Анила Отзыв написан 28 декабря, 2024 год13 просмотров
З "Новою поштою" працюю давно, і проблеми часто траплялися. Та зараз от вперше отримую міжнародне відправлення через них і взагалі в шоці. Вчора тільки прийшло повідомлення, що посилка в Україні і посилання, де можна обрати зручне для мене відділення замість поштомату. Я обрала, до того ж виставила це відділення єдиним, на яке хочу отримувати міжнародні відправлення... І що? І нічого. Сьогодні приходить смс, що посилка вже в поштоматі, тож встановлюйте додаток, витрачайте мобільний інтернет (який мені взагалі не потрібний) та отримуйте в найближчі три дні, бо в поштоматах посилки довго не зберігаються. Яка різниця, що там клієнту зручно чи ні? Їм так захотілося. До того ж номер накладної змінився від учора. Вчора в кабінеті ще моєї посилки не було, сьогодні вже доставлено в поштомат і переадресація, звісно, платна. Таке враження, що тільки "Укрпошта" адекватно міжнародні посилки приймає та куди треба, доставляє! Що "Міст", що "НП" - аби підгадити клієнтам, зруйнувати плани та змусити встановити їхні непотрібні додатки!
Питання вже вирішено в телефонному режимі, посилка отримана. Дякую оператору, який оперативно все виправив.
Накладна спершу була 20710081457009, після переадресації - 59001292230832, в першій смс номеру вашої накладної не було, тільки номер замовлення TE0000000124939938NGUS.
огромное количество пришло и продолжает приходить именно в то отделение, которое и было выбрано в my.novaposhtaglobal.ua, тут вы явно что-то сделали не так
Все так було зроблено, і в програмі все правильно відображається (і вчора відображалося). В телефонному режимі оператор зробив переадресацію за рахунок НП, визнавши, що в них інформація відобразилася з затримкою (або кур'єр не перевірив її перед доставкою, бо мені перша смс прийшла о 11:36, я десь о 12:00-12:30 вибрала відділення, а відправлено посилку в Київ було приблизно о 15:30). Проблема в тому, що в кабінеті ця посилка вчора взагалі не відображалася - лише сьогодні, коли її вже доставили, тож переадресувати її самостійно я не встигла і так і не зрозуміла, чому номер змінили. В додатку видно всі посилки, навіть ті, що ще не в Україні (і там відділення правильне стоїть), але додаток мені довелося встановити теж сьогодні, бо якби мені переадресацію не зробили, то довелося б змінювати плани і їхати забирати посилку з поштомату. Взагалі, складається враження, що і НП, і Міст тупо намагаюся всім нав'язати свої додатки, бо на сайтах половини інформації немає.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Все гірше працюють - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
До того ж номер накладної змінився від учора. Вчора в кабінеті ще моєї посилки не було, сьогодні вже доставлено в поштомат і переадресація, звісно, платна.
Таке враження, що тільки "Укрпошта" адекватно міжнародні посилки приймає та куди треба, доставляє! Що "Міст", що "НП" - аби підгадити клієнтам, зруйнувати плани та змусити встановити їхні непотрібні додатки!
отзыв
Комментарии к отзыву
Накладна спершу була 20710081457009, після переадресації - 59001292230832, в першій смс номеру вашої накладної не було, тільки номер замовлення TE0000000124939938NGUS.