Відгук про Vodafone Україна за адресою Дніпро, ул. Мониторная, д. 10 Больше пяти лет назад получил е-сим, по рекомендациям продавцов консультантов привязал свою сим карту к паспорту для защиты своих данных, по прошествию лет поменял мобильный телефон стал привязавать сим карту, а ни***а не выходит, срок действия ее закончился, ну окей, взял паспорт пошел в салон, а там мне говорят что паспорт мой не подходит, вы наверное на другое регистрировали, окей,... Читати відгук Больше пяти лет назад получил е-сим, по рекомендациям продавцов консультантов привязал свою сим карту к паспорту для защиты своих данных, по прошествию лет поменял мобильный телефон стал привязавать сим карту, а ни***а не выходит, срок действия ее закончился, ну окей, взял паспорт пошел в салон, а там мне говорят что паспорт мой не подходит, вы наверное на другое регистрировали, окей, пошел за загранкой, прихожу проверяют, а он тожене подходит, говорят идите в главный салон, прихожу туда с паспортом, загранкой, правами, все проверяют и надо же ничего не подходит. Спасибо водафон, имея все документы и возможность подтвердить личность благодаря вам я защитил свой номер от себя самого, вы крутые👍
Переваги:
Нет
Недоліки:
Консультанты сидят пожимают плечами и не знают что сделать, полностью некомпетентны
НЕ реклами КС вони теж шахраї! На телефоні два оператори КС і водафон, з однаковим об'ємом мобільного інтернету 30гб, однакові умови використання. водафон вистачає на 4-5 днів. КС на ТРИ тижні. Питання, це ЯК? Ну зрозуміло що з консультантом водафон зв'язатись не реально
Я користуюсь послугами цього оператора ще з часів МТС, і проблеми завжди були. Найбільше обурює те, що тарифи постійно змінюються без попередження- завжди дорожчі. На кожен номер пропонують різні умови, і навіть мінімальні тарифи коштують дорожче, ніж я можу собі дозволити. 1 числа я поповнила рахунок, а вже 12-го отримала повідомлення про закінчення інтернету. З того моменту інтернет взагалі перестав... Читати відгук Я користуюсь послугами цього оператора ще з часів МТС, і проблеми завжди були. Найбільше обурює те, що тарифи постійно змінюються без попередження- завжди дорожчі. На кожен номер пропонують різні умови, і навіть мінімальні тарифи коштують дорожче, ніж я можу собі дозволити.
1 числа я поповнила рахунок, а вже 12-го отримала повідомлення про закінчення інтернету. З того моменту інтернет взагалі перестав працювати. Коли я подала заявку на зміну оператора, мала отримати відповідь за 4 години, але пройшло 2–3 дні. Зайшовши у додаток, я побачила борг у розмірі -397 грн.
За словами операторів, я нібито використала 6 ГБ додаткового інтернету. Але цього інтернету у мене- не було. Зараз мій номер заблокований, і поки я не поповню рахунок, мені не дозволяють ані перейти до іншого оператора, ані користуватись чинним тарифом.
Окремо хочу зазначити, живу за кордоном і приїжджаю в Україну лише кілька днів на рік. Номер мені потрібен виключно для отримання SMS. Але через політику Vodafone я змушена оплачувати тариф постійно, навіть тоді, коли не користуюсь послугами. Якщо не оплачувати, номер блокують, і я втрачаю можливість користуватися ним тоді, коли дійсно потрібно.🤷🏽♀️
Це жахливе ставлення до клієнтів. Якщо інтернет дійсно закінчився, чому мене ніхто не попередив і не запитав, чи хочу я підключати додатковий пакет? Чому просто нав’язують послугу, а через кілька днів виставляють рахунок?
Я завжди була незадоволена якістю обслуговування Vodafone, але цього разу ситуація перевершила всі межі.
Доброго дня. Vodafone користуюсь ще з часів коли усіх перевели з МТС. Питання завжди були і що до списання коштів за послуги які не підключала і якість зв'язку не задовільна. Кожне звернення у підримку це щось: оператори -роботи консультують по тим скиптам які в них є, але якщо діло доходить до скандалу. то все що роблять знижують такиф... Читати відгук Доброго дня. Vodafone користуюсь ще з часів коли усіх перевели з МТС. Питання завжди були і що до списання коштів за послуги які не підключала і якість зв'язку не задовільна. Кожне звернення у підримку це щось: оператори -роботи консультують по тим скиптам які в них є, але якщо діло доходить до скандалу. то все що роблять знижують такиф і далі скамлять. Остання крапля була с завдалегіть оформленим роумінгом який не включився при перетині кордону, на звернення відповіли що ім шкода і гроші повернуть не можуть, хоча коли перетинала кордон без підключенного роумінга все працювало. Шукаю однодумців для оформлення колективного позову на компанію Vodafone за порушеннями: 1.Стаття 39. Обов'язки операторів і провайдерів телекомунікацій 2. ПОСТАНОВА https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/295-2012-%D0%BF/print Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг 3. Цивільний кодекс України Стаття 633. Публічний договір 4. Кодекс України про адміністративні правопорушення ст. 148 прим. Відреагуйте на повідомлення ті, хто хочуть доєднатися до колективного позову.
