Пан-бус Суми відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Пан-бус Суми
3.6 5
69 відгуків / 19185 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

відмовлено у поїздці – за три години до поїздки

Володимир Володимир 31 серпня, 2025 год
12.08.2025 мені було відмовлено у поїздці з Аеропорту Краків до Києва – за три години до поїздки – з формулюванням: “На жаль, за технічних причин сталась заміна автобусу на автобус з меншою кількістю посадочних місць. Тому, на жаль, сьогодні не зможемо виконати для вас поїздку.” Гроші мені повернули, але довелося добиратися з пересадкою через Львів, витратити зайвий час і гроші,... Читати відгук 12.08.2025 мені було відмовлено у поїздці з Аеропорту Краків до Києва – за три години до поїздки – з формулюванням: “На жаль, за технічних причин сталась заміна автобусу на автобус з меншою кількістю посадочних місць. Тому, на жаль, сьогодні не зможемо виконати для вас поїздку.” Гроші мені повернули, але довелося добиратися з пересадкою через Львів, витратити зайвий час і гроші, не рахуючи нервів. Поїздку замовляв більше ніж за місяць. Приблизно роки два тому їхав цим самим перевізником, автобус зломався, як тільки виїхали з Києва. Поремонтували швидко, але перевізник, здається, не дуже надійний. Згідно з іншими відгуками, автобуси в нього ламаються досить часто.
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 31 серпня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Добре, що Ви розумієте: ПАН-БУС є одним із небагатьох перевізників, який здійснює прямі рейси з України до Польщі без пересадок. На жаль, у дорозі чи при підготовці до рейсу справді може трапитися будь-що — техніка є технікою. У випадках, коли автобус виходить з ладу або відбувається заміна транспорту, ми одразу оперативно вирішуємо ситуацію: або ремонтуємо, або підганяємо інший автобус. Саме так було й у Вашому випадку — ми Вас заздалегідь попередили, повернули кошти та запропонували варіанти.

Тому виникає питання — про що саме Ваш відгук? 🤔 Адже поїздка, яку Ви здійснювали з пересадками, була вже не з нашою компанією. Тож, можливо, варто залишити відгук саме тому перевізнику, з яким Ви зрештою їхали?

Ми ж, зі свого боку, продовжуємо робити все можливе, аби наші пасажири подорожували комфортно та напряму з України до Польщі.
Показати 1 відповідь

Суми-Гданськ

Оксана Оксана 5 серпня, 2025 год
Рейс 2215-Суми - Гданськ, 3 серпня 2025, неприємне враження від сервісу. За 20 км до кордону автобус зламався. З 9 години вечора до сьомої ранку наступного дня чекали на заміну автобуса, який теж був несправний. Під час дощу протікав люк, вода лилась на пасажирів. На кінцеву зупинку в Гдансь автобус мав прибути орієнтовно о 12 ночі 4 серпня, а... Читати відгук Рейс 2215-Суми - Гданськ, 3 серпня 2025, неприємне враження від сервісу. За 20 км до кордону автобус зламався. З 9 години вечора до сьомої ранку наступного дня чекали на заміну автобуса, який теж був несправний. Під час дощу протікав люк, вода лилась на пасажирів. На кінцеву зупинку в Гдансь автобус мав прибути орієнтовно о 12 ночі 4 серпня, а фактично приїхали о другий ночі 5 серпня 2025 року, оскільки водій чомцсь вирішив розвести пасажирів. Мій відшук на сайті компанії взагалі не був опублікований. Сервіс даної компанії не заслуговує жодної зірки.
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 23 серпня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук та щиро перепрошуємо за незручності, які виникли під час рейсу Суми – Гданськ 03.08.2025. На жаль, в дорозі бувають форс мажорні обставини, на які не може вплинути перевізник.

Хочемо підкреслити, що в даній ситуації було оперативно організовано заміну – всіх пасажирів забрав інший автобус нашої компанії та доставив до кінцевого пункту згідно з придбаними квитками.

Ми шкодуємо, що поїздка залишила у Вас негативні враження, та врахуємо усі зауваження щодо технічного стану транспорту, щоб у майбутньому уникати подібних випадків.

З повагою,
Адміністрація

«ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес

Дарʼя Дарʼя 31 липня, 2025 год
« Так, маємо також сумніви, що Ви взагалі хотіли сплатити за проїзд.
--
З повагою,
компанія PAN-BUS»
Я забронювала квиток на рейс Київ – Лодзь та при посадці повідомила водію, що оплата буде карткою. У відповідь почула: «заходьте в автобус, до вас підійдуть пізніше». Це “пізніше” настало через 7 годин поїздки, водій підійшов до мене і сказав: «Звʼяжіться з Пан... Читати відгук
« Так, маємо також сумніви, що Ви взагалі хотіли сплатити за проїзд.

--
З повагою,
компанія PAN-BUS»


Я забронювала квиток на рейс Київ – Лодзь та при посадці повідомила водію, що оплата буде карткою. У відповідь почула: «заходьте в автобус, до вас підійдуть пізніше». Це “пізніше” настало через 7 годин поїздки, водій підійшов до мене і сказав: «Звʼяжіться з Пан Бус».

Я одразу написала в Viber на номер перевізника, з яким вже спілкувалась раніше. Повідомила, що хочу сплатити квиток, і залишила необхідні дані — це підтверджується скріншотами. Через кілька хвилин мені подзвонили у WhatsApp, але через технічні проблеми мене не чули і якраз в той момент підійшов водій і сказав «З вами хочуть звʼязатися» і дав свій телефон.
(Як виявилося згодом, у ватсап зі мною звʼязався один з менеджерів пан бус та надіслав картку для сплати, а адмінка стверджувала, що ʼви вказали польський номер, з вами неможливо звʼязатисяʼ)

«ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ НЕ ЗАПЛАТИВШИ ЗА КВИТОК?!?! Чому ви не заплатили за квиток?!?!?» - я зіткнулась з хамством, звинуваченнями, відсутністю поваги. І навіть попри мій спокійний тон та спроби пояснити ситуацію, мене ніхто не слухав, просто поставили в принизливе становище, довели до сліз та звинуватили ледь но не у злочині.
Після повідомлення, що я вже писала до Пан бус на вайбер, сказали подати номер, з якого я писала.
Пан-бус Сумы - «ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес Пан-бус Сумы - «ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес Пан-бус Сумы - «ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес Пан-бус Сумы - «ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес Пан-бус Сумы - «ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес Пан-бус Сумы - «ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес Пан-бус Сумы - «ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес Пан-бус Сумы - «ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес Від такої комунікації я була в глибокому ах…щоці

Ну, згодом я написала офіційний лист звернення, а у відповідь отримала щось настільки непрофесійне, що й показувати соромно

