Не ловит в зданиях находящихся у центра Киева, за городом время и качество связи совпадает со временем полового акта тех кто следит за покрытием, а именно меньше минуты. Из плюсов только безлим пакет доя мажоров за 500грн и дед который не пережил такой прекрасный интернет и повесился к уям на кабеле от роутера, тем самым отдав свою халупу в моё... Читати відгук Не ловит в зданиях находящихся у центра Киева, за городом время и качество связи совпадает со временем полового акта тех кто следит за покрытием, а именно меньше минуты. Из плюсов только безлим пакет доя мажоров за 500грн и дед который не пережил такой прекрасный интернет и повесился к уям на кабеле от роутера, тем самым отдав свою халупу в моё распоряжение
Как, наверное, у многих у меня валяется пару-тройку телефонов, которыми не пользуюсь (типа в бардачке машины, в гараже и .п.) - телефоны старые, выкидывать жалко , продавать бессмысленно - валяются как резервные, раз в год закидываю на них всех по 10 грн. И вот однажды на такой телефон приходит Акция - "Год без абонплат за 360 грн.". Ну думаю деньги... Читати відгук Как, наверное, у многих у меня валяется пару-тройку телефонов, которыми не пользуюсь (типа в бардачке машины, в гараже и .п.) - телефоны старые, выкидывать жалко , продавать бессмысленно - валяются как резервные, раз в год закидываю на них всех по 10 грн. И вот однажды на такой телефон приходит Акция - "Год без абонплат за 360 грн.". Ну думаю деньги небольшие - заплачу, может когда и пригодится. Заплатил - проверил , что все зачислилось и на следующий день перед тем как его упаковать назад в бардачок решил проверить в приложении что все Ок. Оказалось не Ок - ничего не подключилось, требует оплатить 260 грн за подключение тарифа. Звоню оператору (кстати быстро дозвонился, тут +) на что он мне сообщает, что все подключилось, но чтоб заработало нужно еще и тариф оплатить. Я немного в ступоре - как так-то? Если 300 грн мне не жалко, то 600 уже как-то жалковато. Но более всего возникает стойкое чувство, что меня обманули. Оператор как попугай повторяет одно и тоже, на мои доводы , что предупреждений о том что еще тариф надо подключить повторяет, что пару лет назад была какая-то СМСка, на мой вопрос каким образом это связано несет что то про допуслуги, которые без тарифа не работают. Ну в общем очень неприятное чувство поле этого - ну их нафиг с ихними акциями . Прежде чем поведетесь десять раз подумайте. Деньги не большие - но в душу "насрали"
Переваги:
Оператору дозвонился быстро (хоть и без толку, но приятно :).
Недоліки:
То что могло бы быть большим плюсом, превратилось в минус и испорченное настроение. Неужели нельзя в акционном предложении указывать такие нюансы?
Кожний день приходили смс з акцією підключіть 6 місяців звязку за 199 грн. Поповнила я рахунок на 200 грн, водафон швидко зняв гроші за оплату тарифу, а акція не підключилась. Оператор в чаті водафону сказав що подав заявку на підключення, але пройшло 2 дні, а акцію так і не підключили.
Мій тариф коштував 260 грн, але без мого відома змінили його умови та підвищили вартість. Чому так сталося? В такому разі я відмовлюся від ваших послуг! Як можна так обдирати людей?
Мобільний Інтернет за 2024 рік став просто ЖАХЛИВИМ!Ціни на послуги зростають,а якість стає хужеПеребоїв зі світлом немає,а послуги часто взагалі пропадають.
Якість зв'язку в Івано-Франківську від компанії Водафон просто жахлива,особливо в похмуру погоду. Ні інтернет , ні грьобаний 4G не працюють нормально на віть на вулиці. За що піднімаєте тарифи? За кількість збільшених гігабайтів? Якість зробіть краще нормальну. Однозначно цього року вже зміню на іншого оператора. Терпець урвався. В приміщенні магазину взагалі мережі нема, через що купив підсилювач звязку... Читати відгук Якість зв'язку в Івано-Франківську від компанії Водафон просто жахлива,особливо в похмуру погоду. Ні інтернет , ні грьобаний 4G не працюють нормально на віть на вулиці. За що піднімаєте тарифи? За кількість збільшених гігабайтів? Якість зробіть краще нормальну. Однозначно цього року вже зміню на іншого оператора. Терпець урвався. В приміщенні магазину взагалі мережі нема, через що купив підсилювач звязку і той не дуже то і помагає.