Шарашка в найгіршому розумінні цього слова. Постійно піднімають ціну на тарифи, пропонують тобі «плюшки», які самі потім забирають. Треба обов'язково уважно читати їх «умови», бо коли намагаєшся перейти до іншого оператора, обіцяють тобі знизити суму на тариф, але ЛИШЕ при умові своєчасної оплати, інакше все обнуляється. Вони зацікавлені виключно в зароблянні бабла, і абсолютно не зацікавлені в покращенні якості послуг, Читати відгук Шарашка в найгіршому розумінні цього слова. Постійно піднімають ціну на тарифи, пропонують тобі «плюшки», які самі потім забирають. Треба обов'язково уважно читати їх «умови», бо коли намагаєшся перейти до іншого оператора, обіцяють тобі знизити суму на тариф, але ЛИШЕ при умові своєчасної оплати, інакше все обнуляється. Вони зацікавлені виключно в зароблянні бабла, і абсолютно не зацікавлені в покращенні якості послуг, адекватних тарифах (яких в них тупо немає), стабілізації звʼязку (постійні перебої і ловить як в далекому 2010). Підтримка - дніще, її немає. Після 15 років з ними - переходжу до іншого оператора. Треба мати трохи поваги до своїх клієнтів, але це не про цю контору. Висновок: 0/10, не рекомендую, тисячу раз подумайте чи треба вам переходити до них.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 На жаль, я клієнт Водафона, ми автоматично перейшли, коли водафон купив мтс і тоді ми дізнались, що таке жахлива якість за великі гроші. Постійно підвищують тарифи, постійно намагаються впарити якісь додаткові послуги, на рахунку не можна залишати гроші - вони кудись зникають. Оператори постійно зайняті, проблеми вирішити майже неможливо. Інтернет працює погано. Ніколи не переходьте на водафон, не ведіться на... Читати відгук На жаль, я клієнт Водафона, ми автоматично перейшли, коли водафон купив мтс і тоді ми дізнались, що таке жахлива якість за великі гроші. Постійно підвищують тарифи, постійно намагаються впарити якісь додаткові послуги, на рахунку не можна залишати гроші - вони кудись зникають. Оператори постійно зайняті, проблеми вирішити майже неможливо. Інтернет працює погано. Ніколи не переходьте на водафон, не ведіться на їх заманухи! Хоч би їх вже продали комусь нормальному!
Оплатив послугу - кошти знялися - послуга НЕ увімкнулась! Склали "звернення" - пройшов майже тиждень - 6 днів, дзвоню у "службу підтримки" з номера Водафон не можливо додзвонитися - одразу викидає в голосове меню. И тут починається саме цікаве: набираю "службу підтримки" з номера Лайфсел - додзвонився з першого разу! Оператор Богдан з персональним номером #56760 - прошу... Читати відгук Оплатив послугу - кошти знялися - послуга НЕ увімкнулась! Склали "звернення" - пройшов майже тиждень - 6 днів, дзвоню у "службу підтримки" з номера Водафон не можливо додзвонитися - одразу викидає в голосове меню. И тут починається саме цікаве: набираю "службу підтримки" з номера Лайфсел - додзвонився з першого разу! Оператор Богдан з персональним номером #56760 - прошу передзвонити на мій номер Водафон, диктую номер - Богдан просить часу порадитися, відповідаю: "добре" слухаю музику. Через хвилин п'ять Богдан: "не можу вас набрати на номер Водафон" - питаю "Чому"? Богдан відповідає (увага): "У нас тільки вхідна лінія" !! Кажу: "Як це так, це ж ОПЕРАТОР МОБІЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ, має бути і вихідна лінія?!" Пауза.. Богдан розгублено: "Немає такої можливості".. Питаю: "Можна взяти любий самий дешевий телефон, поставити в нього карточку Водафон та забезпечити вихідну лінію щоб не користуватись для зв'язку з вами за допомогою іншого оператора мобільного зв'язку?!!" Богдан ще розгубленіше: "Зможете зачекати? (потрібно порадитись) "Добре" відповідаю. Слухаю музику) Ч\з хвилин 5 Богдан: "Я склав звернення що до того, що немає вихідного зв'язку" Бінго!!!!!!! Богдан #56760 ти просто шедевр! А "оператор мобільного зв'язку Водафон" - це ЖАХ і ДНО !
Переваги:
Плюс - це гарний номер сімки, ну і ще один + перед номером)
Недоліки:
Водафон - це цілком один мінус.. тарифи, функціонал, "чудова" служба підтримки, послуги які не вмикаються! Коли ще був UMC - був хоч натяк на професійність, зараз це жах! Питався довести професійним язиком що ви просто розгубите клієнтів... безрезультатно, перейшов до іншого оператора в'язку і все вирішилось саме собою! Виводи...