Ще слід додати (бо це спікулює у подальшій переписці з пан-бус), що моя мама десь хвилин через 20 після моєї розмови з адміном, подзвонила їй (вона в мене дуже спокійна та миролюбна, що є важливим) і намагалася зʼясувати, що відбувається та чому зі мною розмовляли в неприпустимому тоні, на що теж отримала хамство та кидання слухавки. «Для когось вона дочка, а для нас вона клієнт» - це одна з дуже мудрих фраз адмінки. Вже в своєму листі вони писали чомусь (хоча це взагалі ситуаціі не стосується), що моя мама кричала та погрожувала бідній операторці, яка цитую «у відповідь на емоційні звинувачення, лише
намагався з'ясувати — коли саме буде проведена оплата за квиток», і тут слід згадати цікаву деталь, оплату я провела о 21:18 і надіслала скрін у чат з адмінкою і це повідомлення вона прочитала ще до дзвінка моєї мами, а моя мама дзвонила не раніше 21:35
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 23 серпня, 2025 год
Згідно Ваших скрінів чітко видно, що посадка на автобус відбулась о 13:40, а лише після 21 години Ви згадали про оплату квиточка після того, як до Вас підійшов водій.
Всі ваші дані внесені в реестри чорних списків пасажирів.
Показати 1 відповідь

Відмінили квиток , в останній день до виїзду

Дикая Юлия Дикая Юлия 27 липня, 2025 год
Завжди користувалась послугами даної компанії , буди сталими клієнтами для поїздок родини в Польщу та назад до міста Суми, але натрапили на не компетентних працівників, які при бронюванні квитка вказали оплату при посадці, та на зворотній квиток також( зі знижкою 10 відсотків) , але за день до виїзду в неділю ввечері отримали відмову в посадці за відсутність оплати, при тому... Читати відгук Завжди користувалась послугами даної компанії , буди сталими клієнтами для поїздок родини в Польщу та назад до міста Суми, але натрапили на не компетентних працівників, які при бронюванні квитка вказали оплату при посадці, та на зворотній квиток також( зі знижкою 10 відсотків) , але за день до виїзду в неділю ввечері отримали відмову в посадці за відсутність оплати, при тому що жодних реквізитів не отримували. Також у бронюванні вказано, що воно дійсно до момента посадки на рейс. Але оператори не бажають про це говорити, кидають слухавку і відмовляють в посадці, пишуть смс про скасування бронювання. Вважаю їх дії неправомірними які суперечать всім законам і нормам! Фото бронювання додаю!!!
Пан-бус Сумы - Відмінили квиток , в останній день до виїзду Пан-бус Сумы - Відмінили квиток , в останній день до виїзду Пан-бус Сумы - Відмінили квиток , в останній день до виїзду Пан-бус Сумы - Відмінили квиток , в останній день до виїзду

Pan - Bus Пан-Бус Пан Бус

Вікторія Вікторія 26 липня, 2025 год
Okropny przewoźnik! Pierwszy raz coś takiego widzę. Kupiliśmy bilety z Krakowa do Kijowa na 25.07 na godzinę 20:30. Autobus przyjechał punktualnie, ale mnie, mojej koleżance i jeszcze siedmiu osobom nie pozwolono wsiąść do autobusu, bo nie było miejsc. Jak to możliwe?! Wszyscy mieli bilety! Niektórzy kupili je przez platformy online, my — przez Visa Concierge Service. Wszyscy mieli ważne bilety!
Читати відгук
Okropny przewoźnik! Pierwszy raz coś takiego widzę. Kupiliśmy bilety z Krakowa do Kijowa na 25.07 na godzinę 20:30. Autobus przyjechał punktualnie, ale mnie, mojej koleżance i jeszcze siedmiu osobom nie pozwolono wsiąść do autobusu, bo nie było miejsc. Jak to możliwe?! Wszyscy mieli bilety! Niektórzy kupili je przez platformy online, my — przez Visa Concierge Service. Wszyscy mieli ważne bilety!

Pytanie: sprzedajecie więcej miejsc, niż jest dostępnych w autobusie? Czy może po prostu unikacie podatków i zabieracie pasażerów za gotówkę, omijając kasę?!!

Жахливий перевізник! Вперше таке бачу. Брали квитки з Кракова до Києва на 25.07 о 20:30. Автобус приїхав вчасно, але нас із подругою, а також ще сімох людей не пустили в автобус, бо наших прізвищ немає в списку водія — не було місць. Це як взагалі?! У всіх були квитки! Хтось купував через онлайн-платформи, у нас — через Visa Concierge Service. Усіх були квитки!

Питання: ви продаєте більше місць, ніж маєте? Чи, можливо, просто уникаєте податків і берете пасажирів за готівку, минаючи касу?!!

PanBus, дякуємо за квест "Знайди свою дитину в Києві".

Сергей Токарь Сергей Токарь 26 червня, 2025 год
Купили квиток на Деміївську — прибули на Петлюри.
“Всі виходьте, бо наступна зупинка — десь за Борисполем”, — заявив водій. Той, що на кордоні орав на людей і шукав автобусі тих, кого в ньому не було.
Донька в шоці, телефонує в сльозах: “Тато, де ви?”
А ми такі: “Ну як де? На Деміївській, де має бути автобус, згідно з... Читати відгук
Купили квиток на Деміївську — прибули на Петлюри.
“Всі виходьте, бо наступна зупинка — десь за Борисполем”, — заявив водій. Той, що на кордоні орав на людей і шукав автобусі тих, кого в ньому не було.
Донька в шоці, телефонує в сльозах: “Тато, де ви?”
А ми такі: “Ну як де? На Деміївській, де має бути автобус, згідно з квитком…”
Служба підтримки ввічливо відповіла, що ми самі винні — треба було читати думки водія.
PanBus — унікальний сервіс!
Гарантії? А навіщо?
Точка прибуття? Яка випаде…
Ідеально для любителів несподіванок, стресу та швидкісних квестів по Києву.
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 26 червня, 2025 год
Дякуємо за Ваше звернення. Нам прикро, що у Вашої доньки виникла така ситуація під час поїздки.

Зі свого боку хочемо зазначити, що автобус, про який ідеться, здійснював посадку та висадку пасажирів згідно з затвердженим маршрутом, включаючи Центральний автовокзал на Деміївській. Більшість пасажирів, яким потрібно було саме туди, вийшли на цій зупинці.

Фраза водія щодо наступної зупинки «за Борисполем» стосувалася зупинки для кави, а не місця остаточної висадки пасажирів у Києві. Зупинка на Деміївці була здійснена згідно з графіком.

Просимо надалі бути уважнішими під час виходу з автобуса. Уточнення у водія або диспетчера на етапі прибуття допомогло б уникнути непорозуміння. Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомагати пасажирам у дорозі, але й очікуємо від пасажирів відповідального ставлення до інформації про маршрут.

Дякуємо за розуміння та сподіваємось, що наступна поїздка буде комфортною та приємною.

З повагою,
Команда PAN-BUS
Показати 1 відповідь

Жахливий перевізник

Роман Роман 31 травня, 2025 год
Їхали з Торуня в Київ, водії хами, в туалеті смердить наче там ніколи не прибирали, автобус не зручний, в салоні накурено, їде не по графіку, зупиняється в незрозумілих місцях, вентиляція не працює
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 1 червня, 2025 год
Шановний пасажире!

Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що поїздка залишила у Вас негативні враження.

Хочемо звернути Вашу увагу, що всі наші автобуси курсують строго за затвердженим графіком, відповідно до дозволу на міжнародні перевезення. Зупинки здійснюються виключно на офіційних автовокзалах або автостанціях, передбачених маршрутом. Зупинки в інших місцях не допускаються, за винятком екстрених випадків.

Щодо чистоти: усі автобуси, включно з туалетами, прибираються перед кожним рейсом професійними прибиральницями згідно з встановленими стандартами. Куріння в салоні заборонено, і персонал зобов’язаний контролювати дотримання цього правила.

