Ігор Отзыв написан 25 октября, 2024 год30 просмотров
На новій пошті зіткнувся з таким випадком, коли ти приходиш на відділення, щоб терміново відправити посилку, а приходиться очікувати ще 30 хв., поки оператори досканують посилки, після чого на добре упаковану посилку нав'язують своє пакування, (інакше ні як!!!). Після мого звернення до служби підтримки мене також відфутболили , сказав що можливо у них була повітряна тривога, якої пів дня не було і чути іншого оператор підтримки клієнтів не хотіла. Тривоги на справді не було, я як людина військова це точно знав,але мене ніхто не хотів слухати. Операторша як автовідповідач несла одну ж ту саму єресь, про якісь внутрішні розпорядження, а по факту слухати мене не схотіла. Сервіс ДНІЩЕ!!!!
Достоинства:
Швидка доставка
Недостатки:
Халатне відношення до клієнтів, не компетентна робота співробітників служби підтримки, які не можуть та не хочуть вирішувати проблеми клієнтів.
Ігорю, на час вашого візиту у відділення №143 м. Одеса, дійсно, тривога була відсутня. Перепрошуємо за непорозуміння, яке трапилося під час дзвінка. З фахівцем обов'язково проведемо роботу.
Відділення зачиняли ненадовго, щоб завантажити авто згідно з графіком. Ми взяли ситуацію до уваги, будемо працювати над тим, аби уникнути подібного в майбутньому.
Про пакування вас проінформували коректно у дзвінку та під час візиту. Посилка була без пласких сторін, які необхідні для відправки з поштового відділення, через що вона потребувала пакування у коробку. Замовлення округлої форми — це не конвеєрний формат, вони не допускаються для транспортування по лініях сортування, які на наших поштових терміналах, та приймаються лише з вантажних відділень чи адреси. Ознайомитися з інформацією можна у документі на сторінці 28: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf
Ми зовсім не хочемо, аби ваше враження від візиту та комунікації залишалося негативним, тому пропонуємо відправити подарунок від компанії. Якщо ви згодні його отримати, прохаємо уточнити місто та відділення/поштомат 🙏
Дякуємо! Ви зверталися вчора (25.10)? Додайте, будь ласка, також номер телефону, з якого виконано виклик, аби ми прослухали розмову. Можете надіслати його нам у фейсбук чи інстаграм з приміткою, що це для звернення: 20241026/08358.
Добрий день, Ігорю! Напишіть, будь ласка, місто, відділення та час звернення для відправки посилки. Також очікуємо номер накладної, за якою надано недоцільне додаткове пакування.
Враховуючи, що вже 10 терміналів і депо Нової пошти були прицільно уражені російськими ракетами та БПЛА, в результаті яких загинули наші співробітники, ми ввели додаткові заходи для убезпечення працівників. У наших відділеннях і сортувальних центрах у прифронтових регіонах компанія використовує власну автоматизовану систему оповіщення про імовірні ризики. І в деяких окремих випадках вона може спрацьовувати незалежно від загальної тривоги.
Через який канал зв'язку ви зверталися до підтримки? Якщо це був дзвінок, напишіть дату й час виклику, а також ваш номер телефону.
Це було у м. Одеса відділення 143, експрес накладної немає ( я після всього цього цирку не схотів робити відпраку НП), було це близько 14-15 години дня. Дзвінок на службу робив о 15:37
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Дуже поганий сервіс обслуговування - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякую!!!
Гарного дня!!!
Відділення зачиняли ненадовго, щоб завантажити авто згідно з графіком. Ми взяли ситуацію до уваги, будемо працювати над тим, аби уникнути подібного в майбутньому.
Про пакування вас проінформували коректно у дзвінку та під час візиту. Посилка була без пласких сторін, які необхідні для відправки з поштового відділення, через що вона потребувала пакування у коробку. Замовлення округлої форми — це не конвеєрний формат, вони не допускаються для транспортування по лініях сортування, які на наших поштових терміналах, та приймаються лише з вантажних відділень чи адреси. Ознайомитися з інформацією можна у документі на сторінці 28: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf
Ми зовсім не хочемо, аби ваше враження від візиту та комунікації залишалося негативним, тому пропонуємо відправити подарунок від компанії. Якщо ви згодні його отримати, прохаємо уточнити місто та відділення/поштомат 🙏
Дякую,що відреагували на моє звернення!!!!
Одеса , номер поштомату 6571,
тел. 0990225295, Корнєєв Ігор Сергійович
Враховуючи, що вже 10 терміналів і депо Нової пошти були прицільно уражені російськими ракетами та БПЛА, в результаті яких загинули наші співробітники, ми ввели додаткові заходи для убезпечення працівників. У наших відділеннях і сортувальних центрах у прифронтових регіонах компанія використовує власну автоматизовану систему оповіщення про імовірні ризики. І в деяких окремих випадках вона може спрацьовувати незалежно від загальної тривоги.
Через який канал зв'язку ви зверталися до підтримки? Якщо це був дзвінок, напишіть дату й час виклику, а також ваш номер телефону.
Це було у м. Одеса відділення 143, експрес накладної немає ( я після всього цього цирку не схотів робити відпраку НП), було це близько 14-15 години дня. Дзвінок на службу робив о 15:37