомендується замовляти товар в цьому шахрайському інтернет магазині.
Жжук Відповідь представника Жжук 18 лютого, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалося таке враження про покупку.

Згідно з чинним законодавством, повернення техніки можливе лише у разі відсутності слідів використання. Оскільки телевізор вже був в експлуатації, ми можемо запропонувати гарантійний ремонт відповідно до умов виробника.

Щодо вирішення ситуації, рекомендуємо звернутися на [email protected], щоб ми могли детальніше розібратися у вашому питанні. З повагою, команда ЖУК!

ТЕЛЕФОН У РЕМОНТІ БІЛЬШЕ 60 ДНІВ. МАГАЗИН НЕ ДАЄ ЖОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Марія Марія 10 лютого, 2025 год
ЖАХЛИВИЙ МАГАЗИН.
ВІДСУТНЯ КОМУНІКАЦІЯ.
БРАКОВАНИЙ ТА НИЗЬКОЯКІСНИЙ ТОВАР.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Одна зірка оцінки - занадто багато для цього магазину, але на жаль, це мінімальний бал.
Купили телефон у цьому магазині і вже за декілька місяців він перестав заряджатися. Здали у сервіс по гарантії.
Згідно з правилами ремонту, ремонт триває до 14 днів, а також може бути подовжений до 45 днів.... Читати відгук
ЖАХЛИВИЙ МАГАЗИН.
ВІДСУТНЯ КОМУНІКАЦІЯ.
БРАКОВАНИЙ ТА НИЗЬКОЯКІСНИЙ ТОВАР.

НЕ РЕКОМЕНДУЮ.

Одна зірка оцінки - занадто багато для цього магазину, але на жаль, це мінімальний бал.

Купили телефон у цьому магазині і вже за декілька місяців він перестав заряджатися. Здали у сервіс по гарантії.
Згідно з правилами ремонту, ремонт триває до 14 днів, а також може бути подовжений до 45 днів. По факту, вже пройшло більше 60 днів, а у нас ні телефону, ні грошей, ні конкретної інформації від магазину.

Номер телефону гарячої лінії максимально безтолковий, оскільки оператори центру не володіють жодною інформацією, обіцяють передзвонити з інформацією від сервісного центру, проте, ніхто не передзвонює навіть.

Зв'язатись із сервісним центром, або хоча б із менеджерами компанії неможливо, оскільки єдиний номер, який є для зв'язку - це номер гарячої лінії.

І в результаті, у нас ні телефону, ні грошей.
Як далі вирішувати це питання - незрозуміло, оскільки немає з ким навіть вести комкнікацію.

Тому, якщо Ви цінуєте свій час, гроші, нерви та заплативши хочете отримати свій товар відповідної якості та клієнтоорієнтований сервіс - ВАМ ТОЧНО НЕ ПОТРІБЕН ЦЕЙ МАГАЗИН!!!!!

Відгук створений з метою застерегти майбутніх клієнтів від покупок (більше вже схоже навіть на шахрайство) у цьому магазині.
Недоліки:
  1. - жахливий сервіс
  2. - відсутність зворотньої комунікації з клієнтом
  3. - недотримання вказаних магазином правил ремонту
  4. - не надання інформації по стадії ремонту
  5. - низькоякісний та бракований товар
  6. - товар з ремонту не повернули, грошей також немає.
Жжук Відповідь представника Жжук 12 лютого, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією. Зазначимо, що ми є посередником між сервісним центром та клієнтом, через що може виникати затримка у ремонті або очікування запчастин для відновлення пристрою. Для детального розгляду вашого випадку просимо звернутися на [email protected], описавши проблему та вказавши номер замовлення або номер ремонту. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам. З повагою, команда ЖУК!

Не повертають телефон з ремонту.