Після закінчення контракту (без відома власника номера) надають послуги які абонент не замовляв і заганяють в борг. Добре, що ви не банк і не магазин техніки. Не рекомендую
Посеред дня в будь який момент, навіть на відкритій місцевості, інтернет просто перестає працювати незалежно від рівня сигналу, приблизно кожну годину або частіше, відвалюється на 10-15 хвилин. В результаті не вантажиться навіть інтернет банкінг. Спостерігається така поведінка саме в Харкові (про інші локації не скажу). Те саме було влітку, так і зараз вже який місяць поспіль. Користуюсь паралельно інтернетом на... Читати відгук Посеред дня в будь який момент, навіть на відкритій місцевості, інтернет просто перестає працювати незалежно від рівня сигналу, приблизно кожну годину або частіше, відвалюється на 10-15 хвилин. В результаті не вантажиться навіть інтернет банкінг.
Спостерігається така поведінка саме в Харкові (про інші локації не скажу). Те саме було влітку, так і зараз вже який місяць поспіль.
Користуюсь паралельно інтернетом на інших операторах, таких проблем не зустрічав
Перш ніж дозвонитися до оператора пояснюєш як дибіл роботу я якого питання, через хвилин десять звязуєшся з оператором. Оператор починає щось натискати - інтернет з'являється. Я до цього 13 років слугувався старом, до оператора тільки телефонував щоб довідатися який у мене тарифний план. У водафоні доводиться телефонувати майже щотижня. Тому що інтернет спочатку працює у режимі 4g потім починає... Читати відгук Перш ніж дозвонитися до оператора пояснюєш як дибіл роботу я якого питання, через хвилин десять звязуєшся з оператором.
Оператор починає щось натискати - інтернет з'являється.
Я до цього 13 років слугувався старом, до оператора тільки телефонував щоб довідатися який у мене тарифний план. У водафоні доводиться телефонувати майже щотижня. Тому що інтернет спочатку працює у режимі 4g потім починає скакати то 3g то взагалі Н і Е.. То зі світлом перебої нічого не працює, шановні, уже за такий період і такі тарифи модна по генератору поставити було ю на кожна вишку. При дзвінках на Київстар жорсткий фон і перебої зі зв'язком.
Тож наступний календарний сезон повертаюся на К С.
У м Чернівці до виключення світла був паршивий інтернет. А почали відключати на дві год. То зовсім пропадає. Ні нету ні звязку. На київстарі все працює. Що бідна компанія не може позволити собі поставити акб., чи генератор? В Донецькій обл, та Запорізькій де ведуться бойові дії було без проблем. Але тут. В обласному центрі. Не встидно?
Во время войны как не крути и не проверяй лично на нуле, но полный шл*к. Даже жлобятся поставить нормальные аккумуляторы для резервной работы и той заявы как они себя презентуют.
Так в місті, де е вежа, якість зв'язку на 4. Якщо в місті та не далеко від вежі, то швидкість інтернету на 5, а якщо десь поміж містами, то інтернету взагалі нема. Не те що на 3 або 4, його взагалі нема.
Я контрактный клієнт з 20-річний стажем, навіть номер не змінювала. Проте останній час думаю з Водафон прощатися. Зі зникнення світла інтернет миттєво зникає, а зв'язок, коли є, та й то вкрай поганий, і жодних спроб виправити ситуацію я не бачу. За що я плачу гроші - 175 грн. на місяць, не зрозуміло. Натомість задовбують пропозиціями перейти на їхній інтернет без... Читати відгук Я контрактный клієнт з 20-річний стажем, навіть номер не змінювала. Проте останній час думаю з Водафон прощатися. Зі зникнення світла інтернет миттєво зникає, а зв'язок, коли є, та й то вкрай поганий, і жодних спроб виправити ситуацію я не бачу. За що я плачу гроші - 175 грн. на місяць, не зрозуміло. Натомість задовбують пропозиціями перейти на їхній інтернет без світла, а як подаш заявку - мовчок. Я подала ще 6 червня, результат ноль. Тільки що зв'язуюся з менеджером, він пише, що начебто мені дзвонили, а я відмовилася, а мені точно ніхто не дзвонив.
