Lyba Украина, Львів Отзыв написан 20 июня, 2018 год1382 просмотра
Зробила відправку вантажу у м.Львів на 1-му відділенні на Городоцькій, працівник написала чужий номер телефону і відправили в інше віділення нової пошти. На наступний день мені прийшлось знову до них їхати (з іншого кінця Львова), щоб виправити їхню помилку і вказати їм на це. Працівники їхні навіть не намагаються чітко виконувати свою роботу, а тільки шукають "крайніх"
Недостатки:
Коли виникають "форс-мажорні" обставини( з вини Нової Пошти), вирішити не можливо
Если телефон другой указали отправителя (то есть ваш), то таки да - необходимо было ехать в отделение что бы что то поменять. Если же телефон был неверно указан получателя, а с вашим номером все нормально было, то можно было просто позвонить на их номер на 800 который начинается и поменять данные в телефонном режиме.
И проверяйте квитанцию, когда её подписываете. Это и ваша ошибка: подписывая, вы подтверждаете, что все данные верны. Операторы то же люди и ошибаются порой, а процедура подписывания квитанции клиентом не ради галочки, а и ради выявления ошибок оператора. (Вы пишете про "не намагаються чітко виконувати свою роботу", но ведь и вы, возможно, совсем не четко, а скорее вообще никак, не проверили накладную прежде чем её подписать).
Информация же передавалась вами оператору на слух, а здесь возможны ошибки. Ситуации, когда по какой то причине, один человек услышал не совсем то, что сказал первый, переспрашивает и озвучивает, то, что он услышал, а тот, что говорил первым, слышит уже не то, что ему говорят, а только то, что он думает, что услышал его собеседник, то есть верную (первоначальную) информацию (хотя на самом деле информация уже искажена).
П.Володмир, я зателефонувала на номер 800... і мені сказали, що я маю повернутись на Нову Пошту і тІльки особисто поміняти дані. Я казала коли підписувала, що недобачаю і не можу перевірити. Все булуо б нічого, якби можна було б вирішити по-телефону. Не думайте , що я не маю , що робити тільки виставляти претензії... Нова Пошта ніколи не винна, винні всі, але не вони... А тепер напишіть відповідь, що я все рівно не права (нічого іншого я і не очікую...)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Непрофесійність працівників - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
И проверяйте квитанцию, когда её подписываете. Это и ваша ошибка: подписывая, вы подтверждаете, что все данные верны. Операторы то же люди и ошибаются порой, а процедура подписывания квитанции клиентом не ради галочки, а и ради выявления ошибок оператора. (Вы пишете про "не намагаються чітко виконувати свою роботу", но ведь и вы, возможно, совсем не четко, а скорее вообще никак, не проверили накладную прежде чем её подписать).
Информация же передавалась вами оператору на слух, а здесь возможны ошибки. Ситуации, когда по какой то причине, один человек услышал не совсем то, что сказал первый, переспрашивает и озвучивает, то, что он услышал, а тот, что говорил первым, слышит уже не то, что ему говорят, а только то, что он думает, что услышал его собеседник, то есть верную (первоначальную) информацию (хотя на самом деле информация уже искажена).