Ольга Отзыв написан 22 марта, 2025 год23 просмотра
Відправляла посуд, гарно запакувала дома сама підручними матеріалами - ящик, пінопласт, бумага ( тисячу разів так пакувала, відправляла різними перевізниками в тому числі і новою поштою, ніразу нічого не билося ).Сьогодні оператор доколупалася - неправильно упаковано, потрібно все в пупиришкі, двойний гофрокартон, хоча в надійності свого пакування я впевнена і впершу чергу зацікавлена але оператор нічого чути не хоче або пупиришки або не приймає посилку. ( Ще й розпочалася тривога - взагалі не до розмов - відділення закривається ). Вобщем при вартості посилки 450 грн вартість доставки нарахували 245 грн. Складається враження, що перед компанією в першу чергу стоїть завдання максимально розвести клієнта на гроші а не надати якісну послугу. 2 согласны
Віримо, що подальша співпраця даруватиме виключно позитивні враження 😉 Обов'язково передамо вашу скаргу керівництву. Будемо працювати над помилками та вдосконалюватись. Сподіваємось, що у майбутньому це не повториться та будемо зажди раді вас бачити 💜
Ну а я сподіваюсь, що мою скаргу-пропозицію дійсно розглянуть, придумають як не допускати таких ситуацій в подальшому і все не закінчиться тільки гарними словами.
Ми завжди стараємося доставити вантаж до отримувача цілим і неушкодженим. Можливо навіть якщо вантаж іде в заводському пакуванні, то воно може бути недостатньо міцним, аби запобігати можливим пошкодженням при транспортуванні. Тому індивідуально і приймаються рішення щодо пакування вантажів. Також пропонуємо подарунок коштом компанії, аби покращити ваш настрій. Чи можна відправити його на дані відправника за накладною?
Доброго ранку. Цікаво виходить, в першому повідомленні Ви відповіли - повинні відповідати стандартам нової пошти, в другому - рішення по пакуванню приймаються індивідуально. В принципі, не здивували, щось подібне передбачала.
А на рахунок подарунка :
- якщо це якась дрібничка ( наприклад чашка ) з фірмовим написом то не варто, я ж не мазохістка щоб власноруч збішувати власний тиск ;
- якщо ж це промокод із шаленою знижкою на наступну відправку, то теж не варто, все одно я ним не скористаюсь ( я і раніше не часто користувалася послугами компанії, а тепер тим паче, слава Богу вибір є ).
Буду вдячна якщо мою скаргу-пропозицію передасте " вгору по сходинці ", працівникам які приймають рішення. Повторюсь - надайте можливість клієнту взяти на себе відповідальність за пакування і відмовитись ( в разі належного поводження на складі, при завантаженні-розвантаженні, транспортуванні ) від компенсації за можливо пошкоджений вантаж ( письмова заява, тощо ),
Цім правилам мігби позаздрити керівник всесвітньо відомої фірми ( скорочено ) " Рога та Копита ".
В правилах повинні бути вказані певні умови яким повинно відповідати пакування, а не обов"язкова вимога - пупиришки, двойний гофрокартон.
Ось для прикладу :
1. Витяг з інтернету : Покладіть вміст посилки у коробку. Заповніть пустоти наповнювачем (наприклад, зім'ятим чи нарізаним папером, текстилем). Вміст посилки не повинен вільно пересуватися у коробці. Якщо у посилці декілька товарів, загорніть кожен у пом'якшувальний матеріал та скріпіть одне з одним скотчем ;
2. Заводські упаковки ( з того, що є в наявності, фото нижче ) світильника та ламп - різні виробники,різні товари ( теж крихкі ), але пакування також не передбачає ні пупиришків, ні подвійного гофрокартону. Виходить заводська упаковка теж не відповідає правилам пакування нової пошти, але ж завод в першу чергу зацікавлений в цілісності своєї продукціі. На коробках є значки які передбачають певні обмеження при зберіганні, погрузці-вигрузці, транспортуванні виробів але вони не зобов"язують, наприклад, зберігати вироби тільки в кірпічних приміщеннях, навантажувати
тільки вантажниками з вищою освітою або перевозити тільки на задньому сідінні легкового авто і т.п., головне - це виконання певних умов.
. Перед цім ( десь весна -літо ) відсилала світильник у заводській упаковці ( фото ), причепилися потрібно ще один ящик , ладно хай буде, цікаво як тепер буде - заводський ящик замотаєте в пупиришки, подвійний гофрокартон та й покладете у " фірменний " ящик. Питання навіщо - відповідь напрошується " хапанути " побільше прибутку . Завдання нової пошти максимально витягнути грошей з клієнта і правила пакування цьому сприяють ( точніше вони писані відштовхуючись від цього ) тому, що людина яка не займається регулярними відправками ( не інтернет магазин ) не буде купувати рулони пупиришків і подвійного гофрокартону, виходить додаткова річ ( послуга ) яку можна продати ( нав"язати ).
