Olha Отзыв написан 18 января, 2025 год62 просмотра
Хочу поділитись своїм максимально негативним досвідом використання послуг міжнародної доставки від нової пошти. Вирішила відправити посилку із України в США. Посилка була відправлена 22 грудня, на разі вона ДОСІ не дійшла до одержувача. Посилку передали через Польщу у службу FedEx і вже у США 2 січня вона зупинилась на митниці і була там до 14 січня. Весь цей час я намагалась достукатись до служби підтримки клієнтів, дзвонила більше 7 разів і мені не допомогли НІЧИМ. Проблема у тому, що не хватало документів для митного оформлення і їх необхідно було заповнити. По-перше, одержувач не отримав документи для заповнення, друге я не мала даних для заповнення. Відповіді від служби підтримки були беззмістовними і мені просто копіювали статус посилки і просили заповнити документи, знаючи що їх у мене немає, надіслали інвойс який я не могла відкрити, від відповідей на конкретні питання - просто ухилялись. Коли я уточнювала скільки посилка може бути на митниці, мені сказали 2 місяці, а одразу на наступний день статус посилки - не можемо доставити, повертається до одержувача. На разі немає розуміння за які послуги я заплатила більше 1000 грн, посилка просто покаталась по Європі. Із спілкування із службою підтримки склалось враження, що вони не більш компетентні в таких ситуаціях ніж я. А найскладніше те що я не могла звʼязатись із FedEx напряму, а нова пошта сказали що FedEx їм не відповідає. А потім продовжували писати одне і те ж « заповніть документи». Номер відправлення 59500003067676. Для наступних відправок буду обирати іншу службу, бо ще один раз я це не витримаю. 1 согласен
Добрий день, Ольго! Отримали інформацію, що митне оформлення вантажів у країні отримувача відбувається незалежно від оголошеної вартості відправлення, розмитнення має виконати одержувач.
Разом з тим продовжуємо працювати над уточненням можливості повторної доставки, а також умов і вартості. Щойно отримаємо відповідь від партнера, одразу надамо інформацію вам.
Тобто тепер я ще маю розмитнювати посилку?І витрачати знову кошти, враховуючи що не по моїй вині посилка повертається. Повторна доставка за мої кошти (уточнюю це, бо отримала таку інформацію у листі, тут на сайті у відповіді чомусь не уточнено) - це не вирішення цієї ситуації.
Добрий день! Питання повторної доставки на запиті у партнерів. Митне оформлення вантажів у країні отримання лежить на отримувачі. Як буде надана відповідь, повідомимо вам.
Добрий день, Ольго! Бачимо, що вам уже було повідомлено, що відправлення було повернуто за номером 688074554754, через те, що час для надання документів для митного оформлення минув. Отримувач отримав усі інструкції для митного оформлення. Нам шкода, що така ситуація мала місце в нашій співпраці. Сподіваємось, що в майбутньому це не повториться 👌
Одержувач не отримав документів для заповнення, я про це писала і казала декілька разів і мені один із ваших працівник сказав що нова пошта напряму зв'яжеться із FedEx і потім відправить документи МЕНІ для заповнення. Але цього не відбулось. Чому мені один з ваших працівників у телефонному режимі сказав що відправлення може бути до 2-х місяців на митниці? Чи перевіряєте ви взагалі як спілкується ваші працівники з клієнтами і яку інформацію надають?
Чи буде відправляти нова пошта дане відправлення повторно? Мені за це казав один із ваших співробітників. Або яку альтернативу нова пошта може запропонувати? Бо я зі своєї сторони оплатила послуги у повній сумі, послуги які не були надані.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Міжнародна доставка у США - НЕ РЕКОМЕНДУЮ користуватись послугами нової пошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Разом з тим продовжуємо працювати над уточненням можливості повторної доставки, а також умов і вартості. Щойно отримаємо відповідь від партнера, одразу надамо інформацію вам.
Тобто тепер я ще маю розмитнювати посилку?І витрачати знову кошти, враховуючи що не по моїй вині посилка повертається. Повторна доставка за мої кошти (уточнюю це, бо отримала таку інформацію у листі, тут на сайті у відповіді чомусь не уточнено) - це не вирішення цієї ситуації.
Чи буде відправляти нова пошта дане відправлення повторно? Мені за це казав один із ваших співробітників. Або яку альтернативу нова пошта може запропонувати? Бо я зі своєї сторони оплатила послуги у повній сумі, послуги які не були надані.