Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А Був постійним клієнтом комфі, купив ноут Асус. При спробі скористатися виявилось, що не працює. ( вимикається, перезавантажується, довго вантажиться,) . На вимогу у 14-денний термін повернути гроші, отримав відмову.
Дякуємо за ваш відгук. Як і будь-який інший магазин, ми не застраховані від виробничого браку, проте завжди намагаємося допомогти. Якщо товар збережений у належному стані: без подряпин, потертостей, механічних пошкоджень, не має слідів експлуатації та звернення було в межах 14 днів, ми йдемо на зустріч з обміном або поверненням коштів.
Якщо ж якась із цих умов не виконана, орієнтуємо на звернення до сервісного центру для діагностики та ремонту. Ви також можете передати ноутбук через наш магазин – достатньо мати із собою товар у повному пакуванні, чек та документ, що посвідчує особу.
Якщо потрібна додаткова консультація – напишіть нам на [email protected], зазначивши деталі ситуації та дані покупки 📩🙌🧡
Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А Некомпетентность продавцов и хамство. Больше иметь дело с этим магазином не буду и никому не советую.
Щиро шкодуємо, що ви зіштовхнулися з таким ставленням у нашому магазині. Це неприйнятно, і ми хочемо розібратися у ситуації. Будь ласка, напишіть нам деталі (дату, місце та опис ситуації) на [email protected], щоб ми могли провести перевірку й виправити недоліки. Нам важливо повернути вашу довіру! 💚
Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А Склалося дуже погане враження від Comfy. Брат замовляв подарунок (Instax Mini 12) для дівчини через мій акаунт. Я забрала товар на наступний день. Подарували подарунок через кілька днів, зробили 9 фотографій і тільки потім помітили, що фотокамера має заводський брак (перекошена лінза у видошукачі). На наступний день сестра поїхала до магазину, і почався справжній хаос, як це часто буває у... Читати відгук Склалося дуже погане враження від Comfy. Брат замовляв подарунок (Instax Mini 12) для дівчини через мій акаунт. Я забрала товар на наступний день. Подарували подарунок через кілька днів, зробили 9 фотографій і тільки потім помітили, що фотокамера має заводський брак (перекошена лінза у видошукачі). На наступний день сестра поїхала до магазину, і почався справжній хаос, як це часто буває у багатьох магазинах нашої країни. Виявилося, що у Comfy політика вище закону України, і всім абсолютно байдуже на ваші права. Почали запевняти, що нічого повернути і поміняти не можна, одразу запитали: "А чого одразу не повернули?" і в такому ж дусі. Потім не дуже адекватна консультантка вирішила винести новий товар, почала його відкривати і міняти в ньому батарейки з бракованого товару, також дістала плівку з бракованого (тим самим засвітила останній знімок) і намагалася всунути в новий. Ми цього не зрозуміли, намагалися її зупинити, а вона щось невнятне повторювала, очевидно, сама не розуміла, навіщо це робить. Це був справжній треш! Потім вона сказала, що хотіла зробити все лояльно, але раз ми відмовляємося від її незрозумілих дій, у нас будуть проблеми. Які саме — не сказала. Кудись пішла на 15 хвилин. Потім повернулася і сказала, що вони можуть замінити нам товар, але з доплатою у 200 грн. Круто? Ми почали доводити, що це проти закону про права споживачів. Тоді вона сказала, що треба бракований товар відправити на діагностику. Ми нагадали, що за законом нам повинні видати товар такої ж вартості, поки перший на діагностиці. Нам і тут відмовили посилаючись, що політикою магазину не передбачено видавати саме фотокамери. Тоді ми просто попросили повернути наші кошти. Видавши нам чек, вони сказали, що кошти повинні прийти через 3 дні. Ось чекаємо. Це повний треш! Нікому не раджу тут щось купувати, а якщо купуєте — перевіряйте товар повністю і завжди стійте на своєму, бо всі ці "консультанти" самі нічого не знають, а мізки пудрити вміють добре!
Щиро дякуємо за ваш відгук і за те, що не залишили ситуацію поза увагою. Нам дуже шкода, що процес обміну подарунка викликав у вас стільки стресу. Це зовсім не той рівень обслуговування, якого ми прагнемо, і ми вже працюємо над тим, щоб такі моменти більше не повторювалися.