Гость Гость 3 лютого, 2025 год
Купували мобільний телефон в магазині Жжук в м. Полонне вул. Академіка Герасимчука 2. Телефон поломався через 3 місяці, здали по гарантії в магазин. Йде третій місяць, телефон ніхто повертати не збирається, в магазині вигадують різні відмазки, то військовий стан, то світла немає, то зірки не так зійшлися. А служба підтримки взагалі ігнорує, тільки годує завтраками.
Шахрайська кантора, доведеться звертатися... Читати відгук
Купували мобільний телефон в магазині Жжук в м. Полонне вул. Академіка Герасимчука 2. Телефон поломався через 3 місяці, здали по гарантії в магазин. Йде третій місяць, телефон ніхто повертати не збирається, в магазині вигадують різні відмазки, то військовий стан, то світла немає, то зірки не так зійшлися. А служба підтримки взагалі ігнорує, тільки годує завтраками.
Шахрайська кантора, доведеться звертатися в правоохоронні органи.
Недоліки:
  1. Обманюють покупців!
Жжук Відповідь представника Жжук 12 лютого, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Для детального розгляду вашого випадку зверніться, будь ласка, на [email protected], описавши ситуацію та вказавши номер замовлення. Ми зробимо все можливе, щоб якнайшвидше допомогти вам.З повагою, команда ЖУК!

Гроші взяли а товару немає!

Гость Гость 1 лютого, 2025 год
Купував мобільний Samsung Galaxy S24, зробив проплату а товару немає! Вже 3 тиждень "гаряча лінія" обіцяє розібратись і все вирішити, але ні грошей ні телефону!
Жжук Відповідь представника Жжук 12 лютого, 2025 год
Доброго дня! Ми дуже цінуємо наших клієнтів і нам прикро, що ваш досвід взаємодії з нами був не таким, як ви очікували. Щоб ми могли допомогти, напишіть, будь ласка, деталі вашої ситуації на [email protected]. Ми зробимо все можливе, щоб швидко вирішити це питання. Дякуємо за ваше звернення! З повагою, команда ЖУК!

Категорично не рекомендую з ними звязуватись

Гость Гость 30 січня, 2025 год
 Відгук про ЖЖУК за адресою Львів, ул. Городоцкая, 177 Категорично не рекомендую з ними звязуватись, а тим більше щось купувати! Кантора шахраїв! Повернула бракований ДБЖ вже 3 місяці, ні грошей, ні товару! Гаряча лінія годує понеділками! Готую заяву в правоохоронні органи!
Жжук Відповідь представника Жжук 12 лютого, 2025 год
Доброго дня! Прикро, що співпраця з нами залишила негативні враження, що й спровокувало Вас написати даний відгук. Так як нам важлива думка наших клієнтів, опишіть будь ласка ситуацію, що склалася електронним листом на пошту [email protected]. З повагою, команда ЖУК.

Замовлення ЖЖК00120671

Денис Денис 14 січня, 2025 год
Зробив замовлення в магазині "Жук" 04.01.2025 на мікрохвильову піч по акційній ціні 7349 грн. Отримав підтвердження замовлення та двічі звертався на гарячу лінію, де мене запевняли, що все в порядку, і замовлення вже в дорозі. Але 13.01.2025, коли знову звернувся на гарячу лінію, мені повідомили, що товар відправити можуть лише за повною ціною 9900 грн.
Таке ставлення до клієнтів залишає... Читати відгук
Зробив замовлення в магазині "Жук" 04.01.2025 на мікрохвильову піч по акційній ціні 7349 грн. Отримав підтвердження замовлення та двічі звертався на гарячу лінію, де мене запевняли, що все в порядку, і замовлення вже в дорозі. Але 13.01.2025, коли знову звернувся на гарячу лінію, мені повідомили, що товар відправити можуть лише за повною ціною 9900 грн.

Таке ставлення до клієнтів залишає негативне враження. Спочатку підтвердили замовлення по акційній ціні, а потім змінили умови без будь-яких пояснень чи попереджень. Це викликає недовіру до магазину. Сподіваюся, магазин зверне увагу на такі ситуації та покращить сервіс
Жжук Відповідь представника Жжук 12 лютого, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. На жаль, поставка товару за акційною ціною закінчилася, і повторна закупівля відбулася вже за оновленою вартістю. Просимо вибачення за цю ситуацію та можливі незручності. Ми врахуємо Ваш досвід, щоб покращити сервіс у майбутньому. З повагою, команда ЖУК

Невідповідність інформації оплати, недійсні чеки, жахливе обслуговування.

