Я користуюсь послугами цього оператора ще з часів МТС, і проблеми завжди були. Найбільше обурює те, що тарифи постійно змінюються без попередження- завжди дорожчі. На кожен номер пропонують різні умови, і навіть мінімальні тарифи коштують дорожче, ніж я можу собі дозволити.
1 числа я поповнила рахунок, а вже 12-го отримала повідомлення про закінчення інтернету. З того моменту інтернет взагалі перестав працювати. Коли я подала заявку на зміну оператора, мала отримати відповідь за 4 години, але пройшло 2–3 дні. Зайшовши у додаток, я побачила борг у розмірі -397 грн.
За словами операторів, я нібито використала 6 ГБ додаткового інтернету. Але цього інтернету у мене- не було. Зараз мій номер заблокований, і поки я не поповню рахунок, мені не дозволяють ані перейти до іншого оператора, ані користуватись чинним тарифом.
Окремо хочу зазначити, живу за кордоном і приїжджаю в Україну лише кілька днів на рік. Номер мені потрібен виключно для отримання SMS. Але через політику Vodafone я змушена оплачувати тариф постійно, навіть тоді, коли не користуюсь послугами. Якщо не оплачувати, номер блокують, і я втрачаю можливість користуватися ним тоді, коли дійсно потрібно.🤷🏽♀️
Це жахливе ставлення до клієнтів. Якщо інтернет дійсно закінчився, чому мене ніхто не попередив і не запитав, чи хочу я підключати додатковий пакет? Чому просто нав’язують послугу, а через кілька днів виставляють рахунок?
Я завжди була незадоволена якістю обслуговування Vodafone, але цього разу ситуація перевершила всі межі.
Ніколи нікому не порекомендую даного оператора. 2 згодні
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Розчаруванню немає меж. - Відгуки про Vodafone Україна
Найбільше обурює те, що тарифи постійно змінюються без попередження- завжди дорожчі. На кожен номер пропонують різні умови, і навіть мінімальні тарифи коштують дорожче, ніж я можу собі дозволити.
1 числа я поповнила рахунок, а вже 12-го отримала повідомлення про закінчення інтернету. З того моменту інтернет взагалі перестав працювати. Коли я подала заявку на зміну оператора, мала отримати відповідь за 4 години, але пройшло 2–3 дні. Зайшовши у додаток, я побачила борг у розмірі -397 грн.
За словами операторів, я нібито використала 6 ГБ додаткового інтернету. Але цього інтернету у мене- не було. Зараз мій номер заблокований, і поки я не поповню рахунок, мені не дозволяють ані перейти до іншого оператора, ані користуватись чинним тарифом.
Окремо хочу зазначити, живу за кордоном і приїжджаю в Україну лише кілька днів на рік. Номер мені потрібен виключно для отримання SMS. Але через політику Vodafone я змушена оплачувати тариф постійно, навіть тоді, коли не користуюсь послугами. Якщо не оплачувати, номер блокують, і я втрачаю можливість користуватися ним тоді, коли дійсно потрібно.🤷🏽♀️
Це жахливе ставлення до клієнтів. Якщо інтернет дійсно закінчився, чому мене ніхто не попередив і не запитав, чи хочу я підключати додатковий пакет? Чому просто нав’язують послугу, а через кілька днів виставляють рахунок?
Я завжди була незадоволена якістю обслуговування Vodafone, але цього разу ситуація перевершила всі межі.
Ніколи нікому не порекомендую даного оператора.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку