Міжнародна доставка у США - НЕ РЕКОМЕНДУЮ користуватись послугами нової пошти - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 18 січня, 2025 год 62 перегляда
Хочу поділитись своїм максимально негативним досвідом використання послуг міжнародної доставки від нової пошти. Вирішила відправити посилку із України в США. Посилка була відправлена 22 грудня, на разі вона ДОСІ не дійшла до одержувача. Посилку передали через Польщу у службу FedEx і вже у США 2 січня вона зупинилась на митниці і була там до 14 січня. Весь цей час я намагалась достукатись до служби підтримки клієнтів, дзвонила більше 7 разів і мені не допомогли НІЧИМ. Проблема у тому, що не хватало документів для митного оформлення і їх необхідно було заповнити. По-перше, одержувач не отримав документи для заповнення, друге я не мала даних для заповнення. Відповіді від служби підтримки були беззмістовними і мені просто копіювали статус посилки і просили заповнити документи, знаючи що їх у мене немає, надіслали інвойс який я не могла відкрити, від відповідей на конкретні питання - просто ухилялись. Коли я уточнювала скільки посилка може бути на митниці, мені сказали 2 місяці, а одразу на наступний день статус посилки - не можемо доставити, повертається до одержувача. На разі немає розуміння за які послуги я заплатила більше 1000 грн, посилка просто покаталась по Європі. Із спілкування із службою підтримки склалось враження, що вони не більш компетентні в таких ситуаціях ніж я. А найскладніше те що я не могла звʼязатись із FedEx напряму, а нова пошта сказали що FedEx їм не відповідає. А потім продовжували писати одне і те ж « заповніть документи». Номер відправлення 59500003067676. Для наступних відправок буду обирати іншу службу, бо ще один раз я це не витримаю.
1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 22 січня, 2025 год
Добрий день, Ольго! Отримали інформацію, що митне оформлення вантажів у країні отримувача відбувається незалежно від оголошеної вартості відправлення, розмитнення має виконати одержувач.

Разом з тим продовжуємо працювати над уточненням можливості повторної доставки, а також умов і вартості. Щойно отримаємо відповідь від партнера, одразу надамо інформацію вам.
Olha 22 січня, 2025 год
Добрий вечір!

Тобто тепер я ще маю розмитнювати посилку?І витрачати знову кошти, враховуючи що не по моїй вині посилка повертається. Повторна доставка за мої кошти (уточнюю це, бо отримала таку інформацію у листі, тут на сайті у відповіді чомусь не уточнено) - це не вирішення цієї ситуації.
Відповідь представника Новая Почта 23 січня, 2025 год
Ольго, підкажіть, будь ласка, чи зв'язувались з вами з приводу повторної доставки відправлення?
Відповідь представника Новая Почта 23 січня, 2025 год
Добрий день! Питання повторної доставки на запиті у партнерів. Митне оформлення вантажів у країні отримання лежить на отримувачі. Як буде надана відповідь, повідомимо вам.
Відповідь представника Новая Почта 18 січня, 2025 год
Добрий день, Ольго! Бачимо, що вам уже було повідомлено, що відправлення було повернуто за номером 688074554754, через те, що час для надання документів для митного оформлення минув. Отримувач отримав усі інструкції для митного оформлення. Нам шкода, що така ситуація мала місце в нашій співпраці. Сподіваємось, що в майбутньому це не повториться 👌
Olha 18 січня, 2025 год
Зі своєї сторони я переслала у вашу службу підтримки всі емейли які отримав одержувач і там НЕ БУЛО вкладень. Як ще це можна пояснити?
Olha 18 січня, 2025 год
Одержувач не отримав документів для заповнення, я про це писала і казала декілька разів і мені один із ваших працівник сказав що нова пошта напряму зв'яжеться із FedEx і потім відправить документи МЕНІ для заповнення. Але цього не відбулось. Чому мені один з ваших працівників у телефонному режимі сказав що відправлення може бути до 2-х місяців на митниці? Чи перевіряєте ви взагалі як спілкується ваші працівники з клієнтами і яку інформацію надають?



Чи буде відправляти нова пошта дане відправлення повторно? Мені за це казав один із ваших співробітників. Або яку альтернативу нова пошта може запропонувати? Бо я зі своєї сторони оплатила послуги у повній сумі, послуги які не були надані.
Відповідь представника Новая Почта 18 січня, 2025 год
З'ясуємо ще деталі ситуації. Повернемось трішки пізніше 🤝


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23752 відгука / 5190408 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.2
26740 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.2
1264 відгука
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
674 відгука
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2028 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 2
14029 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.8
3624 відгука
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.5
186 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
350 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.5
1036 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3673 відгука