« Так, маємо також сумніви, що Ви взагалі хотіли сплатити за проїзд.
-- З повагою, компанія PAN-BUS»
Я забронювала квиток на рейс Київ – Лодзь та при посадці повідомила водію, що оплата буде карткою. У відповідь почула: «заходьте в автобус, до вас підійдуть пізніше». Це “пізніше” настало через 7 годин поїздки, водій підійшов до мене і сказав: «Звʼяжіться з Пан Бус».
Я одразу написала в Viber на номер перевізника, з яким вже спілкувалась раніше. Повідомила, що хочу сплатити квиток, і залишила необхідні дані — це підтверджується скріншотами. Через кілька хвилин мені подзвонили у WhatsApp, але через технічні проблеми мене не чули і якраз в той момент підійшов водій і сказав «З вами хочуть звʼязатися» і дав свій телефон. (Як виявилося згодом, у ватсап зі мною звʼязався один з менеджерів пан бус та надіслав картку для сплати, а адмінка стверджувала, що ʼви вказали польський номер, з вами неможливо звʼязатисяʼ)
«ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ НЕ ЗАПЛАТИВШИ ЗА КВИТОК?!?! Чому ви не заплатили за квиток?!?!?» - я зіткнулась з хамством, звинуваченнями, відсутністю поваги. І навіть попри мій спокійний тон та спроби пояснити ситуацію, мене ніхто не слухав, просто поставили в принизливе становище, довели до сліз та звинуватили ледь но не у злочині. Після повідомлення, що я вже писала до Пан бус на вайбер, сказали подати номер, з якого я писала. Від такої комунікації я була в глибокому ах…щоці
Ну, згодом я написала офіційний лист звернення, а у відповідь отримала щось настільки непрофесійне, що й показувати соромно
Ще слід додати (бо це спікулює у подальшій переписці з пан-бус), що моя мама десь хвилин через 20 після моєї розмови з адміном, подзвонила їй (вона в мене дуже спокійна та миролюбна, що є важливим) і намагалася зʼясувати, що відбувається та чому зі мною розмовляли в неприпустимому тоні, на що теж отримала хамство та кидання слухавки. «Для когось вона дочка, а для нас вона клієнт» - це одна з дуже мудрих фраз адмінки. Вже в своєму листі вони писали чомусь (хоча це взагалі ситуаціі не стосується), що моя мама кричала та погрожувала бідній операторці, яка цитую «у відповідь на емоційні звинувачення, лише намагався з'ясувати — коли саме буде проведена оплата за квиток», і тут слід згадати цікаву деталь, оплату я провела о 21:18 і надіслала скрін у чат з адмінкою і це повідомлення вона прочитала ще до дзвінка моєї мами, а моя мама дзвонила не раніше 21:35
Згідно Ваших скрінів чітко видно, що посадка на автобус відбулась о 13:40, а лише після 21 години Ви згадали про оплату квиточка після того, як до Вас підійшов водій.
Всі ваші дані внесені в реестри чорних списків пасажирів.
Ганебна реакція. Замість принесення вибачень пасажиру за неякісний сервіс, зробити з пасажира винного. Після такої реакції ваша компанія в мене в чорному списку про що я казатиму на кожному кроці 😂
Ну і зверну увагу для інших, що при посадці водій чітко мені сказав: «сідайте, до вас підійдуть пізніше»
Мені дуже шкода, що Вам також довелось стикнутися з цим "перевізником". Рік тому мала нещастя з ними спробувати їхати. Лише витрачені на вітер гроші та нерви. Не очікуйте більше нічого адекватного від компанії. По замовчуванню лишитесь винною... Ми вже це проходили. На вибачення не чекайте. В них навіть висадити серед дороги маму з дитиною вважається нормою. Бо законодавство вони пишуть/придумують
собі самі. Шкода, що в мене не було часу в суд на них подати ... Є переписка, квитки, дзвінки, лише не було часу...
«ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес - Відгуки про Пан-бус Суми
--
З повагою,
компанія PAN-BUS»
Я забронювала квиток на рейс Київ – Лодзь та при посадці повідомила водію, що оплата буде карткою. У відповідь почула: «заходьте в автобус, до вас підійдуть пізніше». Це “пізніше” настало через 7 годин поїздки, водій підійшов до мене і сказав: «Звʼяжіться з Пан Бус».
Я одразу написала в Viber на номер перевізника, з яким вже спілкувалась раніше. Повідомила, що хочу сплатити квиток, і залишила необхідні дані — це підтверджується скріншотами. Через кілька хвилин мені подзвонили у WhatsApp, але через технічні проблеми мене не чули і якраз в той момент підійшов водій і сказав «З вами хочуть звʼязатися» і дав свій телефон.
(Як виявилося згодом, у ватсап зі мною звʼязався один з менеджерів пан бус та надіслав картку для сплати, а адмінка стверджувала, що ʼви вказали польський номер, з вами неможливо звʼязатисяʼ)
«ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ НЕ ЗАПЛАТИВШИ ЗА КВИТОК?!?! Чому ви не заплатили за квиток?!?!?» - я зіткнулась з хамством, звинуваченнями, відсутністю поваги. І навіть попри мій спокійний тон та спроби пояснити ситуацію, мене ніхто не слухав, просто поставили в принизливе становище, довели до сліз та звинуватили ледь но не у злочині.
Після повідомлення, що я вже писала до Пан бус на вайбер, сказали подати номер, з якого я писала.
Ну, згодом я написала офіційний лист звернення, а у відповідь отримала щось настільки непрофесійне, що й показувати соромно
Ще слід додати (бо це спікулює у подальшій переписці з пан-бус), що моя мама десь хвилин через 20 після моєї розмови з адміном, подзвонила їй (вона в мене дуже спокійна та миролюбна, що є важливим) і намагалася зʼясувати, що відбувається та чому зі мною розмовляли в неприпустимому тоні, на що теж отримала хамство та кидання слухавки. «Для когось вона дочка, а для нас вона клієнт» - це одна з дуже мудрих фраз адмінки. Вже в своєму листі вони писали чомусь (хоча це взагалі ситуаціі не стосується), що моя мама кричала та погрожувала бідній операторці, яка цитую «у відповідь на емоційні звинувачення, лише
намагався з'ясувати — коли саме буде проведена оплата за квиток», і тут слід згадати цікаву деталь, оплату я провела о 21:18 і надіслала скрін у чат з адмінкою і це повідомлення вона прочитала ще до дзвінка моєї мами, а моя мама дзвонила не раніше 21:35
відгук
Коментарі до відгуку
Всі ваші дані внесені в реестри чорних списків пасажирів.
Ну і зверну увагу для інших, що при посадці водій чітко мені сказав: «сідайте, до вас підійдуть пізніше»
Мені дуже шкода, що Вам також довелось стикнутися з цим "перевізником". Рік тому мала нещастя з ними спробувати їхати. Лише витрачені на вітер гроші та нерви. Не очікуйте більше нічого адекватного від компанії. По замовчуванню лишитесь винною... Ми вже це проходили. На вибачення не чекайте. В них навіть висадити серед дороги маму з дитиною вважається нормою. Бо законодавство вони пишуть/придумують
собі самі. Шкода, що в мене не було часу в суд на них подати ... Є переписка, квитки, дзвінки, лише не було часу...