Vodafone Україна
Опубліковано 27 жовтня, 2015 год
1.3 9 697 відгуків / 3 662 815 переглядів
"
Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир.
Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1 січня 1985 року. У 1991 році Racal Telecom був виділений з компанії Racal Electronics і перейменований на Vodafone Group. Назва – скорочення від VOice DAta FONE (phone).
У липні 1992 року запущено першу GSM-мережу Vodafone у Великій Британії.
Повредили проводку при установке интернета
Шахрайство з боку компанії!
Беспредел при уставке интернете!
Вода фон - це дно
При установке интернета недоспециалисты с Водафон пробили проводку
Оператор кидає на гроші клієнтів
Я ображений і не задоволений.
Не рекомендую цього оператора .
Працівники не завершивши розмову не розібравшись в ситуації скидають розмову. При тому як додзвонитись 20+ хвилин
І так декілька разів
Безсовісні шахраї
30.10.25 СМС "Послугу 'Рік без Абонплат 4G Smart Light' вiдключено."
31.10.25 опівночі я поповнив... Читати відгук Напередодні закінчення "рік без абонплат" (29.10.25)прислали СМС "...завтра у вас закінчується послуга "Рік без абонплат". Встигніть оплатити наступний рік зв'язку зі знижкою в 150 грн! Поповніть рахунок на 1290 грн до 2025-10-31 включно, і ми підключимо вам новий "Рік без абонплат" в день закінчення поточної послуги."
30.10.25 СМС "Послугу 'Рік без Абонплат 4G Smart Light' вiдключено."
31.10.25 опівночі я поповнив рахунок.СМС "Ваш рахунок поповнено на 1290 грн..."
Після цього я нешайно поспілкувався в чаті з представницею водафон. Вона запевнила що все гаразд, і послугу рік без абонплат буде підключено.
Враннці (близько 8.30) я необачно (БО ЗНАВ ПРО ТАКІ МЕТОДИ!) здійснив дзвінок(не встиг відповісти, і перетелефонував). Одразу після дзвінка перевірив баланс, і що ж я побачив? Да те, що і варто було очікувати. Мій баланс "схуд" на вартість мого місячного "пакету". Про акційний "рік без абонплат" тепер не могло бути мови, так як на балансі вже було недостатньо коштів.
Я вирішив зробити так:
1. Перевів всі кошти з мого балансу іншому абоненту(втративши на переводі відносно не малу суму)
2. Після закінчення терміну дії мого місячного пакету я буду користуватись послугами іншого мобільного оператора, залишивши водафон без доходів від мене на довгий термін.
Хоча я матиму більші витрати зі свого бютжету, але і водафон не отримає від мене прибутку.
То ж порахуйте, хто втратить більше, я (приблизно -50грн щомісяця при наявному в мене тарифі 300 грн/місяць) чи водафон 1300 грн/рік(приблизно)
Обслуговування Vodafone
Проблемный Vodafon
Нам дуже шкода, що у вас виникли такі складнощі.
Хочемо детально розібратись, як все відбувалось та прийняти відповідні рішення. Напишіть, будь ласка, в підтримку My Vodafone (кнопка 24/7 в головному меню мобільного додатку My Vodafone або на сайті my.vodafone.ua), ваш номер телефону та детально ситуацію
Спробуємо разом проаналізувати і зробити все можливе, аби відновити дружню співпрацю, та вашу довіру❤
Чекатимемо на ваше звернення. Спасибі! ✨
Повернення товару не можливе
Новий вид шахрайства від Vodafone
Звичайно я поповнюю свій рахунок Vodafone суму... Читати відгук Ви оплачуєте пакет послуг, а вам його не підключають та починають знімати плату за кожен день за підвищеним тарифом. Будь обережні, перевіряйте чи підключили вам пакет на місяць. У разі проблем відразу пишіть на підтримку (незважаючи на купу відмовок, мені все ж таки його підключили після звернення до служби підтримки через 2 години).
Звичайно я поповнюю свій рахунок Vodafone суму рівну вартості пакета послуг на місяць (тому що якщо на рахунку залишаються гроші, то їх обов’язково спишуть на щось).
Цього разу, після поповнення рахунку, пакет на місяць не підключили та у My Vodafone зʼявилося повідомлення, що на рахунку недостатньо коштів (?!!!).
Після звернення до служби підтримки зʼясувалося, що на рахунку тепер повинні залишатися ще гроші (вартості пакету на місяць недостатньо) і в мене почалася по денна тарифікація за завищеним тарифом.
Після створенного звернення, пакет на місяць все ж підключили пізніше, але я витратила купу свого часу, не мала можливості користуватися интернетом та звісно ще й довелося понервуватись.
Крадуть гроші
Защита от Водафон
Цены космос, никаких выгодных предложений вообще, а связи ноль?
Интернет хороший
Мобільний інтернет ШАХРАЇ
На телефоні два оператори КС і водафон, з однаковим об'ємом мобільного
інтернету 30гб, однакові умови використання.
водафон вистачає на 4-5 днів.
КС на ТРИ тижні.