Гость Гость 8 січня, 2025 год
Замовила в інтернет магазині годинник з умовою "Оплата катрою на магазині". Коли прийшла отримати, то виявляється оплата має бути лише від "Монобанк". Готівки при собі не було (не люблю з нею носитися), та й обирала я ж карту (на сайті не вказано що саме ТІЛЬКИ МОНОБанк). Ну ок... Понервувала трішки через даремну біганину і витрачений час, прийшла на наступний... Читати відгук Замовила в інтернет магазині годинник з умовою "Оплата катрою на магазині". Коли прийшла отримати, то виявляється оплата має бути лише від "Монобанк". Готівки при собі не було (не люблю з нею носитися), та й обирала я ж карту (на сайті не вказано що саме ТІЛЬКИ МОНОБанк). Ну ок... Понервувала трішки через даремну біганину і витрачений час, прийшла на наступний день... Оплачую готівкою... І тут отримую чек без реквізитів каси рро, без адреси магазину, без реєстраційного номеру свідоцтва і т.д. А на звернення до консультанта за роз'ясненнями, то вона не має що відповісти і каже "Ну в нас тільки так друкує!" Замість адекватного пояснення з нервами вона відповідає, що тут лише 2 продавці ("Лише я і напарник, в чому проблема!?") От в чому проблема? Працюють або неофіційно без сплати податків або якоюсь контрабандою.... В мене слів нема! Фу! Брала на подарунок, повелась на ціну! Та краще б в іншому місці переплатила і мала б гарантію по чеку! Не дивно що туди ніколи ніхто й заходити не хоче! Змінюйте підхід до роботи торгових точок і краще підбирайте персонал!!!!
Жжук Відповідь представника Жжук 8 січня, 2025 год
Добрий день! Підкажіть будь ласка, у якому місті та на якій саме торговій точці Ви отримували товар. Якщо Вам зручно, будемо очікувати Вашу відповідь на адресу [email protected]. З повагою, команда ЖУК. Показати 1 відповідь

Жахливий сервіс

Гость Гость 21 грудня, 2024 год
Жахливий магазин, повне кидалово. Потрачений час і нерви.8 грудня в точці видачі магазин ispot(м. Прилуки) замовили телефон . З нами зв'язався менеджер, підтвердив замовлення, сказала,що доставка 3-5 днів. 15 грудня сказала, що замовлення а дорозі, чекайте смс про надходження. 20 грудня прийшло смс про надходження, в точці видачі відповіли, що ще не приходив кур'єр. 21 грудня статус замовлення "отримано". Представник... Читати відгук Жахливий магазин, повне кидалово. Потрачений час і нерви.8 грудня в точці видачі магазин ispot(м. Прилуки) замовили телефон . З нами зв'язався менеджер, підтвердив замовлення, сказала,що доставка 3-5 днів. 15 грудня сказала, що замовлення а дорозі, чекайте смс про надходження. 20 грудня прийшло смс про надходження, в точці видачі відповіли, що ще не приходив кур'єр. 21 грудня статус замовлення "отримано". Представник магазину ispot говорить що замовлення ще не надходило. Менеджер відсилає на техпідтримки. А взагалі наше замовлення продано іншому клієнту. Просто жах. Нікому не рекомендую зв'язуватись з такими аферистами.
Жжук Відповідь представника Жжук 21 грудня, 2024 год
Доброго дня! Прикро, що співпраця з нами залишила негативні враження, що й спровокувало Вас написати даний відгук. Так як нам важлива думка наших клієнтів, опишіть будь ласка ситуацію, що склалася електронним листом на пошту [email protected]. З повагою, команда ЖУК.

Персонал не дуже хоче працювати,або дурить людей

Віктор Віктор 16 грудня, 2024 год
Вчора,15 грудня 24 року через вайбер надав свій номер телефону,потім через сторінку замовлень також,сьогодні чеказ звінка але недочекався і звязався через чат зі спеціалістом,вроді Денис,попросив вказати дату виготовлення планшету редмі пад щоб замовити собі,але він відмовився надати таку інформацію,слад далеко а я в офісі,така була відповідь,то як у такого хитрого жука купувати?
Переваги:
  1. Ну який тут плюс?
Недоліки:
  1. Персонал покупців сприймає за дурнів
Жжук Відповідь представника Жжук 21 грудня, 2024 год
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Ваше звернення на нашій пошті проходить опрацювання! Дякуємо за можливість покращити комунікацію із нашими клієнтами!

