Завітала сьогодні у відділення НП 138 у м. Одеса, відправити і отримати дві посилки. Оператор відділення, обмацавши посилку, яка призначалася для відправлення - навушники у картонній коробці від виробника, загорнуті у стрейч-плівку - заявив, що пакування "хрупкоє" і відправлення він не прийме, беріть додатково нашу коробку. Звісно, "підходяща" коробка виявилася вдвічі більша за розміром за саму посилку, тож навушники в ній теліпались, як Бєлка зі Стрєлкою у далекім космосі. Надійно - аж слів нема.
Запропонувала написати відмову від претензій за неналежне пакування у випадку шкоди і відправити як принесла - нє, у нас "стандарти".
Я знатно оху... ох уж як здивувалася, бо місяцем раніше ці ж навушники прийшли до нас тією ж Новою поштою у власній коробці і в поліетиленовому мішечку, без всяких додаткових коробок. І чомусь тоді у НП не було ніяких претензій до пакування. Питаннячко: це у вас за місяць якісь нові правила ввели? Про які стандарти надійного пакування у вашій компанії взагалі може йти мова, якщо два оператори одну посилку відправляють як їм заманеться: захочу - в коробці, захочу - в палеті, захочу - і так згодиться. Як я, як клієнт, маю сприймати цю ситуацію? То один ваш оператор "нєдобдєл" або ж інший "пєрб...дєл"? Чи швидше, як у вас прийнято, злупив гроші за непотрібне додаткове пакування?
Наступний акт марлезонського балету почався при спробі забрати другу посилку. У підпису до чеку доєднала короткий чесний відгук про надані мені раніше послуги. Тож оператор, поклавши у касу гроші за доставку(!), заявив, що не віддасть вже оплачену посилку, доки не підпишу чек "нармальна". В які, поясніть, юридичні ворота влазить відмова віддати мені моє майно, за доставку якого я щойно сплатила, на підставі "мєнє подпісь нє нравіцца"?
Свою посилку я у ваших співробітників буквально відбила. Дякую, враження лишилися феєричні.
Якщо зацікавлять номера відправлення для чергових формальних відписок, шукайте за чеком у 138 відділенні. Там, попри істерику оператора, так і лишився підпис "Пошта гів...о". На інший за такого підходу до клієнтів можете не розраховувати.
Доброго ранку, Ольго! Для детального аналізу ситуації з пакуванням навушників та підписом чека, будь ласка, надайте номер посилки та дату й час звернення у відділення 🙏
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Yавязують додаткове пакування, щоб збільшити об'ємну вагу, стандартів пакування - 0 - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Запропонувала написати відмову від претензій за неналежне пакування у випадку шкоди і відправити як принесла - нє, у нас "стандарти".
Я знатно оху... ох уж як здивувалася, бо місяцем раніше ці ж навушники прийшли до нас тією ж Новою поштою у власній коробці і в поліетиленовому мішечку, без всяких додаткових коробок. І чомусь тоді у НП не було ніяких претензій до пакування. Питаннячко: це у вас за місяць якісь нові правила ввели? Про які стандарти надійного пакування у вашій компанії взагалі може йти мова, якщо два оператори одну посилку відправляють як їм заманеться: захочу - в коробці, захочу - в палеті, захочу - і так згодиться. Як я, як клієнт, маю сприймати цю ситуацію? То один ваш оператор "нєдобдєл" або ж інший "пєрб...дєл"? Чи швидше, як у вас прийнято, злупив гроші за непотрібне додаткове пакування?
Наступний акт марлезонського балету почався при спробі забрати другу посилку. У підпису до чеку доєднала короткий чесний відгук про надані мені раніше послуги. Тож оператор, поклавши у касу гроші за доставку(!), заявив, що не віддасть вже оплачену посилку, доки не підпишу чек "нармальна". В які, поясніть, юридичні ворота влазить відмова віддати мені моє майно, за доставку якого я щойно сплатила, на підставі "мєнє подпісь нє нравіцца"?
Свою посилку я у ваших співробітників буквально відбила. Дякую, враження лишилися феєричні.
Якщо зацікавлять номера відправлення для чергових формальних відписок, шукайте за чеком у 138 відділенні. Там, попри істерику оператора, так і лишився підпис "Пошта гів...о". На інший за такого підходу до клієнтів можете не розраховувати.
отзыв
Комментарии к отзыву