ЖЖУК
ЖЖУК - це національна мережа магазинів гаджетів, лідер галузі за кількістю торгових точок в Україні. Компанія на ринку вже понад 8 років. Наразі мережа нараховує понад 600 магазинів практично у всіх областях України.
Асортимент інтернет-магазину ЖЖУК складає більш ніж 80 000 найменувань товарів найпопулярніших категорій: смартфони та планшети, ноутбуки та телевізори, побутова техніка, товари для дому, саду та ремонту.
Рейтинг 1.9 з 5 на підставі 908 відгуків
Цифрова техніка
Ужжасный магазин
Заказывал телефон и чехол в интернет магазине. Так как на сайте были разные варианты с разными ценами на одну и ту же модель, то в чате уточнил, что этот лот новый в запечатанной коробке.
Ждать пришлось целую неделю (наверное искали на складе самый худший). Началось с того, что... Читати відгук Покупаю в жуке не первый раз, но эта покупка будет последней.
Заказывал телефон и чехол в интернет магазине. Так как на сайте были разные варианты с разными ценами на одну и ту же модель, то в чате уточнил, что этот лот новый в запечатанной коробке.
Ждать пришлось целую неделю (наверное искали на складе самый худший). Началось с того, что телефон и чехол прислали разными посылками. К сожалению, посылки получала жена, которая не очень разбирается в телефонах, иначе я бы его даже не забрал с почты. Мало того, что коробка была обшарпанная вскрытая и заклеена скотчем, так позднее еще выяснилось, что телефон операторский, от американского провайдера AT&T с неактивной заводской разблокировкой и невозможностью добавления ESIM .
Пришлось отправить телефон на обмен и наверное снова придетя потерять неделю на ожидание.
PS. Еще одна странность. Покупка в личном кабинете не отображается и никакой гарантии с телефоном не присутствовало.
Обережно, шахраї! Не купуйте тут!
Це не просто магазин, це повний жах. Вони не тільки продають бракований товар, але й відверто насміхаються з клієнтів. Коли я отримав зламаний товар, то зіткнувся з тим, що вони повністю ігнорують гарантійні зобов'язання. Ні про який ремонт чи заміну, а тим більше повернення грошей, не йдеться. Усі мої спроби зв'язатися з ними закінчилися... Читати відгук Обережно, шахраї! Не купуйте тут нічого!"
Це не просто магазин, це повний жах. Вони не тільки продають бракований товар, але й відверто насміхаються з клієнтів. Коли я отримав зламаний товар, то зіткнувся з тим, що вони повністю ігнорують гарантійні зобов'язання. Ні про який ремонт чи заміну, а тим більше повернення грошей, не йдеться. Усі мої спроби зв'язатися з ними закінчилися тим, що мене просто заблокували і перестали відповідати.
Замість того, щоб визнати свою помилку, вони звинувачують у всьому мене. Крім того, вони відверто працюють в сіру, що є грубим порушенням закону, і, судячи з усього, використовують сумнівні схеми продажу. Не купуйте у них нічого, якщо не хочете втратити гроші та отримати купу проблем.
Хамське відношення
Замовила посилку нової пошти, продавець відповідає по хамськи, нічого не пояснює.Магазин Жук зверніть увагу,якщо хочете гарні виручки, там їх не буде, вона вішає табличку( причому не одноразово ( технічна перерва 15 хвилин),а її немає більше 20 хвилин і так кожного разу. На моє зауваження, що чому так кожного разу магазин... Читати відгук Не рекомендую магазин Жук в м.Верхньодніпровськ ( відділення 2 )
Замовила посилку нової пошти, продавець відповідає по хамськи, нічого не пояснює.Магазин Жук зверніть увагу,якщо хочете гарні виручки, там їх не буде, вона вішає табличку( причому не одноразово ( технічна перерва 15 хвилин),а її немає більше 20 хвилин і так кожного разу. На моє зауваження, що чому так кожного разу магазин зачинено, відповіла грубо, що в неї і так обіду немає і хамство зашкалює так, як наче вона працює на базарі і сама собі хазяйка і навіть не вибачилася, що затрималась. Не приємний продавець, більше не буду туди нічого заказувати, до речі як людина забирає посилку, то можна там щось в магазині і купити, але з таким відношенням…
Приносимо щирі вибачення за неприпустиму поведінку нашого співробітника та незручності у магазині Жук (м. Верхньодніпровськ, відділення №2).