Хочемо зазначити, що повернення коштів було виконано 24.09.2024, і зазвичай гроші зараховуються протягом 3-5 робочих днів. Ми сподіваємося, що найближчим часом кошти надійдуть на ваш рахунок. Якщо виникнуть будь-які питання або затримки, будь ласка, звертайтеся до нас на [email protected] — ми завжди раді допомогти.
Ваш відгук є для нас важливим сигналом, і ми впевнені, що наступного разу зможемо забезпечити вам значно кращий та приємніший досвід у нашому магазині. Ще раз дякуємо за зворотний зв’язок і довіру!
Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А Сьогодні в магазині “Comfi” в Харкові, який знаходиться на холодній горі купили варочну поверхню та підлогомийну машину karcher, вже після оплати товару продавець консультант Антоніна дістала з вже придбаного нами пилососу щіточки і запропонувала замість них миючий засіб, начебто щіточки треба віддати іншому клієнту!!! Вона просто поклала їх в карман!!! МІЙ ОПЛАЧЕНИЙ ТОВАР!По-перше, ніхто не попередив, що товар буде з... Читати відгук Сьогодні в магазині “Comfi” в Харкові, який знаходиться на холодній горі купили варочну поверхню та підлогомийну машину karcher, вже після оплати товару продавець консультант Антоніна дістала з вже придбаного нами пилососу щіточки і запропонувала замість них миючий засіб, начебто щіточки треба віддати іншому клієнту!!! Вона просто поклала їх в карман!!! МІЙ ОПЛАЧЕНИЙ ТОВАР!По-перше, ніхто не попередив, що товар буде з вітрини, я, як покупець не давала згоду купувати вітринний варіант, по-друге, з мого вже оплаченого товари ВКРАЛИ комплектуючі! Це крадіжка та шахрайство! Звісно, ми покликали адміністратора та директора, які намагались пояснити цю ситуацію, як норму, ніби іншим клієнтам потрібні були ці щіточки! Тобто, керівництво магазину покриває шахрайські дії збоку працівників! Це взагалі якийсь нонсенс. Товар ми вирішили одразу повернути! Тепер чекаємо свої гроші назад! Замість того, щоб порадувати себе покупками в чорну пʼятницю витратили пів дня, ще і чекати на повернення грошей!!! Ніколи більше не куплю нічого в цьому магазині і вже своїх знайомих попередила про шахрайські дії в мережі «Comfi» Клієнтоорієнтованість нульова, щоб вирішити питання запропонували 150 грн бонусів 🤦🏼♀️ втрачений час, нерви та гроші, які повернуться, коли закінчаться знижки директор магазину оцінив в 150 грн бонусів Не рекомендую цей магазин! Звернулась зі скаргою на гарячу лінію, чекаю на дії збоку вищого керівництва мережі «Comfi»
Переваги:
Дівчина на гарячій лінії обіцяла вирішити питання
Недоліки:
Продавці консультанти можуть вкрасти вже оплачений вами товар! Обережно!
Ми отримали дане звернення 1179201 й в інших каналах комунікації. Щодо самої ситуації, ні в якому разі не намагались вас ошукати. Річ у тім, що щіточки та миюче прибули у коробці з товаром для іншого клієнта, якому мали б зробити доукомплектацію. Розуміємо, що повинні були про це повідомити до моменту оплати, але виникло непорозуміння. Щиро перепрошуємо за цю ситуацію 🙏🏻
Разом з тим, вже було надано зворотний звʼязок у телефонному режимі та нараховано додаткові бонуси на вашу бонусну картку. Аби наступного разу, завітавши до нас, ви отримали та оцінили КРАЩий сервіс 🧡💚
Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А Потратил три попытки использовать их же знаменитый бонусы. Купил у них холодильник и получил 1% типа бонусов от стоимости. Ну вот пришёл день ими воспользоваться. 1я)попытка. Заказываю wifi адаптер . Иду на кассу довольный, думаю получить неплохую скидку.Отказ причина заказ должен быть больше 500грн.роутор стоил 480грн. Думаю ладно спешил нет времени разбираться 2я)попытка что-то покупал через интернет точно не помню,... Читати відгук Потратил три попытки использовать их же знаменитый бонусы. Купил у них холодильник и получил 1% типа бонусов от стоимости. Ну вот пришёл день ими воспользоваться. 1я)попытка. Заказываю wifi адаптер . Иду на кассу довольный, думаю получить неплохую скидку.Отказ причина заказ должен быть больше 500грн.роутор стоил 480грн. Думаю ладно спешил нет времени разбираться 2я)попытка что-то покупал через интернет точно не помню, по-моему, мультиварку или что не помню.Отказ ,причина интернет заказ нельзя воспользоваться. Думаю ладно, но уже испорченное настроение... 3я)попытка уже наученный.Нужен срочно электрочайник выбираю стоимость выше 500грн,покупаю в магазине все как надо.Но на кассе получаю отказ.Этот раз оказалось что моя бонусная карта, где я совершал все мои покупки. Не совпадает с моим телефоном .причем все покупки совершал я на новый телефон и не для кого не секрет что у людей по несколько номеров. Итог получил отказ 3 раза подряд. Родные мои ,оставьте бонусы себе на развитие фирмы..больше не ногой в ваш магазин и выкинул вашу карту и слава богу....