Недоліки:
Якість зв'язку та інтернету на нулі. Заявки на підключення ігнорують.
м.Краматорськ зв'язок жахливий. Залишали заявку на покращення вже декілька разів ще з 2018 року! За шо ви берете такі гроші?? Сором. Лайф вам конкурент на вищому рівні
Раптово (4 дні назад) перестала реєструватися у мобільній мережі Німеччини СІМ картка Водафон Україна. Передплата зроблена на рік уперед. Роумінг теж проплачено. Звертаюсь до консультантів онлайн - пропонують зателефонувати на номером 111. Дурість якась. Як я можу телефонувати, коли у мене не працює мобільний зв'язок????? Та я написав, що знаходжусь за кордоном і скористатися номером 111 ніяк не можу. Звернутися... Читати відгук Раптово (4 дні назад) перестала реєструватися у мобільній мережі Німеччини СІМ картка Водафон Україна. Передплата зроблена на рік уперед. Роумінг теж проплачено. Звертаюсь до консультантів онлайн - пропонують зателефонувати на номером 111. Дурість якась. Як я можу телефонувати, коли у мене не працює мобільний зв'язок????? Та я написав, що знаходжусь за кордоном і скористатися номером 111 ніяк не можу. Звернутися по Чату теж не можу. Потрібно вводити код, який надіслано по СМС. СМС не працює тому, що відсутній мобільний зв'якок. Гоняють но колу.
Переваги:
Є багато чого у інтернеті
Недоліки:
Відсутня інформація щодо допомоги співвітчизникам у Німеччині
Зателефонувала оператору на номер 050-251-4-777 хотіла щоб вона проконсультувала мене з приводу підключення. Діалога не вийшло, складається враження що я повина ще їй заплатити щоб вона розповіла про тарифи та підключення телебачення. Тепер думаю чи
При попытке активировать поточный тариф с достаточным балансом через приложение оператор подвисал и при каждой попытке выдавал какую-то ошибку и sms в течение двух часовне не пришла. Телефон был перезагружен (как рекомендует оператор). Так как телефон мамы и она вечером поехала домой я не мог контролировать ситуацию и решил что тариф подключился, так как такая-же проблема с сервисом произошла на... Читати відгук При попытке активировать поточный тариф с достаточным балансом через приложение оператор подвисал и при каждой попытке выдавал какую-то ошибку и sms в течение двух часовне не пришла. Телефон был перезагружен (как рекомендует оператор). Так как телефон мамы и она вечером поехала домой я не мог контролировать ситуацию и решил что тариф подключился, так как такая-же проблема с сервисом произошла на моём номере и тариф таки был активирован без дополнительных действий. При обращении к оператору в центр поддержки мне предложили ещё раз внести средства и активировать тариф! Причём оператор предложил внести именно мои средства, а не из своей зарплаты! Я понимаю что у оператора нет технической возможности подключить тариф, но это также и не мои проблемы, так что данная ситуация остаётся на "совести" vodafon и это небольшое недоразумение теперь им выйдет стократными убытками...
Доброго дня, Костянтине! Для того, щоб детальніше розібратись в цій ситуації, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine або в чат застосунку My Vodafone (кнопка Тобі на головному екрані). Ми завжди на зв'язку та готові допомогти!
Последний год качество связи оставляло желать лучшего думал хуже небудет но ошибся последний мясяц связь можно сказать никакая . Много пишете что делается для абонентов которые за границей а мы здесь что уже неваши абоненты или мы второй сорт должны радоватся и эому гавну жаль нельзя писать по " народному "
Ужас ,что творят в Водафоне,за одну ночь забрали 15 ГБ интернета,а в чате с оператором сказали,что сильно был активным интернет с ночи до 5 вечера.Я ночью тихо мирно спала ,а днем работа.Ни где и ни на каких сетях не сидела.Бессовестные
Доброго вечора! Дуже шкода, що у Вас виникла така думка про компанію 😥 Ви можете також самостійно відслідковувати використання трафіку в налаштуваннях Вашого телефону. Можливо, забули вимкнути вночі передачу мобільних даних? 🤔 Якщо у Вас залишились будь-які запитання чи щось хотіли б уточнити - напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/. Дякуємо за відгук!
Прочитав у на сторінці Фейсбук, що оператор надає подарунок код 30-річчя компанії у вигляді додаткових гігабайт інтернету. І цей подарунок можна замовити лише через My Vodafone. Скачав додаток, а він не працює. Зайшов у веб-версію, але в ній ніяк не зробити. Тоді або надайте ці гігабайти через оператора (або цей відгук), або я точно перейду до іншого оператора
Вітаю представники Vodafone, маємо проблему з Online PASS використовучи застосунок Viber, здіснючи відео дзвінки обмін файлами гб по тарифу, бо в рамках нього надана послуга, списуються аж бігом. Дуже великої наполегливості потребувало фіксування заявки, взагалі оператори Vodafone роблять все можливе, що б відмовити клієнту залишити запит на розгляд проблем, бо невбачають у питаннях клієнта проблеми. За данною послугою проблема... Читати відгук Вітаю представники Vodafone, маємо проблему з Online PASS використовучи застосунок Viber, здіснючи відео дзвінки обмін файлами гб по тарифу, бо в рамках нього надана послуга, списуються аж бігом. Дуже великої наполегливості потребувало фіксування заявки, взагалі оператори Vodafone роблять все можливе, що б відмовити клієнту залишити запит на розгляд проблем, бо невбачають у питаннях клієнта проблеми. За данною послугою проблема зберігається з 16.06.23 заявки на разі таки фіксують, але як відповів один з консультантів горячої лініі, що відповідь буде та сама, що і вчора ' ви можете користуватися послугами, у Vodafone проблем не виявлено'. До цієї розмови, зображуючи відповідальність, на мою вимогу прийняли інформацію, що до часу підключення і відключення мобільних данних, інформації що до того, які ресурси використовувались, технічні данні телефону, уточнювали час, коли маю змогу відповісти співробітнику технічної служби Vodafone, але не дзвінка ні навіть якогось результату уявного розгляду нічого крім сухого смс ' у Vodafone проблем не виявлено'. До речі коли намагалась дізнатися, чому не телефонували, впевняли, що дзвонили. Детелей розгляду якоїсь деталізації які ресурси, в якій кількості списані, нічого отримати не мають права. Цікавий підхід... Читаючи відгуки розумію, що проблема у клієнтів Vodafone однакова, байдужість не клієнтооріентовність, зневага і зверхність до клієнта.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 Я абонент мережі УМЗ-Водафон майже з дня створення мережі, тривалий час був дилером організації. І ось зіткнувся з відкритою зневагою до клієнта. Звернувся з письмовою заявою про перевід номера з передплати на контракт. Отримав відмову, мовляв цей тариф для НОВИХ абонентів, хоча на Веб-сторінці ніяких попереджень про це немає. (Заявка ORDER-23-277127 - відмовлена (заява_52)) Чому дискримінація абонентів? Новому можна підключатися,... Читати відгук Я абонент мережі УМЗ-Водафон майже з дня створення мережі, тривалий час був дилером організації. І ось зіткнувся з відкритою зневагою до клієнта. Звернувся з письмовою заявою про перевід номера з передплати на контракт. Отримав відмову, мовляв цей тариф для НОВИХ абонентів, хоча на Веб-сторінці ніяких попереджень про це немає. (Заявка ORDER-23-277127 - відмовлена (заява_52)) Чому дискримінація абонентів? Новому можна підключатися, а зі стажем більше 20 років -ЗАБОРОНЕНО!? При цьому постійно запитують - чи буду рекомендувати оператора друзям?! При такому відношенні - відповідь очевидна. Отримав ось таку формальну відповідь від Водафону, де немає жодного слова по суті мого звернення :мМ цінуємо нашу співпрацю та безмежно вдячні Вам за те, що залишаєтесь з нами протягом такого довгого часу. ❤️ Для нас це справді дуже і дуже важливо. Наша основна місія - створити комфортну та дружню атмосферу для всіх наших користувачів, тому нам дійсно прикро, що Ви зіткнулися з такою складністю.Ще раз вдячні Вам за те, що знайшли час та повідомили про ситуацію. ❤️ Для нас важливо знати Вашу думку, щоб ставати краще!
