Анила: Пройшов рік, а ситуація незмінна: знову Міст відправляє посилку, куди їм хочеться замість найближчого відділення. При цьому, коли подібна ситуація була в минулому році, я скаржилася і спеціально встановила їхній дурнуватий додаток, визначивши улюблене відділення на майбутнє. І що? І нічого! Улюблене відділення вони видалили, знову відправили посилку в... 29.08.2025
Анила: Це якийсь жах почався. Шукаю роботу, тож мені досить часто телефонують з незнайомих номерів. І що? І нічого, через день приходять смс "Вам намагалися додзвонитися" - але викликів не було. Вже включила в налаштуваннях захист від спаму, бо блокувався чомусь не спам, а дзвінки від Хелсі та деяких державних органів,... 18.02.2025
Анила: З "Новою поштою" працюю давно, і проблеми часто траплялися. Та зараз от вперше отримую міжнародне відправлення через них і взагалі в шоці. Вчора тільки прийшло повідомлення, що посилка в Україні і посилання, де можна обрати зручне для мене відділення замість поштомату. Я обрала, до того ж виставила це відділення єдиним,... 28.12.2024
Анила: Мало того, що двічі зняли оплату за інтернет за один день (при відключенні на телефоні мобільної мережі взагалі), так тепер ще двічі зняли кошти за вихідні дзвінки - яких не було. Більше того, в ті дні, за які зняли кошти, навіть вхідних дзвінків не було! Якби не було все підв'язано... 15.12.2024
Анила: На жаль, сама вибрати поштову службу при замовленні не змогла. В результаті: моя посилка з Тему була адресована в поштомат замість відділення. При чому, поштомат не найближчий до дому, а в 15 хвилинах ходьби, і десь на ринку - навіть незрозуміло, де його там шукати взагалі! У мене немає ні... 10.12.2024
Анила: Замінила картку, щоб вставити в смартфон. Тут вже цікаво, бо нова коштує 50 грн та купу нервів - в тому ж "Київстарі" за 5 хвилин безкоштовно все зроблять та контакти зі старої сімки перенесуть, а тут - заплати, витрать півгодини на висіння на телефоні, а потім телефонуй на другий день,... 05.12.2024
Анила: Написала коректний та ввічливий відгук з бажанням побачити відповідь представника Київстара. Побачила купу ботів, що налетіли і почали звинувачувати мене чи то в роботі на ВФ, чи то на лайфселл, причому всі пишуть рашистською мовою. Подивилася на інші відгуки... І на кожну найменшу критику - та ж неадекватна реакція від... 02.01.2024
Анила: Дуже цікава ситуація з "компенсацією". У моїх батьків та бабусі київстарівські номери. Батькам надали компенсацію, як було обіцяно. А з бабусі гроші стягнути, довелося швидко поповнювати абонплату, бо через глюки додатку ще й не одразу помітили. Причому бабуся на контракті, на "льготному" тарифі для пенсіонерів, задля оформлення якого ми її... 02.01.2024
Анила: Дуже давно користуюся Водафоном. Були проблеми, були сварки, але всі оператори в Україні люблять дурити своїх клієнтів, тому терпіла. Принаймні, до ВФ можна було додзвонитися, бо до операторів Київстару і це проблемно зробити. Але тут така цікава річ... Коли Київстар безкоштовно замінює сім-картки своїх абонентів на сімки інших форматів, Водафон... 02.01.2024
Анила: Очевидно, что из-за обстрелов и повреждения критической инфраструктуры пострадали все, и веерные отключения - необходимость, которую нужно пережить. Но пока мобильные операторы и большинство провайдеров пытаются искать способы выкрутиться, покупают генераторы и новую аппаратуру, всячески стараются идти на встречу клиентам и поддерживать свою работу в это непростое время, "Ланет" поднимает... 08.11.2022
Анила: Худший банк из всех, с которыми приходилось сталкиваться. Приложение - просто кошмар наяву, не знаю, кто его придумывал. Лимит на количество операций в день увеличивали раз десять, СМС приходят, по факту - все равно тот лимит, который им хочется, выставляют. В итоге оплаты не проходят, сообщения о отмене платежей тоже... 28.01.2022
Анила: Что могу сказать. Подключались давно, как только Ланет зашёл в наш район. Прежде была Воля... и тут слова излишни. Нам был нужен пакет Интернет+ТВ (кабельное), а это проблема. Первый год все было идеально. Интернет летал, менеджеры Ланета звонили каждый месяц уточнить качество работы, все шикарно... Но с каждым годом проблем... 17.04.2021
Анила: Мой стаж - больше 6 лет. За это время пару раз были проблемы с интернетом, но решались сами собой прежде, чем я успевала всерьёз занервничать и позвонить в техподдержку. Ещё пару раз интернет отключали по тех.причинам, о чем заранее предупреждали. Качество - не то, чтоб идеальное, интернет довольно медленный, особенно... 17.04.2021
Анила: Попыталась посмотреть как-то, купившись на активную рекламу. Ожидала серьёзных пародий, как было на "Шоумастгон" или "Як дві краплі"... А по факту получила глупые кривляния под фанеру. Возможно, проблема в том, что я никогда не любила Пескова - а это именно его стиль "творчества". Возможно, в том, что я не увидела... 16.04.2021