Добрий день. Розуміємо, що вам стало дуже незручно через непорозуміння з використанням бонусів та обмеженнями при покупках. Ми хотіли б виправити цю ситуацію, та й самим перевірити чому так сталось. Адже так не має бути, бонуси спрямовані на те, щоб ви мали більше можливостей при покупці. Якщо ви згодні, будь ласка, надішліть нам свої контактні дані на електронну пошту [email protected], а саме номер телефону бонусної картки. Ми все-все перевіримо і допоможемо! З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А Велика подяка магазину комфі в Харкові на вулиці Дудинської.все чітко, швидко і професійно.особлива подяка хлопцям,які робили доставку, Діма і Валерій-ви супер молодці
Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А Покупала телевизор..Все консультанты были заняты,стояла ждала.. Но телевизор проверить никто не захотел..Сказал консультант: Если что не так-вернёте ,мы поменяем. Приехала домой,подключили.. - телевизор не реагирует на пульт(( Придётся ехать менять.. Вопрос - поменяют без проблем??
Ірино, дуже вдячні за ваш відгук та дуже важливо розібратись в ситуації яка сталась. Техніку є можливість перевірити на наявність зовнішніх дефектів та увімкнути товар якщо в магазині є світло. Не хочемо залишати питання не вирішеним! Ми як і ви переживаємо за якість товару та за ваш гарний настрій від здійснення покупки! Повірте що, якщо б у нас була можливість переглянути товар повноцінно, ми б це зробили. Номер вашого відгуку: 1750847. Напишіть, будь ласка, деталі покупки чи ваші контактні дані на нашу адресу електронної пошти: [email protected] З повагою, менеджер підтримки Богдан
Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А Покупала в г.Харьков на пр Гагарина в магазине COMFY телефон пришла домой и увидела в чеке лишнею сумму денег которую я заплатила за какой-то игого на которое согласие не довела 1200 грн …верните деньги за данную услугу или я буду обращаться в полицию
Доброго дня! Марія, ми завжди раді проконсультувати вас за складом чеку та детальніше уточнити питання, що у вас виникли. Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та фото чеку або номер телефону. Будемо вдячні вам!
Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А Хотели купить подарок в День рождения мамы в харьковском магазине Comfy на Холодной горе. Сначала не могли найти консультанта минут 15 - менеджеры грубо направляли искать нас свободных консультантов в зале самостоятельно. Затем консультант Евгений, увидев, что покупать мы собираемся не дорогой смартфон сообщил нам, что невозможно вставить в телефон симку (даже после покупки) и проверить звук динамиков в магазине.... Читати відгук Хотели купить подарок в День рождения мамы в харьковском магазине Comfy на Холодной горе. Сначала не могли найти консультанта минут 15 - менеджеры грубо направляли искать нас свободных консультантов в зале самостоятельно. Затем консультант Евгений, увидев, что покупать мы собираемся не дорогой смартфон сообщил нам, что невозможно вставить в телефон симку (даже после покупки) и проверить звук динамиков в магазине. Разговор был настолько недружелюбным, что настроение именинницы было испорчено. Я не пожалею времени, чтобы все люди в моем окружении в магазин Comfy за покупками не ходили.
