Хочу звернути увагу керівництва Нова пошта та громадськості на порушення прав споживачів, з яким особисто зіткнувся у відділенні компанії.
Працівники відділення безпідставно відмовили мені у можливості розпакувати заводську плівку, оглянути товар і перевірити його стан до моменту оплати чи підпису документів про отримання у присутності працівника нової пошти. Такі дії є незаконними та суперечать як українському законодавству, так і офіційним правилам самої компанії.
Відповідно до: Закону України “Про захист прав споживачів”, ст. 4 та ст. 8 — споживач має право перевірити якість, комплектність і відповідність товару до оплати.
Постанови КМУ №270 від 05.03.2009 “Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку”, п. 64 — одержувач має право перевірити цілісність упаковки та вимагати перевірки вмісту в присутності працівника поштового зв’язку.
Публічного договору (оферти) ТОВ “Нова пошта”.
Тобто споживач має повне законне право розпакувати заводську плівку та оглянути товар до оплати, у присутності працівника відділення. Відмова у цьому є порушенням прав споживача та створює підстави для звернення до: Офіс Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (Омбудсмен), Державна податкова служба України (ДПС), Державна служба з питань безпеки на транспорті, Держпродспоживслужба України та інші….
Достоинства:
В цієї компанії плюсів немає і напевно не буде! Компанія з кожним днем стає все гірше!!!
Недостатки:
- обман клієнта
- завищення доставки
- порушення законодавства України
- некомпетентність працівників
- та багато іншого, на цю лайно пошту не вистачає символів, щоб описати який саме жах тут твориться!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
З КОЖНИМ ДНЕМ ВСЕ ГІРШЕ ? - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Працівники відділення безпідставно відмовили мені у можливості розпакувати заводську плівку, оглянути товар і перевірити його стан до моменту оплати чи підпису документів про отримання у присутності працівника нової пошти. Такі дії є незаконними та суперечать як українському законодавству, так і офіційним правилам самої компанії.
Відповідно до:
Закону України “Про захист прав споживачів”,
ст. 4 та ст. 8 — споживач має право перевірити якість, комплектність і відповідність товару до оплати.
Постанови КМУ №270 від 05.03.2009 “Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку”,
п. 64 — одержувач має право перевірити цілісність упаковки та вимагати перевірки вмісту в присутності працівника поштового зв’язку.
Публічного договору (оферти) ТОВ “Нова пошта”.
Тобто споживач має повне законне право розпакувати заводську плівку та оглянути товар до оплати, у присутності працівника відділення.
Відмова у цьому є порушенням прав споживача та створює підстави для звернення до: Офіс Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (Омбудсмен), Державна податкова служба України (ДПС), Державна служба з питань безпеки на транспорті, Держпродспоживслужба України та інші….
отзыв
Комментарии к отзыву