Якщо ж завдання в іншому - або надайте можливість клієнту взяти на себе відповідальність за пакування і відмовитись ( в разі належного поводження на складі, при завантаженні-розвантаженні, транспортуванні ) від компенсації за можливо пошкоджений вантаж ( письмова заява, тощо ) або в таких випадках ( коли оператор вважає, що це потрібно ) пакуйте безкоштовно, вартість доставки, на мою думку, може це забезпечити.
На жаль я не зфотографувала своє пакування і не можу наглядно ( тільки на словах ) підтвердити надійність своєї упаковки, підтверджую тільки те, що моє пакування не відповідало вимогам нової пошти, моя накладна 59001342529226, до конкретного оператора претензій не маю ( він діяв згідно вимог нової пошти ), претензія тільки до компанії.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нав"язування послуги або развод на гроші ( опція від нової пошти ) - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Складається враження, що перед компанією в першу чергу стоїть завдання максимально розвести клієнта на гроші а не надати якісну послугу.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми завжди стараємося доставити вантаж до отримувача цілим і неушкодженим. Можливо навіть якщо вантаж іде в заводському пакуванні, то воно може бути недостатньо міцним, аби запобігати можливим пошкодженням при транспортуванні. Тому індивідуально і приймаються рішення щодо пакування вантажів. Також пропонуємо подарунок коштом компанії, аби покращити ваш настрій. Чи можна відправити його на дані відправника за накладною?
А на рахунок подарунка :
- якщо це якась дрібничка ( наприклад чашка ) з фірмовим написом то не варто, я ж не мазохістка щоб власноруч збішувати власний тиск ;
- якщо ж це промокод із шаленою знижкою на наступну відправку, то теж не варто, все одно я ним не скористаюсь ( я і раніше не часто користувалася послугами компанії, а тепер тим паче, слава Богу вибір є ).
Буду вдячна якщо мою скаргу-пропозицію передасте " вгору по сходинці ", працівникам які приймають рішення. Повторюсь - надайте можливість клієнту взяти на себе відповідальність за пакування і відмовитись ( в разі належного поводження на складі, при завантаженні-розвантаженні, транспортуванні ) від компенсації за можливо пошкоджений вантаж ( письмова заява, тощо ),
Будемо вдячні за номер накладної, аби все перевірити.
В правилах повинні бути вказані певні умови яким повинно відповідати пакування, а не обов"язкова вимога - пупиришки, двойний гофрокартон.
Ось для прикладу :
1. Витяг з інтернету : Покладіть вміст посилки у коробку. Заповніть пустоти наповнювачем (наприклад, зім'ятим чи нарізаним папером, текстилем). Вміст посилки не повинен вільно пересуватися у коробці. Якщо у посилці декілька товарів, загорніть кожен у пом'якшувальний матеріал та скріпіть одне з одним скотчем ;
2. Заводські упаковки ( з того, що є в наявності, фото нижче ) світильника та ламп - різні виробники,різні товари ( теж крихкі ), але пакування також не передбачає ні пупиришків, ні подвійного гофрокартону. Виходить заводська упаковка теж не відповідає правилам пакування нової пошти, але ж завод в першу чергу зацікавлений в цілісності своєї продукціі. На коробках є значки які передбачають певні обмеження при зберіганні, погрузці-вигрузці, транспортуванні виробів але вони не зобов"язують, наприклад, зберігати вироби тільки в кірпічних приміщеннях, навантажувати
тільки вантажниками з вищою освітою або перевозити тільки на задньому сідінні легкового авто і т.п., головне - це виконання певних умов.
. Перед цім ( десь весна -літо ) відсилала світильник у заводській упаковці ( фото ), причепилися потрібно ще один ящик , ладно хай буде, цікаво як тепер буде - заводський ящик замотаєте в пупиришки, подвійний гофрокартон та й покладете у " фірменний " ящик. Питання навіщо - відповідь напрошується " хапанути " побільше прибутку . Завдання нової пошти максимально витягнути грошей з клієнта і правила пакування цьому сприяють ( точніше вони писані відштовхуючись від цього ) тому, що людина яка не займається регулярними відправками ( не інтернет магазин ) не буде купувати рулони пупиришків і подвійного гофрокартону, виходить додаткова річ ( послуга ) яку можна продати ( нав"язати ).
Якщо ж завдання в іншому - або надайте можливість клієнту взяти на себе відповідальність за пакування і відмовитись ( в разі належного поводження на складі, при завантаженні-розвантаженні, транспортуванні ) від компенсації за можливо пошкоджений вантаж ( письмова заява, тощо ) або в таких випадках ( коли оператор вважає, що це потрібно ) пакуйте безкоштовно, вартість доставки, на мою думку, може це забезпечити.
На жаль я не зфотографувала своє пакування і не можу наглядно ( тільки на словах ) підтвердити надійність своєї упаковки, підтверджую тільки те, що моє пакування не відповідало вимогам нової пошти, моя накладна 59001342529226, до конкретного оператора претензій не маю ( він діяв згідно вимог нової пошти ), претензія тільки до компанії.