Максим Казимка Отзыв написан 9 сентября, 2019 год246 просмотров
Добрий день. Хочу попередити всіх хто оплачує товар на новій пошті платіжними картками. Точніше попередити як вони можуть втрапити в халепу і лишитися без коштів і без товару. Я оплачував товар карткою монобанку. На ній були не кредитні кошти а мої особисті. У них термінал оплату здійснив але мені надали інфу що оплата не пройшла. У додатку монобанку вказано що оплата пройшла. Мені було запропоновано почекати пару годин або максимум до ранку і що такі трабли у них трапляються часто але все буде ок і кошти повернуться. На ранок в додатку дивлюсь що кошти о другій ночі повторно були списані але відразу анульовано ( мабуть тому що коштів було трохи менше чим потрібно), якби кошти були наявні то мабуть новою поштою булоб ще одне списання. у відділенні повідомили що їм так нічого і не надійшло і молода дівчина яка мене обслгуовувала і при якій трапився збій запропонувала зареєструвати претензію. НА претензію я надав копію паспорта і кода і довідку яку надав мені монобанк що проплата пройшла успішно. Претензію зареєстрували через 3 дні. І прийшов лист з відповіддю що кошти їм так і не надходили і порадили звернутися у свій банк. Зареєстрував розслідування в монобанку, але якщо мені надійде відповідь що кошти все ж у них то явлється це як програш розслідування і я буду вимушений оплатити його в розмірі 500 грн. Тепер підбиваємо підсумок товар коштує 1244 грн. Ці кошти в мене з карти зняті, тепер щоб його отримати мені потрібно готівкою внести ще раз 1244 грн. і якщо монобанк надасть відповідь що кошти удасно оплачені то я ще й оплачу 500 грн. Круто. Сервіс нової пошти на рівні 0. Я оплачую доставку, наложку, оплачую в терміналі який стоїть у них. І тепер це мої проблеми куди нова пошта списала мої гроші. А кол центр їхній так і говорить "ми відповідаємо за перевезення, куди ділися ваші кошти нам не цікаво, розбиратися ми не будемо, це ваші проблеми". Не платіть картками у відділеннях нової пошти. А ще краще скористайтеся іншою службою.
Максиме, ми перевірили інформацію та згідно із інформацією від БЕК-офісу, грошові кошти на рахунки не надходили. В даному випадку кошти повинен повернути Ваш банк, після написання фінансової претензії щодо спірної транзакції за процедурою чаржбек.
Чому це повинна бути моя головна біль? І чому мій банк повинен вирішувати проблеми які влаштувала мені Ваша організація? І чому Ви не йдета на якісь поступки чи хоча б не скасовуєте комісію за зберігання даного товару? Чому Ви взагалі не хочете відповідати за даний випадок? Я ж все таки тимчасовий але Ваш клієнт. Я ж Вам плачу кошти за перевезення, за наложений платіж. Чому Ви не боретесь за якість послуг які надаєте? Вам в даному випадку оцінка 0.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
кошти списали а товар не віддали - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Я оплачував товар карткою монобанку. На ній були не кредитні кошти а мої особисті. У них термінал оплату здійснив але мені надали інфу що оплата не пройшла. У додатку монобанку вказано що оплата пройшла. Мені було запропоновано почекати пару годин або максимум до ранку і що такі трабли у них трапляються часто але все буде ок і кошти повернуться. На ранок в додатку дивлюсь що кошти о другій ночі повторно були списані але відразу анульовано ( мабуть тому що коштів було трохи менше чим потрібно), якби кошти були наявні то мабуть новою поштою булоб ще одне списання. у відділенні повідомили що їм так нічого і не надійшло і молода дівчина яка мене обслгуовувала і при якій трапився збій запропонувала зареєструвати претензію. НА претензію я надав копію паспорта і кода і довідку яку надав мені монобанк що проплата пройшла успішно. Претензію зареєстрували через 3 дні. І прийшов лист з відповіддю що кошти їм так і не надходили і порадили звернутися у свій банк. Зареєстрував розслідування в монобанку, але якщо мені надійде відповідь що кошти все ж у них то явлється це як програш розслідування і я буду вимушений оплатити його в розмірі 500 грн. Тепер підбиваємо підсумок товар коштує 1244 грн. Ці кошти в мене з карти зняті, тепер щоб його отримати мені потрібно готівкою внести ще раз 1244 грн. і якщо монобанк надасть відповідь що кошти удасно оплачені то я ще й оплачу 500 грн. Круто. Сервіс нової пошти на рівні 0. Я оплачую доставку, наложку, оплачую в терміналі який стоїть у них. І тепер це мої проблеми куди нова пошта списала мої гроші. А кол центр їхній так і говорить "ми відповідаємо за перевезення, куди ділися ваші кошти нам не цікаво, розбиратися ми не будемо, це ваші проблеми".
Не платіть картками у відділеннях нової пошти.
А ще краще скористайтеся іншою службою.
отзыв
Комментарии к отзыву
Вкажіть, будь ласка, номер накладної.
Ілля, "Нова Пошта"
Мені от тільки цікаво що це Вам дасть? Вкотре надати відповідь що Вам кошти не надходили і знову порада звертатися у свій банк!
Ілля, "Нова Пошта"