компанія водафон,звертаюся до тих,хто причетний до крадіжок,обману своїх клієнтів,до якості зв'язку: ви дуже низько впали і майте на увазі, що серйозна компанія такими низькими речами не займається і ви до цієї кагорти,на жаль,не належите.Почну з чисельних фактів,коли у людей, у мене також,зникали гроші після поповнення рахунку, ви їх так і не повернули.Далі,ваші перевищені тарифи зовсім не відповідають якості ваших послуг:... Читати відгук компанія водафон,звертаюся до тих,хто причетний до крадіжок,обману своїх клієнтів,до якості зв'язку: ви дуже низько впали і майте на увазі, що серйозна компанія такими низькими речами не займається і ви до цієї кагорти,на жаль,не належите.Почну з чисельних фактів,коли у людей, у мене також,зникали гроші після поповнення рахунку, ви їх так і не повернули.Далі,ваші перевищені тарифи зовсім не відповідають якості ваших послуг: ні якості,ні наявності самого зв'язку.Може почнете,врешті,дбати за власну репутацію? Наступне, припиніть дурити людей пропонуючи вигідніші тарифи,які швидко стають зовсім не вигідними. І на кінець, припиніть повний абсурд: якщо користувач оплатив свій пакет послуг,то він має їх одразу і отримати,а не так як виходить на ділі, гроші знялися, в повідомленні пише,що недостатньо коштів і ... вишенька на торті - неможливість користуватися зв'язком,інтернетом у "гарантованому" роумінгу "до певного числа наступного місяця...Ви гарантуєте безкоштовний роумінг за умови оплати пакета,а на ділі ви надаєте можливість користуватися пакетом" трохи пізніше"... Щоб ви так жили.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Крадуться гроші з рахунку
Низька якість зв'язку
Махінації на " вигідніших" тарифах
Махінації з " гарантованим", "безкоштовним" роумінгом.
Тарифный план Device 4G. Брал, что б пользоваться интернетом. Оплатил за месяц. Минут мало поэтому звонками залез в долг 21 грн. И меня заблочили не дождавшись конца месяца))) Получается у меня есть гигабайты но я не могу ими пользоваться ахаха. Шо за бред? Влез в минус по звонкам так заблокируйте звонки!! И какого вы вообще даете звонить если 0 на... Читати відгук Тарифный план Device 4G. Брал, что б пользоваться интернетом. Оплатил за месяц. Минут мало поэтому звонками залез в долг 21 грн. И меня заблочили не дождавшись конца месяца))) Получается у меня есть гигабайты но я не могу ими пользоваться ахаха. Шо за бред? Влез в минус по звонкам так заблокируйте звонки!! И какого вы вообще даете звонить если 0 на счету? Я заплатил за месяц и ожидаю, что у меня месяц будет инет. А они его вырубили ахахах))) И как вообще понять? Сходил в водафон они чет перегружали, настраивали и говорят мы не знаем в чем проблема. Звоните оператору. Звоню этому единственному оператору на всю Украину с ожиданием 15-20 минут.. и он меня ошарашивает, что у меня долг по звонкам. А интернет тут причем? Интернет оплачен!!!!! Алло!!! )) Предположим нет у меня 21 грн щас. Будет в конце месяца когда зарплата придет… че делать? Офигел я с таких издевательств
Пришло сообщение что бы продлил тариф за 270грн/4нед Пополнил на 280, перезапустил телефон для активации. Начал пользоваться , после чего пришло смс что недостаточно денег на счету. Позвонил оператору на 111, ответили что разберутся и нужно ещё раз перезапустить телефон . После этого пришло смс о активации тарифа на месяц. Через 3ч снова смс что нет на счету денег. Звонил... Читати відгук Пришло сообщение что бы продлил тариф за 270грн/4нед Пополнил на 280, перезапустил телефон для активации.
Начал пользоваться , после чего пришло смс что недостаточно денег на счету.
Позвонил оператору на 111, ответили что разберутся и нужно ещё раз перезапустить телефон . После этого пришло смс о активации тарифа на месяц.
Через 3ч снова смс что нет на счету денег.
Звонил на 111, потратил 30 минут но оператор так и не взял трубку.
Пополнил ещё раз на 280. Активировал комбинацией и перезапустил телефон. Ни смс о активации тарифа ни денег не счету.
В итоге -560грн за день и выкинул карточку этого оператора.
Недоліки:
Нет поддержки оператора
Номер 111 – занимает много времени
Халатность в сторону клиентов
Берут деньги за услуги и не предоставляют их
Завышенные цены на тарифы, которые не способны даже предоставить интернет 4G
Не вздумайте никогда перейти на контракт с этим недопровайдером. Первые пару месяцев будет дешевле на 30%. Потом они поднимут оплату и будете платить на 30% дороже, чем у других. И это за плохое покрытие и отстойный интернет.
