Мало того что привозят шатаный груз. Так еще и задерживают периодически. Мне ваши недействительные промокоды не надо и денег не жалко. Вовремя привозите. У меня простои из-за того, что у вас чехлы работают.
Достоинства:
возможность самому сделать отправку и отдать не стоя в очереди.
Будь ласка, напишіть номер накладної, за якою виникла проблема з несвоєчасною доставкою, перевіримо інформацію. Також уточніть, яка проблема у Вас виникла при використанні промокоду?
20 4501 5344 5142 и 59 9980 8197 1799 - оператор сказала, что не принимает промокоды, хотя он не были использованы и не закончился срок. 20 45015067 6215 - приехал новый товар который был испорчен при транспортировке. Для меня критически важно, чтоб мой товар который я купил - приходил в срок и был целый.
Марку, за накладними 20450150676215, 20450150676215 не зафіксовано огляд відправлення при отриманні й не складено акт приймання-передачі. В такому випадку Ви можете звернутись до найближчого відділення "Нова Пошта" й написати відповідну заяву з цього приводу. Також надалі радимо завжди оглядати вміст відправлень в присутності співробітника компанії, аби уникнути подібних непорозумінь.
За накладними 20450153445142, 59998081971799, 20450153445142, 59998081971799 дійсно доставка мала відбутись 30.07, при цьому вантаж прибув 31.07. Перепрошуємо за незручності, з якими Вам довелося зіткнутися(
Що стосується промокодів, то використати їх можна, якщо накладна створена на загальних умовах ціноутворення (від прватної до приватно особи), ось деталі: https://novaposhta.ua/promo. За накладною 20450153445142 відправку вказано від ФОПу, а за накладною 59998081971799 всі умови дотримано, тож ми уточнимо, чому не вдалось скористатись кодом у співробітників відділення.
Що стосується термінів доставки, то наразі ми будуємо та аналізуємо нові логістичні маршрути, оскільки відкриваємо безліч нових відділеннь й терміналів. При цьому прагнемо доставляти всі вантажі для своїх клієнтів якнайшвидше. Сподіваємось, що зовсім скоро Ви будете отримувати свої відправлення ще швидше.
По накладной 20450150676215 проверял в присутствии сотрудника, претензию не захотел писать так как товар был оплачен и очень срочно нужен был. Плюс мне по претензии с вами месяц тягаться, чтоб получить компенсацию в размере стоимости доставки? Даже при полной компенсации быстро - я бы уже не купил товар, так как он через несколько дней стал, дороже, т.к. ту партию распродали и пришла новая по другой цене.
Щодо отримання компенсації, колеги розглядають заяви у порядку черги, але запевняємо, що даний процес займає не таких тривалий період. З приводу проведення промокоду, колеги відповіли, що був можливий технічний збій системи, але запропонували підійти до іншої каси, аби провести. Шкодуємо за дане непорозуміння. Зі свого боку будемо робити все можливе, аби ситуація не повторилася.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
доставка днище - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, напишіть номер накладної, за якою виникла проблема з несвоєчасною доставкою, перевіримо інформацію. Також уточніть, яка проблема у Вас виникла при використанні промокоду?
Дякуємо!
Олександра, "Нова Пошта"
За накладними 20450153445142, 59998081971799, 20450153445142, 59998081971799 дійсно доставка мала відбутись 30.07, при цьому вантаж прибув 31.07. Перепрошуємо за незручності, з якими Вам довелося зіткнутися(
Що стосується промокодів, то використати їх можна, якщо накладна створена на загальних умовах ціноутворення (від прватної до приватно особи), ось деталі: https://novaposhta.ua/promo. За накладною 20450153445142 відправку вказано від ФОПу, а за накладною 59998081971799 всі умови дотримано, тож ми уточнимо, чому не вдалось скористатись кодом у співробітників відділення.
Що стосується термінів доставки, то наразі ми будуємо та аналізуємо нові логістичні маршрути, оскільки відкриваємо безліч нових відділеннь й терміналів. При цьому прагнемо доставляти всі вантажі для своїх клієнтів якнайшвидше. Сподіваємось, що зовсім скоро Ви будете отримувати свої відправлення ще швидше.
Олександра, "Нова Пошта"
Щодо отримання компенсації, колеги розглядають заяви у порядку черги, але запевняємо, що даний процес займає не таких тривалий період. З приводу проведення промокоду, колеги відповіли, що був можливий технічний збій системи, але запропонували підійти до іншої каси, аби провести. Шкодуємо за дане непорозуміння. Зі свого боку будемо робити все можливе, аби ситуація не повторилася.
Крістіна, "Нова Пошта"