Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Жахиве ставлення, неповага! - Відгуки про НОВА ПОШТА
Відправляв посилку 24 червня орінтовна дата доставки була 26 , доставка була з накладним платижем, подзвонив до мене отримувач 28 червня що їм так і не доставили , я дзвоню на гарячу лінію (при цьому статус доставки "відправлення у місті київ") мені говорять що не могли звязатися з отримувачем, ми звірили контакти (все було вірно) мені сказали що завтра повторно відправлять (при цьому я в любий момент міг додзвонитися до отримувача і сам отримувач з нетерпінням чекав доставки ).
29 вечером мені знову телефонує отримувач що так і не отримав відправлення, я подзвонив на нову пошту і клієнт подзвонив, нам сказали що були збої в роботі і завтра доставлять вантаж.
30 червня знову немає доставки, я телефоную на гарячу лінію мені говорять що не можуть звязатися з отримачем, при цьому я кажу що не може такого бути отримувач чекає посилку і я до нього можу додзвонитися, мені сказали - "завтра доставлять" я був дуже злий і щей оператор поклав слухавку , конкретної відповіді взагалі ніхто не надав.
3 липня телефонує отримувач що так і нічого не отримав і він відмовляється від посилки .
Я телефонує ще раз на гарячу лінію мені знов говорять що не могли звязатись з отримувачем, я сказав що я це вже чув і це неправда, тоді щось там перевіряли і сказали що доставка буде завтра (появився статус що передано на курєрську доставку).
4 липня клієнт почекав до обіду, після обіду йому зателефонували, він відмовився
І тут все не закінчується оформили поверння а вантаж не повертається 5-6-7-8-9-10 немає і немає і тільки 13 серпня він прибув у львів.
Ось таке знущання друзі доставка до отримувача з 24 червня до 4 липня , повернення з 4 липня до 13 липня
І вони сміють мені сказати що вони повернуть тільки 20% від вартості доставки!
Так за що я повинен заплатити??? це просто абсурд, максимально стараюсь уникнути відправок з новою поштою, був постійним клієнтом, мені з вартості доставки понад 500 грн повернуть 100 грн, а за що я маю заплатити 400??? що за брєд!! Буду подавати позов до судду, рекомендую не користуватись послугами нова пошта, взагалі не цінують клієнта
ТТН 59 9980 4857 9507
4 згодні 4 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Уся проблема що на гарячі лінії та на відділеннях не докінця компетентні працівники, пишіть скарги і обов язково отримаєте вичерпну відповідь!
Дякую компанії за чудову роботу!
Щиро перепрошуємо за цей прикрий інцидент. Хочемо зазначити, що Вам буде компенсована повна вартість транспортних послуг за доставку відправлення в обидві сторони. Так, 17.07. інформація передана в бухгалтерію, просимо очікувати зарахування суми відшкодування на Вашу платіжну картку протягом 5 робочих днів з цієї дати.
Гарного дня!