Павло Отзыв написан понедельник, 8 сентября40 просмотров
Хочу поділитися гірким досвідом користування поштоматів Нової Пошти. Робив замовлення на одній з інтернет крамниць. В мене не відкрилася комірка, звернувся в підтримку, вони сказали надішлють спеціаліста. Отримання не підтверджував, але вони самі через 15 хвилин після скарги підтвердили отримання і продавець отримав гроші. Дзвонять на наступний день кажуть був технік ничого не знайшов, ви "лох", компенсації не буде, типу ми не можемо перевірити чи не забрали ви її самі. Як я її міг забрати якщо комірка не відкрилася? А може то технік її вкрав і сказав нічого там не було? Хоч і не великі гроші, але всеодно осад залишився. Комірка не відкрилась, вони самі підтвердили отримання, я не натискав підтвердити, гроші продавець отримав, а мене розвели. Будьте обережні, та краще замовляйте на відділення, там хоч камери є. 1 согласен
Це ПромОплата, навіть в вашому додатку це вказано. Як так вийшло що 200грн? Оціночна вартість завжди вказується як на сайті при замовленні, я сам відправляв ОЛХ доставку (працює як і пррм) і знаю яка вартість ставиться. Трохи нестиковочка у вас, розумієте?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Втратили вантаж та роблять з клієнта лоха - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Хочу поділитися гірким досвідом користування поштоматів Нової Пошти.
Робив замовлення на одній з інтернет крамниць.
В мене не відкрилася комірка, звернувся в підтримку, вони сказали надішлють спеціаліста.
Отримання не підтверджував, але вони самі через 15 хвилин після скарги підтвердили отримання і продавець отримав гроші.
Дзвонять на наступний день кажуть був технік ничого не знайшов, ви "лох", компенсації не буде, типу ми не можемо перевірити чи не забрали ви її самі. Як я її міг забрати якщо комірка не відкрилася? А може то технік її вкрав і сказав нічого там не було?
Хоч і не великі гроші, але всеодно осад залишився.
Комірка не відкрилась, вони самі підтвердили отримання, я не натискав підтвердити, гроші продавець отримав, а мене розвели.
Будьте обережні, та краще замовляйте на відділення, там хоч камери є.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної.
Додатково все перевіримо.
І ще мені кажуть що оціночна вартість 200грн.
Але це ПромОплата, таке просто неможливо, реальна вартість 2999грн, я скидав скріншоти.
Можлива сума компенсації залишається незмінною - 200 грн.
Якщо вас влаштовує ця сума, то ми передамо інформацію для подальшого зарахування.
Чи підходить вам?
Це ПромОплата, навіть в вашому додатку це вказано. Як так вийшло що 200грн? Оціночна вартість завжди вказується як на сайті при замовленні, я сам відправляв ОЛХ доставку (працює як і пррм) і знаю яка вартість ставиться. Трохи нестиковочка у вас, розумієте?