Yавязують додаткове пакування, щоб збільшити об'ємну вагу, стандартів пакування - 0 - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 3 березня, 2025 год
Завітала сьогодні у відділення НП 138 у м. Одеса, відправити і отримати дві посилки. Оператор відділення, обмацавши посилку, яка призначалася для відправлення - навушники у картонній коробці від виробника, загорнуті у стрейч-плівку - заявив, що пакування "хрупкоє" і відправлення він не прийме, беріть додатково нашу коробку. Звісно, "підходяща" коробка виявилася вдвічі більша за розміром за саму посилку, тож навушники в ній теліпались, як Бєлка зі Стрєлкою у далекім космосі. Надійно - аж слів нема.

Запропонувала написати відмову від претензій за неналежне пакування у випадку шкоди і відправити як принесла - нє, у нас "стандарти".

Я знатно оху... ох уж як здивувалася, бо місяцем раніше ці ж навушники прийшли до нас тією ж Новою поштою у власній коробці і в поліетиленовому мішечку, без всяких додаткових коробок. І чомусь тоді у НП не було ніяких претензій до пакування. Питаннячко: це у вас за місяць якісь нові правила ввели? Про які стандарти надійного пакування у вашій компанії взагалі може йти мова, якщо два оператори одну посилку відправляють як їм заманеться: захочу - в коробці, захочу - в палеті, захочу - і так згодиться. Як я, як клієнт, маю сприймати цю ситуацію? То один ваш оператор "нєдобдєл" або ж інший "пєрб...дєл"? Чи швидше, як у вас прийнято, злупив гроші за непотрібне додаткове пакування?

Наступний акт марлезонського балету почався при спробі забрати другу посилку. У підпису до чеку доєднала короткий чесний відгук про надані мені раніше послуги. Тож оператор, поклавши у касу гроші за доставку(!), заявив, що не віддасть вже оплачену посилку, доки не підпишу чек "нармальна". В які, поясніть, юридичні ворота влазить відмова віддати мені моє майно, за доставку якого я щойно сплатила, на підставі "мєнє подпісь нє нравіцца"?

Свою посилку я у ваших співробітників буквально відбила. Дякую, враження лишилися феєричні.

Якщо зацікавлять номера відправлення для чергових формальних відписок, шукайте за чеком у 138 відділенні. Там, попри істерику оператора, так і лишився підпис "Пошта гів...о". На інший за такого підходу до клієнтів можете не розраховувати.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 4 березня, 2025 год
Доброго ранку, Ольго! Для детального аналізу ситуації з пакуванням навушників та підписом чека, будь ласка, надайте номер посилки та дату й час звернення у відділення 🙏


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23750 відгуків / 5190309 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
674 відгука
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.2
26739 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2028 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.2
1263 відгука
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3624 відгука
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.5
186 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
350 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.5
1036 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3673 відгука
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.9
182 відгука