Ситуація: згідн отарифного плану станом на 04.08.2025 має бути на рахунку 260 грн. Звісно поповнено заздалегідь. Приходить 04.08.2025 числа приходить смс "Вам надано на МІСЯЦЬ повний пакет послуг гідно вашого тарифног оплану". Прекрасно! А от уже 06.08. ввечері присилають смс, що у вас закінчилася дія тарифу. Дозвонившись до оператора - почув таке: потрібно було натиснути комбінацію *101*444#і... Читати відгук Ситуація: згідн отарифного плану станом на 04.08.2025 має бути на рахунку 260 грн. Звісно поповнено заздалегідь. Приходить 04.08.2025 числа приходить смс "Вам надано на МІСЯЦЬ повний пакет послуг гідно вашого тарифног оплану". Прекрасно! А от уже 06.08. ввечері присилають смс, що у вас закінчилася дія тарифу. Дозвонившись до оператора - почув таке: потрібно було натиснути комбінацію *101*444#і т..д. На моє завваження, що певна комбінація цифр натискається у тому випадку, коли була реальна прострочка оплати, а я поповнив заздалегідь для того щоб не було прострочки і не підключати по-новому через комбінації клавіш. Оператор попросив зачекати на лінії. Ок. Відповідь: там у вас на період зняття оплат иза тариф був ввімкнений мобільний інтернет, тому відбулося так що наче не їх програма зняла оплату за добу а потім не вистачало і у вас ввімкнулася поденна тарифікація. Бред. адже дял того і поповняють в повному обємі заздалегідь разхунок щоб отримувати тариф на місяць без щоденних зняттів. І далі питання: якщо навіть зп день було знято кошти - то як може бути знято більше 260 грн за 2 дні? при тому що тариф одного дня 15 грн.? і далі виправданян від водафона мовляв якб и ви якби ви виявили вчора то можна б було б повернути. Зараз поповніть на 260 гр і тариф ввімкнеться. П********** Слов нету!!! З якого переляку я маю як користувач щось виявляти чи перевіряти? особливо при тому, що мені надійшло смс від вас же, про те, ЩО ТАРИФ НА МІСЯЦЬ ПІДКЛЮЧЕНО. Очередна шахрайська схема?
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
шахрайство розраховане на те що не помітить людина, а потрібно звязок то ще раз придбає тариф; відсутнє покриття у селазх, смт, у підвальних приміщеннях Столиці; мобільший інтернет постіно скаче від H до 3g 4g.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Дніпро, ул. Богдана Хмельницкого, 118 Зранку позвонила оператор і запропонувала більш дешевший пакет за 140грн. А якщо поповню на 300грн. то цей пакет буде на 3 місяці по 100грн. Я поповнила на 300грн., а вони зняли гроші за старий пакет, який коштує 260грн. Які ж вони брехливі су*а. Люди викидають ці картки і купують лайф. І все добре. Не рекомендую водафон нікому!... Читати відгук Зранку позвонила оператор і запропонувала більш дешевший пакет за 140грн. А якщо поповню на 300грн. то цей пакет буде на 3 місяці по 100грн. Я поповнила на 300грн., а вони зняли гроші за старий пакет, який коштує 260грн. Які ж вони брехливі су*а. Люди викидають ці картки і купують лайф. І все добре. Не рекомендую водафон нікому! Брехуни су*а!
Если мобильный интернет предоставляет Водафон, то голосом в месседжерах пользоваться невозможно так как идет постоянное прерывание связи с собеседником из-за переключения 4G-3G-Edge. Подключить нормально акционный ГБА невозможно, приходится по несколько раз обращаться в чат или звонить оператору для разрешения ситуации, сотрудники некомпетентны. Не советую данного оператора в качестве основного, можно использовать изредка для акций.
Переваги:
Раздача интернета во время акций
Недоліки:
Некомпитентные сотрудники, разрешение проблемных ситуаций на низком уровне, нестабильный мобильный интернет
Відгук про Vodafone Україна за адресою Чорноморськ, пр-т Мира, 10 Достали зі своїм інтернетом, за що я сволочі плачу такі великі кошти якщо не має стабільного інтернету, постійно перебої півтора місяця не можуть вирішити моє питання я з вами розірву контракт завтра, хужого оператора за цей я ще ні де не бачив, аферисти прокляті лише гроші сукі викачуєте, здохніть сукі достали!!!
Відгук про Vodafone Україна за адресою Дніпро, ул. Мониторная, д. 10 Интернет ужасный, оператор? Недоступен? Наш консультант Виктория поможет вам решить вашу проблему, спрашиваешь: какие есть пакеты дополнительных гигабайтов, отвечает: ваш ТП такой-то и такой, в нем есть то-то и то. Подключить оператора? Давайте постараемся решить ваш вопрос здесь. В жизни вашими услугами пользоваться не буду. Отвратительно!
Как компания водафон в такое тяжелое для страны и людей время зарабатывает деньги, обманывая украинцев. Мне оператор водафон по телефону предложил подключить акцию «Рік без оплат», озвучив, что входит в акционный пакет. Когда я оплатила, оказалось, что половина обещанного отсутствует. Я пошла в отделение, что бы написать заявление о расторжении договора и возврате денег. В отделении сказали обращаться к... Читати відгук Как компания водафон в такое тяжелое для страны и людей время зарабатывает деньги, обманывая украинцев. Мне оператор водафон по телефону предложил подключить акцию «Рік без оплат», озвучив, что входит в акционный пакет. Когда я оплатила, оказалось, что половина обещанного отсутствует. Я пошла в отделение, что бы написать заявление о расторжении договора и возврате денег. В отделении сказали обращаться к тому, кто вам что-то там обещал!! Потеряв кучу времени, на второй день мне удалось связаться с живым человеком, а не с роботом, что бы узнать, что оказывается я сама виновата, потому что «не правильно поняла». И деньги мне так и не вернули.
