Все гірше працюють - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 28 грудня, 2024 год 15 переглядів
З "Новою поштою" працюю давно, і проблеми часто траплялися. Та зараз от вперше отримую міжнародне відправлення через них і взагалі в шоці. Вчора тільки прийшло повідомлення, що посилка в Україні і посилання, де можна обрати зручне для мене відділення замість поштомату. Я обрала, до того ж виставила це відділення єдиним, на яке хочу отримувати міжнародні відправлення... І що? І нічого. Сьогодні приходить смс, що посилка вже в поштоматі, тож встановлюйте додаток, витрачайте мобільний інтернет (який мені взагалі не потрібний) та отримуйте в найближчі три дні, бо в поштоматах посилки довго не зберігаються. Яка різниця, що там клієнту зручно чи ні? Їм так захотілося.
До того ж номер накладної змінився від учора. Вчора в кабінеті ще моєї посилки не було, сьогодні вже доставлено в поштомат і переадресація, звісно, платна.
Таке враження, що тільки "Укрпошта" адекватно міжнародні посилки приймає та куди треба, доставляє! Що "Міст", що "НП" - аби підгадити клієнтам, зруйнувати плани та змусити встановити їхні непотрібні додатки!





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 30 грудня, 2024 год
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми перевірили інформацію.
Анила 30 грудня, 2024 год
Питання вже вирішено в телефонному режимі, посилка отримана. Дякую оператору, який оперативно все виправив.

Накладна спершу була 20710081457009, після переадресації - 59001292230832, в першій смс номеру вашої накладної не було, тільки номер замовлення TE0000000124939938NGUS.
Відповідь представника Новая Почта 30 грудня, 2024 год
Раді, що вже все вирішилось. Неодмінно працюватимемо над покращенням сервісу, аби не допустити подібного в майбутньому. Працюємо для вас 👌
Марлон 29 грудня, 2024 год
огромное количество пришло и продолжает приходить именно в то отделение, которое и было выбрано в my.novaposhtaglobal.ua, тут вы явно что-то сделали не так
Анила 29 грудня, 2024 год
Все так було зроблено, і в програмі все правильно відображається (і вчора відображалося). В телефонному режимі оператор зробив переадресацію за рахунок НП, визнавши, що в них інформація відобразилася з затримкою (або кур'єр не перевірив її перед доставкою, бо мені перша смс прийшла о 11:36, я десь о 12:00-12:30 вибрала відділення, а відправлено посилку в Київ було приблизно о 15:30). Проблема в тому, що в кабінеті ця посилка вчора взагалі не відображалася - лише сьогодні, коли її вже доставили, тож переадресувати її самостійно я не встигла і так і не зрозуміла, чому номер змінили. В додатку видно всі посилки, навіть ті, що ще не в Україні (і там відділення правильне стоїть), але додаток мені довелося встановити теж сьогодні, бо якби мені переадресацію не зробили, то довелося б змінювати плани і їхати забирати посилку з поштомату. Взагалі, складається враження, що і НП, і Міст тупо намагаюся всім нав'язати свої додатки, бо на сайтах половини інформації немає.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.4 5
23863 відгука / 5193891 перегляд
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26874 відгука
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.7
3653 відгука
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2044 відгука
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14049 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 1.9
1318 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3680 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.8
679 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1052 відгука
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.9
183 відгука
Fedex
Fedex

Рейтинг: 1.6
113 відгуків