Lyudmila Evtushenko Украина, Київ Отзыв написан 22 мая, 2017 год2254 просмотра
З Білої Церкви (Київської області) було відправлено посилку у місто Бровари. Дата отримання була вказана 19.05.2017р. Зі слів оператора, все прибуло на термінал о 11.36, 19.05, але навіть 20 травня вантаж не був доставлений отримувачу (мабуть, возом їхали). 22 травня зателефонував кур'єр і запропонував привезти відправлення, але зважаючи на те, що отримувач поїхав з міста на певний час, вона не має змоги зараз отримати вантаж, а зможе лише 30 травня. На що кур'єр повідомляє, що за зберігання прийдеться заплатити кошти, хоча при черговому дзвінку в Call-центр, мене запевняли, що за зберігання ніхто з нас коштів не вимагатимиме (бо це не наша провина)!!!) Чому ми маємо сплачувати за невчасно надані послуги? Неодноразові звернення в колл-центр не дали результату. Спочатку "фіксують" звернення, потім обіцяють, що передзвонить менеджер, а потім взагалі відправляють на відділення писати претензію.)
Нам дуже прикро за цей інцидент. Але з упевненістю повідомляємо, що комісія за зберігання нараховуватись не буде і посилку буде доставлено в зручний для Отримувача день.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Шарашкина контора, не орієнтована на клієнтів - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро за цей інцидент. Але з упевненістю повідомляємо, що комісія за зберігання нараховуватись не буде і посилку буде доставлено в зручний для Отримувача день.