Оксана Отзыв написан 13 июля, 2019 год197 просмотров
Добрый день! Забирала груз - 20 ящиков, в отделении №17, г. Чернигов. Ящики небольшие, но достаточно тяжелые, к тому же грязные, потому что машины-перевозчики чистотой не блещут. Мне их вывезли на рампу и все. В машину, сказали, не загружают. Как так??? Получается, что когда мне надо забрать груз, мне надо везти с собой грузчика, а то и двух, если груз большой???!!! Все перевозчики, работающие в Украине, грузят и выгружают грузы. Вы поднимаете цены на перевозки, и в это же время, обслуживание клиентов становиться все хуже. Итог дня: испачканная белая блузка и брюки, испорченное настроение, и нежелание работать с Новой Почтой НИКОГДА! Я достаточно много получаю и отправляю грузы (промышленное предприятие), и 90% -это была Новая Почта. Теперь работу с Вами сведу к 0. Может быть, я как клиент для Вас - капля в море, но этих каплей с каждым днем становится все больше.
Отримали роз'яснення від керівництва підрозділу, що на момент Вашого звернення у відділенні відбувалося ще розвантаження та завантаження міжміських автомобілів. Оскільки відділення №17 являється кінцевою точкою маршруту і процес завантаження та вивантаження проходить практично одночасно, до того ж є обмеження в часі на виконання.
Ваш вантаж було знайдено в зоні складу і вивезено на рампу. На жаль, часу на допомогу Вам у співробітників не вистачало, але якби він був, впевнені, співробітники завантажили б коробки в авто. Хоча в посадових інструкціях приймальників такий обов'язок не прописаний.
Щиро шкодуємо, що співпраця з компанією зіпсувала Вам настрій та одяг. Маємо надію, ще матимемо шанс реабілітуватися та змінити враження на краще.
Питання не в тому, що у Вас не прописано в посадових інструкціях і на той момент вантажники діяли в рамках інструкції. Питання в організації сервісу. Ви пропонуєте мені, як клієнту, приїзжати зі своїми вантажниками або ловити слушний момент, коли нема завантаження машин-перевізників, або стояти і просити зжалітися наді мною і завантажити мій груз (або платити вантажникам гроші). Як Ви розумієте, жоден з варіантів не є СЕРВІСОМ. На жаль. І, доречі, робітники, які видають вантаж клієнтам - не задіяні у завантаженні машин-перевізників. Тож (згідно Ваших посадових інструкцій) потрібно його або просити і якщо він в гуморі, то може він і допоможе (або відмовить, як в моєму випадку. Повірте, була субота і клієнтів було - я і ще один чоловік) або мотивувати на допомогу додатковими коштами. Повторюсь, але жодна інша компанія-перевізник не ставить себе і свій персонал вище своїх клієнтів.
Оксано, дуже прикро, що у Вас склалося подібне враження. Обов'язково врахуємо всі Ваші зауваження, аби покращити свій сервіс. Адже для нас важливо, аби Ви були задоволені. Сподіваємося, наступного разу отримання/відправлення посилки залишить тільки позитивне враження.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сервис - 0!!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби уточнили деталі цього випадку.
Наталія, "Нова Пошта"
Дякуємо за уточнення. Направили запит у відділення для з'ясування деталей ситуації. Обов'язково повернемося з відповіддю.
Маргарита, "Нова Пошта"
Отримали роз'яснення від керівництва підрозділу, що на момент Вашого звернення у відділенні відбувалося ще розвантаження та завантаження міжміських автомобілів. Оскільки відділення №17 являється кінцевою точкою маршруту і процес завантаження та вивантаження проходить практично одночасно, до того ж є обмеження в часі на виконання.
Ваш вантаж було знайдено в зоні складу і вивезено на рампу. На жаль, часу на допомогу Вам у співробітників не вистачало, але якби він був, впевнені, співробітники завантажили б коробки в авто. Хоча в посадових інструкціях приймальників такий обов'язок не прописаний.
Щиро шкодуємо, що співпраця з компанією зіпсувала Вам настрій та одяг. Маємо надію, ще матимемо шанс реабілітуватися та змінити враження на краще.
Наталія, "Нова Пошта"
Наталія, "Нова Пошта"