Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Сервіс по гарантії геть ніякий. (Це якщо цензурно). Купив кавову машину, через 14 днів перестав працювати капучинатор. Здав по гарантії 1-раз її взагалі не дивитися, не кажучи про ремонт. Знаходилась на ремонті 2 місяці. Після того як повернули здав в той же день на ремонт з тою ж поломкою це 2-й раз. Знаходиться на ремонті вже більше двох місяців. Відмазка довго доставляють замовлень деталь. У жінки з Китаю замовлення прийшло бистріше, та ще й під час військових дій. Коротше гарантийный сервіс ніякий і відповідальності нуль. 1 згоден
На кожний товар, що ви можете придбати у нашому магазині надається гарантія виробника, яка розповсюджується та покриває певні пошкодження та недоліки, що могли виникнути через виробництво, витратні матеріали, що передбачені коректним використанням, згідно з умовами та рекомендаціями.
Також існують умови, згідно з якими ви можете повернути товар протягом 14 днів (є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару, збережені заводські пломби, захисні плівки на товар, збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, брак, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блістерному) пакуванні - якщо пакування не відкривалася, товар не має слідів експлуатації))
Ми завжди радимо передавати товари на обслуговування за умов гарантії до авторизованого сервісного центру, що проводить діагностику та надає висновок щодо характеру недоліку. Механічні пошкодження не покриваються гарантією або можуть бути усунені на платній основі, про що фіксується інформація в акті виконаних робіт. Якщо у товарі виявлено суттєвий недолік, або брак виробництва/товар не підлягає ремонту - вам надається "акт на списання" за яким ви можете отримати новий товар або кошти назад.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] детальніше ситуацію, яка виникла та номер телефону до якого прив'язана покупка.
Сервіс нульовий - Відгуки про Comfy
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
На кожний товар, що ви можете придбати у нашому магазині надається гарантія виробника, яка розповсюджується та покриває певні пошкодження та недоліки, що могли виникнути через виробництво, витратні матеріали, що передбачені коректним використанням, згідно з умовами та рекомендаціями.
Також існують умови, згідно з якими ви можете повернути товар протягом 14 днів (є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару, збережені заводські пломби, захисні плівки на товар, збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, брак, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блістерному) пакуванні - якщо пакування не відкривалася, товар не має слідів експлуатації))
Ми завжди радимо передавати товари на обслуговування за умов гарантії до авторизованого сервісного центру, що проводить діагностику та надає висновок щодо характеру недоліку. Механічні пошкодження не покриваються гарантією або можуть бути усунені на платній основі, про що фіксується інформація в акті виконаних робіт. Якщо у товарі виявлено суттєвий недолік, або брак виробництва/товар не підлягає ремонту - вам надається "акт на списання" за яким ви можете отримати новий товар або кошти назад.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] детальніше ситуацію, яка виникла та номер телефону до якого прив'язана покупка.
З повагою, COMFY
Олексій, отримали також ваш лист на електронну пошту.
Подаємо додатковий запит виробнику і будемо тримати з вами зв'язок щодо цього питання.
З повагою, COMFY