Анно, доброго дня! Ми вдячні кожному клієнту, який залишає відгук про наш сервіс, тому що це можливість стати кращими для вас. На жаль, інколи це відбувається через ваш прикрий досвід. Нам би дуже хотілось, щоб результати наших дій приносили задоволення усім клієнтам без винятків, ми не відмовляємось від відповідальності, готові сприяти вирішенню та завжди на зв'язку, пропонуємо різноманітні шляхи вирішення ситуацій. Ми обов'язково опрацюємо даний момент. Перепрошуємо за завдані незручності! З повагою, COMFY
Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А Делал покупку в Comfy- получил бонусы. А тут еще и день рождения и подарок к дню рождения от Comfy -200 бонусов.Получилась некоторая сумма, которую решил потратить на покупки. 18.08,21 сделал заказ через Internet в Comfy на ул. Дудинской 1а, на 22.08.21 и стал ждать. 22.08.21 мне перезвонили из Comfy и сообщили, что заказ к сожалению еще не готов и... Читати відгук Делал покупку в Comfy- получил бонусы. А тут еще и день рождения и подарок к дню рождения от Comfy -200 бонусов.Получилась некоторая сумма, которую решил потратить на покупки. 18.08,21 сделал заказ через Internet в Comfy на ул. Дудинской 1а, на 22.08.21 и стал ждать. 22.08.21 мне перезвонили из Comfy и сообщили, что заказ к сожалению еще не готов и удобно ли мне получить его 23.08.21. Я ответил, что не возражаю и спросил по поводу оплаты покупки с бонусного счета. Оператор подтвердила, что я могу это сделать и назвала сумму с учетом подарочных 200 грн. 23,08,21 я пришел за заказом и когда стал расплачиваться то на кассе выяснилось, что сумма моих бонусов меньше на 200 грн. На мой вопрос: "А где же подарочные?" мне ответили, что срок их действия истек вчера. Не хочется в это верить, но складывается впечатление что Comfy намеренно затянул выполнение заказа, чтобы не отдавать мне "именинные" . Вот такой подарок от Comfy к дню рождения. Мелочь, но неприятная.
Вікторе, доброго дня! Нам дуже шкода, що у вас склалось таке враження, адже навмисно відтягувати отримання товару ми точно не зацікавленні. Це питання могли б вирішити "не відходячи від каси", і нарахувати бонус з повторним зверненням до служби підтримки, яка завжди готова допомогти і вирішити подібні ситуації. Напишіть нам на електронну адресу [email protected] номер вашого телефону та прикріпіть скріншот цього відгуку! Ми із задоволенням нарахуємо повторно бонуси, з нагоди вашого Дня Народження! Чекаємо на повідомлення! З найкращими побажаннями, COMFY
Відгук про Comfy за адресою Харків, вул. Дудинської, 1-А К наличию и соответствию товара описанию - вопросов нет, все хорошо. Общение с клиентами - ниже плинтуса. У консультантов отсутствует чувство такта и уважение к клиентам. Нам несколько раз (далеко не в вежливой форме и не один человек) указали на то, что мы чуть ли не должны купить лицензионную Windows только в Comfy, а в других местах устанавливать просто... Читати відгук К наличию и соответствию товара описанию - вопросов нет, все хорошо.
Общение с клиентами - ниже плинтуса. У консультантов отсутствует чувство такта и уважение к клиентам. Нам несколько раз (далеко не в вежливой форме и не один человек) указали на то, что мы чуть ли не должны купить лицензионную Windows только в Comfy, а в других местах устанавливать просто нельзя. «- А что, в сервисном центре лучше? - А там что, дешевле? - Вам там установят пожизненную Windows?» При этом подхихикивая.
На вопрос: «а у ноутбука вот этими клавишами включается подсветка?», ответом послужило: «Девушка, он же не включён.» Спасибо, я вижу, что ноутбук выключен, я спросила конкретный вопрос и не получила на него ответ. И ещё на много вопросов. К примеру, на вопрос: «ОЗУ тут одноканальная или двухканальная?», ответом было: мы этого знать не можем, этой информации не даёт производитель. Странно, на горячей линии Comfy об этом как-то знают, а консультанты в магазине совсем в неведении. И такой ответ «такой информации нет» повторялся не раз.
К вопросу такта и вежливости: «У ноутбука в комплектации не идёт мышка и сумка. Будете выбирать или тоже в ДРУГОМ месте?». Без комментариев.