Щоб ми могли провести детальну перевірку та надати відповідну оцінку діям екіпажу, просимо Вас повідомити точну дату поїздки та номер автобуса (або надіслати фото квитка).

Дякуємо за зворотний зв’язок. Нам важливо розуміти та усувати будь-які недоліки, щоб зробити наш сервіс кращим.

З повагою,
Служба підтримки пасажирів
ТОВ «ПАН-БУС»
Показати 2 відповіді

Час прибуття

Аlisa Аlisa 30 травня, 2025 год
Якщо берете попутні рейси, будьте готові ночувати на вокзалі, бо ніколи не знаєш, коли саме прибуде автобус, поїдуть без вас набагато раніше. Була готова за годину до часу, вказаному у білеті, а не встигла. Ще і зроблять вас у цьому винними. Чому не дотримуватися дедлайну, якщо знаєте, що не усі пасажири прибули? Я розумію, якщо зібрати усіх і виїхати... Читати відгук Якщо берете попутні рейси, будьте готові ночувати на вокзалі, бо ніколи не знаєш, коли саме прибуде автобус, поїдуть без вас набагато раніше. Була готова за годину до часу, вказаному у білеті, а не встигла. Ще і зроблять вас у цьому винними. Чому не дотримуватися дедлайну, якщо знаєте, що не усі пасажири прибули? Я розумію, якщо зібрати усіх і виїхати раніше, але не коли ти розраховуєш дорогу з запасом часу – і дивовижним чином не встигаєш. Клієнти не живуть на вокзалі, комусь потрібно добратися туди з сусідніх селищ, хіба можна так... Оплачені і давно заброньовані білети згорають через таку байдужу поведінку водіїв 😭 Якщо не дотримуєтесь розкладу заброньованих білетів, взагалі краще не надавайте послуги бронювання у попутних містах, ніж так підводити людей 🥺 З іншими перевізниками ніколи не було подібних ситуацій, завжди чекатимуть до останнього пасажира в рамках часу, вказаного у бронюванні, сподіваюся, я була остання, з ким так вийшло, дуже жаль людей, якщо у вас це нормальна ситуація
1 згоден
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 1 червня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро шкода, що у Вас склалося таке враження від поїздки.

Описана ситуація виглядає незрозумілою, оскільки всі наші автобуси курсують чітко за затвердженим графіком, а всі пасажири, які здійснюють посадку після 21:00, обов’язково отримують контактні номери обох водіїв для оперативного зв’язку в разі будь-яких змін або уточнень.

Ми завжди прагнемо, щоб кожен пасажир вчасно потрапив на свій рейс, а водії зобов’язані орієнтуватися на підтверджені бронювання. Водночас, посадка повинна відбуватись у зазначений у квитку час, щоб не порушувати загальний графік рейсу.

Щоб ми могли детально перевірити ситуацію, просимо Вас надати номер автобуса, дату виїзду або фото Вашого квитка. Це допоможе нам провести внутрішню перевірку та вжити необхідних заходів.

Нам дуже шкода, що Ваша поїздка склалась саме так. Сподіваємось, Ви дасте нам шанс виправити враження в майбутньому.

З повагою,
Служба підтримки пасажирів
ТОВ «ПАН-БУС»

Не рекомедую

Татьяна Татьяна 4 травня, 2025 год
Диспетчери супер.
Рейс швидкий, без пересадок, є туалет.
Із мінусів: хамське ставлення водія. Погрожував мене вдарити. Це неприпустимо. Сподіваюся, що відповідні міри щодо працівника вже прийняті.
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 1 червня, 2025 год
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук та за високу оцінку роботи наших диспетчерів і якості перевезення.

Водночас нам щиро прикро дізнаватися про неприйнятну поведінку з боку водія. Погрози чи грубість щодо пасажирів абсолютно неприпустимі, і наша компанія жорстко реагує на подібні випадки.

Для проведення службового розслідування та вжиття відповідних заходів, просимо Вас повідомити дату поїздки, маршрут та, за можливістю, номер автобуса або фото квитка. Це допоможе нам точно встановити обставини інциденту.

Запевняємо Вас, що ми цінуємо кожного нашого пасажира та прагнемо забезпечити безпечну і комфортну поїздку для всіх.

Ще раз перепрошуємо за ситуацію та дякуємо за зворотний зв’язок, який допомагає нам ставати кращими.

З повагою,
Служба підтримки пасажирів
ТОВ «ПАН-БУС»

Відповідь панбусу

Аnna Аnna 24 квітня, 2025 год
Отримала коментарій під моїм відгуком.
"Бачимо, що Ви дуже "зацікавились" нашою компанією, стільки часу пройшло після Вашої подорожі, але Ви досі зациклені на цій ситуації. Замість вирішеня, яким є виготовлення актуальних документів, а саме паспорта, Ви вже більше пів року щомісяця пишете негативні відгуки.
Сподіваємося всі ваші подальші подорожі будуть більш продуманими та приємними."
ВІДПОВІДАЮ розумній співробітниці компаніі... Читати відгук
Отримала коментарій під моїм відгуком.
"Бачимо, що Ви дуже "зацікавились" нашою компанією, стільки часу пройшло після Вашої подорожі, але Ви досі зациклені на цій ситуації. Замість вирішеня, яким є виготовлення актуальних документів, а саме паспорта, Ви вже більше пів року щомісяця пишете негативні відгуки.
Сподіваємося всі ваші подальші подорожі будуть більш продуманими та приємними."

ВІДПОВІДАЮ розумній співробітниці компаніі панбус, раптом під відгуком не побачить.

По- перше, із- за вашої необізнаності в законодавстві я втратила велику суму грошей. По- друге, тепер через вас я маю проблеми, оскільки за ті 2 дні, на які із- за вас звернулись в Суми, почали з переляку дитині робити нові документи, які тепер лежать не забрані. Їх треба тепер через консульство пересилати в іншу країну. А це знов час і гроші. До речі, жодних вибачень від панбус я не отримала (вже не потрібні)
То стуліть свої писки і мовчки читайте. Скільки вважатиму потрібним, стільки і писатиму людям правду про вас. Хто дав вам право вказувати, чим і коли займатись вашим колишнім пасажирам. Край хамства.
До речі, в суд не подала лише тому, що шкода часу та нервів. Квитки, переписка, аудіо - все маю. І бережу.
Тож замість писати собі хороші відгуки, навчіться добре робити те, за що взялись. А саме- навчіться самі ввічливо спілкуватись з людьми, деяких водіїв навчіть. Корисніше буде. Не лізьте в особисте життя пасажирів - то моветон. Дивно, що досі цього не знали.
Хабальство в наш час не виграє.
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 24 квітня, 2025 год
Ми уважно ознайомилися з Вашим коментарем і шкодуємо, що досвід співпраці з нашою компанією залишив у Вас негативні враження. Водночас змушені зауважити, що поширення публічних звинувачень, образливих висловлювань на адресу співробітників та агресивна форма подачі інформації виходять за межі конструктивного діалогу.

Компанія PAN-BUS діє виключно в межах чинного законодавства та на підставі публічного договору оферти, з умовами якого кожен пасажир ознайомлюється перед бронюванням квитка. У випадку виникнення спірних ситуацій ми відкриті до розгляду претензій у письмовому порядку із наданням підтверджуючих документів — у встановлені законом терміни та у відповідній формі.

