Якщо берете попутні рейси, будьте готові ночувати на вокзалі, бо ніколи не знаєш, коли саме прибуде автобус, поїдуть без вас набагато раніше. Була готова за годину до часу, вказаному у білеті, а не встигла. Ще і зроблять вас у цьому винними. Чому не дотримуватися дедлайну, якщо знаєте, що не усі пасажири прибули? Я розумію, якщо зібрати усіх і виїхати раніше, але не коли ти розраховуєш дорогу з запасом часу – і дивовижним чином не встигаєш. Клієнти не живуть на вокзалі, комусь потрібно добратися туди з сусідніх селищ, хіба можна так... Оплачені і давно заброньовані білети згорають через таку байдужу поведінку водіїв 😭 Якщо не дотримуєтесь розкладу заброньованих білетів, взагалі краще не надавайте послуги бронювання у попутних містах, ніж так підводити людей 🥺 З іншими перевізниками ніколи не було подібних ситуацій, завжди чекатимуть до останнього пасажира в рамках часу, вказаного у бронюванні, сподіваюся, я була остання, з ким так вийшло, дуже жаль людей, якщо у вас це нормальна ситуація 1 згоден
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро шкода, що у Вас склалося таке враження від поїздки.
Описана ситуація виглядає незрозумілою, оскільки всі наші автобуси курсують чітко за затвердженим графіком, а всі пасажири, які здійснюють посадку після 21:00, обов’язково отримують контактні номери обох водіїв для оперативного зв’язку в разі будь-яких змін або уточнень.
Ми завжди прагнемо, щоб кожен пасажир вчасно потрапив на свій рейс, а водії зобов’язані орієнтуватися на підтверджені бронювання. Водночас, посадка повинна відбуватись у зазначений у квитку час, щоб не порушувати загальний графік рейсу.
Щоб ми могли детально перевірити ситуацію, просимо Вас надати номер автобуса, дату виїзду або фото Вашого квитка. Це допоможе нам провести внутрішню перевірку та вжити необхідних заходів.
Нам дуже шкода, що Ваша поїздка склалась саме так. Сподіваємось, Ви дасте нам шанс виправити враження в майбутньому.
Час прибуття - Відгуки про Пан-бус Суми
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Описана ситуація виглядає незрозумілою, оскільки всі наші автобуси курсують чітко за затвердженим графіком, а всі пасажири, які здійснюють посадку після 21:00, обов’язково отримують контактні номери обох водіїв для оперативного зв’язку в разі будь-яких змін або уточнень.
Ми завжди прагнемо, щоб кожен пасажир вчасно потрапив на свій рейс, а водії зобов’язані орієнтуватися на підтверджені бронювання. Водночас, посадка повинна відбуватись у зазначений у квитку час, щоб не порушувати загальний графік рейсу.
Щоб ми могли детально перевірити ситуацію, просимо Вас надати номер автобуса, дату виїзду або фото Вашого квитка. Це допоможе нам провести внутрішню перевірку та вжити необхідних заходів.
Нам дуже шкода, що Ваша поїздка склалась саме так. Сподіваємось, Ви дасте нам шанс виправити враження в майбутньому.
З повагою,
Служба підтримки пасажирів
ТОВ «ПАН-БУС»