ЖЖУК
ЖЖУК - це національна мережа магазинів гаджетів, лідер галузі за кількістю торгових точок в Україні. Компанія на ринку вже понад 8 років. Наразі мережа нараховує понад 600 магазинів практично у всіх областях України.
Асортимент інтернет-магазину ЖЖУК складає більш ніж 80 000 найменувань товарів найпопулярніших категорій: смартфони та планшети, ноутбуки та телевізори, побутова техніка, товари для дому, саду та ремонту.
Рейтинг 1.9 з 5 на підставі 113 відгуків
Цифрова техніка
Фільтр до порохотяга
Відмовилася від покупки ще на етапі спілкування з менеджером
Місто Ржищів
Зовсім сумління втратили
Дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо ваше невдоволення і хочемо допомогти вирішити проблему. Щоб ми могли краще зрозуміти ситуацію, будь ласка, зверніться на [email protected], описавши ваш випадок. Ми гарантуємо, що наші спеціалісти приділять цьому питанню максимальну увагу. Чекаємо на ваш лист і дякуємо за ваше терпіння! З повагою, команда ЖУК!
Б/В товар продають під виглядом нового
Удивительное обслуживание
Завжди Ваш ЖЖук.
Продавець ужас
Завжди Ваш ЖЖук.
Ольга легка
Просто роздуми.
Перечитав відгуки - 70% негативні.
Від менеджерів - банальні відписки, а не вирішення проблем.
Прийняв рішення відмовитись від покупок в цьому сервісі.
З року в рік одне і теж.
Сумно. Бо страждає репутація.
Ужасное обслуживание по гарантии
1. Операторы колл-центра на первом звонке с уточнением деталей выдали ложную информацию о порядке и сроках ремонта по гарантии
2. Вместо трех дней (озвученного первого срока) или двух недель (озвученного на втором звонке в колл-центр) "ремонт" длился больше месяца
3.... Читати відгук Опыт общения на этапе покупки был в целом положительным, однако "гарантийный ремонт" сломавшегося прибора (мультиварки) превратился в фарс.
1. Операторы колл-центра на первом звонке с уточнением деталей выдали ложную информацию о порядке и сроках ремонта по гарантии
2. Вместо трех дней (озвученного первого срока) или двух недель (озвученного на втором звонке в колл-центр) "ремонт" длился больше месяца
3. Мультиварка вернулась без ключевой детали (провода подключения к сети) и нерабочая (выяснилось после того, как дослали провод) - месяц (!) прибор проверяли не на ту ошибку, потому что магазин передал неправильную информацию. 200 гривен за отправку туда-обратно и месяц потерянного времени, просто потому что сотрудники не способны ввести правильные данные.
4. В качестве исправления их же ошибки оператором колл-центра был обещан срочный ремонт и, естественно, отправка туда-обратно за их счет. Забегая наперед, "туда" действительно отправили за их, однако "обратно" выслали за счет получателя. Так себе способ нейтрализовать собственные ошибки.
5. Обещанный "срочный" ремонт длился (!) с 20 октября по 30 декабря, при этом никакой адекватной коммуникации не велось - для того чтобы узнать хотя бы статус работы, нужно было звонить и добиваться ответа, при этом никто не был способен адекватно объяснить, почему эта задержка произошла. И не было никаких попыток решить ситуацию и предложить какие-то действия для смягчения настолько негативного для клиента опыта.
Практически 4 месяца на ремонт, отсутствие нормальной коммуникации, отсутствие попыток решить ситуацию и сохранить клиента.
Идиотизм, заслуживающий отзыва.
Приносимо вибачення за те, що Вам не надали повну інформацію про терміни ремонту, адже в більшості випадків вони тривають не довго.
Так, Вам повернулася мультиварка без кабелю через помилку сервісного центру виробника, за що і ми приносимо свої вибачення.
Щодо термінів термінового гарантійного ремонту - так, термінів не було дотримано у зв'язку з тим, що очікували запчастини тривалий час від постачальника та їх замінювали. Так як сервісний центр не знаходиться у м. Львів, звідки і відправляються товари з ремонту до наших клієнтів - тому і отримання Вами товару було також затримане у зв'язку з логістикою.
Ми уважно переглянули Вашу скаргу та на даний час робимо все можливе, щоб її вирішити максимально позитивну у Вашу сторону.
Очікуйте, будь ласка, від нас зворотнього зв'язку!
Товар неналежної якості
У продовженні телефонної розмови додатково повідомляємо, що Ви можете звернутись у магазин для здачі даного телефону на гарантійне обслуговування та отримати телефон на підміну для користування, поки Ваш перебуватиме у сервісному центрі.
Сподіваємось, що зможемо змінити Вашу думку стосовно якості обслуговування.
Обман людей
Приносимо вибачення за ситуацію, яка спровокувала Вас написати даний відгук. Це звернення уже передано керівництву магазину для її врегулювання та застосовано всі заходи впливу для запобігання виникнення подібного в майбутньому.
Надіємося, що даний інцидент не вплине на подальшу з нами співпрацю.
Интернет магазин Жжук
Заказывал роутер Xiaomi mi fi 4a.
