Олександр Отзыв написан среда, 26 ноября6 просмотров
Нова пошта робіть щось із собою, змінюйтесь на краще!!! Замість покращувати свій рівень, вдосконалюватись та бути клієнтоорієнтованими здається, що вам байдуже думка клієнтів про вас, головне отримати кошти за будь-як надану послугу і все. Не можна себе так поводити із клієнтами. Риторичне питання: як ви можете декларувати послугу адресної доставки, отримувати за це не малі кошти, при цьому фактично не надаючи такої послуги?!!! При доставці габаритного багажу курʼєри просто здійснили його вивантаження під будинком, підняти в квартиру відмовились, а на моє зауваження з цього приводу із абсолютною байдужістю відповіли, що я сам мав би подбати про подальше його переміщення. То яка ж це адресна доставка…. за що ви отримуєте кошти… Зателефонувавши на «гарячу лінію» НП мені з аналогічно абсолютною байдужістю вказали щоб я читав правила компанії. Та на х… мені ваші правила? Можливо б ви про ті правила повідомляли клієнта на етапі замовлення відповідної послуги, а не ставили людину перед фактом, коли ваші курʼєри викинули багаж з машини та вимагають оплату за так звану «адресну доставку», яка по факту не здійснена. А якщо замовником такої «адресної доставки» є жінка або ж людина, яка за станом свого здоров’я чи в міру своїх обмежених фізичних можливостей не може самостійно здійснити подальше переміщення багажу, що далі робити?… про це ви не подумали?!!!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сум, глибокий сум!!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Риторичне питання: як ви можете декларувати послугу адресної доставки, отримувати за це не малі кошти, при цьому фактично не надаючи такої послуги?!!!
При доставці габаритного багажу курʼєри просто здійснили його вивантаження під будинком, підняти в квартиру відмовились, а на моє зауваження з цього приводу із абсолютною байдужістю відповіли, що я сам мав би подбати про подальше його переміщення. То яка ж це адресна доставка…. за що ви отримуєте кошти… Зателефонувавши на «гарячу лінію» НП мені з аналогічно абсолютною байдужістю вказали щоб я читав правила компанії. Та на х… мені ваші правила? Можливо б ви про ті правила повідомляли клієнта на етапі замовлення відповідної послуги, а не ставили людину перед фактом, коли ваші курʼєри викинули багаж з машини та вимагають оплату за так звану «адресну доставку», яка по факту не здійснена. А якщо замовником такої «адресної доставки» є жінка або ж людина, яка за станом свого здоров’я чи в міру своїх обмежених фізичних можливостей не може самостійно здійснити подальше переміщення багажу, що далі робити?… про це ви не подумали?!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
Готові в усьому розібратися, тому просимо вас надати номер накладної. Обіцяємо все перевірити та обов’язково вас проінформувати.