Грубість та недотримання робочого графіка — це серйозне порушення наших стандартів. Ми вже проводимо службову перевірку, і до співробітника будуть вжиті відповідні заходи.
Дякуємо, що звернули нашу увагу на проблему. Сподіваємось, у майбутньому Ви дасте нам шанс виправити Ваше враження.
З повагою,
Команда "Жук"
Навушники HP DHE-8009 Black
Приносимо щирі вибачення за ваш негативний досвід. Нам дуже прикро, що ви отримали невірну інформацію під час консультації та не дочекалися на дзвінок від нашого менеджера.
Це неприпустима ситуація, і ми обов'язково проведемо внутрішню перевірку, щоб уникнути подібних помилок у майбутньому.
З повагою,
Команда Жук
Некомпетентні працівники
ДУУУЖЕ ПОВІЛЬНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Кожного разу зарікаюсь сюди приходити.
НАЙЖАХЛИВІША робота
Найгірше — це ситуація із заробітною платою: в кінці просто не виплачують гроші!!
Дуже шкодую,... Читати відгук Працювала в цій компанії пів року в Харкові. Це — НАЙГІРШИЙ досвід у моєму житті. Постійні проблеми з клієнтами, які змушені вирішувати звичайні працівники без належної підтримки. Доставляється великогабаритна техніка, яку самостійно фізично неможливо підняти, особливо дівчині. Часто трапляється б/у техніка, яку видають за нову.
Найгірше — це ситуація із заробітною платою: в кінці просто не виплачують гроші!!
Дуже шкодую, що не ознайомилася з відгуками раніше.
Не рекомендую навіть розглядати цю компанію як роботодавця, якщо не хочете залишитися без грошей і з виснаженими нервами.
Нам прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу в наші компанії. Ми б дуже хотіли дізнатись усі деталі ситуації, що виникла, тому просимо Вас детально описатищо сталося на електронну пошту: [email protected]
Шахраї відправляють не укомплектовані товари
Вентилятор Arctic
Жахливе обслуговування
Не рекомендую!!!
Перевірте по камерам на складі що мені пакували! Всі фото додаю!!!це Іспанський сором!!!Позор ВАМ!
Продають несправні товари
Ужасно.качество товара ужасное.Никаких решений нет. вопросов нет
Погано дуже дуже
Жахливі працівники
Дуже грубий онлайн чат.
2. Замовила товар на відділення до свого міста, питання чи мав право продавець магазину вже відкривати коробку... Читати відгук 1. Жахлива онлайн підтримка, консультант який має допомагати просто копіює інформацію за сайта. Якщо в вас є така можливість поспілкуватися з консультантом, то напевно людина захоче знати щось інше ніж інформацію яку вона ВЖЕ прочитала на сайті.
Дуже грубий онлайн чат.
2. Замовила товар на відділення до свого міста, питання чи мав право продавець магазину вже відкривати коробку з ноутбуком, і давати вже мені відкриту коробку, так вона не була нова, так як товар вживаний, але все одно, чи мав він право її відкривати? Потім він пихав адаптер в макбук так, що мені здавалось що він перший же і зламає той ноутбук, чому немає ніякої компетентності? Я вже мовчу про те, що цього продавця потрібно було чекати годину, а він повісив на магазині папірець «технічна перерва 20 хвилин».
Я забрала макбук, так як він мені вже був потрібен і він начебто працює, але судячи з відгуків це може бути не надовго.
ОБХОДІТЬ ЦЕЙ МАГАЗИН ПʼЯТОЮ ДОРОГОЮ. Якщо б я відразу почитала відгуки, то можна було б уникнути таких негативних досвідів.
Жахлива якість
Згідно з чинним законодавством, повернення техніки можливе лише у разі відсутності слідів використання. Оскільки телевізор вже був в експлуатації, ми можемо запропонувати гарантійний ремонт відповідно до умов виробника.
Щодо вирішення ситуації, рекомендуємо звернутися на [email protected], щоб ми могли детальніше розібратися у вашому питанні. З повагою, команда ЖУК!
ТЕЛЕФОН У РЕМОНТІ БІЛЬШЕ 60 ДНІВ. МАГАЗИН НЕ ДАЄ ЖОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
ВІДСУТНЯ КОМУНІКАЦІЯ.
БРАКОВАНИЙ ТА НИЗЬКОЯКІСНИЙ ТОВАР.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Одна зірка оцінки - занадто багато для цього магазину, але на жаль, це мінімальний бал.