Що стосується згаданих Вами документів, дій чи наслідків, які нібито спричинила наша компанія, — жодних офіційних звернень від Вас з наданням доказів чи вимог ми не отримували. Водночас залишаємо за собою право захисту ділової репутації компанії та її працівників у випадку подальшого поширення недостовірної чи образливої інформації.

Закликаємо утримуватися від особистих образ, поважати етичні межі публічного спілкування та користуватися передбаченими законом механізмами захисту прав — у правовій площині.

З повагою,
компанія PAN-BUS

Не ведіться на відгуки.

Аnna Аnna 22 квітня, 2025 год
Після кожного негативного відгуку з'являється декілька чудових, які компанія пише сама собі.
Наприклад, пані Ірина вже написала аж 3, все ніяк не вискаже свою любов в одному відгуку.
Краще розкажіть, як ви відноситесь до своїх клієнтів, скільки неприємностей їм додаєте під час подорожі. Пан Бус- це найгірша компанія, якою мені доводилось користуватись. Не обманюйте людей!!!
Переваги:
  1. Автобуси є, і вони їздять.
Недоліки:
  1. Не полініться прочитати негативні відгуки, шановні пасажири. З них і будете мати реальне уявлення, що вас очікує з пан бус
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 24 квітня, 2025 год
Пан-бус Сумы -

Бачимо, що Ви дуже "зацікавились" нашою компанією, стільки часу пройшло після Вашої подорожі, але Ви досі зациклені на цій ситуації. Замість вирішеня, яким є виготовлення актуальних документів, а саме паспорта, Ви вже більше пів року щомісяця пишете негативні відгуки.
Сподіваємося всі ваші подальші подорожі будуть більш продуманими та приємними.
Показати 1 відповідь

Враження від поїздки

Маргарита Маргарита 14 квітня, 2025 год
з плюсів — приємні люди в кол центрі, до вас питань немає, все супер.
з мінусів — в автобусі не було вай фаю і не було usb разйому для зарядки. дуже близько крісла одне до одного, крісло поруч зі мною взагалі не відкидалось. краще брати два місця на себе, бо одне це пекло, на жаль. далі, водії не вітаються, немає... Читати відгук
з плюсів — приємні люди в кол центрі, до вас питань немає, все супер.
з мінусів — в автобусі не було вай фаю і не було usb разйому для зарядки. дуже близько крісла одне до одного, крісло поруч зі мною взагалі не відкидалось. краще брати два місця на себе, бо одне це пекло, на жаль. далі, водії не вітаються, немає гучного мовлення, коли обʼявляють зупинки або пояснюють скільки хвилин є на перерву, скільки чекати на кордоні. до прикладу:
я їздила з grandes tour, вони дуже привітні, чемні, ввічливі, допомогли дістати і покласти валізи, постійно розмовляли з клієнтами, дуже швидко вирішували будь-які проблеми. ставлення дуже гарне! пригощали чаєм і кавою, вай фай був (старлінк), у кожного є СВОЄ місце, а не вільна розсадка... завжди повідомляли про зупинки, скільки нам очікувати, скільки чекати на кордоні (щоб ми могли поспати, а не сидіти як на ножах і слідкувати вночі)
тому так, всього цього не було, у водія взагалі якісь були проблеми з мовленням. щоб почути його, я і інші люди, які сиділи позаду вмовляли, щоб він підійшов до нас і нормально сказав бляха, що він там хотів повідомити. зупинок дійсно було мало, треба було прост щоб відкрили двері і ми пішли в туалет...вибачте.
далі, водії походу не знають маршрут, бо ми два рази обʼїжджали по бездоріжжю і здавали назад, щоб на правильному повороті розвернутися. я звичайно, в своєму житті, тягала важкі валізи, але коли стільки годин їдеш, розраховуєш, щоб допомогли…. в результаті свою валізу я складала і забирала сама, неприємно. водій ще й знервував, що я не могла точно пригадати з якої сторони автобуса я поклала свою ж валізу. що ще хочеться сказати, не розумію для чого обманювати людей. я обирала цього перевізника, так як це був єдиний автобус, який їхав так, щоб я встигла на літак. але чисто з інтересу зайшла на сайт і потім в тікток акаунт, так ось, інформація не достовірна, тому всі хто перевіряє інформацію, перш ніж їхати будь-куди, люди, перевіряйте,
ВІДГУКИ. в тіктоці взагалі якийсь обман) автобуси зовсім інші, сидіння інші, каву ТИМ ПАЧЕ не наливають, це якась фантазія
P.S.: з плюсів, зрозуміла, що краще подорожувати потягом або переплатити за якість перевезення, це дійсно важливо. шкода пенсіонерів, які вимушені подорожувати подібним сервісом..
Переваги:
  1. приємні люди в кол центрі, ввічливі
Недоліки:
  1. немає wi-fi, usb
  2. короткі зупинки, 5-10 хв, не повідомляють про них і про час зупинки
  3. не привітні водії, байдужі, не допомагають з валізою
  4. автобус відрізняється від фото на сайті та реклами в соцмережах, обман
  5. позитивні відгуки від ботів переважно
  6. ми запізнилися, виїхали пізно і в аеропорт приїхали пізніше (але то таке, бо особисто я взяла квиток так, щоб був час)
  7. не зручні сидіння, маленька відстань, друге сидіння не відкидалось
  8. повне самообслуговування
  9. не питали навіть паспорт, щоб перевірити, ХТО Я
  10. дуже душно в салоні, немає кондиціонера над сидінням
  11. ...
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 16 квітня, 2025 год
Доброго дня!
Щиро дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися враженнями від поїздки. Нам приємно, що ви високо оцінили роботу операторів кол-центру — обов’язково передамо їм ваші слова.
Водночас щиро перепрошуємо за незручності, які вам довелося пережити. Ми дуже шкодуємо, що сервіс на цьому рейсі не відповідав вашим очікуванням.
Хочемо запевнити, що всі наші автобуси обладнані Wi-Fi. Якщо під час вашої поїздки виникли труднощі з підключенням, просимо повідомити нам дату рейсу — це допоможе нам провести додаткову перевірку та з’ясувати причину.
Також у більшості автобусів встановлені USB-роз'єми для зарядки гаджетів. Ми працюємо над тим, щоб ця опція була доступна на всіх маршрутах.
У салонах наших автобусів встановлені комфортні сидіння з можливістю розкладання. Ми свідомо зменшили кількість місць у порівнянні з заводською комплектацією, аби збільшити відстань між рядами та забезпечити додатковий комфорт. Якщо ваше крісло не працювало належним чином — щиро вибачаємося та передамо цю інформацію в технічний відділ.
Щодо роботи екіпажу — ми вже передали ваше звернення відповідальному менеджеру. Буде проведена внутрішня перевірка та розмова з водіями щодо обов’язкової ввічливості, чіткої комунікації з пасажирами та допомоги при завантаженні й розвантаженні багажу.
Також звертаємо увагу, що час прибуття на міжнародних рейсах завжди є орієнтовним. Він може змінюватися через погодні умови, дорожню ситуацію, черги на кордоні тощо.
Будемо вдячні, якщо ви зможете повідомити точну дату вашої поїздки — це допоможе нам оперативніше з’ясувати всі обставини та вжити заходів.
Ще раз дякуємо за ваш відгук. Нам важливо чути наших пасажирів і вдосконалювати сервіс. Сподіваємося, що матимемо шанс змінити ваше враження на краще.
З повагою,
Команда PAN-BUS
Показати 1 відповідь

Висадять вас на дорозі

Гость Гость 14 квітня, 2025 год
На початок автобус запізнився на годину. Вночі на митному контролі сказав що поломаний . Чомусь всіх повезли на інший митний контроль . Всю ніч сиділи в автобусі . Зранку попутнім автобусом іншої компанії нас відправили .Пасажири які мали квитки на літак не встигли на свої рейси .
Ніхто навіть не вибачився .
Водії тупі. Відповіли що вночі він... Читати відгук
На початок автобус запізнився на годину. Вночі на митному контролі сказав що поломаний . Чомусь всіх повезли на інший митний контроль . Всю ніч сиділи в автобусі . Зранку попутнім автобусом іншої компанії нас відправили .Пасажири які мали квитки на літак не встигли на свої рейси .

