Враження від поїздки - Відгуки про Пан-бус Суми

Пан-бус Суми
Відгук додано 14 квітня, 2025 год 33 перегляда
з плюсів — приємні люди в кол центрі, до вас питань немає, все супер.
з мінусів — в автобусі не було вай фаю і не було usb разйому для зарядки. дуже близько крісла одне до одного, крісло поруч зі мною взагалі не відкидалось. краще брати два місця на себе, бо одне це пекло, на жаль. далі, водії не вітаються, немає гучного мовлення, коли обʼявляють зупинки або пояснюють скільки хвилин є на перерву, скільки чекати на кордоні. до прикладу:
я їздила з grandes tour, вони дуже привітні, чемні, ввічливі, допомогли дістати і покласти валізи, постійно розмовляли з клієнтами, дуже швидко вирішували будь-які проблеми. ставлення дуже гарне! пригощали чаєм і кавою, вай фай був (старлінк), у кожного є СВОЄ місце, а не вільна розсадка... завжди повідомляли про зупинки, скільки нам очікувати, скільки чекати на кордоні (щоб ми могли поспати, а не сидіти як на ножах і слідкувати вночі)
тому так, всього цього не було, у водія взагалі якісь були проблеми з мовленням. щоб почути його, я і інші люди, які сиділи позаду вмовляли, щоб він підійшов до нас і нормально сказав бляха, що він там хотів повідомити. зупинок дійсно було мало, треба було прост щоб відкрили двері і ми пішли в туалет...вибачте.
далі, водії походу не знають маршрут, бо ми два рази обʼїжджали по бездоріжжю і здавали назад, щоб на правильному повороті розвернутися. я звичайно, в своєму житті, тягала важкі валізи, але коли стільки годин їдеш, розраховуєш, щоб допомогли…. в результаті свою валізу я складала і забирала сама, неприємно. водій ще й знервував, що я не могла точно пригадати з якої сторони автобуса я поклала свою ж валізу. що ще хочеться сказати, не розумію для чого обманювати людей. я обирала цього перевізника, так як це був єдиний автобус, який їхав так, щоб я встигла на літак. але чисто з інтересу зайшла на сайт і потім в тікток акаунт, так ось, інформація не достовірна, тому всі хто перевіряє інформацію, перш ніж їхати будь-куди, люди, перевіряйте,
ВІДГУКИ. в тіктоці взагалі якийсь обман) автобуси зовсім інші, сидіння інші, каву ТИМ ПАЧЕ не наливають, це якась фантазія
P.S.: з плюсів, зрозуміла, що краще подорожувати потягом або переплатити за якість перевезення, це дійсно важливо. шкода пенсіонерів, які вимушені подорожувати подібним сервісом..

Переваги:
  1. приємні люди в кол центрі, ввічливі
Недоліки:
  1. немає wi-fi, usb
  2. короткі зупинки, 5-10 хв, не повідомляють про них і про час зупинки
  3. не привітні водії, байдужі, не допомагають з валізою
  4. автобус відрізняється від фото на сайті та реклами в соцмережах, обман
  5. позитивні відгуки від ботів переважно
  6. ми запізнилися, виїхали пізно і в аеропорт приїхали пізніше (але то таке, бо особисто я взяла квиток так, щоб був час)
  7. не зручні сидіння, маленька відстань, друге сидіння не відкидалось
  8. повне самообслуговування
  9. не питали навіть паспорт, щоб перевірити, ХТО Я
  10. дуже душно в салоні, немає кондиціонера над сидінням
  11. відчуття, що я їхала маршруткою, а не перевізником




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Пан-бус 16 квітня, 2025 год
Доброго дня!

Щиро дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися враженнями від поїздки. Нам приємно, що ви високо оцінили роботу операторів кол-центру — обов’язково передамо їм ваші слова.

Водночас щиро перепрошуємо за незручності, які вам довелося пережити. Ми дуже шкодуємо, що сервіс на цьому рейсі не відповідав вашим очікуванням.

Хочемо запевнити, що всі наші автобуси обладнані Wi-Fi. Якщо під час вашої поїздки виникли труднощі з підключенням, просимо повідомити нам дату рейсу — це допоможе нам провести додаткову перевірку та з’ясувати причину.

Також у більшості автобусів встановлені USB-роз'єми для зарядки гаджетів. Ми працюємо над тим, щоб ця опція була доступна на всіх маршрутах.

У салонах наших автобусів встановлені комфортні сидіння з можливістю розкладання. Ми свідомо зменшили кількість місць у порівнянні з заводською комплектацією, аби збільшити відстань між рядами та забезпечити додатковий комфорт. Якщо ваше крісло не працювало належним чином — щиро вибачаємося та передамо цю інформацію в технічний відділ.

Щодо роботи екіпажу — ми вже передали ваше звернення відповідальному менеджеру. Буде проведена внутрішня перевірка та розмова з водіями щодо обов’язкової ввічливості, чіткої комунікації з пасажирами та допомоги при завантаженні й розвантаженні багажу.

Також звертаємо увагу, що час прибуття на міжнародних рейсах завжди є орієнтовним. Він може змінюватися через погодні умови, дорожню ситуацію, черги на кордоні тощо.

Будемо вдячні, якщо ви зможете повідомити точну дату вашої поїздки — це допоможе нам оперативніше з’ясувати всі обставини та вжити заходів.

Ще раз дякуємо за ваш відгук. Нам важливо чути наших пасажирів і вдосконалювати сервіс. Сподіваємося, що матимемо шанс змінити ваше враження на краще.

З повагою,

Команда PAN-BUS
Маргарита 17 квітня, 2025 год
вітаю. рейс київ-краків аеропорт 12.04 відправлення о 14:00
Відповідь представника Пан-бус 24 квітня, 2025 год
Дякуємо, взяли в роботу, проводимо службове розслідування.


Пан-бус Суми
Всі відгуки

3.6 5
305 відгуків / 19187 переглядів
Пасажирські перевезення
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 відгука
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 відгука
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 відгука