Купили телефон у цьому магазині і вже за декілька місяців він перестав заряджатися. Здали у сервіс по гарантії.
Згідно з правилами ремонту, ремонт триває до 14 днів, а також може бути подовжений до 45 днів.... Читати відгук ЖАХЛИВИЙ МАГАЗИН.
ВІДСУТНЯ КОМУНІКАЦІЯ.
БРАКОВАНИЙ ТА НИЗЬКОЯКІСНИЙ ТОВАР.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Одна зірка оцінки - занадто багато для цього магазину, але на жаль, це мінімальний бал.
Купили телефон у цьому магазині і вже за декілька місяців він перестав заряджатися. Здали у сервіс по гарантії.
Згідно з правилами ремонту, ремонт триває до 14 днів, а також може бути подовжений до 45 днів. По факту, вже пройшло більше 60 днів, а у нас ні телефону, ні грошей, ні конкретної інформації від магазину.
Номер телефону гарячої лінії максимально безтолковий, оскільки оператори центру не володіють жодною інформацією, обіцяють передзвонити з інформацією від сервісного центру, проте, ніхто не передзвонює навіть.
Зв'язатись із сервісним центром, або хоча б із менеджерами компанії неможливо, оскільки єдиний номер, який є для зв'язку - це номер гарячої лінії.
І в результаті, у нас ні телефону, ні грошей.
Як далі вирішувати це питання - незрозуміло, оскільки немає з ким навіть вести комкнікацію.
Тому, якщо Ви цінуєте свій час, гроші, нерви та заплативши хочете отримати свій товар відповідної якості та клієнтоорієнтований сервіс - ВАМ ТОЧНО НЕ ПОТРІБЕН ЦЕЙ МАГАЗИН!!!!!
Відгук створений з метою застерегти майбутніх клієнтів від покупок (більше вже схоже навіть на шахрайство) у цьому магазині.
Не повертають телефон з ремонту.
Шахрайська кантора, доведеться звертатися... Читати відгук Купували мобільний телефон в магазині Жжук в м. Полонне вул. Академіка Герасимчука 2. Телефон поломався через 3 місяці, здали по гарантії в магазин. Йде третій місяць, телефон ніхто повертати не збирається, в магазині вигадують різні відмазки, то військовий стан, то світла немає, то зірки не так зійшлися. А служба підтримки взагалі ігнорує, тільки годує завтраками.
Шахрайська кантора, доведеться звертатися в правоохоронні органи.
Гроші взяли а товару немає!
Категорично не рекомендую з ними звязуватись
Замовлення ЖЖК00120671
Таке ставлення до клієнтів залишає... Читати відгук Зробив замовлення в магазині "Жук" 04.01.2025 на мікрохвильову піч по акційній ціні 7349 грн. Отримав підтвердження замовлення та двічі звертався на гарячу лінію, де мене запевняли, що все в порядку, і замовлення вже в дорозі. Але 13.01.2025, коли знову звернувся на гарячу лінію, мені повідомили, що товар відправити можуть лише за повною ціною 9900 грн.
Таке ставлення до клієнтів залишає негативне враження. Спочатку підтвердили замовлення по акційній ціні, а потім змінили умови без будь-яких пояснень чи попереджень. Це викликає недовіру до магазину. Сподіваюся, магазин зверне увагу на такі ситуації та покращить сервіс
Невідповідність інформації оплати, недійсні чеки, жахливе обслуговування.
Жахливий сервіс
Персонал не дуже хоче працювати,або дурить людей
Марно витрачений час
При купівлі товару, в моєму випадку пилосос Dyson (так, я шукав подешевше, хоча б за 30к), швидко зв'язуються та повідомляють що усе добре, треба чекати тільки на доставку.
На наступний день пишуть і кажуть що товару немає та... Читати відгук На дуже багато товарів з абсолютно різних категорій у цього магазина ледь не найнижча ціна на ринку і ви зрозумієте далі чому.
При купівлі товару, в моєму випадку пилосос Dyson (так, я шукав подешевше, хоча б за 30к), швидко зв'язуються та повідомляють що усе добре, треба чекати тільки на доставку.
На наступний день пишуть і кажуть що товару немає та пропонують заміну. На питання коли буде, відповідають що ні на складах, ні у країні немає , і буде він чи ні ніхто не знає.