Ніхто навіть не вибачився .
Водії тупі. Відповіли що вночі він не буде турбувати диспетчера. Всі 60 людей на добу довше затрималися в дорозі
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 16 квітня, 2025 год
Доброго дня!

Щиро дякуємо за ваш відгук. Розуміємо, що ситуація, яка склалась, викликала у вас багато негативних емоцій, і ми щиро перепрошуємо за всі незручності, яких вам довелося зазнати.

На жаль, технічні несправності транспорту — це ризик, що може виникнути навіть за умови належного обслуговування. У даному випадку автобус дійсно зламався на митному контролі вночі, і вже через 4 години після поломки водії оперативно організували пересадку всіх пасажирів до іншого автобуса, що продовжив маршрут.

Місто Суми на сьогодні знаходиться в зоні бойових дій, де діє воєнний стан та комендантська година, тому в нічний час зв'язок із диспетчерськими службами є обмеженим або неможливим. Саме тому водії прийняли рішення самостійно, на місці — і ми вважаємо це проявом високого професіоналізму та відповідальності з їхнього боку.

Водії діяли без паніки, зважено та швидко: змінили маршрут, доставили пасажирів на інший пункт пропуску та забезпечили пересадку. Такі дії в надзвичайній ситуації — це не “байдужість”, а вміння тримати контроль в умовах стресу, за що ми їм вдячні.

Ми дійсно шкодуємо, що деякі пасажири не встигли на свої рейси. Також просимо вибачення, якщо ви не почули слів підтримки чи вибачень у той момент — це наша помилка, яку обов’язково врахуємо.

Дякуємо, що поділилися ситуацією — ваші слова дозволяють нам реагувати, покращувати сервіс і підтримувати високий стандарт перевезень навіть у складних умовах.

З повагою,
Команда PAN-BUS

Пан бус перевезення. Водій проспав кордон

Vita Vita 12 січня, 2025 год
Відправляла неповнолітнього сина цим автобусом. Хоча купила квиток за 2 тижні - ми зайшли в автобус і виявилося що в нього найгірше місце біля туалету, всю ніч штурхали дитину. Водій нахамив йому. Потім!!! Цей воділа проспав свою чергу на перевірці кордону в результаті інші автобуси обїзджали його, поки пасажири не розбудили його!! Пройшли кордон через 5 годин пізніше запланованого!!! На... Читати відгук Відправляла неповнолітнього сина цим автобусом. Хоча купила квиток за 2 тижні - ми зайшли в автобус і виявилося що в нього найгірше місце біля туалету, всю ніч штурхали дитину. Водій нахамив йому. Потім!!! Цей воділа проспав свою чергу на перевірці кордону в результаті інші автобуси обїзджали його, поки пасажири не розбудили його!! Пройшли кордон через 5 годин пізніше запланованого!!! На кордоні жінки самі тягали валізи а наш водій стояв курив папіроси. Замість того щлб приїхати до Лодзя о 7 ранку, приїхали в 12:30. Це жахххх!!!
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 14 січня, 2025 год
Шановна пані Ірино,

Дякуємо за ваш зворотний зв'язок. Нам щиро шкода, що ваш досвід подорожі не відповідав вашим очікуванням. Хочемо надати пояснення з приводу ситуацій, які ви описали.

Щодо розташування місця біля туалету.
Місця в автобусі розподіляються відповідно до черговості бронювання, і, на жаль, не завжди можливо гарантувати, що пасажири отримають бажані місця. Ми рекомендуємо вказувати свої побажання при купівлі квитка, і ми завжди намагаємося врахувати це.

Щодо затримки на кордоні.
Автобус дотримувався електронної черги для перетину кордону, яка регулюється Міністерством розвитку громад та територій у співпраці з Міністерством цифрової трансформації. Зазначаємо, що жоден перевізник не має права перетинати кордон раніше свого зареєстрованого часу. У вашому випадку автобус прибув на кордон раніше запланованого часу, але мав очікувати свого слоту о 01:00 ночі. Ця система впроваджена для впорядкування руху транспорту через кордон і, на жаль, може спричиняти затримки.

Щодо поведінки водія під час очікування.
Під час затримки один із водіїв відпочивав, що є нормальним і необхідним, оскільки водії несуть відповідальність за вашу безпеку під час тривалої подорожі. Відпочинок водія в такий час є регламентованою практикою і дозволяє забезпечити його готовність до подальшого водіння.

Щодо перенесення речей на кордоні.
Зазначаємо, що відповідальність за перенесення речей через кордон, включаючи перевірку на рентгені, покладається на пасажирів. Водії не зобов’язані виконувати ці дії, оскільки їхні основні обов’язки полягають у забезпеченні безпечного перевезення пасажирів.

Ми шкодуємо, що ваша подорож виявилася некомфортною, і запевняємо вас, що працюємо над покращенням сервісу. Ваш відгук є важливим для нас, і ми врахуємо його в нашій роботі.

Дякуємо за розуміння та сподіваємося, що майбутні подорожі з нами будуть приємними.

З повагою,
Команда перевізника

Жахливе ставлення водіїв до пасажирів

Ірина Ірина 6 січня, 2025 год
Рейс 2209 Суми АВ- Познань АВ (27-28.12.2024).
Хотілося б звернути на непрофесійність та жахливе ставлення водіїв до пасажирів. Моя мама скористалася послугами вказаного перевізника 27-28.12.2024 (Суми-Варшава). Через жахливу спеку в автобусі, особливо на 2-му поверсі, мамі стало погано і вона звернулася до водія з проханням посидіти на першому поверсі, тому що там було прохолодніше. Також слід зауважити, що попрохала... Читати відгук
Рейс 2209 Суми АВ- Познань АВ (27-28.12.2024).
Хотілося б звернути на непрофесійність та жахливе ставлення водіїв до пасажирів. Моя мама скористалася послугами вказаного перевізника 27-28.12.2024 (Суми-Варшава). Через жахливу спеку в автобусі, особливо на 2-му поверсі, мамі стало погано і вона звернулася до водія з проханням посидіти на першому поверсі, тому що там було прохолодніше. Також слід зауважити, що попрохала побути на першому поверсі на певний час, поки не подіють ліки і їй не стане краще. Водій почав погрожувати та зневажливо говорити, використовуючи нецензурну лексику. Питання до адміністрації наступне: «Як добре ви перевіряєте водіїв? ». Це вже не перший негативний відгук стосовно жахливої поведінки, неадекватності водіїв, тому раджу докласти зусиль аби змінити ситуацію, адже інший подібний відгук може закінчитися судовою справою.
Інша проблема полягає у тому, що не проговорюється/вказується інформація щодо скасування бронювання, умов компенсації, часткової компенсації або її відсутності. Якщо ви бажаєте покращити сервіс та зменшити кількість непорозумінь, менеджери відповідальні за бронювання та звʼязок з пасажирами мають чітко проговорювати/ вказувати цю інформацію, особливо, коли пропонують сплатити за квитки завчасно з метою збереження місць через великий попит.