Марно витрачений час

Михайло Михайло 11 грудня, 2024 год
На дуже багато товарів з абсолютно різних категорій у цього магазина ледь не найнижча ціна на ринку і ви зрозумієте далі чому.
При купівлі товару, в моєму випадку пилосос Dyson (так, я шукав подешевше, хоча б за 30к), швидко зв'язуються та повідомляють що усе добре, треба чекати тільки на доставку.
На наступний день пишуть і кажуть що товару немає та... Читати відгук
На дуже багато товарів з абсолютно різних категорій у цього магазина ледь не найнижча ціна на ринку і ви зрозумієте далі чому.

При купівлі товару, в моєму випадку пилосос Dyson (так, я шукав подешевше, хоча б за 30к), швидко зв'язуються та повідомляють що усе добре, треба чекати тільки на доставку.

На наступний день пишуть і кажуть що товару немає та пропонують заміну. На питання коли буде, відповідають що ні на складах, ні у країні немає , і буде він чи ні ніхто не знає.
Все наче нічого, таке і справді буває, але ж, якщо бути трохи уважнішим і копнути, то все цікавіше.

Перше - товар з сайту не видалений і на нього вже нова ціна.
Тобто якщо ви на це не звертаєте уваги, то кажуть що товару взагалі немає, і буде він чи ні ніхто не знає, пропонують заміну типу рівноцінну. По факту ні, ще й дорожче.

Друге - якщо почати питати а чому ж товар на сайті не просто є, а ще й прекрасно продається але за новою ціною, і чому вам кажуть що його взагалі немає, це ж просто брехня, то відповідають щось на кшталт що продавець більше не продає товар за тією ціною яка була на момент оформлення замовлення.

На резонне питання чому про це не сказали і чому ж тоді не пропонували його просто за новою ціною, а пропонували інший і дорожчій, відповіді немає.

Тобто магазин просто намагається продавати ті товари які йому конче потрібно збагрити швидше, і буде робити усе потрібне щоб те що замовили саме ви, ви ж і не отримали.

Наче нічого такого, бізнес. Та дуже не люблю коли мене намагаються так криво намахати. Також вперше стикаюся з тим що я не можу отримати товар після повного оформлення замовлення через те, що ціна змінилася (нащо тоді взагалі знижки та акції у магазині, мені так і не відповіли).

До речі, заміни які ви будете пропонувати, по якимось причинам, не буде можливо здійснити.

На всьому етапі зі мною завжди ввічливо спілкувалися, вибачалися і т.д., та результату це не змінює. Звісно що звинувачувати кастомер саппорт не має сенсу, вони єдині хто працює.

Я погнався за дешевшою ціною і натомість втратив час та можливості придбати товар де інде за вищою, але чеснішою, з боку відносин покупця та продавця, ціною.

Чи є зміст витрачати свій час та випробовувати долю є цьому магазині, вирішуйте самі.
Переваги:
  1. Швидкий зв'язок
  2. Ввічливий персонал
Недоліки:
  1. Брехня про товари
Жжук Відповідь представника Жжук 11 грудня, 2024 год
Доброго дня! Прикро, що співпраця з нами залишила негативні враження, що й спровокувало Вас написати даний відгук. Так як нам важлива думка наших клієнтів, опишіть будь ласка ситуацію, що склалася електронним листом на пошту [email protected]. З повагою, команда ЖУК.