Все наче нічого, таке і справді буває, але ж, якщо бути трохи уважнішим і копнути, то все цікавіше.
Перше - товар з сайту не видалений і на нього вже нова ціна.
Тобто якщо ви на це не звертаєте уваги, то кажуть що товару взагалі немає, і буде він чи ні ніхто не знає, пропонують заміну типу рівноцінну. По факту ні, ще й дорожче.
Друге - якщо почати питати а чому ж товар на сайті не просто є, а ще й прекрасно продається але за новою ціною, і чому вам кажуть що його взагалі немає, це ж просто брехня, то відповідають щось на кшталт що продавець більше не продає товар за тією ціною яка була на момент оформлення замовлення.
На резонне питання чому про це не сказали і чому ж тоді не пропонували його просто за новою ціною, а пропонували інший і дорожчій, відповіді немає.
Тобто магазин просто намагається продавати ті товари які йому конче потрібно збагрити швидше, і буде робити усе потрібне щоб те що замовили саме ви, ви ж і не отримали.
Наче нічого такого, бізнес. Та дуже не люблю коли мене намагаються так криво намахати. Також вперше стикаюся з тим що я не можу отримати товар після повного оформлення замовлення через те, що ціна змінилася (нащо тоді взагалі знижки та акції у магазині, мені так і не відповіли).
До речі, заміни які ви будете пропонувати, по якимось причинам, не буде можливо здійснити.
На всьому етапі зі мною завжди ввічливо спілкувалися, вибачалися і т.д., та результату це не змінює. Звісно що звинувачувати кастомер саппорт не має сенсу, вони єдині хто працює.
Я погнався за дешевшою ціною і натомість втратив час та можливості придбати товар де інде за вищою, але чеснішою, з боку відносин покупця та продавця, ціною.
Чи є зміст витрачати свій час та випробовувати долю є цьому магазині, вирішуйте самі.
Марно витрачений час
Неналежна якість товару
Доставка найгірша
Порушення прав споживачів ЧОРНА ПʼЯТНИЦЯ ПО-УКРАЇНСЬКЕ
18.11.2024, для уточнення дати доставки, зателефонував на гарячу лінію та дізнався, що ТТН сформована і телевізор вже в дорозі, прямує в місто отримувача. Очікування в дата доставки 21.11.2024
21.11.2024 зателефонував в магазин (пункт видачі) для... Читати відгук 15.11.2024 здійснив замовлення телевізора вартість якого була 29 489 грн. (цього ж дня прийшло SMS повідомлення з підтвердженням замовлення та вартістю). Термін очікування 5 днів.
18.11.2024, для уточнення дати доставки, зателефонував на гарячу лінію та дізнався, що ТТН сформована і телевізор вже в дорозі, прямує в місто отримувача. Очікування в дата доставки 21.11.2024
21.11.2024 зателефонував в магазин (пункт видачі) для уточнення коли можна буде прийти за замовленням - на що отримав інформацію, що жодних замовлень не отримували та в їх системі жодної інформації про це нема.
Через деякий час, знову телефоную на їх гарячу лінію - де повідомляють, що моє замовлення скасоване.
І тут починається найцікавіше: менеджери в довільному порядку вигадують різні причини чому замовлення скасовано (то брак, то відсутність на складі, відсутність у постачальника ще якісь різні нісенітниці). Але один менеджер проговорилась та сказала, що замовлення скасовано магазином в односторонньому порядку (з приміткою) - зміна ціни. Це ж напередодні «чорної пʼятниці». І дійсно глянувши на сайт, даний телевізор був у НАЯВНОСТІ, але вже близько 34 509 грн.
Після деякого спілкування, мені пропонували купити даний телевізор за новою ціною. А зрозумівши, що самі порушили умови договору оферти - прибрали дану модель з сайту (нема в наявності та ціною 0 грн.)
Вбачаються грубі порушення моїх прав, як споживача, адже були істотні зміни договору, про які мене не було проінформовано (скасування замовлення без повідомлення клієнта) порушення підпункту 4.3 пункту 4 Договору публічної оферти (При відсутності товару на складі, Менеджер компанії зобов'язаний поставити Покупця до відома (по телефону або через електронну пошту)).
Зараз йдуть юридичні консультації, підготовка листів та збір доказової бази із залучення Держспоживспілки та фіскальної служби.
Відстоюйте свої інтереси та в жодному разі не купуйте тут товар
Через застарілу техніку, або недосконалу програму, було потрачено багато часу.