Про гарантию вообще отдельно. Оплатили покупку. Возвращаемся забирать ноутбук. (Упаковывали его обратно без нашего присутствия, нас просто отправили на оплату, без опять же какой-либо вежливости). Спросили про гарантию, мол заполнили ли гарантийный талон. Ответ: он внутри коробки. Попросили открыть; открыли - оп!, - а гарантии нет. Консультант судорожно просмотрел все бумажки внутри коробки и сообщил: «видимо, гарантия электронная». И сложил все обратно. Ни объяснения, что это за электронная гарантия, ни где её доставать, ни как потом в сервисный центр идти и с чем. Ни-че-го. В итоге на вопрос: «а где брать гарантию», знаете какой был ответ: «не знаю, я с таким не сталкивался, возможно, надо ввести на сайте Lenovo серийный код, ну или как-то так». Разрешить эту проблему смог четвёртый (!) человек, который проходил мимо - нам выписали гарантию Комфи - «зелёненькую нашу им дай».
И это мы не учитываем постоянные шутки и ухмылки в виде: «ой, ну что правда работает», «ага, экранчик проверяете», «вам прям на веки вечные установят операционку?». Мы не нуждались в комментариях; я думала, что проверить искажение картинки при отклонении экрана, пощупать клавиатуру и проверить порты можно и самостоятельно, но нет, оказалось, только с неуместными комментариями консультантов.
Настроение на день - испорчено. Радость от покупки - отсутсвует. Ещё раз что-то там покупать - нет, спасибо, откажусь.
И последнее Объясните, пожалуйста, своим работникам, что если у них что-то покупает девушка, то не нужно переходить на насмешливый тон и пытаться поправить каждое моё слово и действие. Я тоже могу разбираться в ноутбуках и, как оказывается, получше некоторых консультантов.
Добрый день, Юлия! Мы всегда стараемся держать высокую планку сервиса, чтобы нашим клиентам было приятно находится в магазинах, чтобы они оставались довольны покупкой и возвращались к нам только с положительными эмоциями. Мы удивлены тем, что вы столкнулись с такой консультацией в магазине, что продавцы не смогли в полной мере предоставить вам профессиональную помощь и достойный уровень ответов на ваши вопросы. Очень хотелось бы изменить ваше мнение о нашей сети, чтобы в следующий раз вы посетили наш магазин зная, что вам всегда помогут подобрать необходимую технику, расскажут о её характеристиках и просто поддержат хороший диалог. Напишите, пожалуйста, на нашу почту: [email protected] с номером вашего отзыва: 1259941 данные о покупке (фото чека, номер бонусной карты или номер телефона), мы проведем работу с продавцами магазина и конечно же поднимем вопрос приятного бонуса для вас!
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
Неможливість повернути бракований товар
Дякуємо за ваш відгук. Як і будь-який інший магазин, ми не застраховані від виробничого браку, проте завжди намагаємося допомогти. Якщо товар збережений у належному стані: без подряпин, потертостей, механічних пошкоджень, не має слідів експлуатації та звернення було в межах 14 днів, ми йдемо на зустріч з обміном або поверненням коштів.
Якщо ж якась із цих умов не виконана, орієнтуємо на звернення до сервісного центру для діагностики та ремонту. Ви також можете передати ноутбук через наш магазин – достатньо мати із собою товар у повному пакуванні, чек та документ, що посвідчує особу.
Якщо потрібна додаткова консультація – напишіть нам на [email protected], зазначивши деталі ситуації та дані покупки 📩🙌🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Некомпетентность и хамство
Щиро шкодуємо, що ви зіштовхнулися з таким ставленням у нашому магазині. Це неприйнятно, і ми хочемо розібратися у ситуації. Будь ласка, напишіть нам деталі (дату, місце та опис ситуації) на [email protected], щоб ми могли провести перевірку й виправити недоліки. Нам важливо повернути вашу довіру! 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Сервіс треш!
Щиро дякуємо за ваш відгук і за те, що не залишили ситуацію поза увагою. Нам дуже шкода, що процес обміну подарунка викликав у вас стільки стресу. Це зовсім не той рівень обслуговування, якого ми прагнемо, і ми вже працюємо над тим, щоб такі моменти більше не повторювалися.
Хочемо зазначити, що повернення коштів було виконано 24.09.2024, і зазвичай гроші зараховуються протягом 3-5 робочих днів. Ми сподіваємося, що найближчим часом кошти надійдуть на ваш рахунок. Якщо виникнуть будь-які питання або затримки, будь ласка, звертайтеся до нас на [email protected] — ми завжди раді допомогти.