Не одноразово звертався до керівництва через "зворотній зв'язок" з питання жахливого обслуговування в магазині Vodafone, але вони ,видно як і працівники магазину, не вважають за потрібне реагувати на звернення людей, ігнорування звернень за неякісне обслуговування це в Vodafone норма. жахлива компанія.
на карте оставались деньги ( немного, но оставались)бтак эти деятели заблокировали карту ,и, требуют за разблокировку сумму от 5 грн., если так вымогать деньги у каждого украинца, то можно неплохо незаконно(придумывая разные предлоги) обогатиться, не плохо бы было правоохранителям заняться данной конторой ,да и штраф приличный выписать в доход государства
.Бар , Вінницької обл звернувся у магазин Vodafone з питання ремонту свого телефону. Працівник який займається ремонтом і він же директор даного магазину сказав що у нього не має запчастин для ремонту даного телефону, що їх потрібно мені придбати в інтернет магазині і тоді він відремонтує, при цьому він не пропонував мені що він може їх замовити. Коли я придбав... Читати відгук .Бар , Вінницької обл звернувся у магазин Vodafone з питання ремонту свого телефону. Працівник який займається ремонтом і він же директор даного магазину сказав що у нього не має запчастин для ремонту даного телефону, що їх потрібно мені придбати в інтернет магазині і тоді він відремонтує, при цьому він не пропонував мені що він може їх замовити. Коли я придбав рамку для заміни на телефон і звернувся в даний магазин Vodafone вдруге, даний директор ЄХИДНО ЗАЯВИВ : ЩО ДУМАЄШ ЩО ТАК РЕМОНТ ДЕШЕВШЕ ОБІЙДЕТЬСЯ !!!! При цьому назвав мене селюком. Після ремонту телефону він повертав мені його замотаним в целофан і перетягнутий резинками й сказав що його розпакувати можна вдома лише через годину !!!! Після розпаковка я виявив що після ремонту ПОШКОДЖЕНИЙ ДИСПЛЕЙ !!!! Після чергових звернень в даний магазин Vodafone вони заявили що він такий був( хоча коли він брав його в ремонт він навіть не говорив про заміну дисплея. На моє звернення в компанію VODAFONE, вони відправили мою скаргу на розгляд в даний магазин який проводив ремонт. Вони заявили в чергове що він такий був . А ХТО ПРИЗНАЄТЬСЯ ЩО НАВМИСНО ПОШКОДИВ ТЕЛЕФОН ЩОБ ЗАПЧАСТИНИ У НИХ ЗАМОВЛЯВ, ЩОБ ВІН МІГ ПОБІЛЬШЕ ЗАРОБИТИ !!! При другому зверненні до Vodafone, вони вже місяць ігнорують моє звернення. НІ КОМУ НЕ РАДЖУ МАТИ СПРАВУ З МСТИВИМИ ПРАЦІВНИКАМИ VODAFONE !!!!!! Варто добре подумати про Vodafone, що дозволяє своїм працівникам так робити. НЕ РАДЖУ VODAFONE .
купил е-сим сделал всё по инструкции, но закончилось всё тем что мне сказали купить ещё один пакет чтобы у меня заработало, никто не связался не сказал как мне вернут деньги, я думаю гуляют по ресторанам за мой счёт
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, ул. Хрещатик, д. 15 Сегодня 03.07.2025 г. Уже как 6 месяцев не могу решить проблему извещения через смс о пропущенных номерах звонивших абонентов.Сколько раз обращался в поддержку,отвечают что все решили. Тел.новый,Андроид 15. Мне советовали отключить одно,потом другое,потом вкл.переадресацию и т.д.Как от "назойливой мухи" полотенцем отмахиваются Проблема не решена.Заблокировали связь в чате и с оператом
Недоліки:
Операторы некомпетентны.