Питання, це ЯК?
Ну зрозуміло що з консультантом водафон зв'язатись не реально
Розчаруванню немає меж.
Найбільше обурює те, що тарифи постійно змінюються без попередження- завжди дорожчі. На кожен номер пропонують різні умови, і навіть мінімальні тарифи коштують дорожче, ніж я можу собі дозволити.
1 числа я поповнила рахунок, а вже 12-го отримала повідомлення про закінчення інтернету. З того моменту інтернет взагалі перестав... Читати відгук Я користуюсь послугами цього оператора ще з часів МТС, і проблеми завжди були.
Найбільше обурює те, що тарифи постійно змінюються без попередження- завжди дорожчі. На кожен номер пропонують різні умови, і навіть мінімальні тарифи коштують дорожче, ніж я можу собі дозволити.
1 числа я поповнила рахунок, а вже 12-го отримала повідомлення про закінчення інтернету. З того моменту інтернет взагалі перестав працювати. Коли я подала заявку на зміну оператора, мала отримати відповідь за 4 години, але пройшло 2–3 дні. Зайшовши у додаток, я побачила борг у розмірі -397 грн.
За словами операторів, я нібито використала 6 ГБ додаткового інтернету. Але цього інтернету у мене- не було. Зараз мій номер заблокований, і поки я не поповню рахунок, мені не дозволяють ані перейти до іншого оператора, ані користуватись чинним тарифом.
Окремо хочу зазначити, живу за кордоном і приїжджаю в Україну лише кілька днів на рік. Номер мені потрібен виключно для отримання SMS. Але через політику Vodafone я змушена оплачувати тариф постійно, навіть тоді, коли не користуюсь послугами. Якщо не оплачувати, номер блокують, і я втрачаю можливість користуватися ним тоді, коли дійсно потрібно.🤷🏽♀️
Це жахливе ставлення до клієнтів. Якщо інтернет дійсно закінчився, чому мене ніхто не попередив і не запитав, чи хочу я підключати додатковий пакет? Чому просто нав’язують послугу, а через кілька днів виставляють рахунок?
Я завжди була незадоволена якістю обслуговування Vodafone, але цього разу ситуація перевершила всі межі.
Ніколи нікому не порекомендую даного оператора.
Колективний позов
Vodafone користуюсь ще з часів коли усіх перевели з МТС. Питання завжди були і що до списання коштів за послуги які не підключала і якість зв'язку не задовільна. Кожне звернення у підримку це щось: оператори -роботи консультують по тим скиптам які в них є, але якщо діло доходить до скандалу. то все що роблять знижують такиф... Читати відгук Доброго дня.
Vodafone користуюсь ще з часів коли усіх перевели з МТС. Питання завжди були і що до списання коштів за послуги які не підключала і якість зв'язку не задовільна. Кожне звернення у підримку це щось: оператори -роботи консультують по тим скиптам які в них є, але якщо діло доходить до скандалу. то все що роблять знижують такиф і далі скамлять. Остання крапля була с завдалегіть оформленим роумінгом який не включився при перетині кордону, на звернення відповіли що ім шкода і гроші повернуть не можуть, хоча коли перетинала кордон без підключенного роумінга все працювало. Шукаю однодумців для оформлення колективного позову на компанію Vodafone за порушеннями:
1.Стаття 39. Обов'язки операторів і провайдерів телекомунікацій
2. ПОСТАНОВА https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/295-2012-%D0%BF/print
Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг
3. Цивільний кодекс України
Стаття 633. Публічний договір
4. Кодекс України про адміністративні правопорушення
ст. 148 прим.
Відреагуйте на повідомлення ті, хто хочуть доєднатися до колективного позову.
Легалізований скам
Постійно піднімають ціну на тарифи, пропонують тобі «плюшки», які самі потім
забирають. Треба обов'язково уважно читати
їх «умови», бо коли намагаєшся перейти до іншого оператора, обіцяють тобі знизити суму на тариф, але ЛИШЕ при умові своєчасної оплати, інакше все обнуляється.
Вони зацікавлені виключно в зароблянні бабла, і абсолютно не зацікавлені в покращенні якості послуг,
Читати відгук Шарашка в найгіршому розумінні цього слова.
Постійно піднімають ціну на тарифи, пропонують тобі «плюшки», які самі потім
забирають. Треба обов'язково уважно читати
їх «умови», бо коли намагаєшся перейти до іншого оператора, обіцяють тобі знизити суму на тариф, але ЛИШЕ при умові своєчасної оплати, інакше все обнуляється.
Вони зацікавлені виключно в зароблянні бабла, і абсолютно не зацікавлені в покращенні якості послуг,
адекватних тарифах (яких в
них тупо немає), стабілізації звʼязку (постійні перебої і
ловить як в далекому 2010).
Підтримка - дніще, її немає.
Після 15 років з ними - переходжу до іншого
оператора. Треба мати
трохи поваги до своїх клієнтів, але це не про цю
контору.
Висновок: 0/10, не рекомендую, тисячу раз подумайте чи треба вам переходити до них.
Не переходьте на водафон