Олег Отзыв написан 19 сентября, 2024 год39 просмотров
Мені відправили посилку не на відділення, а на адресу. Я зробив переадресування посилки на відділення. Прийшов забирати посилку на відділення, а мені кажуть що я повинен оплатити адресну доставку. Я повинен оплатити послугу яку мені не надали!!! Це дно! Якби посилку повезли, а потім привезли на відділення я б зрозумів, а так посилка тупо була на відділенні. Я користиюсь адресною доставкою з цього відділення та чудово знаю що доставка на адресу після 14 години. Я був на відділені о 11:30.Сотрудник нової пошти, дівчина, одна на відділенні, в додатку адреса змінилась, на відділенні не провели, до вона одна, а люди за помилками приходять. Задаю питання про те чому я повинен сплачувати плслугу яку не отримав, відповіді нуль. Керівник відділення у робочій час, відсутній на робочому місці. Запитав де він, відповіли що он мне не отчитывается. Тупо кинули на 35 грн.
Коментаторка з нікнеймом Iren є інтернет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагається знецінити відгуки клієнтів Нової Пошти, заплутати їх і виставити самих в усьому винними.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
І саме цікаве, я зробив переадресацію раніше чим посилка прибула в адресну депо, яке розташовану в одному складі разом з відділенням. Якби співробітники були на робочому місці, а не гуляли, то вони б це побачили. А так мені сказали що посилки взагалі немає на відділенні. А потім зробили доставку на адресну відділення та переадресували на відділення це було в 11:19. Після спроб з'ясувати чому я довжен сплачувати за адресний збір та не отримавши відповіді я оплатив та отримав посилку. Ще вбила дівчина на відділенні яка тупо не закінчив зі мною та ненадовго відповіді на мої питання, відвернулися спиною та почала приймати інших клієнтів. А мені сказала, дзвоніть на техпіддримку та розбирайтеся, я не знаю, керівника нема, я сама. Відмінний сервіс!!!
Олеже, за умовами переадресація є безкоштовною, якщо була замовлена до моменту прибуття у кінцевий пункт. Ви оформили додаткову послугу 19.09 о 10:58, а вантаж прибув до відділення №1 с. Новоолександрівка 19.09 о 10:29. Оскільки доставку до адреси здійснює саме відділення, тобто воно є кінцевим пунктом, то переадресація є платною.
Так переадресація безкоштовна, так як кінцевий пункт це адресна доставка. Якби я зробив переадресацію в момент коли посилка була передана на доставку чи її мені привезли, а я її не отримав то да, за це я б сплатив гроші. І в додатку б це було. Я зробив переадресацію до моменту, як посилку передали на доставку. Тобто я переадресував посилку яка була на відділенні на теж саме відділення. Тобто посилка ще не прибула до кінцевого пункту. За це з мене гроші не взяли. А взяли з мене з мене 35 гривень за адресну доставку яку не робили!!! Тобто я оплатив вам послугу яку ви не надали! Де ви бачите на фото послугу за преадресування посилки?
Дорослі люди, а пишуть "на село дідусеві"! І як, по-вашому, представники Нової пошти повинні здогадуватись, у якому місті та відділенні все це відбувалося? і за яким номером накладної?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Взяли гроші за послугу яку не надали - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
І саме цікаве, я зробив переадресацію раніше чим посилка прибула в адресну депо, яке розташовану в одному складі разом з відділенням. Якби співробітники були на робочому місці, а не гуляли, то вони б це побачили. А так мені сказали що посилки взагалі немає на відділенні. А потім зробили доставку на адресну відділення та переадресували на відділення це було в 11:19. Після спроб з'ясувати чому я довжен сплачувати за адресний збір та не отримавши відповіді я оплатив та отримав посилку. Ще вбила дівчина на відділенні яка тупо не закінчив зі мною та ненадовго відповіді на мої питання, відвернулися спиною та почала приймати інших клієнтів. А мені сказала, дзвоніть на техпіддримку та розбирайтеся, я не знаю, керівника нема, я сама. Відмінний сервіс!!!
19.09.2024, 10:05
Прибула до Новоолександрівка, відділення 1
19.09.2024, 10:58
Замовлено переадресування
19.09.2024, 11:19
Прибула до адресного депо Новоолександрівка
19.09.2024, 11:19
Прибула до Новоолександрівка, відділення 1
Зараз:
19.09.2024, 11:36
Отримано в Новоолександрівка, відділення 1