Каждому по 100 раз приходится объяснять проблему.Каждый оператор методом "тыка" пытается что-то придумать
Жуки, як і всі інші. Обіцяють одне, а насправді інше. І найголовніше не докопаєшся. Адже пишуть ДО 200мб ось і радійте 70-100. Напевно на пакеті ДО 500мб те ж 70-100 реальних :)) Чисто наші ошуканці
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Мій чоловік вчергове оформляв Рік без абонплат, поповнив рахунок на вказану суму , а від Водафон + "подарунок"підписка на Kids Market.Чоловік не замовляв і не знав про його існування аж допоки не прийшло повідомлення, що закінчилися кошти. Послугу Рік без абонплати не підключили, натомість підключилиKids Market. Це саме те про що "мріяв" пенсіонер з інвалідністю пограти в дитячі ігри..Виявляється щомісяця... Читати відгук Мій чоловік вчергове оформляв Рік без абонплат, поповнив рахунок на вказану суму , а від Водафон + "подарунок"підписка на Kids Market.Чоловік не замовляв і не знав про його існування аж допоки не прийшло повідомлення, що закінчилися кошти. Послугу Рік без абонплати не підключили, натомість підключилиKids Market. Це саме те про що "мріяв" пенсіонер з інвалідністю пограти в дитячі ігри..Виявляється щомісяця знімалися кошти по 14грн х 4=56грн. Коштів на послугу Рік без абонплат не вистачило і її не підключили. І нас про це не повідомили. Вважаю таку ситуацію шахрайством. Детальну інформацію про історію підключення Водафон не зберігає. Пропонують оформити вдруге впродовж року послугу Рік без абонплат. Дякую. ШАХРАЇ.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Хочу залишити відгук, бо вже кілька місяці поспіль з оператором вадофон маю не приємні стосунки, а саме в тарифному плані. Знімають гроші за послуги які я не підключаю,якими не коритуюсь. Поповнюєшь щоб отримати пакет підключення ,так якщо ти не встиг до полуночі того дня, то все далі з тебе спишуть за користування інтернету яким не користувався,але це ти так думаешь,але... Читати відгук Хочу залишити відгук, бо вже кілька місяці поспіль з оператором вадофон маю не приємні стосунки, а саме в тарифному плані. Знімають гроші за послуги які я не підключаю,якими не коритуюсь. Поповнюєшь щоб отримати пакет підключення ,так якщо ти не встиг до полуночі того дня, то все далі з тебе спишуть за користування інтернету яким не користувався,але це ти так думаешь,але ... тобі його вже враховують,бо ти в телефоні не відключила моб.інтернет. ти користуєшь wi-fi іншого оператора ,але вадафон списує поповнені гроші як типу ти користуєшься їх інтернетом,потім треба пройти "квест",щоб активувати підключення пакету,але як потім з'ясовується, що в тебе списали за моб.інтернет яким ти даже і не знав, що користувався і пакет який ти вводив комбінацій вже не підключається,хоча бот Вікторія каже ,що на вашому рахунку 224грн.,сплачувати за якісь послуги які вони самі тобі навязують 15грн./сутки .Вчора закинула на активацію 210 ,сьогодні вже 28.06 на рахунку 101грн. Крадуть гроші своїми діями за сутки ,в минулому місяці ,я мала такий самий інцидент потратила до 400грн./місяц в оператора вадафон з такими списаннями. Що за умови?! З другими операторами немає таких проблем! Поповнила life або Київстар рахунок через карту хоч через тиждень,все ні яких комбінацій не вношу,ніякого відключення /перезагрузку телефону не роблю ,щоб активувати пакет на місяц,не захожу в налаштування відключити моб.інтернет в телефоні, щоб як мені сказали в вадафоні надо відключати ,щоб вони не рахувалися і не списывались тобіш я як Я зрозуміла сама вина ,що в мене списало. Висновок: переносити всі свої програми,емейли, картки все що підв'язано під номер вадафона і відмовлятися від цього оператора не дивлячись на те що вже більше 15 років була користувачем!
1-дорогой 2-обман (28.06.2025г.), 3- не советую теперь абонентам этого оператора. Как только узнал оператор, что я перехожу к другому, то сразу нашлись какие- то акции по цене дешевле, вдруг сразу мне предложили пакет по 90 гривен, а до этого самый дешевый по 240 и не меньше, в общем как цыгане -заговорить и уговорить.
Мабуть,треба бути цілком непрофесійним і недалекоглядним,про людські чесноти річ взагалі не йде,щоб настільки не дорожити своїми клієнтами. Тільки злодії так себе можуть вести,як веде себе водафон щодо своїх клієнтів.Перше,обдурюють "вигідними" тарифами,а потім( досить швидко) ті тарифи гарно зростають,перейти на попередній тариф вже не вдасться.Друге,компанія надсилає що завгодно,але важливі моменти,які впливають на зарахування коштів на оплату рахунку є тільки на... Читати відгук Мабуть,треба бути цілком непрофесійним і недалекоглядним,про людські чесноти річ взагалі не йде,щоб настільки не дорожити своїми клієнтами. Тільки злодії так себе можуть вести,як веде себе водафон щодо своїх клієнтів.Перше,обдурюють "вигідними" тарифами,а потім( досить швидко) ті тарифи гарно зростають,перейти на попередній тариф вже не вдасться.Друге,компанія надсилає що завгодно,але важливі моменти,які впливають на зарахування коштів на оплату рахунку є тільки на відповідальності клієнта... Керівництву водафону слід задуматись,що обдурювання,обкрадання своїх клієнтів, завищення цін на оплату " послуг" - цей злочинний шлях рано чи пізно по повній вдарить по винуватцям і відповідальність,наслідки за це все обов'язково настануть. Нікому не рекомендую.
Доброго дня, мене обурюють 1001смс , коли закінчується на рахунку кожну годину присилають смс, вчора умідрились прислати в 00:33 , я вибачаюсь але ваший звʼязок не підтверджує того щоб платити, майже звʼязок не ловить інтернет як черепашка , буває не ловить зовсім, за що я дожна платити?
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Защита от Водафон
Мобільний інтернет ШАХРАЇ
На телефоні два оператори КС і водафон, з однаковим об'ємом мобільного
інтернету 30гб, однакові умови використання.