ВОДИТЕЛЯ ВОРЫ и МОШЕННИКИ

Рома Рома 31 грудня, 2024 год
Когда с Польши передаешь передачку на Украину водителя +380 95 737 3506 и +48 660 425 291 берут деньги и сами же воруют. Пропало несколько коробок конфет и 500$. Буду обращаться в полицию и на погран службу ВОРЫ. Звонил на офис мне отвечают что посылок не берут...
Переваги:
  1. Когда с Польши передаешь передачку на Украину водителя +380 95 737 3506 и +48 660 425 291 берут деньги и сами же воруют. Пропало несколько коробок конфет и 500$. Буду обращаться в полицию и на погран службу ВОРЫ. Звонил на офис мне отвечают что посылок не берут...
Недоліки:
  1. Когда с Польши передаешь передачку на Украину водителя +380 95 737 3506 и +48 660 425 291 берут деньги и сами же воруют. Пропало несколько коробок конфет и 500$. Буду обращаться в полицию и на погран службу ВОРЫ. Звонил на офис мне отвечают что посылок не берут...
Пан-бус Відповідь представника Пан-бус 4 січня, 2025 год
Надайте свої дані. Готуємо позив до суду для захисту честі, гідності та ділової репутації. Скрін фірми, якої ви додаєте немає до нас жодного відношення. Рекомендуємо для початку хочаб навчитися читати.

ВОРЫ КАК ВОДИТЕЛЯ ТАК И ОФИС

Рома Рома 25 грудня, 2024 год
Переваги:
  1. НЕТ
Недоліки:
  1. Когда с Польши передаешь передачку на Украину водителя +380 95 737 3506 и +48 660 425 291 берут деньги и сами же воруют. Пропало несколько коробок конфет и 500$. Буду обращаться в полицию и на погран службу ВОРЫ. Звонил на офис мне отвечают что посылок не берут...

Звідки відгуки....

Аnna Аnna 25 листопада, 2024 год
Кому чому не зрозуміло, звідки стільки позитивних відгуків?
ТА ВОНИ Ж САМІ СОБІ ЇХ І ПИШУТЬ!!! Ви зайдіть на сторінки людей, які лишили відгуки. Там з кожного аккаунта по 3-5 відгуків, і всі про пан бус. Навіть менеджери компанії пишутьіз своїх акаунтів, не соромлячись ))))). Після мого відгуку, як вони мене неправомірно з дитиною висадили з автобуса, прямо наплив бажаючих... Читати відгук
Кому чому не зрозуміло, звідки стільки позитивних відгуків?
ТА ВОНИ Ж САМІ СОБІ ЇХ І ПИШУТЬ!!! Ви зайдіть на сторінки людей, які лишили відгуки. Там з кожного аккаунта по 3-5 відгуків, і всі про пан бус. Навіть менеджери компанії пишутьіз своїх акаунтів, не соромлячись ))))). Після мого відгуку, як вони мене неправомірно з дитиною висадили з автобуса, прямо наплив бажаючих лишити відгук був. Щоб він загубився якнайшвидше... То не переживайте, вони себе люблять.. Звідси й відгуки.

Все погано...

Альона Альона 29 жовтня, 2024 год
Насправді, в цій компанії погано все.
Починаючи з менеджерів, які на пасажирах вчаться спілкуватись (з дуже перемінним успіхом). Водії. Є нормальні, але їх в геометричній прогресії менше, ніж злих і не ввічливих. Автобуси... Комфортабельні? Хто перший раз їде з України за кордон- то так, перше враження таке. Насправді то старі автобуси, в яких то то крісло не розкладається, то зарядки... Читати відгук
Насправді, в цій компанії погано все.
Починаючи з менеджерів, які на пасажирах вчаться спілкуватись (з дуже перемінним успіхом). Водії. Є нормальні, але їх в геометричній прогресії менше, ніж злих і не ввічливих. Автобуси... Комфортабельні? Хто перший раз їде з України за кордон- то так, перше враження таке. Насправді то старі автобуси, в яких то то крісло не розкладається, то зарядки не працюють). Wi-fi лише по території України. Це все з мого особистого знання, бо не один раз їздила. А ще моя знайома їхала, то обіцяли один автобус, а замінили на геть інший, зовсім не зручний. А ще, коли не набирається потрібна кількість пасажирів, то людей розкидають по іншим перевізникам, не попереджуючи. Продовжувати писать? Та почитайте реальні відгуки реальних людей. А не ото все, що вони самі собі записують з інтервалом в 10 хвилин, просто смішно.

ВОРЫ КАК ВОДИТЕЛЯ ТАК И ОФИС

Рома Рома 29 жовтня, 2024 год
Когда с Польши передаешь передачку на Украину водителя берут деньги и сами же воруют. Пропало несколько штук коробок конфет и 500$. Буду обращаться в полицию и на погран службу ВОРЫ. Звонил на офис мне отвечают что посылок не берут и бросают трубку не хотят разговаривать, водителя блокируют мой номера.
Переваги:
  1. НЕТ
Недоліки:
  1. Когда с Польши передаешь передачку на Украину водителя берут деньги и сами же воруют. Пропало несколько штук коробок конфет и 500$. Буду обращаться в полицию и на погран службу ВОРЫ. Звонил на офис мне отвечают что посылок не берут и бросают трубку не хотят разговаривать, водителя блокируют мой номера.

вОДИТЕЛЯ И ОФИС ВОРЫ

Рома Рома 29 жовтня, 2024 год

Когда передаешь передачку водителя берут деньги и сами же воруют. Пропало несколько штук коробок конфет и 500$. Буду обращаться в ролицию и на погран службу ВОРЫ. Звонил на офис бросают трубку не хотят разговаривать, водителя блокируют мой номер.
Переваги:
  1. нет
Недоліки:
  1. Когда с Польши передаешь передачку на Украину водителя берут деньги и сами же воруют. Пропало несколько штук коробок конфет и 500$. Буду обращаться в ролицию и на погран службу ВОРЫ. Звонил на офис бросают трубку не хотят разговаривать, водителя блокируют мой номер.

Жахливий досвід з Пан Бус на рейсі Суми–Познань

Olena Olena 23 жовтня, 2024 год
Користувалась послугами компанії Пан Бус на рейсі Суми–Познань, і досвід виявився абсолютно негативним. Водії поводилися непрофесійно з пасажирами, створюючи неприємну атмосферу протягом усієї поїздки.
Крім того, було величезне затримання під час повернення через непередбачені заправки. Водії, на жаль, не могли правильно контролювати рівень пального, через що автобус змушений був повертатися на заправку. Це викликало додаткові незручності й затримки для всіх... Читати відгук
Користувалась послугами компанії Пан Бус на рейсі Суми–Познань, і досвід виявився абсолютно негативним. Водії поводилися непрофесійно з пасажирами, створюючи неприємну атмосферу протягом усієї поїздки.