Добрий день. Хотів би розказати про свій випадок. Ех бачила б британьска верхушка як найожують в україні. Так ось. У мене тариф Vodafone SuperNet Unlim Уф які смачні цифри Безлім інтернет Безлім соцмережі 400 хв. Ціна 340 грн місяц. Я плачу кожен місяць І добре я згоден з умовами що після використання 60 гб інтернету мені надається безлім на c/Кбіт:800.... Читати відгук Добрий день.
Хотів би розказати про свій випадок. Ех бачила б британьска верхушка як найожують в україні.
Так ось. У мене тариф Vodafone SuperNet Unlim Уф які смачні цифри Безлім інтернет Безлім соцмережі 400 хв. Ціна 340 грн місяц. Я плачу кожен місяць
І добре я згоден з умовами що після використання 60 гб інтернету мені надається безлім на c/Кбіт:800. Але коли я використовую 60 гб на максимальній швидкості. МЕНІ ОБМЕЖУЮТЬ ШВИДКІСТЬ ДО 30 КИЛОБІТ В СЕКУНДУ.
Що я приймав.
1.Звонив на гарячу лінію 2.Писав в застосунку. 3.Мені вдалося напряму зв'язатись з тех розділом відповідним за цю шнягу
Василь, доброго вечора! Сумно, що виникли складнощі. Напишіть нам, будь ласка, до чату через особистий кабінет, щоб оператор міг допомогти розібратись: https://my.vodafone.ua/
Вже довгі роки користуюсь водафоном. Було більш менше добре, зв'язок був стабільний. Проте останній рік зв'язок жахливий. Маючи безлімітний пакет постійно в пошуках вайфаю бо нормального спілкування у додатках не можливе. Потокове відео дуже повільно йде, та постійно обривається. Що дуже бісить. Вже залишав заявку на вказану проблему, проте нічого не змінилося... Вже в роздумах перейти до лайфу. Проте... Читати відгук Вже довгі роки користуюсь водафоном. Було більш менше добре, зв'язок був стабільний. Проте останній рік зв'язок жахливий. Маючи безлімітний пакет постійно в пошуках вайфаю бо нормального спілкування у додатках не можливе. Потокове відео дуже повільно йде, та постійно обривається. Що дуже бісить. Вже залишав заявку на вказану проблему, проте нічого не змінилося... Вже в роздумах перейти до лайфу. Проте переходити вже будемо всією ріднею. Дуже розчарований...
Обміняв бонуси , потім придбав пакет на 12 гіг , але швидкість не змінилась. 0.8 мегабіт. Девайси змінював, перезавантажував і тд....Годують заявками, вже другу створили , результату - 0. Прошу повернути , кошти - кажуть: ну ви вже на 0.8 використили щось там , все - ПРИВІТ, хоча в мене безлім пакет , та я ітак міг користатись на 0.8.... Читати відгук Обміняв бонуси , потім придбав пакет на 12 гіг , але швидкість не змінилась. 0.8 мегабіт. Девайси змінював, перезавантажував і тд....Годують заявками, вже другу створили , результату - 0. Прошу повернути , кошти - кажуть: ну ви вже на 0.8 використили щось там , все - ПРИВІТ, хоча в мене безлім пакет , та я ітак міг користатись на 0.8. Треш якийсь
решила обменять 10смс/100бонус, пришло подтверждение что подключено, в итоге час пытаюсь отправить сообщение и ни***а... кто мне бонусы вернет и что мне с этим делать
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Радио Попова лучше
Грабеж средь бела дня
Жулики, прокинули с акцией Год без абонплат
Під акцією водафон змушує поповнити рахунок
Поповнила я рахунок на 200 грн, водафон швидко зняв гроші за оплату тарифу, а акція не підключилась. Оператор в чаті водафону сказав що подав заявку на підключення, але пройшло 2 дні, а акцію так і не підключили.
