Ірина Отзыв написан 8 июля, 2019 год235 просмотров
ЛОКАЦІЯ - ЛЬВІВ
Зробила замовлення на сайті одягу, сума за покупку дозволяла замовити безкоштовну доставку кур,єром Нової Пошти. Ця можливість спочатку здалась дуже зручною - кур,єр привезе посилку сам у зручне місце і час, не потрібно їхати на відділення. І почалось...В п,ятницю дзвонить кур,єр під час обідньої перерви і просить вийти вже і забрати посилку, без якогось попереднього дзвінка про узгодження часу, пояснила що саме обідала і попросила перенести доставку на пізніше. Переносить на 14год. На закінчення дня таких перенесень ще 2. Остання обіцянка приїхати о 18год. Перед 18год ніхто не дзвонить, знову телефоную і отримую відповідь що кур,єр не встигає ніяк, у попередній розмові вказувала що довше 18год не затримаюсь за вказаною адресою. В дорозі мені телефонує менеджер і запитує що ж сталось з доставкою. Пояснюю ситуацію, мені пропонують вказати зручну дату та час доставки. Вказую понеділок 11год, ніби все занотовано і обіцяють той час. Приходить понеділок, 11год минає, 12год минає - на телефоні тиша. Телефоную сама і кур,єр знову мені говорить про 2гу половину дня... НЕ розумію що це за сервіс такий, навіщо його підтримувати у такому жалюгідному стані. так для порівняння кур,єри інших компаній попередньо телефонують і домовляються з клієнтом про час і таки прибувають вчасно...
Дуже шкодуємо, що у Вас залишились такі враження від користування адресною доставкою :(
Перед своїм приїздом кур'єр справді має телефонувати отримувачу приблизно за 30-60 хвилин для узгодження деталей доставки. Також для зручності клієнтів передбачено можливість замовити доставку у часовий інтервал (можливі варіанти - з 09:00 до 15:00, з 15:00 до 18:00, з 18:00 до 21:00). При цьому, на жаль, конкретний час доставки замовити немає можливості.
Будь ласка, напишіть нам номер накладної, за якою Ви зазнали таких незручностей при доставці.
Ірино, дякуємо за відповідь. За даною накладною не був замовлений часовий інтервал доставки, тому посилку мали привезти протягом робочого дня. Але зв'язатись кур'єр мав заздалегідь, адже тоді і не виникла б уся ця ситуація, потягнувши за собою подальші незручності. Ми передали інформацію про цей випадок керівництву служби доставки м. Львів для проведення роботи.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Кур,єрська доставка - рівень 0 - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Зробила замовлення на сайті одягу, сума за покупку дозволяла замовити безкоштовну доставку кур,єром Нової Пошти. Ця можливість спочатку здалась дуже зручною - кур,єр привезе посилку сам у зручне місце і час, не потрібно їхати на відділення. І почалось...В п,ятницю дзвонить кур,єр під час обідньої перерви і просить вийти вже і забрати посилку, без якогось попереднього дзвінка про узгодження часу, пояснила що саме обідала і попросила перенести доставку на пізніше. Переносить на 14год. На закінчення дня таких перенесень ще 2. Остання обіцянка приїхати о 18год. Перед 18год ніхто не дзвонить, знову телефоную і отримую відповідь що кур,єр не встигає ніяк, у попередній розмові вказувала що довше 18год не затримаюсь за вказаною адресою. В дорозі мені телефонує менеджер і запитує що ж сталось з доставкою. Пояснюю ситуацію, мені пропонують вказати зручну дату та час доставки. Вказую понеділок 11год, ніби все занотовано і обіцяють той час. Приходить понеділок, 11год минає, 12год минає - на телефоні тиша. Телефоную сама і кур,єр знову мені говорить про 2гу половину дня...
НЕ розумію що це за сервіс такий, навіщо його підтримувати у такому жалюгідному стані. так для порівняння кур,єри інших компаній попередньо телефонують і домовляються з клієнтом про час і таки прибувають вчасно...
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже шкодуємо, що у Вас залишились такі враження від користування адресною доставкою :(
Перед своїм приїздом кур'єр справді має телефонувати отримувачу приблизно за 30-60 хвилин для узгодження деталей доставки. Також для зручності клієнтів передбачено можливість замовити доставку у часовий інтервал (можливі варіанти - з 09:00 до 15:00, з 15:00 до 18:00, з 18:00 до 21:00). При цьому, на жаль, конкретний час доставки замовити немає можливості.
Будь ласка, напишіть нам номер накладної, за якою Ви зазнали таких незручностей при доставці.
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"