Нав"язування послуги або развод на гроші ( опція від нової пошти ) - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 22 березня, 2025 год 23 перегляда
Відправляла посуд, гарно запакувала дома сама підручними матеріалами - ящик, пінопласт, бумага ( тисячу разів так пакувала, відправляла різними перевізниками в тому числі і новою поштою, ніразу нічого не билося ).Сьогодні оператор доколупалася - неправильно упаковано, потрібно все в пупиришкі, двойний гофрокартон, хоча в надійності свого пакування я впевнена і впершу чергу зацікавлена але оператор нічого чути не хоче або пупиришки або не приймає посилку. ( Ще й розпочалася тривога - взагалі не до розмов - відділення закривається ). Вобщем при вартості посилки 450 грн вартість доставки нарахували 245 грн.
Складається враження, що перед компанією в першу чергу стоїть завдання максимально розвести клієнта на гроші а не надати якісну послугу.

2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 25 березня, 2025 год
Віримо, що подальша співпраця даруватиме виключно позитивні враження 😉 Обов'язково передамо вашу скаргу керівництву. Будемо працювати над помилками та вдосконалюватись. Сподіваємось, що у майбутньому це не повториться та  будемо зажди раді вас бачити 💜
Ольга 25 березня, 2025 год
Ну а я сподіваюсь, що мою скаргу-пропозицію дійсно розглянуть, придумають як не допускати таких ситуацій в подальшому і все не закінчиться тільки гарними словами.
Відповідь представника Новая Почта 25 березня, 2025 год
Доброго ранку, Ольго!

Ми завжди стараємося доставити вантаж до отримувача цілим і неушкодженим. Можливо навіть якщо вантаж іде в заводському пакуванні, то воно може бути недостатньо міцним, аби запобігати можливим пошкодженням при транспортуванні. Тому індивідуально і приймаються рішення щодо пакування вантажів. Також пропонуємо подарунок коштом компанії, аби покращити ваш настрій. Чи можна відправити його на дані відправника за накладною?
Ольга 25 березня, 2025 год
Доброго ранку. Цікаво виходить, в першому повідомленні Ви відповіли - повинні відповідати стандартам нової пошти, в другому - рішення по пакуванню приймаються індивідуально. В принципі, не здивували, щось подібне передбачала.

А на рахунок подарунка :

- якщо це якась дрібничка ( наприклад чашка ) з фірмовим написом то не варто, я ж не мазохістка щоб власноруч збішувати власний тиск ;

- якщо ж це промокод із шаленою знижкою на наступну відправку, то теж не варто, все одно я ним не скористаюсь ( я і раніше не часто користувалася послугами компанії, а тепер тим паче, слава Богу вибір є ).

Буду вдячна якщо мою скаргу-пропозицію передасте " вгору по сходинці ", працівникам які приймають рішення. Повторюсь - надайте можливість клієнту взяти на себе відповідальність за пакування і відмовитись ( в разі належного поводження на складі, при завантаженні-розвантаженні, транспортуванні ) від компенсації за можливо пошкоджений вантаж ( письмова заява, тощо ),
Відповідь представника Новая Почта 24 березня, 2025 год
Дорий день! Посилки мають бути запаковані відповідно до стандартів пакування: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf

Будемо вдячні за номер накладної, аби все перевірити.
Ольга 24 березня, 2025 год
Цім правилам мігби позаздрити керівник всесвітньо відомої фірми ( скорочено ) " Рога та Копита ".

В правилах повинні бути вказані певні умови яким повинно відповідати пакування, а не обов"язкова вимога - пупиришки, двойний гофрокартон.

Ось для прикладу :

1. Витяг з інтернету : Покладіть вміст посилки у коробку. Заповніть пустоти наповнювачем (наприклад, зім'ятим чи нарізаним папером, текстилем). Вміст посилки не повинен вільно пересуватися у коробці. Якщо у посилці декілька товарів, загорніть кожен у пом'якшувальний матеріал та скріпіть одне з одним скотчем ;

2. Заводські упаковки ( з того, що є в наявності, фото нижче ) світильника та ламп - різні виробники,різні товари ( теж крихкі ), але пакування також не передбачає ні пупиришків, ні подвійного гофрокартону. Виходить заводська упаковка теж не відповідає правилам пакування нової пошти, але ж завод в першу чергу зацікавлений в цілісності своєї продукціі. На коробках є значки які передбачають певні обмеження при зберіганні, погрузці-вигрузці, транспортуванні виробів але вони не зобов"язують, наприклад, зберігати вироби тільки в кірпічних приміщеннях, навантажувати

тільки вантажниками з вищою освітою або перевозити тільки на задньому сідінні легкового авто і т.п., головне - це виконання певних умов.

. Перед цім ( десь весна -літо ) відсилала світильник у заводській упаковці ( фото ), причепилися потрібно ще один ящик , ладно хай буде, цікаво як тепер буде - заводський ящик замотаєте в пупиришки, подвійний гофрокартон та й покладете у " фірменний " ящик. Питання навіщо - відповідь напрошується " хапанути " побільше прибутку . Завдання нової пошти максимально витягнути грошей з клієнта і правила пакування цьому сприяють ( точніше вони писані відштовхуючись від цього ) тому, що людина яка не займається регулярними відправками ( не інтернет магазин ) не буде купувати рулони пупиришків і подвійного гофрокартону, виходить додаткова річ ( послуга ) яку можна продати ( нав"язати ).

Якщо ж завдання в іншому - або надайте можливість клієнту взяти на себе відповідальність за пакування і відмовитись ( в разі належного поводження на складі, при завантаженні-розвантаженні, транспортуванні ) від компенсації за можливо пошкоджений вантаж ( письмова заява, тощо ) або в таких випадках ( коли оператор вважає, що це потрібно ) пакуйте безкоштовно, вартість доставки, на мою думку, може це забезпечити.

На жаль я не зфотографувала своє пакування і не можу наглядно ( тільки на словах ) підтвердити надійність своєї упаковки, підтверджую тільки те, що моє пакування не відповідало вимогам нової пошти, моя накладна 59001342529226, до конкретного оператора претензій не маю ( він діяв згідно вимог нової пошти ), претензія тільки до компанії.




НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23677 відгуків / 5188111 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2009 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26672 відгука
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3669 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14020 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків