Анна: Намагалася скористатися промокодом для оплати доставки, але він не спрацював — ймовірно, через якусь технічну помилку. Оформила звернення ще вранці, але оператор зв'язався лише ввечері, коли посилку вже було отримано та повністю оплачено отримувачем. Зважаючи на це - запропонувала хоча б надати отримувачу промокод на безкоштовну доставку на майбутнє —... 01.06.2025
Анна: Враховуючи попередній інцидент з повною відсутністю сервісу та симуляцією роботи з боку служби підтримки «Нової пошти», я буду фіксувати кожну провальну ситуацію публічно. Черговий приклад: звичайне пересилання по Києву. Відправлення прибуває в адресне депо о 17:35 — і лежить там 13 годин(!), перш ніж просто виїхати в поштомат. Це взагалі... 23.05.2025
Анна: Жахливий сервіс. Як завжди, все погано. З самого ранку я залишила звернення з проханням якнайшвидше доставити посилку, адже в ній були важливі для мене препарати. На 14:23 зі мною досі ніхто навіть не зв’язався. Служба підтримки – відсутня! Часовий проміжок доставки було вказано з 12:30 до 14:30. Кур'єр зателефонував, запитав,... 22.05.2025