водафон вистачає на 4-5 днів.
КС на ТРИ тижні.
Питання, це ЯК?
Ну зрозуміло що з консультантом водафон зв'язатись не реально
Розчаруванню немає меж.
Найбільше обурює те, що тарифи постійно змінюються без попередження- завжди дорожчі. На кожен номер пропонують різні умови, і навіть мінімальні тарифи коштують дорожче, ніж я можу собі дозволити.
1 числа я поповнила рахунок, а вже 12-го отримала повідомлення про закінчення інтернету. З того моменту інтернет взагалі перестав... Читати відгук Я користуюсь послугами цього оператора ще з часів МТС, і проблеми завжди були.
Найбільше обурює те, що тарифи постійно змінюються без попередження- завжди дорожчі. На кожен номер пропонують різні умови, і навіть мінімальні тарифи коштують дорожче, ніж я можу собі дозволити.
1 числа я поповнила рахунок, а вже 12-го отримала повідомлення про закінчення інтернету. З того моменту інтернет взагалі перестав працювати. Коли я подала заявку на зміну оператора, мала отримати відповідь за 4 години, але пройшло 2–3 дні. Зайшовши у додаток, я побачила борг у розмірі -397 грн.
За словами операторів, я нібито використала 6 ГБ додаткового інтернету. Але цього інтернету у мене- не було. Зараз мій номер заблокований, і поки я не поповню рахунок, мені не дозволяють ані перейти до іншого оператора, ані користуватись чинним тарифом.
Окремо хочу зазначити, живу за кордоном і приїжджаю в Україну лише кілька днів на рік. Номер мені потрібен виключно для отримання SMS. Але через політику Vodafone я змушена оплачувати тариф постійно, навіть тоді, коли не користуюсь послугами. Якщо не оплачувати, номер блокують, і я втрачаю можливість користуватися ним тоді, коли дійсно потрібно.🤷🏽♀️
Це жахливе ставлення до клієнтів. Якщо інтернет дійсно закінчився, чому мене ніхто не попередив і не запитав, чи хочу я підключати додатковий пакет? Чому просто нав’язують послугу, а через кілька днів виставляють рахунок?
Я завжди була незадоволена якістю обслуговування Vodafone, але цього разу ситуація перевершила всі межі.
Ніколи нікому не порекомендую даного оператора.
Колективний позов
Vodafone користуюсь ще з часів коли усіх перевели з МТС. Питання завжди були і що до списання коштів за послуги які не підключала і якість зв'язку не задовільна. Кожне звернення у підримку це щось: оператори -роботи консультують по тим скиптам які в них є, але якщо діло доходить до скандалу. то все що роблять знижують такиф... Читати відгук Доброго дня.
Vodafone користуюсь ще з часів коли усіх перевели з МТС. Питання завжди були і що до списання коштів за послуги які не підключала і якість зв'язку не задовільна. Кожне звернення у підримку це щось: оператори -роботи консультують по тим скиптам які в них є, але якщо діло доходить до скандалу. то все що роблять знижують такиф і далі скамлять. Остання крапля була с завдалегіть оформленим роумінгом який не включився при перетині кордону, на звернення відповіли що ім шкода і гроші повернуть не можуть, хоча коли перетинала кордон без підключенного роумінга все працювало. Шукаю однодумців для оформлення колективного позову на компанію Vodafone за порушеннями:
1.Стаття 39. Обов'язки операторів і провайдерів телекомунікацій
2. ПОСТАНОВА https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/295-2012-%D0%BF/print
Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг
3. Цивільний кодекс України
Стаття 633. Публічний договір
4. Кодекс України про адміністративні правопорушення
ст. 148 прим.
Відреагуйте на повідомлення ті, хто хочуть доєднатися до колективного позову.
Легалізований скам
Постійно піднімають ціну на тарифи, пропонують тобі «плюшки», які самі потім
забирають. Треба обов'язково уважно читати
їх «умови», бо коли намагаєшся перейти до іншого оператора, обіцяють тобі знизити суму на тариф, але ЛИШЕ при умові своєчасної оплати, інакше все обнуляється.
Вони зацікавлені виключно в зароблянні бабла, і абсолютно не зацікавлені в покращенні якості послуг,
Читати відгук Шарашка в найгіршому розумінні цього слова.
Постійно піднімають ціну на тарифи, пропонують тобі «плюшки», які самі потім
забирають. Треба обов'язково уважно читати
їх «умови», бо коли намагаєшся перейти до іншого оператора, обіцяють тобі знизити суму на тариф, але ЛИШЕ при умові своєчасної оплати, інакше все обнуляється.
Вони зацікавлені виключно в зароблянні бабла, і абсолютно не зацікавлені в покращенні якості послуг,
адекватних тарифах (яких в
них тупо немає), стабілізації звʼязку (постійні перебої і
ловить як в далекому 2010).
Підтримка - дніще, її немає.
Після 15 років з ними - переходжу до іншого
оператора. Треба мати
трохи поваги до своїх клієнтів, але це не про цю
контору.
Висновок: 0/10, не рекомендую, тисячу раз подумайте чи треба вам переходити до них.
