Людмила Шмалько Отзыв написан 29 октября, 2024 год65 просмотров
Доброго дня В мене сьогодні сталася неприємна ситуація. Я як представник організації займаюся закупівля і отриманням посилок. Сьогодні до мене прямувало 2 замовлення. Десь в районі 12 години до мене був дзвінок з невідомого номера але зв'язок був поганий то я не змогла поговорити. Потім на телефоні спливає повідомоенн Нової пошти що мої посилки отримано. В мене шок. Я сиджу на робочому місці Курєра не бачила не чула і посилку отримала. Коли дозволила до курєра ( Христинівка відділення НП) то виявляється що він незміг до мене додзвонитися то зайшов в приміщення і якась жінка сказала що вона там працює і віддав їй замовлення. Вартість товару 80 000 грн. Уурєр навіть неспитав хто не говорячи про те щоб узяти документи. А про підпис на отримання вже видно нетреба. Хоча всі попередні куржри щей номер паспорта в мене брали коли я отримувала товар. Тобто номер мій отримувач я, а курєр просто віддав якійсь жінці бо вона сказала що там працює. Я відразу ж на гарячу лінію. БО ніхто з працівників нашої організації нічого не отримував. На гарячій лінії дівчатка мене уважно вислухати Спокійно вияснити ситуацію. Там дівчатка молодці. В результаті та посилка знайшлася. Її віддали посторонній людині яка навіть з іншої організації пое просто мене знає. А щоб це була зовсім чужа людина. В нас сотні відвідвідувачів щодня. Так будь хто може сказати що Я тут працю давати я передам. І куржр щей замить каже що йому байдуже кому віддати. Через деякий час мені зателефонувати з номера +380444500609 і жіночка каже що керівник Христинівського відділення вважає що курєр вчинив правильно. А потім вона взагалі мені сказала що уурєр , якщо посилка на організацію, може просто зайти в приміщення і будь кому віддати. Тобто він комусь відда чи зробив запис що віддав, і посилка вручена. А якщо б прибуло замовлення в суботу? Наша організація в суботу не працює а в приміщенні працють інші то тоді також комусь віддав і все. Цікаво. А в них так не можна підійти до прилавках постояти і сказати що я оплатили? Стосовно організації в мене претензій немає. А от стосовно дій куржра і роз'яснень з номеру +380444500609 то уе ЖАХ. Як так. Я отримувач. Мій номер телефону. І вручити просто комусь хто є є в примішенні. Хочу звернутися до керівництва НП щоб врегулювати порядок отримання посилки.
Колеги з контакт-центру вже передали скаргу керівництву. З працівниками проведено роз'яснювальну роботу. Щиро перепрошуємо, що так трапилося та віримо, що подальша співпраця даруватиме виключно позитивні враження.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Скарга на порядок отримання посилок які оформлені на організаціюю - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Зазначте, будь ласка, номер експрес-накладної.
50451027680350
Дякуємо за уточнення, на жаль, інформація за цими номерами не відстежується.
Уточніть, будь ласка, правильність написання накладної.
20451027680350