Елена Отзыв написан 22 ноября, 2024 год23 просмотра
Івано-Франківськ , відділення № 30. Оператор Вітошинський Назар Ігорович . Прийшло дві пари взуття з Evzuttya. Оператор мені сказав , що міряти не можна. Добре. Я почала оглядати першу пару . Взуття брудне , в собачій шерсті та затерта п'ятка . Я пожартувала , що мені не можна міряти , а тут не те що міряли , але й з собакою гуляли . І тут Вітошинський Назар почав на мене кричати , казати , що взагалі дивитися не можна . Кричав , щоб я купляла без огляду , а то він забере ( ! ) взуття та напише відмову . Поводився агресивно та по-хамські . Я розгубилася від такої агресії і віддала цю пару йому і попросила подивитися другу пару .Не міряти , а просто подивитися . В момент , коли я витягала окуляри з сумки , він миттю підбіг до мене ( вибіг на швидкості з-за прилавка з перекошеним обличчям і кричав ) . Вихопив у мене з рук коробку зі взуттям і прокричав , що не віддасть , напише відмову , що "огляд може тривати не більше 5 хвилин " . Взуття забрав . Цій неадекватній поведінці було багато свідків .З мого боку не було підвищення голосу , крику чи некоректної поведінки , тобто Вітошинський просто кричав та ображав мене .Що , сподіваюся, побачать на камерах відеоспостереження. Моє звернення на гарячу лінію зафіксувала оператор 8095 Юлія .
Недостатки:
- Заява працівника пошти : " Огляд може тривати не більше 5 хвилин "
- Відсутній медичний контроль за адекватністю поведінки працівників Нової пошти.
- Погрози " забрати посилку і написати "відмову"", якщо клієнт просить оглянути дороговартісну посилку .
Щодо вигляду товару компанія не має відношення. Утім, подібна поведінка оператора не припустима. Напишіть номер накладної, щоб ми розібрались у ситуації.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Неприпустима поведінка оператора . Агресія , хамство та крик без причини . - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Прийшло дві пари взуття з Evzuttya. Оператор мені сказав , що міряти не можна. Добре. Я почала оглядати першу пару . Взуття брудне , в собачій шерсті та затерта п'ятка . Я пожартувала , що мені не можна міряти , а тут не те що міряли , але й з собакою гуляли . І тут Вітошинський Назар почав на мене кричати , казати , що взагалі дивитися не можна . Кричав , щоб я купляла без огляду , а то він забере ( ! ) взуття та напише відмову . Поводився агресивно та по-хамські . Я розгубилася від такої агресії і віддала цю пару йому і попросила подивитися другу пару .Не міряти , а просто подивитися . В момент , коли я витягала окуляри з сумки , він миттю підбіг до мене ( вибіг на швидкості з-за прилавка з перекошеним обличчям і кричав ) . Вихопив у мене з рук коробку зі взуттям і прокричав , що не віддасть , напише відмову , що "огляд може тривати не більше 5 хвилин " . Взуття забрав . Цій неадекватній поведінці було багато свідків .З мого боку не було підвищення голосу , крику чи некоректної поведінки , тобто Вітошинський просто кричав та ображав мене .Що , сподіваюся, побачать на камерах відеоспостереження. Моє звернення на гарячу лінію зафіксувала оператор 8095 Юлія .
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Щодо вигляду товару компанія не має відношення. Утім, подібна поведінка оператора не припустима. Напишіть номер накладної, щоб ми розібрались у ситуації.