Сергей Отзыв написан 9 августа, 2019 год228 просмотров
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Київ, Киевская обл., ул. Леси Украинки, 19 Мы интернет-магазин, отправили посылки наложенным платежами на клиентов, новая почта (форпост) отказывается произвести выплату обратного наложенного платежа!!! Оформлены как фоп! пол дня выясняли почему не выдают нам наши деньги в ответ получили ответ по телефону что ваши деньги на хранение, получить которые сможете только с 01.10.2019! к примеру декларация: 59998082326626. В начале года многие интернет-магазины наслышаны столкнулись с данной проблемой. Новая почта блокирует выплату для своих оборотных нужд. 2 согласны
Отримали інформацію, що для видачі грошових переказів (наприклад, за відправлення 59998082326626) відповідно до чинного законодавства щодо первинного фінансового моніторингу співробітникам необхідно внести в інформаційну система паспортні дані. На основі їх аналізу блокування має знятися.
мы пол дня в пятницу провели на отделении новой почты чтоб получить переводы. Паспорт сканировали отправляли, ничего не произошло. Позвонили с горячей линии форпоста сказали что переводы заблокированы до 01.10.2019.
Від ТОВ "Пост Фінанс" отримали інформацію, що людина, в якої ПІБ збігається з Вашими, заблокована через порушення вимог фінансового моніторингу. Тому у Вас та інших людей, яких звуть так само, сканують документи та відправляють на перевірку. Якщо дані не збігаються із даними заблокованого клієнта, переказ стає доступним для отримання.
Маємо інформацію, що для отримання переказу Ви звертались не до відділення № 6 у м. Київ, з якого відправляли вантаж, а до відділення у м. Обухів, але, на жаль, не знаємо, до якого саме. Чи можете уточнити, будь ласка, в якому саме відділенні сканували Ваші документи?
Где можно получить письменный отказ в выплате нам денежных переводов? Выходит вы просто украли у нас эти деньги, аргументирую это не понятным мифическим финансовым мониторингом. Дайте официальный ответ на наше обращение. Вопрос переходит в юридическую плоскость.
ТОВ "Пост Фінанс" може надати Вам пояснення в телефонному режимі або надіслати письмову відповідь. Уточніть, будь ласка, як саме Вам буде зручно отримати відповідь від даної компанії.
Лучший способ это больше не использовать хреновую почту. Даже в укрпочте меньше стало проблем. А есть ещё деливери и интайм. Мне лично деливери нравится. Очень редко бывают проблемы с ними почему то.
Ми направили запит щодо даного переказу до ТОВ "Пост Фінанс", наразі з'ясовуємо, у зв'язку з чим відбулось блокування та як вирішити ситуацію. Повернемось до Вас із відповіддю.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не выплачивают возвратный наложенный платеж! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Отримали інформацію, що для видачі грошових переказів (наприклад, за відправлення 59998082326626) відповідно до чинного законодавства щодо первинного фінансового моніторингу співробітникам необхідно внести в інформаційну система паспортні дані. На основі їх аналізу блокування має знятися.
Сподіваємося на розуміння. Гарного дня.
Наталія, "Нова Пошта"
Від ТОВ "Пост Фінанс" отримали інформацію, що людина, в якої ПІБ збігається з Вашими, заблокована через порушення вимог фінансового моніторингу. Тому у Вас та інших людей, яких звуть так само, сканують документи та відправляють на перевірку. Якщо дані не збігаються із даними заблокованого клієнта, переказ стає доступним для отримання.
Маємо інформацію, що для отримання переказу Ви звертались не до відділення № 6 у м. Київ, з якого відправляли вантаж, а до відділення у м. Обухів, але, на жаль, не знаємо, до якого саме. Чи можете уточнити, будь ласка, в якому саме відділенні сканували Ваші документи?
Світлана, "Нова Пошта"
ТОВ "Пост Фінанс" може надати Вам пояснення в телефонному режимі або надіслати письмову відповідь. Уточніть, будь ласка, як саме Вам буде зручно отримати відповідь від даної компанії.
Ірина, "Нова Пошта"
Надалі з будь-яких питань можете звертатися до нас - обов'язково допоможемо.
Ірина, "Нова Пошта"
Ми направили запит щодо даного переказу до ТОВ "Пост Фінанс", наразі з'ясовуємо, у зв'язку з чим відбулось блокування та як вирішити ситуацію. Повернемось до Вас із відповіддю.
Світлана, "Нова Пошта"