Відгук про Comfy за адресою Бориспіль, вул. Київський шлях, 2/6 Купили телевізор 11:01:2025 року привезли додому а він не працює включили а там різнокольорові полоски. По-перше дуже швидко консультант хотів нам його продати. Ми не встигли на касі розрахуватися як телевізор вже стояв на видачі первого поверха!!!! Звернулися на гарячу лінію сказали що це не їхня вина!!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ купляти в цьому магазині!!!! Прикро що так ставляться до людей! В... Читати відгук Купили телевізор 11:01:2025 року привезли додому а він не працює включили а там різнокольорові полоски. По-перше дуже швидко консультант хотів нам його продати. Ми не встигли на касі розрахуватися як телевізор вже стояв на видачі первого поверха!!!! Звернулися на гарячу лінію сказали що це не їхня вина!!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ купляти в цьому магазині!!!! Прикро що так ставляться до людей! В такий час.
Розуміємо ваше розчарування, і нам дуже важливо розібратися в ситуації. Звертаємо увагу, що перевірка товару у магазині на момент отримання допомагає вчасно виявити можливі дефекти, якщо вони є.
Для того, щоб ми могли докладно розглянути вашу ситуацію, просимо надати номер замовлення або ваш контактний номер телефону. Якщо питання актуальне, напишіть нам на пошту [email protected] – ми все перевіримо і надамо відповідь. Дякуємо за те, що звернулися!
Відгук про Comfy за адресою Бориспіль, вул. Київський шлях, 2/6 Купила планетарний міксер, прийшло повідомлення на сайті, що треба залишити відгук, залишила реальний відгук, щоб люди знали нюанси і були до цього готові. Не пропустили. На сайті про товар тільки відгуки з 5 зірками(
Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїм досвідом.
Хочемо повідомити, що всі відгуки на нашому сайті проходять модерацію, і цей процес зазвичай займає приблизно один день. Щоб ваш відгук був максимально інформативним, пропонуємо включити таку інформацію: • Скільки часу ви користуєтесь товаром з моменту покупки. • Ваші враження про зовнішній вигляд і стан товару: дизайн, відповідність кольору, габаритів, наявність або відсутність пошкоджень. • Оцінку зручності використання: розташування кнопок, простоту підключення та керування, наявність необхідних функцій чи комплектуючих. • Оцінку функціональності товару: як працює техніка (тихо чи гучно, якісно чи ні), чи виконує вона заявлені функції. • Вашу думку про переваги та недоліки товару, а також подяку чи зауваження виробникам.
Можна також додати інформацію про зручність покупки, хоча основний акцент бажано зробити на описі самого товару.
Якщо у вас є додаткові деталі або питання, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected]. Ми уважно розглянемо вашу ситуацію та допоможемо розібратися.
Відгук про Comfy за адресою Бориспіль, вул. Київський шлях, 2/6 Замовили в інтернет магазині комфі плівку та її поклейку. Прийшли забирати замовлення та відповідно клеїти плівку. Оплатили замовлення, почали чекати, щоб прийшов хлопець та поклеїв плівку. Ми його чекали 10 хв. Після того він з'явився(прийшов із торговельного центру) без форми та бейджика. І ще почав розповідати, що плівка якась не така, що вона йде мокрої поклейки(за допомогою води) хоча в... Читати відгук Замовили в інтернет магазині комфі плівку та її поклейку. Прийшли забирати замовлення та відповідно клеїти плівку. Оплатили замовлення, почали чекати, щоб прийшов хлопець та поклеїв плівку. Ми його чекали 10 хв. Після того він з'явився(прийшов із торговельного центру) без форми та бейджика. І ще почав розповідати, що плівка якась не така, що вона йде мокрої поклейки(за допомогою води) хоча в інтернеті зазначено, що плівка така йде на клейкій основі. Потім, з горем пополам, він почав дивитися ту плівку та намагатися її поклеїти. Я чекала на поклейку стоячи навпроти нього. І коли він клеїв плівку (там є захисний шар, який захищає зону з клеєм від бруду, та він розділений на 2 рівні частини), нібито ненароком у нього одна із частин цього шару полетіла в мою сторону та не зачепивши мене впала на підлогу. А наступного разу, коли він вже знімав 2 частину захисного шару, вона вже полетіла прямо в мене, та потрапила в тулуб. І замість того, щоб вибачитися, працівник комфі тупо почав з мене насміхатися. У кінці цієї історії плівку в нього нормально наклеїти так і не вдалося. Але хоча б повернули кошти за поклейку та за плівку, й на цьому дякую. Цей інцидент стався 17 липня 2024 року в ТЦ "Аеромол" Враження залишилися про магазин не приємні, хоча до того досить часто, щось у родину купували собі тут. Більше не будемо!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і детально описали ситуацію. Ми дуже цінуємо вашу відвертість.