Ваш відгук є для нас важливим сигналом, і ми впевнені, що наступного разу зможемо забезпечити вам значно кращий та приємніший досвід у нашому магазині. Ще раз дякуємо за зворотний зв’язок і довіру!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Продавці консультанти крадуть комплектуючі товарів з коробки!!!! Шахр
Клієнтоорієнтованість нульова, щоб вирішити питання запропонували 150 грн бонусів 🤦🏼♀️ втрачений час, нерви та гроші, які повернуться, коли закінчаться знижки директор магазину оцінив в 150 грн бонусів
Не рекомендую цей магазин!
Звернулась зі скаргою на гарячу лінію, чекаю на дії збоку вищого керівництва мережі «Comfi»
Дякуємо за ваш відгук.
Ми отримали дане звернення 1179201 й в інших каналах комунікації. Щодо самої ситуації, ні в якому разі не намагались вас ошукати. Річ у тім, що щіточки та миюче прибули у коробці з товаром для іншого клієнта, якому мали б зробити доукомплектацію. Розуміємо, що повинні були про це повідомити до моменту оплати, але виникло непорозуміння. Щиро перепрошуємо за цю ситуацію 🙏🏻
Разом з тим, вже було надано зворотний звʼязок у телефонному режимі та нараховано додаткові бонуси на вашу бонусну картку. Аби наступного разу, завітавши до нас, ви отримали та оцінили КРАЩий сервіс 🧡💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
Невозможность воспользоваться бонусами.
1я)попытка. Заказываю wifi адаптер . Иду на кассу довольный, думаю получить неплохую скидку.Отказ причина заказ должен быть больше 500грн.роутор стоил 480грн. Думаю ладно спешил нет времени разбираться
2я)попытка что-то покупал через интернет точно не помню,... Читати відгук Потратил три попытки использовать их же знаменитый бонусы. Купил у них холодильник и получил 1% типа бонусов от стоимости. Ну вот пришёл день ими воспользоваться.
1я)попытка. Заказываю wifi адаптер . Иду на кассу довольный, думаю получить неплохую скидку.Отказ причина заказ должен быть больше 500грн.роутор стоил 480грн. Думаю ладно спешил нет времени разбираться
2я)попытка что-то покупал через интернет точно не помню, по-моему, мультиварку или что не помню.Отказ ,причина интернет заказ нельзя воспользоваться. Думаю ладно, но уже испорченное настроение...
3я)попытка уже наученный.Нужен срочно электрочайник выбираю стоимость выше 500грн,покупаю в магазине все как надо.Но на кассе получаю отказ.Этот раз оказалось что моя бонусная карта, где я совершал все мои покупки. Не совпадает с моим телефоном .причем все покупки совершал я на новый телефон и не для кого не секрет что у людей по несколько номеров. Итог получил отказ 3 раза подряд. Родные мои ,оставьте бонусы себе на развитие фирмы..больше не ногой в ваш магазин и выкинул вашу карту и слава богу....
Розуміємо, що вам стало дуже незручно через непорозуміння з використанням бонусів та обмеженнями при покупках. Ми хотіли б виправити цю ситуацію, та й самим перевірити чому так сталось. Адже так не має бути, бонуси спрямовані на те, щоб ви мали більше можливостей при покупці.
Якщо ви згодні, будь ласка, надішліть нам свої контактні дані на електронну пошту [email protected], а саме номер телефону бонусної картки.
Ми все-все перевіримо і допоможемо!
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
Відмінна якість обслуговування
Купила бракованый телевизор
Техніку є можливість перевірити на наявність зовнішніх дефектів та увімкнути товар якщо в магазині є світло.
Не хочемо залишати питання не вирішеним! Ми як і ви переживаємо за якість товару та за ваш гарний настрій від здійснення покупки!
Повірте що, якщо б у нас була можливість переглянути товар повноцінно, ми б це зробили. Номер вашого відгуку: 1750847.
Напишіть, будь ласка, деталі покупки чи ваші контактні дані на нашу адресу електронної пошти: [email protected]
З повагою, менеджер підтримки Богдан
Верните деньги за навязанную услугу в чеке
Марія, ми завжди раді проконсультувати вас за складом чеку та детальніше уточнити питання, що у вас виникли.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та фото чеку або номер телефону.
Будемо вдячні вам!