Марно витрачений час

Антон Антон 10 грудня, 2024 год
 Відгук про ЖЖУК за адресою Харків, пр. Гагарина 177 Жахливий сервіс! Замовлення обіцяли доставити за тиждень. Чекав тиждень, і тільки тоді повідомили, що воно ще проходить митницю. А на наступний день взагалі сказали, що замовлення не буде! Повна втрата часу та нервів. Не витрачайте свій час на цей магазин, якщо не хочете залишитися ні з чим!
Жжук Відповідь представника Жжук 11 грудня, 2024 год
Доброго дня, Антоне. Нам дуже прикро, що замовлення Ви так і не отримали. Для того, щоб ми могли розібратись в даній ситуації, просимо Вас написати нам на пошту : [email protected]

Неналежна якість товару

Макс Макс 4 грудня, 2024 год
Отримав планшет, на пошті перевірив, неналежна якість товару, упаковка в якихось плямах, сам екран в пилу, на об'єктиві видима подряпина. До покупки я двічі перевірив сторінку товару, ніде не було вказано, що товар вітринного зразку чи вживаного, відповідно я звісно зробив висновок, що товар новий. За доставку я на сайті заплатив 150грн, у квитанції ж було вказано 115грн, але це... Читати відгук Отримав планшет, на пошті перевірив, неналежна якість товару, упаковка в якихось плямах, сам екран в пилу, на об'єктиві видима подряпина. До покупки я двічі перевірив сторінку товару, ніде не було вказано, що товар вітринного зразку чи вживаного, відповідно я звісно зробив висновок, що товар новий. За доставку я на сайті заплатив 150грн, у квитанції ж було вказано 115грн, але це найменша проблема. Служба підтримки сказала, що як товар повернеться на склад мені повернуть гроші. 20.11 ввечері я оформив відмову від товару, 21.11 планшет вже був у відділенні яке вказав відправник (магазин). Після цього я 8 днів чекав, поки магазин забере нарешті свій товар з пошти, це при тому, що я кілька разів змушений був дзвонити і нагадувати про те, що він вже давно лежить на складі пошти. Для об'єктивності, оператори гарячої лінії ввічливі, кошти мені повернули включно з коштом доставки (150грн), проте на цьому плюси і закінчуються. Не рекомендую магазин. ЖЖУК - Неналежна якість товару ЖЖУК - Неналежна якість товару ЖЖУК - Неналежна якість товару ЖЖУК - Неналежна якість товару ЖЖУК - Неналежна якість товару
Переваги:
  1. Ввічливі оператори гарячої лінії, повернули гроші в повному обсязі
Недоліки:
  1. Якість товару, байдужість до репутації свого магазину, безладність логістики

Доставка найгірша

Гость Гость 28 листопада, 2024 год
Гіршого магазину навіть не придумати, замовив замовлення 8 днів очікування і ніякого результату, на гарячій лінії навіть не знають інформацію про замовлення, в фізичному магазині 40 хвилин не могли вирішити питання. Краще нічого не купувати в такому ганебному місці, не вартує часу потраченого, працівникам байдуже на своїх клієнтів, краще вже купити в переході ніж в цьому магазині!!!
Жжук Відповідь представника Жжук 1 грудня, 2024 год
Доброго дня! Дякуємо за те, що поділилися з нами своїм досвідом. Щоб детально розглянути ваш випадок, будь ласка, напишіть на [email protected] із описом ситуації. Ми обов’язково знайдемо рішення. Дякуємо за ваше звернення! З повагою, команда ЖУК!