Роутер не плохой за свои деньги.
Но есть минусы про которые не указано здесь в описании.
1-меню на китайском языке,но есть программа для этого роутера и она на русском языке.
2-вилка блока питания не под наши розетки,так что купите за ранее переходник.
Я заказывал роутер... Читати відгук Зделал заказ на сайте с доставкой на отделение магазина.
Заказывал роутер Xiaomi mi fi 4a.
Роутер не плохой за свои деньги.
Но есть минусы про которые не указано здесь в описании.
1-меню на китайском языке,но есть программа для этого роутера и она на русском языке.
2-вилка блока питания не под наши розетки,так что купите за ранее переходник.
Я заказывал роутер на магазин,но прошло больше недели а мне так и не позвонили,решил прийти в магазин и уточнить но оказалось что мой роутер уже стоял на витрине и совсем по другой цене.
Чек не дали,так как сказали что я заказывал на сайте, гарантийный талон отсутствует так как и мануал.
Это первый мой заказ в этом магазине и надеюсь последний.
Как то не ответственно работают.
Нам дуже шкода, що процес отримання Вашого замовлення залишив негативні враження про нашу компанію. Щоб детально розібратися в даній ситуації, прохання надати нам необхідні дані, а саме: Ваш контактний номер телефону для зворотнього зв'язку з Вами, номер замовлення та адресу магазину, в якому отримували своє замовлення. Цю інформацію прохання надіслати нам на електронну пошту [email protected] або ж зателефонувати за номером телефону 0800-202-848 та повідомити її. Обов'язково застосуємо всі заходи впливу для запобігання виникнення подібних інцидентів в майбутньому. В якості компенсації Вам буде оформлена знижка на майбутнє замовлення у нас.
Не всю зразу кажуть інформацію.
Чому не платимо податки?
Коли це все скінчиться?
Агресивное поведение к покупателю
Лохотрон ,обман
Так як більшість відгуків відносяться до певної категорії звернень, відповідно вони є уніфікованими та виглядають з боку читачів однаковими.
Проте, ми готові завжди іти на контакт із клієнтами та вважаємо, що діалог завжди буде конструктивнішим, ніж відгук.
Якщо ж у Вас виникла не вирішена ситуація з того чи іншого питання, бажаєте залишити скаргу або ж отримати певного роду інформацію, просимо зателефонувати до нас за номером телефону 0800-202-848 або ж написати до нас листа на електронну пошту [email protected]
Завжди раді допомогти!
Невже гарантія не безкоштовна
Дану інформацію прохання надіслати на [email protected] або повідомте, будь ласка, за номером телефону 0800-202-848.
Будемо чекати від Вас відповідь. Обов'язково допоможемо у вирішенні даного питання!
Шо за відношення продавця
Щодо роботи даного працівника ми обов'язково звернемо увагу на цю ситуацію і приймемо заходи для запобігання виникнення такого в подальшому, так як якісне обслуговування є одним з пріоритетів нашої мережі магазинів «ЖЖУК».
Щоб ми змогли допомогти в ситуації, що склалася, надайте, будь ласка детальну інформацію про здачу в гарантійний ремонт Вашого товару в магазин нашої мережі, а саме: Ваш контактний номер телефону, який додавали при здачі товару в ремонт і адресу магазину. Дану інформацію прохання надіслати на [email protected] або повідомити, зателефонувавши до нас за номером телефону 0800-202-848. Будемо чекати від Вас відповідь. Обов'язково допоможемо у вирішенні даного питання.
Возмущение
В чем заключается ваша гарантия? Я в разочаровании.
Телефон хоть и не дорогой, но Эксплуатировался в... Читати відгук Купили телефон. Сказали год гарантии. Через полтора месяца заглючил. Обратились в магазин. Нам ответили, что бесплатная только диагностика а замена деталей (в нашем случае сказали глючит сенсор) за наш щет. Замена товара невозможна, потому что как нам сказали продавцы "хазяин сказал никаких замен".
В чем заключается ваша гарантия? Я в разочаровании.
Телефон хоть и не дорогой, но Эксплуатировался в чехле и бережно. Не падал, не топился.
Сожалеем, что возникли сложности с приобретенным Вами товаром. Качественное обслуживание является одним из приоритетов нашей сети. Чтобы мы смогли помочь в сложившейся ситуации, предоставьте, пожалуйста подробную информацию о Вашем визите в магазин нашей сети, а именно: Ваш контактный номер телефона, дату покупки и визита, когда желали сдать в ремонт телефон согласно годовой гарантии и адрес магазина. Данную информацию просьба прислать на [email protected] или сообщите по телефону 0800-202-848. Будем ждать от Вас ответ. Обязательно поможем в решении данного вопроса.
Недоработали с клиентом
Позвонила, попросила чек, они дать не могут. Вывод: постараюсь туда больше не ходить.
Работа в жжуке
Говно не советую
Какой-то гугл аккаунт, цена?
Александрия, Кировоградская обл.
Не заполненный гарантийный талон
Отсутствует гарантийный талон
Жалоба
Все время лажают.
Погане качество телефона