Mbaby Comua Украина Отзыв написан 14 июля, 2017 год2215 просмотров
Жахливий сервіс у всіх напрямках від обсуговування до терміну доставки! Відправляв посилку 24 червня орінтовна дата доставки була 26 , доставка була з накладним платижем, подзвонив до мене отримувач 28 червня що їм так і не доставили , я дзвоню на гарячу лінію (при цьому статус доставки "відправлення у місті київ") мені говорять що не могли звязатися з отримувачем, ми звірили контакти (все було вірно) мені сказали що завтра повторно відправлять (при цьому я в любий момент міг додзвонитися до отримувача і сам отримувач з нетерпінням чекав доставки ). 29 вечером мені знову телефонує отримувач що так і не отримав відправлення, я подзвонив на нову пошту і клієнт подзвонив, нам сказали що були збої в роботі і завтра доставлять вантаж. 30 червня знову немає доставки, я телефоную на гарячу лінію мені говорять що не можуть звязатися з отримачем, при цьому я кажу що не може такого бути отримувач чекає посилку і я до нього можу додзвонитися, мені сказали - "завтра доставлять" я був дуже злий і щей оператор поклав слухавку , конкретної відповіді взагалі ніхто не надав. 3 липня телефонує отримувач що так і нічого не отримав і він відмовляється від посилки . Я телефонує ще раз на гарячу лінію мені знов говорять що не могли звязатись з отримувачем, я сказав що я це вже чув і це неправда, тоді щось там перевіряли і сказали що доставка буде завтра (появився статус що передано на курєрську доставку). 4 липня клієнт почекав до обіду, після обіду йому зателефонували, він відмовився
І тут все не закінчується оформили поверння а вантаж не повертається 5-6-7-8-9-10 немає і немає і тільки 13 серпня він прибув у львів. Ось таке знущання друзі доставка до отримувача з 24 червня до 4 липня , повернення з 4 липня до 13 липня І вони сміють мені сказати що вони повернуть тільки 20% від вартості доставки! Так за що я повинен заплатити??? це просто абсурд, максимально стараюсь уникнути відправок з новою поштою, був постійним клієнтом, мені з вартості доставки понад 500 грн повернуть 100 грн, а за що я маю заплатити 400??? що за брєд!! Буду подавати позов до судду, рекомендую не користуватись послугами нова пошта, взагалі не цінують клієнта
Щиро перепрошуємо за цей прикрий інцидент. Хочемо зазначити, що Вам буде компенсована повна вартість транспортних послуг за доставку відправлення в обидві сторони. Так, 17.07. інформація передана в бухгалтерію, просимо очікувати зарахування суми відшкодування на Вашу платіжну картку протягом 5 робочих днів з цієї дати.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахиве ставлення, неповага! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Відправляв посилку 24 червня орінтовна дата доставки була 26 , доставка була з накладним платижем, подзвонив до мене отримувач 28 червня що їм так і не доставили , я дзвоню на гарячу лінію (при цьому статус доставки "відправлення у місті київ") мені говорять що не могли звязатися з отримувачем, ми звірили контакти (все було вірно) мені сказали що завтра повторно відправлять (при цьому я в любий момент міг додзвонитися до отримувача і сам отримувач з нетерпінням чекав доставки ).
29 вечером мені знову телефонує отримувач що так і не отримав відправлення, я подзвонив на нову пошту і клієнт подзвонив, нам сказали що були збої в роботі і завтра доставлять вантаж.
30 червня знову немає доставки, я телефоную на гарячу лінію мені говорять що не можуть звязатися з отримачем, при цьому я кажу що не може такого бути отримувач чекає посилку і я до нього можу додзвонитися, мені сказали - "завтра доставлять" я був дуже злий і щей оператор поклав слухавку , конкретної відповіді взагалі ніхто не надав.
3 липня телефонує отримувач що так і нічого не отримав і він відмовляється від посилки .
Я телефонує ще раз на гарячу лінію мені знов говорять що не могли звязатись з отримувачем, я сказав що я це вже чув і це неправда, тоді щось там перевіряли і сказали що доставка буде завтра (появився статус що передано на курєрську доставку).
4 липня клієнт почекав до обіду, після обіду йому зателефонували, він відмовився
І тут все не закінчується оформили поверння а вантаж не повертається 5-6-7-8-9-10 немає і немає і тільки 13 серпня він прибув у львів.
Ось таке знущання друзі доставка до отримувача з 24 червня до 4 липня , повернення з 4 липня до 13 липня
І вони сміють мені сказати що вони повернуть тільки 20% від вартості доставки!
Так за що я повинен заплатити??? це просто абсурд, максимально стараюсь уникнути відправок з новою поштою, був постійним клієнтом, мені з вартості доставки понад 500 грн повернуть 100 грн, а за що я маю заплатити 400??? що за брєд!! Буду подавати позов до судду, рекомендую не користуватись послугами нова пошта, взагалі не цінують клієнта
ТТН 59 9980 4857 9507
4 согласны 4 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Уся проблема що на гарячі лінії та на відділеннях не докінця компетентні працівники, пишіть скарги і обов язково отримаєте вичерпну відповідь!
Дякую компанії за чудову роботу!
Щиро перепрошуємо за цей прикрий інцидент. Хочемо зазначити, що Вам буде компенсована повна вартість транспортних послуг за доставку відправлення в обидві сторони. Так, 17.07. інформація передана в бухгалтерію, просимо очікувати зарахування суми відшкодування на Вашу платіжну картку протягом 5 робочих днів з цієї дати.
Гарного дня!