Роксолана Отзыв написан 8 апреля, 2025 год32 просмотра
Відправляла в Україну свої ж вживані речі в трьох коробках (20810000067795, 20810000074014, 20810000067744) за кожну оплачено 61 євро Новій Пошті. Всі коробки були відкриті і в кожній речі перебиралися або на митниці, або працівниками Нової Пошти. В результаті, з однієї з коробок пропала ціла коробка вживаної косметики і лаків для нігтів. Немислимо, але голота з Нової Пошти спокусилася навіть на вживаний дезодорант, пудру і віск для волосся, а також упаковку прокладок! Украдений цілий набір вживаних лаків для нігтів ORLY (12 флаконів), змивка для нігтів ORLY, розчинник для лаків ORLY. Найбільше вразило, що вкрали навіть пляшку з вживаним добривом для орхідей і флакон для швидкої реанімації рослин. Звісно, крали те, що задекларовано за мінімальною ціною, бо лаки я задекларувала як вживані, а косметику взагалі не декларувала. Подала заяви онлайн і оффлайн, проте більше з ГОЛОТОЮ справ не матиму. На кожному кроці трублять про відкриття нових відділень в Європі, але ГОЛОТА сервісу так і не навчилася надавати. Бажаю Новій Пошті швидкого банкрутства!
Ваша претензія була розглянута згідно з умовами договору та митного законодавства. Компенсація розраховується відповідно до задекларованої клієнтом вартості та типу відправлення (у цьому випадку — особисті вживані речі). На жаль, якщо задекларована сума є значно меншою за фактичну вартість вмісту, ми обмежені у можливості виплатити повну компенсацію. Щодо питань безпеки та розслідувань: усі звернення розглядаються, і в разі виявлення порушень вживаються відповідні заходи. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією і ще раз просимо вибачення за завдані незручності.
Якщо у вас існує служба безпеки, то прошу вказати ім"я та прізвище злодіїв, де відбулася крадіжка і яке покарання для злодіїв. Цікаво послухати ваші байки...З дня відправлення (28.03.2025) пройшло 13 днів і чомусь ваша неіснуюча служба безпеки допустила крадіжу. До того ж, за 13 днів неіснуюча служба безпеки вже могла провести розслідування і повернути вкрадені речі. З нетерпінням чекатиму на результати розслідування неіснуючої служби безпеки.
П.С. Пріоритети компанії очевидні - дешевше найняти відділ ПР і комунікації ніж кваліфікованих фахівців служби безпеки та інвестувати у відекамери та фіксацію оброблення відправлень.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка з вами трапилась. Ми повністю розуміємо ваше обурення та прикрість від втрати особистих речей — для нас це також є неприйнятним випадком. Бачимо, що ваші звернення були розглянуті, і компенсацію за поданими претензіями вже виплачено. Ми щиро шкодуємо, що ви зіткнулись із таким досвідом і ще раз просимо вибачення за завдані незручності.
1. Офіційної відповіді від Nova Global не отримано;
2. Імена та прізвища осіб, що крадуть речі з міжнародних посилок не названі Nova Global, а отже в компанії або не існує служби безпеки, або компанія покриває злодіїв, а значить є співучасником злочинів;
3. З цього випливає, що крадіжки продовжуватимуться і будуть покриватися компанією; активність комунікаційного відділу Nova Global додатково підтверджує пріоритети компанії, бо дешевше найняти комунікаторів, ніж інвестувати в службу безпеки, фото та відеофіксацію перевірки міжнародних відправлень.
Ваша компенсація склала 540 грн, тому що я заявила вживані речі і вказала мінімальну суму. Щоб купити ці ж вкрадені артикули Orly лаки для нігтів, мені потрібно витратити в середньому по 7 євро/шт., тобто 84 євро за 12 флаконів - https://www.notino.ua/orly/. І це не враховуючи вартість вкраденої косметики. Тому прошу ПР відділ не вискакувати з недолугими коментарями, про те "як ми дбаємо про наших клієнтів".
А тепер трохи внутрішньої кухні Nova Global, яка належить власниками Нова Пошта. Виявляється, рекламацією займається юридичний відділ і звісно, відділу безпеки в принципі не існує. Це добре видно в переліку працівників і їхніх посад - https://www.linkedin.com/company/nova-poshta-global/people/?viewAsMember=true . Тобто, з"ясуванням хто, де і коли вкрав, в компанії не займаються. У юридичного відділу є ліміти компенсації і, якщо вони вкладаються в ліміт, то компенсують, якщо заявлена в декларації клієнтом сума вища ліміту юридичного відділу, то в компенсації вам відмовлять. Це дає величезний простір для дій непокараній ГОЛОТІ з Nova Global: красти у відправленнях, де вказані вживані речі і речі задекларовані за мінімальною ціною.
Висновок, недорозвинена і недолуга компанія Nova Global пхається на європейські ринки і заявляє про високу якість послуг. Проте не здатна забезпечити ні фіксацію відеокамерами процесу огляду відправлень, ні провести адекватне розслідування. Така компанія приречена на провал, бо ні один європеєць не потерпить крадіжок з компенсаціями чи без. Клієнтами Nova Global є поки що переважно українці і добитися через українські суди адекватної компенсації важко. Але в європейських судах все буде не на користь Nova Global. Тому бажаю найшвидшого банкрутства Nova Global!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Вкрадені речі в міжнародній посилці - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
П.С. Пріоритети компанії очевидні - дешевше найняти відділ ПР і комунікації ніж кваліфікованих фахівців служби безпеки та інвестувати у відекамери та фіксацію оброблення відправлень.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка з вами трапилась. Ми повністю розуміємо ваше обурення та прикрість від втрати особистих речей — для нас це також є неприйнятним випадком. Бачимо, що ваші звернення були розглянуті, і компенсацію за поданими претензіями вже виплачено. Ми щиро шкодуємо, що ви зіткнулись із таким досвідом і ще раз просимо вибачення за завдані незручності.
1. Офіційної відповіді від Nova Global не отримано;
2. Імена та прізвища осіб, що крадуть речі з міжнародних посилок не названі Nova Global, а отже в компанії або не існує служби безпеки, або компанія покриває злодіїв, а значить є співучасником злочинів;
3. З цього випливає, що крадіжки продовжуватимуться і будуть покриватися компанією; активність комунікаційного відділу Nova Global додатково підтверджує пріоритети компанії, бо дешевше найняти комунікаторів, ніж інвестувати в службу безпеки, фото та відеофіксацію перевірки міжнародних відправлень.
Бажаю Nova Global якнайшвидшого банкрутства!
Ваша компенсація склала 540 грн, тому що я заявила вживані речі і вказала мінімальну суму. Щоб купити ці ж вкрадені артикули Orly лаки для нігтів, мені потрібно витратити в середньому по 7 євро/шт., тобто 84 євро за 12 флаконів - https://www.notino.ua/orly/. І це не враховуючи вартість вкраденої косметики. Тому прошу ПР відділ не вискакувати з недолугими коментарями, про те "як ми дбаємо про наших клієнтів".
А тепер трохи внутрішньої кухні Nova Global, яка належить власниками Нова Пошта. Виявляється, рекламацією займається юридичний відділ і звісно, відділу безпеки в принципі не існує. Це добре видно в переліку працівників і їхніх посад - https://www.linkedin.com/company/nova-poshta-global/people/?viewAsMember=true . Тобто, з"ясуванням хто, де і коли вкрав, в компанії не займаються. У юридичного відділу є ліміти компенсації і, якщо вони вкладаються в ліміт, то компенсують, якщо заявлена в декларації клієнтом сума вища ліміту юридичного відділу, то в компенсації вам відмовлять. Це дає величезний простір для дій непокараній ГОЛОТІ з Nova Global: красти у відправленнях, де вказані вживані речі і речі задекларовані за мінімальною ціною.
Висновок, недорозвинена і недолуга компанія Nova Global пхається на європейські ринки і заявляє про високу якість послуг. Проте не здатна забезпечити ні фіксацію відеокамерами процесу огляду відправлень, ні провести адекватне розслідування. Така компанія приречена на провал, бо ні один європеєць не потерпить крадіжок з компенсаціями чи без. Клієнтами Nova Global є поки що переважно українці і добитися через українські суди адекватної компенсації важко. Але в європейських судах все буде не на користь Nova Global. Тому бажаю найшвидшого банкрутства Nova Global!