Гость Украина, Харків Отзыв написан 6 мая, 2017 год2131 просмотр
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Харків, ул. Москалевская 92, отделение 36 Не можу отримати вантаж ТТН 10024772561: Маршрут: Київ - Харків Адреса доставки: Відділення №36 (до 30 кг на одне місце ): вул. Жовтневої революції, 92 Поточне місцезнаходження: Відправлення прямує з міста Київ до міста Харків. Орієнтовна дата доставки: 05-05-2017
На 6 травня все ще прямує.
Прошу пояснень та негайне отримання свого вантажу, компенсації за незрозумілу затримку та отримані незручності.
Достоинства:
Да как бы в связи с данной отправкой и нет
Недостатки:
Операторы информацией не владеют, менеджеры не перезванивают по обращениям, обратной связи нет! дозвониться на кол-центр проблема.
Перепрошуємо за незручності, завдані несвоєчасною доставкою. Запросили у начальника терміналу в Харкові роз’яснення, чому вантаж направили до відділення лише 08.05. Обов’язково розберемось в ситуації та вживемо заходів.
Для розгляду питання щодо компенсації рекомендуємо звернутись до відділення «Нова пошта» та скласти претензію. Розмір компенсації за несвоєчасну доставку складає 20% від вартості перевезення (без суми комісії і вартості додаткових послуг), але не більше 100%. З бланком претензії Ви можете ознайомитися на офіційному сайті: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension.pdf
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Отвратительная работа - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Адреса доставки: Відділення №36 (до 30 кг на одне місце ): вул. Жовтневої революції, 92
Поточне місцезнаходження: Відправлення прямує з міста Київ до міста Харків.
Орієнтовна дата доставки: 05-05-2017
На 6 травня все ще прямує.
Прошу пояснень та негайне отримання свого вантажу, компенсації за незрозумілу затримку та отримані незручності.
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо за незручності, завдані несвоєчасною доставкою. Запросили у начальника терміналу в Харкові роз’яснення, чому вантаж направили до відділення лише 08.05. Обов’язково розберемось в ситуації та вживемо заходів.
Для розгляду питання щодо компенсації рекомендуємо звернутись до відділення «Нова пошта» та скласти претензію. Розмір компенсації за несвоєчасну доставку складає 20% від вартості перевезення (без суми комісії і вартості додаткових послуг), але не більше 100%. З бланком претензії Ви можете ознайомитися на офіційному сайті: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension.pdf