Не переходьте на водафон
Опасно зв'язуватися з цим "оператором зв'язку" !!
Досить красти
Не дают пользоваться оплаченными гигабайтами
Украли деньги
Пополнил на 280, перезапустил телефон для активации.
Начал пользоваться , после чего пришло смс что недостаточно денег на счету.
Позвонил оператору на 111, ответили что разберутся и нужно ещё раз перезапустить телефон .
После этого пришло смс о активации тарифа на месяц.
Через 3ч снова смс что нет на счету денег.
Звонил... Читати відгук Пришло сообщение что бы продлил тариф за 270грн/4нед
Пополнил на 280, перезапустил телефон для активации.
Начал пользоваться , после чего пришло смс что недостаточно денег на счету.
Позвонил оператору на 111, ответили что разберутся и нужно ещё раз перезапустить телефон .
После этого пришло смс о активации тарифа на месяц.
Через 3ч снова смс что нет на счету денег.
Звонил на 111, потратил 30 минут но оператор так и не взял трубку.
Пополнил ещё раз на 280.
Активировал комбинацией и перезапустил телефон.
Ни смс о активации тарифа ни денег не счету.
В итоге -560грн за день и выкинул карточку этого оператора.
Vodafon -самый отвратительный провайдер.
Шахрайство чи апаратура яка цьому сприяє
Брехуни. Обіцяють і не виконують
Сняли деньги за пакет и не подключили
Ужасный Водафон ЮА
Подключить нормально акционный ГБА невозможно, приходится по несколько раз обращаться в чат или звонить оператору для разрешения ситуации, сотрудники некомпетентны. Не советую данного оператора в качестве основного, можно использовать изредка для акций.
Аферисти і мошейнікі
Ужасно дорогие услуги, с оператором невозможно связаться, интернет пло
Обман абонентов.
0 реакції на звернення.
Шахраї неучі
что за выпендреж с блокировкой карты
Мстиві працівники Vodafone
Водафон самый некомпетентный оператор
Не приходит СМС когда номер отключен
Уже как 6 месяцев не могу решить проблему извещения через смс о пропущенных номерах звонивших абонентов.Сколько раз обращался в поддержку,отвечают что все решили.
Тел.новый,Андроид 15.
Мне советовали отключить одно,потом другое,потом вкл.переадресацию и т.д.Как от "назойливой мухи" полотенцем отмахиваются
Проблема не решена.Заблокировали связь в чате и с оператом
Шахраї майже усюди
Шахрайські дії Водафон.
Списання коштів оператором
Знімають гроші за послуги які я не підключаю,якими не коритуюсь. Поповнюєшь щоб отримати пакет підключення ,так якщо ти не встиг до полуночі того дня, то все далі з тебе спишуть за користування інтернету яким не користувався,але це ти так думаешь,але... Читати відгук Хочу залишити відгук, бо вже кілька місяці поспіль з оператором вадофон маю не приємні стосунки, а саме в тарифному плані.
Знімають гроші за послуги які я не підключаю,якими не коритуюсь. Поповнюєшь щоб отримати пакет підключення ,так якщо ти не встиг до полуночі того дня, то все далі з тебе спишуть за користування інтернету яким не користувався,але це ти так думаешь,але ... тобі його вже враховують,бо ти в телефоні не відключила моб.інтернет. ти користуєшь wi-fi іншого оператора ,але вадафон списує поповнені гроші як типу ти користуєшься їх інтернетом,потім треба пройти "квест",щоб активувати підключення пакету,але як потім з'ясовується, що в тебе списали за моб.інтернет яким ти даже і не знав, що користувався і пакет який ти вводив комбінацій вже не підключається,хоча бот Вікторія каже ,що на вашому рахунку 224грн.,сплачувати за якісь послуги які вони самі тобі навязують 15грн./сутки .Вчора закинула на активацію 210 ,сьогодні вже 28.06 на рахунку 101грн. Крадуть гроші своїми діями за сутки ,в минулому місяці ,я мала такий самий інцидент потратила до 400грн./місяц в оператора вадафон з такими списаннями. Що за умови?! З другими операторами немає таких проблем! Поповнила life або Київстар рахунок через карту хоч через тиждень,все ні яких комбінацій не вношу,ніякого відключення /перезагрузку телефону не роблю ,щоб активувати пакет на місяц,не захожу в налаштування відключити моб.інтернет в телефоні, щоб як мені сказали в вадафоні надо відключати ,щоб вони не рахувалися і не списывались тобіш я як Я зрозуміла сама вина ,що в мене списало.
Висновок: переносити всі свої програми,емейли, картки все що підв'язано під номер вадафона і відмовлятися від цього оператора не дивлячись на те що вже більше 15 років була користувачем!
Обслуживание
2-обман (28.06.2025г.),
3- не советую теперь абонентам этого оператора.
Как только узнал оператор, что я перехожу к другому, то сразу нашлись какие- то акции по цене дешевле, вдруг сразу мне предложили пакет по 90 гривен, а до этого самый дешевый по 240 и не меньше, в общем как цыгане -заговорить и уговорить.
Обкрадання,обдурювання.
Навʼязування