Порушення прав споживачів ЧОРНА ПʼЯТНИЦЯ ПО-УКРАЇНСЬКЕ

Українець Українець 23 листопада, 2024 год
15.11.2024 здійснив замовлення телевізора вартість якого була 29 489 грн. (цього ж дня прийшло SMS повідомлення з підтвердженням замовлення та вартістю). Термін очікування 5 днів.
18.11.2024, для уточнення дати доставки, зателефонував на гарячу лінію та дізнався, що ТТН сформована і телевізор вже в дорозі, прямує в місто отримувача. Очікування в дата доставки 21.11.2024
21.11.2024 зателефонував в магазин (пункт видачі) для... Читати відгук
15.11.2024 здійснив замовлення телевізора вартість якого була 29 489 грн. (цього ж дня прийшло SMS повідомлення з підтвердженням замовлення та вартістю). Термін очікування 5 днів.
18.11.2024, для уточнення дати доставки, зателефонував на гарячу лінію та дізнався, що ТТН сформована і телевізор вже в дорозі, прямує в місто отримувача. Очікування в дата доставки 21.11.2024
21.11.2024 зателефонував в магазин (пункт видачі) для уточнення коли можна буде прийти за замовленням - на що отримав інформацію, що жодних замовлень не отримували та в їх системі жодної інформації про це нема.
Через деякий час, знову телефоную на їх гарячу лінію - де повідомляють, що моє замовлення скасоване.
І тут починається найцікавіше: менеджери в довільному порядку вигадують різні причини чому замовлення скасовано (то брак, то відсутність на складі, відсутність у постачальника ще якісь різні нісенітниці). Але один менеджер проговорилась та сказала, що замовлення скасовано магазином в односторонньому порядку (з приміткою) - зміна ціни. Це ж напередодні «чорної пʼятниці». І дійсно глянувши на сайт, даний телевізор був у НАЯВНОСТІ, але вже близько 34 509 грн.
Після деякого спілкування, мені пропонували купити даний телевізор за новою ціною. А зрозумівши, що самі порушили умови договору оферти - прибрали дану модель з сайту (нема в наявності та ціною 0 грн.)

Вбачаються грубі порушення моїх прав, як споживача, адже були істотні зміни договору, про які мене не було проінформовано (скасування замовлення без повідомлення клієнта) порушення підпункту 4.3 пункту 4 Договору публічної оферти (При відсутності товару на складі, Менеджер компанії зобов'язаний поставити Покупця до відома (по телефону або через електронну пошту)).

Зараз йдуть юридичні консультації, підготовка листів та збір доказової бази із залучення Держспоживспілки та фіскальної служби.
Відстоюйте свої інтереси та в жодному разі не купуйте тут товар
Недоліки:
  1. Ненадійний брехливий магазин, який не дорожить своєю репутацією
Жжук Відповідь представника Жжук 1 грудня, 2024 год
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо ваше невдоволення і хочемо допомогти вирішити проблему. Щоб ми могли краще зрозуміти ситуацію, будь ласка, зверніться на [email protected], описавши ваш випадок. Ми гарантуємо, що наші спеціалісти приділять цьому питанню максимальну увагу. Чекаємо на ваш лист і дякуємо за ваше терпіння! З повагою, команда ЖУК!

Через застарілу техніку, або недосконалу програму, було потрачено багато часу.

Світлана Світлана 26 жовтня, 2024 год
м. Галич, придбала телефон, розрахувалась картою і термінал завис. Очікувала 1 годину в надії на "швидке обслуговування". Але не дочекалась. Гарантійний талон, чек і страхівку вдалось отримати через 3,5 год. Через застарілу техніку, або недосконалу програму, було потрачено багато часу.
Жжук Відповідь представника Жжук 1 грудня, 2024 год
Доброго дня! Наша компанія завжди прагне забезпечити високий рівень обслуговування, і нам прикро, що у вас виникла неприємна ситуація. Щоб розібратися у цьому питанні, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Ми гарантуємо, що докладемо всіх зусиль для швидкого вирішення. Дякуємо за те, що допомагаєте нам ставати кращими! З повагою, команда ЖУК!
ЖЖУК
ЖЖУК - це національна мережа магазинів гаджетів, лідер галузі за кількістю торгових точок в Україні. Компанія на ринку вже понад 8 років. Наразі мережа нараховує понад 600 магазинів практично у всіх областях України.
Асортимент інтернет-магазину ЖЖУК складає більш ніж 80 000 найменувань товарів найпопулярніших категорій: смартфони та планшети, ноутбуки та телевізори, побутова техніка, товари для дому, саду та ремонту.

Рейтинг 1.9 з 5 на підставі 908 відгуків
Цифрова техніка
АЛЛО
АЛЛО

Рейтинг: 1.3
5799 відгуків
IElectronics
IElectronics

Рейтинг: 4.1
467 відгуків
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1689 відгуків
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
​MAXMY магазин
​MAXMY магазин

Рейтинг: 5
4 відгука
​Click24 интернет-магазин
​Click24 интернет-магазин

Рейтинг: 4.7
143 відгука
SellPoint интернет-магазин
SellPoint интернет-магазин

Рейтинг: 5
4 відгука
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Game Zone
Game Zone

Рейтинг: 2
21 відгук