Рейс 2209 Суми АВ- Познань АВ (27-28.12.2024). Хотілося б звернути на непрофесійність та жахливе ставлення водіїв до пасажирів. Моя мама скористалася послугами вказаного перевізника 27-28.12.2024 (Суми-Варшава). Через жахливу спеку в автобусі, особливо на 2-му поверсі, мамі стало погано і вона звернулася до водія з проханням посидіти на першому поверсі, тому що там було прохолодніше. Також слід зауважити, що попрохала побути на першому поверсі на певний час, поки не подіють ліки і їй не стане краще. Водій почав погрожувати та зневажливо говорити, використовуючи нецензурну лексику. Питання до адміністрації наступне: «Як добре ви перевіряєте водіїв? ». Це вже не перший негативний відгук стосовно жахливої поведінки, неадекватності водіїв, тому раджу докласти зусиль аби змінити ситуацію, адже інший подібний відгук може закінчитися судовою справою. Інша проблема полягає у тому, що не проговорюється/вказується інформація щодо скасування бронювання, умов компенсації, часткової компенсації або її відсутності. Якщо ви бажаєте покращити сервіс та зменшити кількість непорозумінь, менеджери відповідальні за бронювання та звʼязок з пасажирами мають чітко проговорювати/ вказувати цю інформацію, особливо, коли пропонують сплатити за квитки завчасно з метою збереження місць через великий попит.
Жахливе ставлення водіїв до пасажирів - Відгуки про Пан-бус Суми
Хотілося б звернути на непрофесійність та жахливе ставлення водіїв до пасажирів. Моя мама скористалася послугами вказаного перевізника 27-28.12.2024 (Суми-Варшава). Через жахливу спеку в автобусі, особливо на 2-му поверсі, мамі стало погано і вона звернулася до водія з проханням посидіти на першому поверсі, тому що там було прохолодніше. Також слід зауважити, що попрохала побути на першому поверсі на певний час, поки не подіють ліки і їй не стане краще. Водій почав погрожувати та зневажливо говорити, використовуючи нецензурну лексику. Питання до адміністрації наступне: «Як добре ви перевіряєте водіїв? ». Це вже не перший негативний відгук стосовно жахливої поведінки, неадекватності водіїв, тому раджу докласти зусиль аби змінити ситуацію, адже інший подібний відгук може закінчитися судовою справою.
Інша проблема полягає у тому, що не проговорюється/вказується інформація щодо скасування бронювання, умов компенсації, часткової компенсації або її відсутності. Якщо ви бажаєте покращити сервіс та зменшити кількість непорозумінь, менеджери відповідальні за бронювання та звʼязок з пасажирами мають чітко проговорювати/ вказувати цю інформацію, особливо, коли пропонують сплатити за квитки завчасно з метою збереження місць через великий попит.
відгук
Коментарі до відгуку