Збільшення тарифу
Мобільний Інтернет
Якість зв'язку - жах
Якість зв'язку в Івано-Франківську від компанії Водафон просто жахлива,особливо в похмуру погоду. Ні інтернет , ні грьобаний 4G не працюють нормально на віть на вулиці. За що піднімаєте тарифи? За кількість збільшених гігабайтів? Якість зробіть краще нормальну. Однозначно цього року вже зміню на іншого оператора. Терпець урвався. В приміщенні магазину взагалі мережі нема, через що купив підсилювач звязку... Читати відгук
Якість зв'язку в Івано-Франківську від компанії Водафон просто жахлива,особливо в похмуру погоду. Ні інтернет , ні грьобаний 4G не працюють нормально на віть на вулиці. За що піднімаєте тарифи? За кількість збільшених гігабайтів? Якість зробіть краще нормальну. Однозначно цього року вже зміню на іншого оператора. Терпець урвався. В приміщенні магазину взагалі мережі нема, через що купив підсилювач звязку і той не дуже то і помагає.
Не рекомендую
Добре, що ви не банк і не магазин техніки. Не рекомендую
Часто не працює мобільний інтернет
Спостерігається така поведінка саме в Харкові (про інші локації не скажу). Те саме було влітку, так і зараз вже який місяць поспіль.
Користуюсь паралельно інтернетом на... Читати відгук Посеред дня в будь який момент, навіть на відкритій місцевості, інтернет просто перестає працювати незалежно від рівня сигналу, приблизно кожну годину або частіше, відвалюється на 10-15 хвилин. В результаті не вантажиться навіть інтернет банкінг.
Спостерігається така поведінка саме в Харкові (про інші локації не скажу). Те саме було влітку, так і зараз вже який місяць поспіль.
Користуюсь паралельно інтернетом на інших операторах, таких проблем не зустрічав
Не виправдовує себе
Оператор починає щось натискати - інтернет з'являється.
Я до цього 13 років слугувався старом, до оператора тільки телефонував щоб довідатися який у мене тарифний план. У водафоні доводиться телефонувати майже щотижня. Тому що інтернет спочатку працює у режимі 4g потім починає... Читати відгук Перш ніж дозвонитися до оператора пояснюєш як дибіл роботу я якого питання, через хвилин десять звязуєшся з оператором.
Оператор починає щось натискати - інтернет з'являється.
Я до цього 13 років слугувався старом, до оператора тільки телефонував щоб довідатися який у мене тарифний план. У водафоні доводиться телефонувати майже щотижня. Тому що інтернет спочатку працює у режимі 4g потім починає скакати то 3g то взагалі Н і Е..
То зі світлом перебої нічого не працює, шановні, уже за такий період і такі тарифи модна по генератору поставити було ю на кожна вишку.
При дзвінках на Київстар жорсткий фон і перебої зі зв'язком.
Тож наступний календарний сезон повертаюся на К С.
Обслуговування.
Не лучший 100%
Не соответсвует обещанному.
Низкое качество услуг
Жахливо !!!
Мені не сподобалось чекав 20 хвилин з оператором потім ще 5 хвилин бо він кудась відлучився
Гоняють по колу
Звертаюсь до консультантів онлайн - пропонують зателефонувати на номером 111. Дурість якась. Як я можу телефонувати, коли у мене не працює мобільний зв'язок????? Та я написав, що знаходжусь за кордоном і скористатися номером 111 ніяк не можу. Звернутися... Читати відгук Раптово (4 дні назад) перестала реєструватися у мобільній мережі Німеччини СІМ картка Водафон Україна. Передплата зроблена на рік уперед. Роумінг теж проплачено.
Звертаюсь до консультантів онлайн - пропонують зателефонувати на номером 111. Дурість якась. Як я можу телефонувати, коли у мене не працює мобільний зв'язок????? Та я написав, що знаходжусь за кордоном і скористатися номером 111 ніяк не можу. Звернутися по Чату теж не можу. Потрібно вводити код, який надіслано по СМС. СМС не працює тому, що відсутній мобільний зв'якок.
Гоняють но колу.
