Відправник відправив мені відправлення з Чернівців до Луцька - відстань між містами 350 км - вартість доставки 640 грн. Щоб не їхати через все місто - я замовив переадресацію даного відправлення на ближче до мене відділення нової пошти через додаток, при цьому повідомлень про те що послуга переадресації платна та про її вартість мені в додаток ново\ пошти не надходила. нова пошта провела переадресацію відправлення і доставила відправлення з міста Луцьк в село Зміїнець Луцького району - відстань 9,5 км - і при цьому нарахувала мені плату за це в розмірі 620 грн. Тобто без мого погодження - новою поштою мені було нараховано суму, за яку я міг би тричі возити своє відправлення по маршуруту Луцьк-Зміїнець на таксі.
На мої звернення на гарячу лінію нової пошти- мені повідомили, що розуміють моє негодовання, але нічого зробити не можуть, а на скарги на сайті нової пошти - прислали мені формальні відповіді.
Як я розумію - новій пошті цікаво здерти гроші в Україні для відкриття нового відділення у Лондоні - а вирішити по людські питання з клієнтами в Україіні вже не цікаво. 1 согласен
Добрий день, Вікторе! Послуга «Переадресування» (по місту та Україні) безкоштовна, якщо її замовлено, поки відправлення ще в дорозі: до прибуття у відділення/поштомат/пункт або до передачі кур’єру для доставки на адресу. Якщо відправлення прибуло у відділення/поштомат/пункт або його вже передали кур’єру для доставки на адресу – вартість розраховується як за нове відправлення.
Ви можете скасувати послугу або змінити адресу доставки, поки посилка ще не вирушила в новий пункт призначення.
Вартість переадресування розраховується згідно з чинними тарифами компанії.
все з цим ясно - але можливо варто повідомляти клієнта про те, що послуга платна і скільки становииме вартість послуги - бо таким чином нова пошта могла б нарахувати і 1000 грн, і 10000 грн за переадресацію відправлення на відстань 9,5 км, а потім повідомити - що це теж згідно тарифів компанії.
Вікторе, в додатку перед завершенням оформлення переадресування з'являється інформація про те, що послуга платна та нижче кнопка для підтвердження. Додаємо посилання на відеоінструкцію: https://novaposhta.ua/pereadresatsiya
Вже написали вам вище, що інформування не надходить окремим повідомленням, вартість вказується над позначкою про зміну адреси. Просимо переглянути відеоінструкцію.
повідомлення про платність і вартість послуги - при оформленні послуги переадресації мені в додаток не надходило - можливо у додатку нової пошти був збій - можливо відділення прийняло відправлення в момент оформлення переадресації - за 620 грн я б міг забрати своє замовлення 5 разів на таксі.
Яке ти не адекватне. Тобі сто разів написали ,що нічого надходити і не має. Це попередження відображається під час оформлення послуги в додатку, перед самим носом пишеться на екрані, що послуга платна і ти погодився. А тепер, щоб не зізнатись, що ти довбур неуважний ти їх докануєш своїм "повідомлення надходило". Ідіот
Д тебе д,,репа ніхто не звертається - звертаються до працівників нової пошти - раз ти влазиш до розмови - значить ти один із них - тоді все ясно з рівнем підбору кадрів у компанію нова пошта - перша умова - бути "бидлом".
Мене питать не потрібно, що і де хочу там і пишу. Коли відповісти нічого більше, бо факт є факт ,ти неуважний довбур, то починається оце "ти працівник " і т.д. та не дай бог бути працівником , вже були б всі послані, такі як ти , неадекватні , в першу чергу. Звідки в новій пошті таке терпіння до хворих на голову людей не розумію
Нeадекватна істота з нікнеймом Ірина є інтернет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагається знецінити негативні відгуки клієнтів Нової Пошти і виставити їх самих в усьому винними.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Обережно з послугою переадресація відправлення від нової пошти розводять на гроші - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Щоб не їхати через все місто - я замовив переадресацію даного відправлення на ближче до мене відділення нової пошти через додаток, при цьому повідомлень про те що послуга переадресації платна та про її вартість мені в додаток ново\ пошти не надходила.
нова пошта провела переадресацію відправлення і доставила відправлення з міста Луцьк в село Зміїнець Луцького району - відстань 9,5 км - і при цьому нарахувала мені плату за це в розмірі 620 грн.
Тобто без мого погодження - новою поштою мені було нараховано суму, за яку я міг би тричі возити своє відправлення по маршуруту Луцьк-Зміїнець на таксі.
На мої звернення на гарячу лінію нової пошти- мені повідомили, що розуміють моє негодовання, але нічого зробити не можуть, а на скарги на сайті нової пошти - прислали мені формальні відповіді.
Як я розумію - новій пошті цікаво здерти гроші в Україні для відкриття нового відділення у Лондоні - а вирішити по людські питання з клієнтами в Україіні вже не цікаво.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ви можете скасувати послугу або змінити адресу доставки, поки посилка ще не вирушила в новий пункт призначення.
Вартість переадресування розраховується згідно з чинними тарифами компанії.
Надалі, аби уникнути непорозумінь, радимо ознайомиться з умовами та тарифами компанії на сайті: https://novaposhta.ua/pereadresatsiya
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.