Отвратительное обслуживание
Ми вдячні кожному клієнту, який залишає відгук про наш сервіс, тому що це можливість стати кращими для вас. На жаль, інколи це відбувається через ваш прикрий досвід.
Нам би дуже хотілось, щоб результати наших дій приносили задоволення усім клієнтам без винятків, ми не відмовляємось від відповідальності, готові сприяти вирішенню та завжди на зв'язку, пропонуємо різноманітні шляхи вирішення ситуацій. Ми обов'язково опрацюємо даний момент. Перепрошуємо за завдані незручності!
З повагою, COMFY
Подарок к дню рождения
Не хочется в это верить, но складывается впечатление что Comfy намеренно затянул выполнение заказа, чтобы не отдавать мне "именинные" . Вот такой подарок от Comfy к дню рождения. Мелочь, но неприятная.
Ми із задоволенням нарахуємо повторно бонуси, з нагоди вашого Дня Народження!
Чекаємо на повідомлення!
З найкращими побажаннями, COMFY
Клиент - это никто
Общение с клиентами - ниже плинтуса. У консультантов отсутствует чувство такта и уважение к клиентам. Нам несколько раз (далеко не в вежливой форме и не один человек) указали на то, что мы чуть ли не должны купить лицензионную Windows только в Comfy, а в других местах устанавливать просто... Читати відгук К наличию и соответствию товара описанию - вопросов нет, все хорошо.
Общение с клиентами - ниже плинтуса. У консультантов отсутствует чувство такта и уважение к клиентам. Нам несколько раз (далеко не в вежливой форме и не один человек) указали на то, что мы чуть ли не должны купить лицензионную Windows только в Comfy, а в других местах устанавливать просто нельзя.
«- А что, в сервисном центре лучше?
- А там что, дешевле?
- Вам там установят пожизненную Windows?» При этом подхихикивая.
На вопрос: «а у ноутбука вот этими клавишами включается подсветка?», ответом послужило: «Девушка, он же не включён.»
Спасибо, я вижу, что ноутбук выключен, я спросила конкретный вопрос и не получила на него ответ. И ещё на много вопросов. К примеру, на вопрос: «ОЗУ тут одноканальная или двухканальная?», ответом было: мы этого знать не можем, этой информации не даёт производитель. Странно, на горячей линии Comfy об этом как-то знают, а консультанты в магазине совсем в неведении. И такой ответ «такой информации нет» повторялся не раз.
К вопросу такта и вежливости: «У ноутбука в комплектации не идёт мышка и сумка. Будете выбирать или тоже в ДРУГОМ месте?». Без комментариев.
Про гарантию вообще отдельно. Оплатили покупку. Возвращаемся забирать ноутбук. (Упаковывали его обратно без нашего присутствия, нас просто отправили на оплату, без опять же какой-либо вежливости). Спросили про гарантию, мол заполнили ли гарантийный талон. Ответ: он внутри коробки. Попросили открыть; открыли - оп!, - а гарантии нет. Консультант судорожно просмотрел все бумажки внутри коробки и сообщил: «видимо, гарантия электронная». И сложил все обратно. Ни объяснения, что это за электронная гарантия, ни где её доставать, ни как потом в сервисный центр идти и с чем. Ни-че-го. В итоге на вопрос: «а где брать гарантию», знаете какой был ответ: «не знаю, я с таким не сталкивался, возможно, надо ввести на сайте Lenovo серийный код, ну или как-то так».
Разрешить эту проблему смог четвёртый (!) человек, который проходил мимо - нам выписали гарантию Комфи - «зелёненькую нашу им дай».
И это мы не учитываем постоянные шутки и ухмылки в виде: «ой, ну что правда работает», «ага, экранчик проверяете», «вам прям на веки вечные установят операционку?». Мы не нуждались в комментариях; я думала, что проверить искажение картинки при отклонении экрана, пощупать клавиатуру и проверить порты можно и самостоятельно, но нет, оказалось, только с неуместными комментариями консультантов.
Настроение на день - испорчено. Радость от покупки - отсутсвует.
Ещё раз что-то там покупать - нет, спасибо, откажусь.
И последнее
Объясните, пожалуйста, своим работникам, что если у них что-то покупает девушка, то не нужно переходить на насмешливый тон и пытаться поправить каждое моё слово и действие. Я тоже могу разбираться в ноутбуках и, как оказывается, получше некоторых консультантов.