Ваші зауваження щодо поведінки нашого працівника та якості виконання послуг є надзвичайно важливими для нас. Ми отримали ваше звернення, яке було зафіксовано під номером №1228841, і вже працюємо над тим, щоб з'ясувати всі деталі та усунути виявлені проблеми.
Очікуйте на дзвінок від нашого Турботливого відділу для отримання зворотного зв'язку. Ще раз дякуємо за ваші коментарі і за можливість вдосконалити наш сервіс. Сподіваємося, що ми зможемо відновити вашу довіру.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
Магазин дуже поганий.
Розуміємо ваше розчарування, і нам дуже важливо розібратися в ситуації. Звертаємо увагу, що перевірка товару у магазині на момент отримання допомагає вчасно виявити можливі дефекти, якщо вони є.
Для того, щоб ми могли докладно розглянути вашу ситуацію, просимо надати номер замовлення або ваш контактний номер телефону. Якщо питання актуальне, напишіть нам на пошту [email protected] – ми все перевіримо і надамо відповідь. Дякуємо за те, що звернулися!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Не пропустили коментар
Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїм досвідом.
Хочемо повідомити, що всі відгуки на нашому сайті проходять модерацію, і цей процес зазвичай займає приблизно один день. Щоб ваш відгук був максимально інформативним, пропонуємо включити таку інформацію:
• Скільки часу ви користуєтесь товаром з моменту покупки.
• Ваші враження про зовнішній вигляд і стан товару: дизайн, відповідність кольору, габаритів, наявність або відсутність пошкоджень.
• Оцінку зручності використання: розташування кнопок, простоту підключення та керування, наявність необхідних функцій чи комплектуючих.
• Оцінку функціональності товару: як працює техніка (тихо чи гучно, якісно чи ні), чи виконує вона заявлені функції.
• Вашу думку про переваги та недоліки товару, а також подяку чи зауваження виробникам.
Можна також додати інформацію про зручність покупки, хоча основний акцент бажано зробити на описі самого товару.
Якщо у вас є додаткові деталі або питання, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected]. Ми уважно розглянемо вашу ситуацію та допоможемо розібратися.
З повагою,
Менеджер підтримки COMFY, Богдан.
Не рекомендую цей магазин!
Після того він з'явився(прийшов із торговельного центру) без форми та бейджика.
І ще почав розповідати, що плівка якась не така, що вона йде мокрої поклейки(за допомогою води) хоча в... Читати відгук Замовили в інтернет магазині комфі плівку та її поклейку. Прийшли забирати замовлення та відповідно клеїти плівку. Оплатили замовлення, почали чекати, щоб прийшов хлопець та поклеїв плівку. Ми його чекали 10 хв.
Після того він з'явився(прийшов із торговельного центру) без форми та бейджика.
І ще почав розповідати, що плівка якась не така, що вона йде мокрої поклейки(за допомогою води) хоча в інтернеті зазначено, що плівка така йде на клейкій основі.
Потім, з горем пополам, він почав дивитися ту плівку та намагатися її поклеїти.
Я чекала на поклейку стоячи навпроти нього.
І коли він клеїв плівку (там є захисний шар, який захищає зону з клеєм від бруду, та він розділений на 2 рівні частини), нібито ненароком у нього одна із частин цього шару полетіла в мою сторону та не зачепивши мене впала на підлогу. А наступного разу, коли він вже знімав 2 частину захисного шару, вона вже полетіла прямо в мене, та потрапила в тулуб. І замість того, щоб вибачитися, працівник комфі тупо почав з мене насміхатися.
У кінці цієї історії плівку в нього нормально наклеїти так і не вдалося.
Але хоча б повернули кошти за поклейку та за плівку, й на цьому дякую.
Цей інцидент стався 17 липня 2024 року в ТЦ "Аеромол"
Враження залишилися про магазин не приємні, хоча до того досить часто, щось у родину купували собі тут.
Більше не будемо!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і детально описали ситуацію. Ми дуже цінуємо вашу відвертість.
Ваші зауваження щодо поведінки нашого працівника та якості виконання послуг є надзвичайно важливими для нас. Ми отримали ваше звернення, яке було зафіксовано під номером №1228841, і вже працюємо над тим, щоб з'ясувати всі деталі та усунути виявлені проблеми.
Очікуйте на дзвінок від нашого Турботливого відділу для отримання зворотного зв'язку. Ще раз дякуємо за ваші коментарі і за можливість вдосконалити наш сервіс. Сподіваємося, що ми зможемо відновити вашу довіру.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна