Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Вкрадені речі в міжнародній посилці - Відгуки про НОВА ПОШТА
відгук
Коментарі до відгуку
П.С. Пріоритети компанії очевидні - дешевше найняти відділ ПР і комунікації ніж кваліфікованих фахівців служби безпеки та інвестувати у відекамери та фіксацію оброблення відправлень.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка з вами трапилась. Ми повністю розуміємо ваше обурення та прикрість від втрати особистих речей — для нас це також є неприйнятним випадком. Бачимо, що ваші звернення були розглянуті, і компенсацію за поданими претензіями вже виплачено. Ми щиро шкодуємо, що ви зіткнулись із таким досвідом і ще раз просимо вибачення за завдані незручності.
1. Офіційної відповіді від Nova Global не отримано;
2. Імена та прізвища осіб, що крадуть речі з міжнародних посилок не названі Nova Global, а отже в компанії або не існує служби безпеки, або компанія покриває злодіїв, а значить є співучасником злочинів;
3. З цього випливає, що крадіжки продовжуватимуться і будуть покриватися компанією; активність комунікаційного відділу Nova Global додатково підтверджує пріоритети компанії, бо дешевше найняти комунікаторів, ніж інвестувати в службу безпеки, фото та відеофіксацію перевірки міжнародних відправлень.
Бажаю Nova Global якнайшвидшого банкрутства!
Ваша компенсація склала 540 грн, тому що я заявила вживані речі і вказала мінімальну суму. Щоб купити ці ж вкрадені артикули Orly лаки для нігтів, мені потрібно витратити в середньому по 7 євро/шт., тобто 84 євро за 12 флаконів - https://www.notino.ua/orly/. І це не враховуючи вартість вкраденої косметики. Тому прошу ПР відділ не вискакувати з недолугими коментарями, про те "як ми дбаємо про наших клієнтів".
А тепер трохи внутрішньої кухні Nova Global, яка належить власниками Нова Пошта. Виявляється, рекламацією займається юридичний відділ і звісно, відділу безпеки в принципі не існує. Це добре видно в переліку працівників і їхніх посад - https://www.linkedin.com/company/nova-poshta-global/people/?viewAsMember=true . Тобто, з"ясуванням хто, де і коли вкрав, в компанії не займаються. У юридичного відділу є ліміти компенсації і, якщо вони вкладаються в ліміт, то компенсують, якщо заявлена в декларації клієнтом сума вища ліміту юридичного відділу, то в компенсації вам відмовлять. Це дає величезний простір для дій непокараній ГОЛОТІ з Nova Global: красти у відправленнях, де вказані вживані речі і речі задекларовані за мінімальною ціною.
Висновок, недорозвинена і недолуга компанія Nova Global пхається на європейські ринки і заявляє про високу якість послуг. Проте не здатна забезпечити ні фіксацію відеокамерами процесу огляду відправлень, ні провести адекватне розслідування. Така компанія приречена на провал, бо ні один європеєць не потерпить крадіжок з компенсаціями чи без. Клієнтами Nova Global є поки що переважно українці і добитися через українські суди адекватної компенсації важко. Але в європейських судах все буде не на користь Nova Global. Тому бажаю найшвидшого банкрутства Nova Global!