головне щоб гроші платили
не активировался поточный тариф
При обращении к оператору в центр поддержки мне предложили ещё раз внести средства и активировать тариф! Причём оператор предложил внести именно мои средства, а не из своей зарплаты!
Я понимаю что у оператора нет технической возможности подключить тариф, но это также и не мои проблемы, так что данная ситуация остаётся на "совести" vodafon и это небольшое недоразумение теперь им выйдет стократными убытками...
Для того, щоб детальніше розібратись в цій ситуації, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine або в чат застосунку My Vodafone (кнопка Тобі на головному екрані).
Ми завжди на зв'язку та готові допомогти!
Связь га**о
" народному "
Промокод істік
Компания водафон
Водафон - дно
Online PASS фактичні умови надання не відповідають заявленим. Але у Vodafone проблем не виявлено
телефонували, впевняли, що дзвонили. Детелей розгляду якоїсь деталізації які ресурси, в якій кількості списані, нічого отримати не мають права. Цікавий підхід... Читаючи відгуки розумію, що проблема у клієнтів Vodafone однакова, байдужість не клієнтооріентовність, зневага і зверхність до клієнта.
Дискримінація клієнтів!
Отримав ось таку формальну відповідь від Водафону, де немає жодного слова по суті мого звернення :мМ цінуємо нашу співпрацю та безмежно вдячні Вам за те, що залишаєтесь з нами протягом такого довгого часу. ❤️ Для нас це справді дуже і дуже важливо.
Наша основна місія - створити комфортну та дружню атмосферу для всіх наших користувачів, тому нам дійсно прикро, що Ви зіткнулися з такою складністю.Ще раз вдячні Вам за те, що знайшли час та повідомили про ситуацію. ❤️ Для нас важливо знати Вашу думку, щоб ставати краще!
Vodafone. Ви порушуєте свою ж політику
Хотів би розказати про свій випадок.
Ех бачила б британьска верхушка як найожують в україні.
Так ось. У мене тариф Vodafone SuperNet Unlim
Уф які смачні цифри
Безлім інтернет
Безлім соцмережі
400 хв.
Ціна 340 грн місяц.
Я плачу кожен місяць
І добре я згоден з умовами що після використання 60 гб інтернету мені надається безлім на c/Кбіт:800.... Читати відгук Добрий день.
Хотів би розказати про свій випадок.
Ех бачила б британьска верхушка як найожують в україні.
Так ось. У мене тариф Vodafone SuperNet Unlim
Уф які смачні цифри
Безлім інтернет
Безлім соцмережі
400 хв.
Ціна 340 грн місяц.
Я плачу кожен місяць
І добре я згоден з умовами що після використання 60 гб інтернету мені надається безлім на c/Кбіт:800. Але коли я використовую 60 гб на максимальній швидкості. МЕНІ ОБМЕЖУЮТЬ ШВИДКІСТЬ ДО 30 КИЛОБІТ В СЕКУНДУ.
Що я приймав.
1.Звонив на гарячу лінію
2.Писав в застосунку.
3.Мені вдалося напряму зв'язатись з тех розділом відповідним за цю шнягу
Без толку!
Нерекомендую!!
https://my.vodafone.ua/
Постійні проблеми з інтернетом, низька швидкість чи зовсім відсутній..
Проте останній рік зв'язок жахливий. Маючи безлімітний пакет постійно в пошуках вайфаю бо нормального спілкування у додатках не можливе. Потокове відео дуже повільно йде, та постійно обривається. Що дуже бісить. Вже залишав заявку на вказану проблему, проте нічого не змінилося...
Вже в роздумах перейти до лайфу. Проте... Читати відгук Вже довгі роки користуюсь водафоном. Було більш менше добре, зв'язок був стабільний.
Проте останній рік зв'язок жахливий. Маючи безлімітний пакет постійно в пошуках вайфаю бо нормального спілкування у додатках не можливе. Потокове відео дуже повільно йде, та постійно обривається. Що дуже бісить. Вже залишав заявку на вказану проблему, проте нічого не змінилося...
Вже в роздумах перейти до лайфу. Проте переходити вже будемо всією ріднею. Дуже розчарований...
Придбав пакет 12GB , швидкість 0.8
я так понимаю развод?
Гігабайти// інтернет