Жахливий сервіс. Як завжди, все погано. З самого ранку я залишила звернення з проханням якнайшвидше доставити посилку, адже в ній були важливі для мене препарати. На 14:23 зі мною досі ніхто навіть не зв’язався. Служба підтримки – відсутня! Часовий проміжок доставки було вказано з 12:30 до 14:30. Кур'єр зателефонував, запитав, чи я на місці і куди доставити, але з’явився лише через 40 хвилин після дзвінка. Більше того, ще близько 12:00 я сама дзвонила кур’єру з проханням, по можливості, пришвидшити доставку. Але навпаки – мою посилку привезли в саму останню чергу. Не знаю навіть, як це коментувати. 2 согласны 1 не согласен
Нам дуже прикро, що вам довелося самостійно телефонувати й чекати довше, ніж очікувалося. Сподіваємось, що наступного разу ви отримаєте саме той рівень сервісу, якого заслуговуєте. Дякуємо, що поділилися ситуацією.
Ваше повідомлення — це класичний приклад того, як «Нова пошта» намагається зробити вигляд, що реагує, не зробивши абсолютно нічого по суті. Я вирішувала проблему, створену вами, самостійно — і ще маю слухати порожні вибачення?
Замість очікуваного сервісу я отримала зневагу, ігнорування і витрачений час. Сподіваюся, що у вас є не тільки «сподівання на краще в майбутньому», а й реальні механізми для усунення подібних порушень.
І не потрібно цього примітивного "прикро". Потрібно відповідати за свої зобов’язання й поважати клієнта. Сервіс, якого я заслуговую, — це не «надія на краще», а елементарне виконання вами своєї роботи.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливий сервіс! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
З самого ранку я залишила звернення з проханням якнайшвидше доставити посилку, адже в ній були важливі для мене препарати. На 14:23 зі мною досі ніхто навіть не зв’язався. Служба підтримки – відсутня!
Часовий проміжок доставки було вказано з 12:30 до 14:30. Кур'єр зателефонував, запитав, чи я на місці і куди доставити, але з’явився лише через 40 хвилин після дзвінка.
Більше того, ще близько 12:00 я сама дзвонила кур’єру з проханням, по можливості, пришвидшити доставку. Але навпаки – мою посилку привезли в саму останню чергу.
Не знаю навіть, як це коментувати.
2 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що вам довелося самостійно телефонувати й чекати довше, ніж очікувалося. Сподіваємось, що наступного разу ви отримаєте саме той рівень сервісу, якого заслуговуєте. Дякуємо, що поділилися ситуацією.
Замість очікуваного сервісу я отримала зневагу, ігнорування і витрачений час. Сподіваюся, що у вас є не тільки «сподівання на краще в майбутньому», а й реальні механізми для усунення подібних порушень.
І не потрібно цього примітивного "прикро". Потрібно відповідати за свої зобов’язання й поважати клієнта. Сервіс, якого я заслуговую, — це не «надія на краще», а елементарне виконання вами своєї роботи.