Руслана Коваль Отзыв написан 13 сентября, 2024 год29 просмотров
Не рекомендую звертатися на 12 відділення в Чернігові. Мало того, що і так тарифи не дешеві, так ще й намагаються своє упакування втюхати. Принесли по олх доставці картонне упакування, але оператору не сподобалась форма тубуса!!! Прямокутну захотів... Що тетріс там збираєте? І щоб він прийняв добре запакований товар ще вимагав 10 грн зверху - розбагатієте на цьому? А на питання де це написано в правилах, почав телефонувати комусь і по ітогу так і не пояснив якими правилами він керується. Тобто повна некомпетентність і жадібність персоналу. Регулярно відправляю посилки і ні на УП, ні в Міст немає таких проблем, на УП дівчата як постійному клієнту ще і свої упаковочні кульочки дали на місяць вперед. А на 12 відділенні НП за 10ку удавляться. Буду відраджувати своїх клієнтів від доставки НП.... Фото невподобаного оператором упакування прикріпляю 2 согласны
Ми турбуємося про наших клієнтів, тому для нас важливо доставляти їхні посилки цілими та неушкодженими. Для цього вони мають бути запаковані належним чином.Тому дуже важливо дотримуватися правильних стандартів пакування. При цьому ми не вимагаємо пакувати лише у наші коробки, клієнт може упакувати самостійно й у свою коробку або гофрокартон. Більше про правила пакування посилок знаходьте тут:https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf ☝️ Підкажіть, будь ласка, номер накладної, аби ми могли все перевірити.
Коментатоpка з нікнеймом Ірина є інтернет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагається знецінити відгуки клієнтів Нової Пошти, заплутати їх і виставити самих в усьому винними.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жадібність і некомпетентність - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми турбуємося про наших клієнтів, тому для нас важливо доставляти їхні посилки цілими та неушкодженими. Для цього вони мають бути запаковані належним чином.Тому дуже важливо дотримуватися правильних стандартів пакування. При цьому ми не вимагаємо пакувати лише у наші коробки, клієнт може упакувати самостійно й у свою коробку або гофрокартон. Більше про правила пакування посилок знаходьте тут:https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf ☝️ Підкажіть, будь ласка, номер накладної, аби ми могли все перевірити.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.