Крім того, було величезне затримання під час повернення через непередбачені заправки. Водії, на жаль, не могли правильно контролювати рівень пального, через що автобус змушений був повертатися на заправку. Це викликало додаткові незручності й затримки для всіх пасажирів.

Такий рівень обслуговування є абсолютно неприпустимим. Сподіваюся, керівництво компанії зверне увагу на ці проблеми та зробить відповідні висновки, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.

Найгірше, що могло зі мною трапитись

Анна Анна 17 вересня, 2024 год
Найгірше, що могло зі мною трапитись.
Купила квитки Суми- Краків. 2 особи, я і дитина 14 років. При посадці водій перевірив документи, мій загранпаспорт і дитини, який був продовжений до 2028 року в Консульстві України в Німеччині. Доїхали ми до Києва, і водій повідомляє, що ми не можемо далі їхати, бо цей документ не є дійсним. Посилання на закон ніхто... Читати відгук
Найгірше, що могло зі мною трапитись.

Купила квитки Суми- Краків. 2 особи, я і дитина 14 років. При посадці водій перевірив документи, мій загранпаспорт і дитини, який був продовжений до 2028 року в Консульстві України в Німеччині. Доїхали ми до Києва, і водій повідомляє, що ми не можемо далі їхати, бо цей документ не є дійсним. Посилання на закон ніхто не дав, звісно. Менеджер мені зателефонувала і сказала, що маю в Києві покинути автобус і знайти іншого перевізника. Я відмовилась. Тоді менеджер через 10 хв скинула мені на Вайбер 2 квитка від іншого перевізника. На питання "чи знає перевізник, що паспорт продовжений" менеджер щось незрозуміле промямлила. Головним було висадити нас з автобуса. Сказала, що гроші поверне. Але і тут був сюрприз. Мені вирішили повернути суму за вирахуванням 2"600= 1200 грн до Києва... Тут навіть водії здивувались. В підсумку повернули всю суму.
Підсумок
1. Чи варто писати про нерви, коли тебе з чемоданами і дитиною висаджують за 500 км від дому і ти не розумієш, що далі робити. Бо в іншій країні і робота, і навчання....
2. Повернулась назад до Сум, 1200 грн.
3. Втратила квитки з Кракова до іншої країни і купила нові, звісно (300 €)
3. Пропустила 3 дня навчання (26€)
4. Без жодних проблем перетнула кордон з іншим, але адекватним перевізником рівно через 2 дні. Без жодного питання ні на українській таможні, ні на польській.

Робіть висновки самі. Але я категорично не рекомендую компанію Pan- Bus. Ви нелюди, нешановна компанія...
Недоліки:
  1. - непрофесіоналізм (зсилаються на неіснуючі документи, щоб перестрахуватися зайвий раз). Так і не отримала документа, де сказано, що офіційно продовжений в Консульстві України закордонний паспорт є недійсним станом на 01.09. 2024 р)
  2. - неклієнтоорієнтовані.
  3. - замість вибачень роблять винним клієнта.

Транспортний засіб через несправності не пройшов кордон

Misha Misha Misha Misha 23 серпня, 2024 год
Дружина користувалась послугами компанії. Замість прямого рейсу була 1 пересадка, спека 35 градусів кондиціонер не працює. Через несправності автобус не пропустили через кордон. Вже 26-у годину в дорозі. Звʼязатися з адміністрацією теж немає можливості. Максимально негативний відгук!

Просто жах

Julia Stonozhenko Julia Stonozhenko 2 серпня, 2024 год
Їхала цим перевізником 25.07.24 рейсом Київ-Познань і все, що я зможу сказати про цю поїздку - це жах.
Почну по порядку, відразу як ми тільки реєструємось на посадку на автобус нам сказали, що в нас буде пересадка під Києвом, адже наший автобус кудись не туди поїхав, окей, це перетерпіти можна, питаємо у водія:
- Це якщо ви нас пересаджуєте це... Читати відгук
Їхала цим перевізником 25.07.24 рейсом Київ-Познань і все, що я зможу сказати про цю поїздку - це жах.
Почну по порядку, відразу як ми тільки реєструємось на посадку на автобус нам сказали, що в нас буде пересадка під Києвом, адже наший автобус кудись не туди поїхав, окей, це перетерпіти можна, питаємо у водія:
- Це якщо ви нас пересаджуєте це в нас місця будуть самі гірші на задньому ряді де не розкладаються сидіння?
- Ні, ви будете сидіти на нормальних місцях
В кінці кінців нас посадили на цей задній ряд, коли обіцяли інше, при тому, шо квитки ми брали заздалегідь, коли писало, що на рейсі 10+ місць, а зазвичай на останній ряд садять якраз таки, хто купив квитки або за день, або останні місця на рейсі
Як мама прийшла до водіїв іншого автобуса виясняти чому так, коли обіцяли геть інше, її відправили на три букви і сказали, що висадять з автобуса :)
Шановна адміністрація, передайте цьому горе водію, що висаджуватиме він або свою коханку, або свою дружину зі своєї машини, а не з робочого автобуса мою
маму, яка їде на абсолютно законних правах і з білетом)
Їдемо, надворі дощ, температура до +20, всі люди одягнені легенько, водії в той час вмикають кондиціонер, в автобусі відразу стало холодно, що всі пасажири взяли пледи (якраз пледи це було найкраще в цій поїздці)
Замість привичного маршруту Київ-Житомир-Рівне-Луцьк, нас везли степами та лісами, по поганій дорозі, його називають Староваршавським
Кордон: приїхали ми на кордон орієнтовно о 21:10, водії сказали, що до 12:30 спокійно можна гуляти, адже в час ночі ми проходимо кордон Ягодин-Дорогуськ, по ітогу тільки о 4 ранку ми пройшли Український. Далі ми стоїмо в черзі на польський кордон і в районі 7 ранку нас розвертає польський прикордонник назад в Україну, бо в нас проблема з реєстраційними номерами, це абсолютно мене поразило, як можуть їздити водії, перевозити людей, коли в них навіть в цьому прокол!!! Це вже 7 ранку, камон, в Познані ми повинні бути о 10!
Розвертаємось на інший кордон Зосин - Устилуг, кордон пройшли за 2 години , а це вже на хвилинку 10 година і ми вже повинні бути в Познані, а нам ще їхати 600 км! Питання, навіщо ми стояли на кордоні 12 годин, коли ми могли пройти його за 2?!
На території Польщі водії вже абсолютно не спішили, зупинялися через кожні півгодини, постійно обіцяли зупинки по 15-20 хвилин, стояли по 40, на прохання пасажирів вже бистріше доїхати в місця призначення ніяк не реагували, ніби вони спеціально натягували час, аби їх на наступний день не послали в рейс, а в Познань ми приїхали замість в обіцяних 10 годин, приїхали о 21
Вайфай по території Польщі не працював, і на весь автобус як виявилось пізніше розкладаються всього 5 сидінь з 58
Короче, якщо ви хочете добратися до Польщі вчасно, зі здоровими нервами та адекватними водіями - Пан Бус Суми під ці критерії оцінювання не підходить, скільки разів я вже їздила до Польщі - подібного не зустрічала, найжахливіша поїздка в моєму житті.

Найгірший варіант

Alina Alina 15 липня, 2024 год
Пан бус Суми випускає в рейс НЕСПРАВНИЙ транспорт.8 липня 2024 рік рейс Київ-Краків, автобус зламався посеред траси, чекали резервного автобуса біля 7 годин, але за нами так ніхто і не приїхав.

Найгірший сервіс

Валерія Валерія 4 липня, 2024 год
Просто жах!
Рівень хамства до пасажирів зашкалює. Ставлення як до бидла. Спостерігала як спілкується водій -просто сором ! Те що ви заплатили за поїздку ще нічого не значить як і всі квитанції про оплату. Усі пасажири на рейсі перешіптувалися за поведінку водія.
Менеджмент - та сама ситуація. Роблять винним пасажира за заплачене місце і виправдовують хамське ставлення. Окрім... Читати відгук
Просто жах!
Рівень хамства до пасажирів зашкалює. Ставлення як до бидла. Спостерігала як спілкується водій -просто сором ! Те що ви заплатили за поїздку ще нічого не значить як і всі квитанції про оплату. Усі пасажири на рейсі перешіптувалися за поведінку водія.

Менеджмент - та сама ситуація. Роблять винним пасажира за заплачене місце і виправдовують хамське ставлення. Окрім цього без попередження часто відміняли рейс і за 20 хвилин до відправлення могла прийти смска, що автобус не приїде. Сталося зі мною і з знайомими неодноразово.
Пасажир - тут ніхто. Туалети в автобусі без води, брудні, без паперу. Вай фай або взагалі не працює, або навіть мессенджери не провантажує.

Робіть висновки.

Категорично відраджую

Andrij Kustowecki Andrij Kustowecki 28 червня, 2024 год
Ніколи не купуйте квитків у цього перевізника!!
Автобус з Польщі зломався і 12 годин стоїть на дорозі.
Людей не забезпечили ні водою, ні їжею. Ніякої компенсації. Ніякого автобуса на заміну не вислали, водії самі ремонтують автобус.

Кидалово,развод

Тетяна Тетяна 7 вересня, 2023 год
Я просто в шоці що такий розвод як пан бас суми досі існує.За два дні до рейсу все було добре , мені відповідали на питання, можна було додзвонитися, не було підозр що вони так вчинять, за два дні до рейсу я їм написала що підтверджую поїздку, перепитувала чи все добре,чи точно буде рейс, мені відповіли так, потім приходить смс у... Читати відгук Я просто в шоці що такий розвод як пан бас суми досі існує.За два дні до рейсу все було добре , мені відповідали на питання, можна було додзвонитися, не було підозр що вони так вчинять, за два дні до рейсу я їм написала що підтверджую поїздку, перепитувала чи все добре,чи точно буде рейс, мені відповіли так, потім приходить смс у вайбер що рейсу не буде, я їм телефоную і мені кажуть що у них немає такої інфи але можуть через 5-10 хм уточнити інформацію і мені передзвонити, після цього вони зникли, на дзвінки не відповідали у вайбері також, було 4 число , рейс на 6 , вони ігнорили пів дня, потім у вайбері скинули якусь картинку с часом рейсу іншої компанії, але мої питання все одно ігнорили.
Це просто нелюди
Навіть якщо рейс відмінився, ну чому не можна було нормально сказати хоча би а не ігнорити
Рейс Київ гданськ , 06.09.2023

Водій не допустив до автобусу

Галина Галина 29 серпня, 2023 год
Рейс Суми-Вроцлав. Поїздка мала відбутися 26.08. зі Львова о 22.20. дві особи я і син 10 років, автобус BOVA MAGІQ ВМ 2246 EE . Я з малолітнім сином були не допущені водієм до автобусу, після того як він перевірив наші документи для подорожі, мотивуючи тим, що син має недійсний документ і його польські прикордонники просто не пропустять до Польщі,... Читати відгук Рейс Суми-Вроцлав. Поїздка мала відбутися 26.08. зі Львова о 22.20. дві особи я і син 10 років, автобус BOVA MAGІQ ВМ 2246 EE . Я з малолітнім сином були не допущені водієм до автобусу, після того як він перевірив наші документи для подорожі, мотивуючи тим, що син має недійсний документ і його польські прикордонники просто не пропустять до Польщі, а він, як водій отримає штраф у 3 тис.євро за те, що допустив до рейсу особу з недійсними документами. Документи, які ми пред'явили водію - мій діючий закордонний біометричний паспорт, діючий закорд.біом.паспорт сина, продовжений в травні цього року в Консульстві у Вроцлаві, діючі карти часового побиту в Польщі мою і сина. Я пояснювала, що для виїзду з укр.сторони достатньо продовженого паспорту, а для в'їзду до Польщі ми маємо карти часового побиту, видані цією державою, ми проживаємо в Польщі вже 4 роки. Але водій був невблаганний, хоча я і просила, що на свій страх і ризик, навіть якщо нас висадять на кордоні, у мене до нього претензій не буде. З документами в нас все в порядку. Але він нас не допустив до перевезення, зоставивши вночі мене і малолітнього на вокзалі у великому шоці. Добре, що нас вивозили родичі на авто і ми швидко добрались до іншого вокзалу і сіли на найближчий рейс до Вроцлава. Кордон перетнули без будь-яких проблем, тільки дуже довго і на стресі. Син всю дорогу переживав, а що як дійсно нас не пропустять і що робити далі. Поїздка була дуже напруженою і нервовою через той весь випадок.
На другий день я звернулась на інфолінію перевізника з проханням повернути кошти за білети, так як з нашої сторони ми нічого не порушили, а водій не виконав умов перевезення, не допустивши нас на рейс. На що отримала відповідь, що ми були проінформовані, що особи з продовженими паспортами до рейсу не допускаються і скарги не розглядаються. Так, я отримувала лист на емейла, але цитата з нього -,, Пасажири з внутрішніми українськими паспортами, з подовженими закордонними паспортами, а також з закордонними паспортами без чіпа і без візи до перетину кордону Україна-Польща не допускаються!\r
Скарги, з приводу неналежних документів у пасажира, не розглядаються! Будьте пильні!,, Замість візи у сина карта побиту для легального в'їзду до Польщі, документи в порядку, я була певна, що проблем взагалі виникнути не повинно, але сталось таке.
Я вважаю дії водія незаконними і маю дуже велике бажання подати на них до суду на відшкодування моральної та матеріальної шкоди. Ціна білетів 300 зл. Але я особа, яка самостійно виховує дитину і для мене ці гроші не лишні, тим більше школа попереду. Я вже мовчу про той стрес і ті нерви, які ми з дитиною пережили, будучи вночі на вокзалі у Львові. Перевізника вибрала, так як кілька раз їздила і була задоволена, і він з нашого міста. Дуже прикра ситуація тим більше в період військового стану, коли багато країн допомагають і спрощують процедури для в'їзду до країн, а тут свої ж перевізники вирішують, чи маємо ми право перетинати кордон чи ні.
Пан-бус Суми
Пан-бус Суми
Рейтинг 3.6 з 5 на підставі 69 відгуків

Пасажирські перевезення
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 відгука
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.4
445 відгуків
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 відгука
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 відгука
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

Рейтинг: 3.4
795 відгуків